Témakörök > Hírek fórumai > Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
góré001 | 2007.02.14. 18:31:53 / # 28705 |
|
Sajnos ezt most nem értem talán fáradt vagyok!
Nem bántalak Isten ments!
Csak az a bajom , hogy itt nagyon okosan és egyoldalúan gondolkodva beszélnek! Mondom nézzük meg mobilok kikapcs!Nézzük meg mennyire lendűlne be nézzük meg kinek mennyit is kéne ebben az esetben fizetni!!
Játszunk egy kicsit a gondolatával de csak igazságosan és ne izomból!
Előzmény: #28704 nemkar 2007.02.14. 18:22:14 |
nemkar | 2007.02.14. 18:22:14 / # 28704 |
|
Pali!
Te vmt. nagyon félre értettél. Én nem a lenyúlásról, hanem a zsebemről beszéltem.
61. beírásom /a személyeskedő részt kizárva/, neked is szól.
Ha nálunk is bevezetnék a címarányos tagdíjat, akkor én 67500 ft-ig ingyen dolgoznék.
Te adnál nekem ennyi kedvezményt, hogy havi 45 címmel többet vegyek fel?
Előzmény: #28671 góré001 2007.02.14. 13:07:58 |
nemkar | 2007.02.14. 18:12:38 / # 28703 |
|
„Olyan barom, nincs aki, nem vesz föl több címet azért, mert ki kell érte fizetnie x összeget.”
Hidd el, van. Nálunk 175 címet kötelező volt felvenni /most jelenleg ugyan pauza/, de ha visszajön, akkor a ti elméletekhez képest nekem 45x300=13.500 ft-tal több tagdíjat kéne fizetnem.
Számolj:
Ahhoz, hogy én nettóban 13.500 ft-ot kifizessek ahhoz bruttó 67.500 ft-ot kell keresnem.
67.500 : 45= 1500 ft
Ennyinek kell lennie minden fuvarnak, hogy 0 szaldós legyek.
Tehát ingyen dolgozok, eddig az összegig.
Megéri? Gondolkozz!
Több mint 2x-esét fizessem a jelenlegi tagdíjnak?
Az egész cég lehúzhatná a rolót, ha ezt nálunk bevezetnék.
Egyébként nem érzem magam lábtörlőnek, hogy állandóan kritizálj.
Akik átjönnének hozzánk, azoknak kötelező minden 2. hétvégén dolgozni, és 175 címet felvenni. Hányan tolongálnának a Te elméleted szerint.
Úgyhogy a saját portálod előtt söpörj, és ne olyanba köss bele, akinek más a véleménye, mint a tied.
Én a Te véleményedet tiszteletben tartom, akkor elvárhatom fordítva is.
Nem tudod ki vagyok, most már remélem tudod melyik cégnél, és legközelebb nem esel nekem.
Én a saját szempontom szerint vélekedek, még ha neked fáj is.
Nekem meg az, amit Te írsz nekem.
Mi soha nem leszünk közös nevezőn, de azért tartsuk tiszteletben egymást. Jó?
Ez nem a reptéri topic.
Előzmény: #28670 Neduddgi 2007.02.14. 12:21:18 |
Sas882 | 2007.02.14. 17:21:51 / # 28699 |
|
pontosan, s biztos nem lennél egyedül
de ugy már nem megy, hogy 54000 + xezer a kocsira is.
csogu
engem nem érdekel, hogy havi mennyi cim van egy cégnél, az érdekel, hogy ebből mennyi "jut" nekem, mert ez a lényeg, s ezután fizetnék is.
Előzmény: #28698 Csumi 2007.02.14. 16:41:01 |
Csumi | 2007.02.14. 16:41:01 / # 28698 |
|
Jaja! Ez esetben még váltanék is....:-)
Előzmény: #28639 Sas882 2007.02.14. 15:33:42 |
csogu | 2007.02.14. 16:00:11 / # 28697 |
Tegnapi info: 74 ezer
De ezt még kiszámolni is komolytalan. Tényleg van a hónap minden percében szerinted átlagosan 1.71 cím?:-))
Előzmény: #28696 csendes 2007.02.14. 15:57:36 |
|
csendes | 2007.02.14. 15:57:36 / # 28696 |
|
R.T havi 70.000 cím!
Előzmény: #28695 csogu 2007.02.14. 15:56:04 |
csogu | 2007.02.14. 15:56:04 / # 28695 |
Igen, szerintem nem valósak a cégek adatai.
Ez a véleményem.
Vegyük az egyik nagy céget, mondjuk a 6x6-ot.
Az a hír járja, hoyg 120 ezer címük van.
Na számoljunk egy kicsit.
30 napos hónapban van 43200 perc. A 120 ezres címmennyiség azt jelenti, hogy percenként 3 címet kell kiadniuk. A hónap minden egyes napján, a nap minden percében. Ezt van aki elhiszi??
Előzmény: #28693 Sas882 2007.02.14. 15:47:37 |
|
Sas882 | 2007.02.14. 15:47:37 / # 28693 |
|
nem kell hozzá diploma, hogy kiderüljön mit akarsz kihozni:)
amit az álarcos leirt csak elmélet, a gyakorlatban a cégeknél nincs ennyi cim/fuvar, ezért a bevételük jóval kevesebb lenne mint most.
a januári 79 felvett cim nem a véletlen műve.
1 órákat ülni, néha még többet is, ugy, hogy nem is nyomsz semmire, igencsak rombolja az átlagot(is).
Biztos ez a demokratikus, lásd lentebb by gore001.
