Témakörök > Hírek fórumai > Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
Kempes | 2007.02.14. 09:28:50 / # 28662 |
|
Ebben a szakmában soha semmit nem fogtok elérni, egy összetartó erős csapatból, 17 év aktív érdekvédő munkájával sikerült, egy legatyásodott, megfélemlitett, 2 forintért az anyját megcsináló, beszari, társaságot csinálni. Az ujaknak, meg minden így természetes ahogy van, és minden nagyon jó.
A budapesti taxisnak a szájába lehet sz....ni, le lehet hu.....ni és még fizetni hajlandó érte.
Előzmény: #28661 2007.02.14. 09:22:56 |
törölt felh. | 2007.02.14. 09:22:56 / # 28661 |
|
Ez a legfontosabb lépés !
Akkor el kell érni ,hogy a telefonosra rákerüljön a kiállási díj ! Teljesen jogos!
+3-400 ft kiállásí díj amit a megrendelő (fuvarszervező)köteles kifizetni lemondás esetén is !
Előzmény: #28656 tomajer 2007.02.14. 09:05:52 |
törölt felh. | 2007.02.14. 09:22:06 / # 28660 |
|
meyi ideje hordják a 2000-ek a kövönsütött marhahús reklámot? napi hányszáz km-en keresztül????
Előzmény: #28657 2007.02.14. 09:12:21 |
--0-- | 2007.02.14. 09:19:16 / # 28659 |
|
"Nézzd a R.T-nek..."
csak hasra ütöttem a számokkal.
az én szempontom nem a fuvarszervezőé, hanem az igazságosabb költségviselés.
visszafelé: a cégnek van havonta X költsége + az elvárható nyeresége. ezt elosztjuk fuvarszámokra,
kijön egy egy címre jutó összeg. ebben az esetben, ha jelentősen csökken a fuvarszám, bajban van a fuvarszervező. ráadásul a több megrendeléssel bíró cégeknél értelemszerűen alasonyabb az összeg. ha több a megrendelés, több taxisra van szükség. ezáltal megint csökken az egy címre jutó fajlagos költség, mert a központi költségek nem növekednek ugyanilyen arányban.
persze, ebben az esetben a nem versenyképes fuvarszervezők tönkremennének.
Előzmény: #28654 2007.02.14. 08:58:26 |
Kempes | 2007.02.14. 09:16:25 / # 28658 |
|
Tetesd fel, gyurikám gabikám, annak az ezer birkának a kocsijára ezt az orrodbatours matricát és akkó családostul eviszünk seychell-re.
Előzmény: #28657 2007.02.14. 09:12:21 |
törölt felh. | 2007.02.14. 09:12:21 / # 28657 |
|
Nem számoltad a reklámbevételeket meg a kauciókkamatos kamatát sem!
Ilyen feltételekkel nem jogos a havi fix 10.000. sem ! Mire fizetsz ?
Azért hogy hordhasd a céget mint reklámot az autódon?
Azért hogy fizethess címenként 2-300 ft.-ot?
Hogy a többi reklámot hordhasd az autón napi 12-14 órán keresztül 2-300km-t autókázva ?
Egy normális autóreklámmal havi 50.000.- ft ot lehet keresni és csak napi 40 km-t kérnek!
A kauciók kamatairól nem is beszélve!
Ha nem képesek a reklám és a címek utáni bevételekből fedezni a működésüket nyereségesen akkor valamit nagyon rosszul csinálnak!
Előzmény: #28654 2007.02.14. 08:58:26 |
tomajer | 2007.02.14. 09:05:52 / # 28656 |
Neked nagyon nagyon igazad van, de hogyan???
Amikor két évvel ezelőtt, a FIX tarifa kapcsán szóba került a kiállási díj fogalma, majdnem szívinfarktust kaptak a cégvezető urak.
Máig nem tudjuk, mennyibe kerülhetett nekik, hogy megakadályozzák a rendelet megszületését!:-(
Előzmény: #28653 2007.02.14. 08:57:19 |
|
törölt felh. | 2007.02.14. 09:05:50 / # 28655 |
|
:)
én még nem vagyok túl öreg de nemtudom megélem esetleg azt a napot amikor beolvassák azt az álltalánost, hogy mátol az egyes tarifával visszük a szerzödésest és kettessel az utcait?
mert ugye nállunk az egyes helyen van az alap normál tarifa a kettes helyen meg a legolcsóbb
Előzmény: #28653 2007.02.14. 08:57:19 |
törölt felh. | 2007.02.14. 08:58:26 / # 28654 |
|
Nézzd a R.T-nek.
Pali által mutatott statisztikján.Havi 50-55000.címe szerepel.
Ha havi 10000 lenne a tagdíj +címenként 300ft akkor a következö képen alakulna.
Sac 350 fizető taxis:
350X46.000ft=16.100.000ft
Ha
350X10.000ft=3.500.000ft
52500címX300ft=15.750.000ft
akkor összesen 19.250.000ft bevétele lenne az R.T-nek ami úgy ~3.000.000+ jelentenne.
Tehát a társaságoknak ez a felálás még jobb is lenne.
Meg így még érdekeltebek lennének abba,hogy több címet szerezenek meg.
Legfeljebb fuvararányosan lenne a tagdíj fizetve.
|
törölt felh. | 2007.02.14. 08:57:19 / # 28653 |
|
Első lépésként a beülősnek kell jóval olcsóbbnak lennie mint a telefonosnak !
