Hozzászólások száma: 246
Oldalszám: 13
Témakörök > Droszt Híradó > Nálatok mit tesznek az „elveszett, megégett” fuvarokkal? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
AdamGyak 2008.07.27. 15:19:51 / # 27921
avatar
Nem kell feladni szega, csak egy kicsit rugalmasabbnak kell lenni. Ha nem tudsz megállni felcsengetni akkor beszólsz a reklamán én meg leküldöm neked. Ha meg megtudsz állni akkor nyilván felcsengetsz, természetesen az utas érdeke is hogy utazzon de ahhoz hogy mind a ketten elégedettek legyetek neked is le kell tenni valamit az asztalra. Én az utasok 80%-ának azt mondom hogy fáradjon le, küldöm az autót. Van még egy előrendelős rész és egy elenyésző rész aki ezt kéri. Nem az utas van értünk hanem mi vagyunk az utasokért, mert elvileg közfeladat ellátás folyik. És holnaptól minden felcsöngetéses utastól meg fogom kérdezni meg lehet-e állni a ház előtt, és mi van a kapucsengőn, hogy ezen igényetek is ki legyen elégítve tovább könnyítsem a munkátok. Remélem egyszer lesz aki megmutatja neked hogyan zajlik a címfelvétel a központokban.
szega 2008.07.27. 14:05:08 / # 27920
avatar
Sőt ezzel a hozzáállással akár cégvezető is! Én feladtam!!! :(
AdamGyak 2008.07.27. 13:31:00 / # 27919
avatar
Taxis is lehetek még egyszer. Ha felcsengetsz akkor elindul le, de hanem csengetsz fel akkor pedig nem. Így még tovább fogsz ott állni ergó ugyanott vagy, vagy még tovább álldogálsz míg rájön a kedves hogy talán már megjött a taxi. De ha én is említhetek egy példát akkor vegyük mondjuk a Ferenciek terét, szakadó eső. Utasunk szakadó esőben rendel taxit ráígérek neki 5-6 percet a leadásra váró címek száma kb. 15, még izek lepörögnek az legyen mondjuk 3,5 perc. Első feldobással 5perc, ha nem akadsz el, nem jön semmi extra az már 8perc még oda érsz, míg ott megtaláljátok egymást az még 2perc, így járunk 10percnél. Én ráígértem a tanácsotokra kevés időt cserébe kapsz egy szétázott sík ideg utast aki téged szidni fog hogy milyen lassú vagy, engem szidni fog hogy milyen hülye. Logikusnak tartom én speciel továbbra is ugyanis amikor te a címet megkapod az nem hat másodperc, azt szépen fel kell venni, be kell vinni a gépbe, le kell adni. Ezalatt a kedves csak áll áll és áll. Ez az én véleményem, se kis képernyő nincs se nagy. Ha pedig a hozzáállásomat kérdezed akkor maximálisan megpróbálok megfelelni mindenkinek, nem veszek fel szigeti lejárót, nem küldöm azt a kollégát akivel idefelé utazott. Én is szerencsésnek tartanám ha minden kolléga kipróbálná a telefonozását, és rájönne hogy ez nem olyan egyszerű mint amilyennek látszik, még kihúzom az utasból hol van pontosan, még ezt a gépbe beviszem úgy hogy legyen egy kultúrált kinézete amiért se belém se a csövön ülő kollégába ne kössön bele senki. Szerintem a hozzáállásommal nincs probléma, mindenféleképpen jobb ez mintha undorral a hangomban ráznám le azt az utast akiből félperc alatt kiszedni hogy hol van. Az megint más hogy nem tetszik ahogy csinálom, ezt ne a hozzáállásom lelkesedésemhez viszonyítsd.
szega 2008.07.27. 13:05:01 / # 27918
avatar
Nincs ezzel baj, hisz ez a természetes: utas már voltál taxis még soha. Próbálj meg mondjuk a XII. Hajnóczi Józsefben 16 órakor megállni, megkeresni a nevet a kaputelefonon és megvárni míg a kedves leesik a 3.-ról, hogy rosszabb példát ne írjak. Sokszor azt nem képesek a kedves autós társak kivárni míg kiszáll az utas. Kb ezért nem tartom "tök logikusnak" az alább említett megoldást, max. az utas oldaláról. Azt megértem, hogy ez a telefonosnak így "tök" egyszerű, mert részéről ezzel le van tudva a cím, a gépész majd megoldja a többit. Nem lenne baj, ha ezen a hozzáálláson tudnál/nátok változtatni. (persze ez nem mindenkiről/nek szól, még mielőtt megköveznétek) Ha másért nem, ezért szerencsésnek tartanám, ha olyanok vennék fel a telefont akik már ültek taxiban az anyósülésen kívül is. :( Mellesleg tényleg kisebb képernyőre válthatnál, mert így elveszítheted sok kolléga szimpátiáját. :)Szép napot!
