Hozzászólások száma: 123
Ugrás a hírhez Oldalszám: 7
Témakörök > Hírek fórumai > Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
HáziPálesz 2007.02.14. 14:09:33 / # 28684
avatar
Rádiós topik, 2400-2500 környéke.
HáziPálesz 2007.02.14. 14:07:51 / # 28683
avatar
Hogyne! Amikor konkrét dolgokról kérdezgettem és kiborult, akkor azt írta, hogy Mi a becsületesen dolgozók, és Ti a szarkeverők és nickek mögé bújó provokátorok. Ne félj, forr is az agya hogy ki lehetek:-)
törölt felh. 2007.02.14. 14:01:09 / # 28682
avatar
Taxisbarátnak nevezi magát?
HáziPálesz 2007.02.14. 13:55:51 / # 28681
avatar
Nem értem, miért nem csinálja meg azt a megoldást, hogy kijön mondjuk március 1-én 10 rugó váltóval, 20 liter üzemanyaggal, otthon üres éléskamrával és dolgozik 1 hónapot. Vagy ha ezt nem teszi, ne nevezze magát taxisbarátnak és ne okoskodjon.
törölt felh. 2007.02.14. 13:50:53 / # 28680
avatar
Honnan tudhatná ezt? Mikor ő volt taxis akkor még tantusszal működtek a telefonok.
HáziPálesz 2007.02.14. 13:47:48 / # 28679
avatar
Eeez igen! Feldobsz 1 olyan lehetőséget ami soha nem fog megvalósulni és már le is tudtad a dolgot:-) PROFI:-) Elhiheted hogy jópár embernek csak a családtagja csörög munka közben, mert rájött hogy nem mindig nagy biznisz átvergődni a városon 1 fuvarért.
törölt felh. 2007.02.14. 13:34:06 / # 28678
avatar
Miért, hogy van ez?
góré001 2007.02.14. 13:31:26 / # 28677
avatar
Ugyan már Te is Ti is tudjátok, ha egyszer egyszerre leállna az összes mobilszolgáltató akkor tízszer ennyi cím lenne a rendszerben! Csak erről hallani sem akartok , majd Ti eldöntitek mennyi cím, ami után akartok fizetni! Ez így DEMOKRATIKUS!!????????
góré001 2007.02.14. 13:27:09 / # 28676
avatar
Na ez itt az igazi baj! ha azt mondjuk ám legyen de nincs mobil akkor diktatúra ha Ti azt mondjátok miért nem a felvett cím alapján fizettek akkor az is diktatúra! Hogy is van ez??
Bama237 2007.02.14. 13:25:34 / # 28675
avatar
Nagyon igazad van, olyannak nem kérik el a számát aki igénytelen és flegma. Igazi taxisnak vannak álandói. Indokolatlannak tartom a büntetést ezért.
Neduddgi 2007.02.14. 13:22:57 / # 28674
avatar
Már megint a jó minőségben szolgáltató kollegáiddal van problémád! Aki fuvart tud lenyúlni, az jól szolgáltat! Nekem ne mond, hogy aláígér a ti áraitoknak, mert az már szinte művészet!:-)
Zsemle 2007.02.14. 13:19:37 / # 28673
avatar
Törvénybe foglaltak alapján teljes joggal alkalmazható. Goré ismeretei hézagosak.
törölt felh. 2007.02.14. 13:15:41 / # 28672
avatar
Mitől tilthatnád ezt meg? Ez az igazi diktatúra!
góré001 2007.02.14. 13:07:58 / # 28671
avatar
Én már erről nem is vitázom Veletek! Legyen de akkor a mobilszolgáltatók felétek nem szolgáltathatnak amikor szolgáltatsz! -Rendben!?? Részemről RENDBEN!!
Neduddgi 2007.02.14. 12:21:18 / # 28670
avatar
Szokásodhoz híven megint fejreállítottad az emberi logikát! Olyan barom nincs aki nem vesz föl több címet azért, mert ki kell érte fizetnie x összeget. Legfeljebb, azok akik tényleg nagyon sok címet vesznek fel eldöntenék, hogy átmennek olyan céghez, ahol általánytagdíj van. A cég nem járna roszabbul, hiszen hozzá meg átjönnének azok, akik bármilyen oknál fogva kevesebbet vesznek fel. Tehát, lenne cég ahol kevés, sok címet felvevő taxis, és lenne cég ahol, sok, kevés címet felvevő taxis dolgozna. Kicsit átrendeződne a piac, de mindenki megtalálná azt a céget, amelyik az ő munkastílusának megfelel.