Cseréljétek meg a két tarifát és mivel a házhoz rendelés többlet szolgáltatás mindenki meg fogja érteni ! A beülősök meg megszaporodnak azonnal!
Ez legyen az első lépés és talán még tarifa emelésre sem lesz szükség!
Előzmény: #28652 --0-- 2007.02.14. 08:28:29 |
--0-- | 2007.02.14. 08:28:29 / # 28652 |
|
szerintem a korrekt megoldás egy általánosan kötelező alapdíj + a felvett címenként fizetett összeg lehetne. értelemszerűen egyből kiderülne a cégek közötti különbség, hiszen hellyel közzel ugyanakkora fenntartási költségeket kéne lebontani egy címre jutó hányadra. így fizetnél az egyik telefonszám tulajdonosnál egy cím után 50-et, a másiknál 300-at... ezen azután már nem lenne mit magyarázni, statisztikákkal bizonygatni!
|
törölt felh. | 2007.02.14. 08:18:13 / # 28651 |
|
böven elég ha a taxis vállal kockázatot:)
a fuvarszervezö cég ezt szeretné kizárni.
persze már látom ahogy égnek áll a haja, hogy miaz hogy Ő nem vállal kockázatot. tudom neki is van kockázata csak Ő egész mást kockáztat míg a taxis is egész mást kockáztat.
|
--0-- | 2007.02.14. 08:07:42 / # 28650 |
|
"kinek nem jött be, ja cégnek."
nem emlékszem mi volt a probléma a dologgal, de igen, biztos, hogy a cégnek nem jött be. azt azért nem felejtsd el, hogy a citynél a céget az ott dolgozó gépészek jelentik, nem egy tulajdonos egy személyben!
Előzmény: #28646 Sas882 2007.02.14. 02:07:47 |
csogu | 2007.02.14. 05:31:12 / # 28649 |
:-)) Na megint előbb írok, mint végig olvasnám a topikot:-) Én is pont ezt kérdeztem..:-)
Előzmény: #28647 fantomas 2007.02.14. 02:55:30 |
|
csogu | 2007.02.14. 05:30:35 / # 28648 |
Min bukott meg?...és mennyire volt elvetélt ötlet?
Előzmény: #28645 --0-- 2007.02.13. 22:06:04 |
|
fantomas | 2007.02.14. 02:55:30 / # 28647 |
|
És megindokolnád miért nem jött ott be?
Előzmény: #28645 --0-- 2007.02.13. 22:06:04 |
Sas882 | 2007.02.14. 02:07:47 / # 28646 |
|
kinek nem jött be, ja cégnek.
nekem bejönne, élő példa a januári hónapom
79 cim.
Gentile módszerével
15000 + (200*79)= 30800
s nem 54000
másik példával
10000 + (300*79)= 33700
s nem 54000
23 napot dolgoztam
volt egy félnap, amikor meghibásodott a kocsim, ezt egy napnak vettem, még egy nap csuszás volt, mert a szerelő nem tudot fogadni.
Napi 8 orát kb. de 7 biztos, nálam ez effektive meló, nem járok klubbozni, vacsorázni, meg hasonlók.
|
--0-- | 2007.02.13. 22:06:04 / # 28645 |
|
ez anno a citynél sem jött be. jó tíz éve volt egy ilyen kísérlet.
|
törölt felh. | 2007.02.13. 20:20:18 / # 28644 |
|
Végül is a cég bevétele nem csökkenne hanem ha még több megrendelőt tudnak toborozni akkor még nőne is. Legfeljebb annak a taxisnak kellene többet fizetni aki több címet vesz fel a tuttijából vagy a batyujának köszönhetően. Azok meg akik még kezdők és nem vágják annyira a várost ,öregek és nem tudnak a naponta 10-12 órát dolgozni annak meg kevesebbet kellene fizetnie. Végül is ez valahol igazságos lenne.
Előzmény: #28643 tomajer 2007.02.13. 19:59:09 |
tomajer | 2007.02.13. 19:59:09 / # 28643 |
Elgondolkoztam (ritka, de előfordul)
A kérdés határozottan Dézének szól!
Sas kolléga fejlövése, ez a fuvararányos tagdíj.
Ismerjük el, van benne logika.
Ismerjük az ellenérveket, de ezek az elképzelés támogatóit nem tántorították el.
Most itt láttunk egy számítást, ami teljesen megállja a helyét.
Kérdés:
Van egy cégünk, ami két cég. A Buda Kft.
Miért nem vállalja be a kiserleti nyúl szerepét, és alakítja át az egyiket egy ilyen rendszerű társasággá.
Megindulna egy ide oda mozgás a két cég között, akinek nem tetszik, átmegy a másikba, akinek tetszik idejön kisérleti alanynak.
Biztos vagyok benne, hogy a többi cégtől is lehetne átcsábítani olyanokat, aki erre vágynak.
Az a veszély, viszont nem fenyeget, hogy akik eddig a Buda Kft-nél voltak idegen céghez mennek, amikor ott a testvércég.
Kockázat minimális, kaszálni, nagyot lehetne vele!
És végre lenne rá precedens, ki lehetne próbálni, eldőlne a nagy kérdés, hogy működik-e a gyakorlatban!
|