AdamGyak 2008.07.27. 12:14:16 / # 27917
avatar
a taxieszével speciel semmi rosszat nem akartam. Ezek nem 100%-os infók, ezeket amiket alább leírtam én szoktam alkalmazni, talán azért mert mint már leírták én még utas fejjel gondolkodom, és megpróbálom úgy végezni a munkám hogy mind az utas mind a taxis mind elégedett legyen. Szerintem így lehet a legjobban elvégezni a munkámat.
Nevem senki 2008.07.27. 12:03:22 / # 27915
avatar
Hát igen Ádám. Bao ismét jól szólt. Laci barátunk tőlünk eltűri, hogy a taxi eszének hívjuk, de a te szádból ez kicsi furcsa és nem kicsit helytelen. Ő a fél életét ebben a közegben töltötte, te most kezdesz csak szétnézni közöttünk:-))) Ha elfogadsz tőlem egy tanácsot: Soha ne próbáld a benti kollégáktól hallott "100 %-an pontos" információkat saját véleményként tolmácsolni itt a lapon, mert azonnal kilóg a lóláb:-))( ezt velem is megpróbáltad, emlékszel?) Szimpátiám egyébként töretlen veled kapcsolatban, bárcsak én is csak ennyit hibáztam volna ennyi idős koromban:-))
AdamGyak 2008.07.27. 12:01:23 / # 27914
avatar
sajnos nem tehetem én vagyok a taxisok réme :D:D:D
Bao 2008.07.27. 11:42:07 / # 27913
avatar
Ádám! Lenne egy személyes jótanácsom:kicsit vegyél vissza magadból! (én már megszoktalak így,hiszen egy ideje ismerlek,szinte egykorúak vagyunk,de ne ess bele más hibáiba!!)
AdamGyak 2008.07.27. 11:23:17 / # 27912
avatar
Kedves taxi esze kolléga! Ide én azért írtam 20percet mert előttem szóló is azzal jött. Egyre több utas kérdezi hogy "meeeennyi???" ami engem a halálba tud kergetni hogy őszinte leszek. Erre én azt szoktam válaszolni hogy "a lehető leggyorsabban küldöm az autót" vagy általában 10 azaz tíz percen belül érkezik az autó. Nyilván a belben nem negyedórát mondok és drosztos címekre sem, viszont a Budakalásznak nem ígérek 3 percet. Nem kell gps, viszont vannak olyan kedves utasok akiket vonalban kell tartani mert ők annyira kíváncsiak. A másik, ha negyeddel veszel fel egy címet nekem vissza kell hívnom a kedves megrendelőt hogy ennyivel találtunk autót, megteccen-e várni? A kapucsengő, általában megadják hogy hányas csengőn kell csengetni vagy megmondják hanyadik emelet hanyas lakásában laknak. És szerintem pedig van nem egy nem két utas aki ha siet akkor bizony kinéz a kis ablakon, de én azt szoktam mondani tessék lefáradni mert küldöm az autót.
madár 2008.07.26. 20:23:33 / # 27911
avatar
Nálatok mit tesznek az „elveszett, megégett” fuvarokkal? Nálunk - úgy tudom - felszorozzák néggyel, és hozzácsapják a napi statisztikához... azért mutat olyan jól. Így tíz év alatt a fuvarszámok megduplázódtak, a taxisok jövedelme pedig tizedére csökkent. Örök hála a fővárosi fuvarszervező szolgáltatók nagylelkű - mindenre kiterjedő - törődésének.

MCCCXCII 2008.07.26. 20:17:18 / # 27910
(:-)))
MCCCXCII 2008.07.26. 20:16:57 / # 27909
Végre egy jó, használható javaslat.
szega 2008.07.26. 10:08:31 / # 27907
avatar
Amúgy pedig egyre több kedves utas kéri -szerintem tök logikusan- hogy csengessünk fel értük.” Még utas fejjel gondolkodik a fiú! Pár év a balegyben és Ő is anyázik majd, ha a kedves nem a járdaszélén várja.