nemkar 2007.02.14. 10:57:20 / # 28667
avatar
Miért is bukna meg a címarányos tagdíj rendszer? Hát azért kedveskéim, mert én sem vagyok ellensége a saját zsebemnek. A tagdíj áll egy fix összegű frekvencia díjból, csekkfinanszírozási díjból, és fuvarközvetítési díjból. Na már most az első kettő az mindenhol kötelező, és csak az utolsót lehetne címarányosítani. Ez az összeg kb. 30-40e ft-ig terjed cégektől függően. Ha címenként 300 ft-tal számolok, akkor ez 100-130 címet jelent. Tehát, ha nem akarok több tagdíjat fizetni, akkor itt megállok, és abban a hónapban több címet nem veszek fel. Következés képpen azok a kollegák, akik nehezebben vesznek fel címet, nagyobb eséllyel tudnak címhez jutni. Akkor ők is elérhetik a 100-130 címet. Ha meg nem, akkor a cégek nem tudják eladni a címeket, elvesztenék megrendelőiket, csökkenne a bevételük. Tehát nem jó az a számolás, hogy a cégeknek is megérné. Papíron szépen néz ki ez a számolás, de kell olyan taxis hozzá, aki önmagától hajlandó több tagdíjat fizetni, mint ami ellen lázad. Akkor, hogy is van ez?

tomajer 2007.02.14. 10:02:28 / # 28666
Góré001 nek személyesen! Mert itt üvöltözik velem a telefonban, hogy a fix tarifa ellenkezik mindennel ami szent! 1990. évi LXXXVII. törvény az árak megállapításáról [font size=4][b](3) A taxiengedély érvényességi területe szerint illetékes települési önkormányzat - a fővárosban a Fővárosi Önkormányzat - képviselő-testülete a területi kereskedelmi és iparkamarával egyeztetve, a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség illetékes területi felügyelete és a szolgáltatásban közvetlenül érintett szakmai érdek-képviseleti szervezetek véleményének figyelembevételével rendeletben megállapíthatja a személytaxi szolgáltatásért felszámítható árat és annak alkalmazási feltételeit. A személytaxi szolgáltatás díjszabását (díjtételeit) a képviselő-testület - a helyi körülmények mérlegelésével - legmagasabb hatósági árként vagy [font color=red]rögzített hatósági árként határozhatja meg. [/b][/font]
--0-- 2007.02.14. 09:59:12 / # 28665
avatar
én mindig a saját valós adataimból indulok ki, amikor a "vállakozásomat" illetően tervezezgetek, álmokat szövök. huszon akárhány év taxizás után szinte majdnem biztosan megtudom saccolni a következő évre várható minimum bevételemet és a maximális költségeimet. ez egy eléggé túlbiztosított kiindulási pont, a legrosszabb lehetőséggel számolok. mivel hosszú évek óta számon tartom a bevételeimet, kiadásaimat, még a fuvarszámot is, ezért azt is pontosan meg tudom mondani, (természetesen itt nem fogom közzétenni) hogy mennyi az egy fuvarra jutó átlagos bevételem. ennek ismeretében azt is el tudom dönteni, hogy mekkora az az összeg, amit egy átlagos fuvarra közvetítési díjként még érdemes kifizetni. mivel teljesen átlagos céges taxis vagyok, ebben ugyanúgy benne van a sok "csak ide megyünk kedveském"-től kezdve a néhanapján repteresen át a ritka vidékig minden. jelen pillanatban az átalánydíj nekem kedvez, mert kicsit több címet veszek fel, mint az átlag. nyugdíjasként-másodosként értelemszerűen rosszabbul járnék, ha a fajlagos költségeket nézem.
törölt felh. 2007.02.14. 09:58:51 / # 28664
avatar
Hol vagy dézé???? kiváncsi lennék a véleményedre.

törölt felh. 2007.02.14. 09:40:05 / # 28663
avatar
"a cégnek van havonta X költsége + az elvárható nyeresége. ezt elosztjuk fuvarszámokra, " Ez igy nagyon szép egyenlet , de aki a munkát elvégzi azzal szemben inkorrekt! Ugyanis akkor lenne jogos ha a fuvarozó is így képezné az árat: Költségeim + elvárható nyereségem és ezeket osztaná le a fuvarokra! Te itt egy fontos tényezőt kifelejtesz még pedig a tervezhetetlenséget a vállalkozó részéről!! Sem a fuvarszám sem a ráforditás nem tervezhető! Hiszen ugyanannyi munkaórával és üzemanyaggal és autó kopással lehet keresni 10.000ft-ot is 5.000.-t is és szélsőséges esetben 2.000.-t is! Hol van itt a korrektség ? Hogy tekintheted azonosnak a kockázatvállalást és a terheket és az árképzést a fuvarszervező és a fuvarozó viszonylatában ? A fuvarszervező tervezett nyereséget oszt le a fuvarozó pedig örül ha a költségeit fedezni tudja és ki tudja termelni a kövezkező havi tagdíjat és a rezsijét!! Ráadásul a fuvarszervező előre kéri a még el sem végzett munkájáért a pénzt úgy hogy semmiféle garanciát nem vállal azért hogy X címet fel tudsz venni naponta!
Oldalszám: 7