Előzmény: #28691 csogu 2007.02.14. 15:36:34 |
csogu | 2007.02.14. 15:38:02 / # 28692 |
Friss vagyok, üde, mint a sárkány lehelete:-)
Előzmény: #28669 BUFI 2007.02.14. 15:33:42 |
|
csogu | 2007.02.14. 15:36:34 / # 28691 |
Sas - azért te, mert te vagy itt:-) - nálatok szerinted mennyi cím van egy hónapban? De más is mondhatja....akarok valamit ebből kihozni, kérdezni, csak előbb erre válaszoljatok.
Előzmény: #28639 Sas882 2007.02.14. 15:33:42 |
|
Sas882 | 2007.02.14. 15:33:42 / # 28639 |
|
a levezetésemben ott az "A" kategóriás autód lizingdijja:)
54000- 30800= 23200
|
BUFI | 2007.02.14. 15:33:42 / # 28669 |
|
Szia.Menj aludni!
Előzmény: #28668 csogu 2007.02.14. 15:32:03 |
csogu | 2007.02.14. 15:32:03 / # 28668 |
KIA Clarus, az sem német gyártmány.
220 LE 2500 köbcenti. Hűtött fékek, turbulens hidraulika.
Minden 3 perc:-))
|
|
Csumi | 2007.02.14. 15:29:08 / # 28688 |
|
Verfabriiiiik??? Már nem a délkoreai a menő?...jövő? DDD
|
csogu | 2007.02.14. 14:56:09 / # 28690 |
Egy szóval sem mondtam, hogy vannak köztük autószerelők:-))...de már az is lehetne, mert most 1000000000%-os a verfabrik:-))
Előzmény: #28689 Csumi 2007.02.14. 14:55:02 |
|
Csumi | 2007.02.14. 14:55:02 / # 28689 |
|
"Kik az állandóim, kellemes emberek, akiknek valami okból biztosnságot ad, ha én megyek értük"
Naa..szép!!! Biztos ,hogy ismernek??..vagy a "Tüzest" ismerték? DDDDDDD
Előzmény: #28687 csogu 2007.02.14. 14:38:58 |
csogu | 2007.02.14. 14:38:58 / # 28687 |
Nekem is van állandóm, igaz nem sok és pont az miatt, amiket leírtál. Már mint a függőség, a kötelezettség miatt.
Kik az állandóim, kellemes emberek, akiknek valami okból biztosnságot ad, ha én megyek értük...meg én is szívesen viszem őket. Vn akit a beszélgetés miatt, van akit a rövid útra fizetett 2.5-ös ár miatt. Neki megéri hogy én megyek érte ennyiért, nekem meg főleg:-))
Előzmény: #28686 Csumi 2007.02.14. 14:34:12 |
|
Csumi | 2007.02.14. 14:34:12 / # 28686 |
|
Hááát azért hidd el, hogy van ilyen...Mármint akit nem a jó szolgáltatásáért hívnak!!! ..merthogy mit is "érdemes" lenyúlni (szerintem semmit, mert 1.-ha kiderül, kirúgnak..2.-egy fuvarért nem fogom átszáguldani a várost---3.-ha előre lefixált időre kell menni, előtte x idővel már nem vehetsz fel címet, mert nem tudhatod nem az ellenkező irányba visz-e...stb...stb.. de ez persze csak az Én véleményem) ..szóval mit is "érdemes" lenyúlni? ..hát nem a 8-900-Ft os kanyart ugye?...hanem a 4-5000-Ft ost...és ha azt mondja valaki az utasának, hogy:
"_Uram! (Hölgyem!") Ha engem hív, nem kell mindíg "idegen" kollegával utaznia, rögtön felveszem a telefont, nem kell az automatát hallgatni, és a zenén mérgelődni, azonnal megmondom mennyi idő múlva vagyok ott, és ráadásul 5000 HELYETT, MEGCSINÁLOM 4000ÉRT!!!"
Akkor biztos ,hogy az utas a "színvonalas" szolgáltatás miatt hívja? Ugye nem?! ..elárulom...az utasok zömét marhára nem érdekli milyen kategóriájú autóban tölti el azt az átlag negyed órát!!!! (Persze azért ne legyen büdös, vagy nagyon koszos) Az érdekli, minél gyorsabban kapjon kocsit (ha Ő váratja az nem érdekes persze), minél olcsóbban, minél gyorsabban jusson "A"-ból "B"-be...Persze vannak kivételek, de ez elenyésző...
Egyébbként maximálisan egyetértek a teljesítmény arányos fizetéssel..!! (hogy annyiért fizzessek, amennyit igénybevettem, ha már egyébbként is "hátrább vagyok a listán".. "B" kategóriás autóm van, így ugye egy rakás címből ki vagyok zárva, merthogy egy rakat mindent már "A"-val dobnak (1 éjszaka átlag 5-6 cím amire efektive személy szerint Én nem nyomhatok emiatt, a tagdíjam pedig ugyanannyi, mint a velem szemben előnyt élvező "A" kategóriásnak. Jaaa..hogy Ő befektetett, Én miért nem? Azért, mert már sem teanageer ne vagyok, sem tökéletesen egészséges sem, és akkor mikor azt sem tudni mi lesz holnap, nem vagyok hajlandó havi 70-100.000-Ft-os liesing díjat bevállalni 6-10 évre... Hogy akkor meg ne dumáljak? ..deee ...deee dumálok!!!...)
Előzmény: #28674 Neduddgi 2007.02.14. 13:22:57 |
Sas882 | 2007.02.14. 14:30:00 / # 28685 |
|
amennyi cimet kapok ill. felveszek azután fizetek, utólag
nem előre, zsákbamacskát vásárolni ilyen szinten elég vicces.
tessék felfogni, hogy szolgáltatás van, s miután a taxistól származik a bevétel, leginkább a taxis felé kellene szolgáltatni.
|