Taxi Szekszárd 2008.07.26. 09:51:33 / # 27906
Végigolvasva az egész topicot én sem találtam az eredeti kérdésre egyetlen konkrét választ se. Én most ide leírom a Mi megoldásunkat erre a problémára. A dologhoz hozzátartozik, hogy tisztában vagyok vele, hogy ez itt egy más világ, és már itt se működik a dolog, azért még talán tanulságos lehet. Annak idején, amikor még zöld számon kérhetett Tőlünk autót a Kedves, egy idő után némelyek számára sporttá vált, hogy "jégre vitték a taxit". Ennek ellenszereként -itteni viszonylatban- nem kevés pénzért vásároltunk egy számítógépet, és írattunk rá egy programot, ami egyrészt csak "a számmal érkező" hívásokat engedte be, másrészt volt egy olyan funkciója, hogy a "problémás" számot 5-10-15-30-60-90 napra le lehetett tiltani. Egy idő után megszűntek a fals hívások, és a telefonszámlánkra is jó hatása volt. Ezt a lehetőséget, meg a számítógépet már nem használjuk. Ott porosodik a cucc a központban, miközben egy másik társaság itt a városban ugyanebbe a problémába készül belefulladni. Felmerült, hogy adjuk el az egészet Nekik, de egy-két "jóindulatú kolléga" hallani se akar róla, mondván: Nekik se legyen jobb, mint annak idején Nekünk. Hozzáteszem, valahogy kilábalnak belőle Ők is. Most készülnek visszaadni a zöld számukat.
MCCCXCII 2008.07.26. 00:30:00 / # 27905
De most én is eltértem az eredeti kérdéstől. Az eredeti kérdésre még konkrét válasz nem érkezett. Pedig érdekelnének az ötletek.
MCCCXCII 2008.07.26. 00:29:15 / # 27904
Na itt a „tüske-böki”. Mi az, hogy „Nekünk azt kell mondani hogy jelen esetben 20 PERCEN BELÜL érkezik meg az autó, ÉS NEM PEDIG AZT HOGY 20 PERC MÚLVA.”, és miért ezt kell mondani? Azt nem lehet mondani, hogy a kocsi 6-8 perc, vagy 3-4 perc, esetleg 13-16 perc között érkezik? Ja ehhez egy kis információ plusz kell. Legfőképpen az, hogy a cím közelében van-e szabad kocsi. Hogy ehhez GPS helymeghatározás kell? A csudákat. Csak figyelni kell, hogy egy adott területen az első, a második, vagy a harmadik címfeldobásra kezdődik-e el a „torna”, vagy időajánlatra se nyom senki. Logikus lenne, hogy ha minden címet visznek egy körzetben az első, vagy a második dobásra, akkor oda nem 20 percen belül kell ígérni. (Most ne beszéljünk a nem szeretem címekről.) Az utasban csak a 20 perc marad meg. A belül-re már nem is figyel, vagy fel se fogja. Tehát mit tesz? Ha nem siet, csak taxival akar menni, és nem saját kocsival, vagy BKV-val, akkor 20 perc körül, vagy utána cihelődik lefelé. Ha nagyon siet, akkor felhív egy másik társaságot, aki esetleg kevesebbet ígér időben., vagy elmegy a saját kocsijával, vagy a BKV-val. Az még a „szerencsésebb” eset, ha visszaszól, és lemondja a kocsit. Bár az esetek többségében a címről kell tovább menni, már ha meg lehet állni a címnél. De ha azt hallaná, hogy 4 plusz-mínusz 1 perc, vagy 6-8 perc között, stb. érkezik a kocsi, akkor előkerülne 3-4-5 perc, vagy 6-7-8 perc körül. Nem kellene annyit „reklamálni”, hogy még nincs utas. 10-15 perccel „előbb” lesz szabad a kocsi. Nem kell esetleg „körözni” stb. stb. „Amúgy pedig egyre több kedves utas kéri -szerintem tök logikusan- hogy csengessünk fel értük.” Igen, ez így szép is volna, már ha meg lehet tenni. 1. Nem lehet szabályosan megállni, főleg a belső kerületekben. 2. Ha véletlen meg lehet állni, akkor: a) nem működik a kaputelefon, b) ha működik, akkor a megadott név nem szerepel a listán, c) a kaputelefon a ház másik oldalán van, amit kocsival nem lehet megközelíteni. Szerintem meg tök logikus az lenne, amit fentebb írtam, hogy az utasnak annyi időt kell ígérni, amennyivel a kocsi valóban érkezik. 20 perc alatt az ember sokat felejt. Még azt is elfelejti, hogy kocsit rendelt. (:-)))
attus 2008.07.25. 15:10:57 / # 27903
avatar
Jó ez a billentyüzet!:-(
attus 2008.07.25. 15:10:20 / # 27902
avatar
Hasonlóban, csak az a gá, hogy itt sajnos a 80-ra nem fizetnek!:-( Persze itt ugyanúgy változnak az arányok a hét napjai folyamán, ahogy "bent" is.
csogu 2008.07.25. 14:50:15 / # 27901
90-10%:-)) Rád bízom, hogy melyik-melyik:-))
bentiek 2008.07.25. 14:45:55 / # 27900
avatar
Most hogy "kint" vagy, ez milyen arányban mutatkozik meg?
Oldalszám: 13