Hozzászólások száma: 246
Oldalszám: 13
Témakörök > Droszt Híradó > Nálatok mit tesznek az „elveszett, megégett” fuvarokkal? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
ata8 2008.07.25. 10:09:14 / # 27881
avatar
Amúgy pedig egyre több utas kéri,hogy csengessünk fel érte. TÖK LOGIKUS!!!. Annak,aki még nem vezetett taxit Bp-en.Nagykörút, Kiskörút,Andrássy,Rákóczi,soroljam? De bármelyik mellékutcát is írhatnám. Állj meg 20-mp.re,hogy becsöngess. Rögtön népszerű leszel Te is,és az egész rokonságod.Ha felcsengettél,a Kedves majd akkor kezd cihelődni.Hm. Ha azt mondanád a tágabb értelemben vett bel-ben,KÜLDÖM A TAXIT TESSÉK LEFÁRADNI.-szerinted az a közp.-nak többe kerülne? MERT A TAXIS-nak rengeteg időt,ideget,és nem utolsó sorban pénzt lehetne megspórolni. szerintem.
zodiákus 2008.07.25. 09:31:52 / # 27880
avatar
Egyetértek!Az éremnek két oldala van,nekünk is néha az utas fejével kell gondolkodnunk.De elég ritka az az utas,aki taxis fejjel gondolkozik(tisztelet a kivételnek.)! Erre a jogos felvetésedre az egyetlen megoldás az lenne,ami a Reptéri Minibusznál régóta működik..Előrendelés:Pl.15.00-15.10 ig.15.11-kor már sehol sincs a busz.Így rá vagy kényszerülve a pontosságra,hiszen ez mindenki érdeke.Azonnalinál pedig az I., V.,VI.,VII,XIII.,kerületekben 5-7 perc az átlagos.Ha innentől kezdve 10 perc múlva sincs lent a megrendelő,ott kell hagyni.Drasztikus,tudom,de szerintem másként nem lehet rá vezetni az embereket a pontosságra. Nyílván ez ránk is igaz,hiszen ha hibázunk,késünk,annak ára van mint tudjuk.Így hát mindketten megfizetnénk a hibáinkért. Szerintem.)
AdamGyak 2008.07.25. 06:59:21 / # 27877
avatar
Nekünk azt kell mondani hogy jelen esetben 20 PERCEN BELÜL érkezik meg az autó, ÉS NEM PEDIG AZT HOGY 20 PERC MÚLVA. Amúgy pedig egyre több kedves utas kéri -szerintem tök logikusan- hogy csengessünk fel értük.
cbtaxi 2008.07.24. 13:56:43 / # 27876
avatar
És itt is!
cbtaxi 2008.07.24. 13:55:46 / # 27875
avatar
Itt a pont!
Anyuka 2008.07.24. 13:55:17 / # 27874
avatar
nem sajnáltuk le a Főfőfőtaxit:) Ha így mennek ott a dolgok, akkor ehhez csak gratulálni tudok. De nem vagyok biztos benne,hogy sok cég büszkélkedhet ezzel. Elhiszem, hogy Nálatok sajnálják, ilyen hozzáállással, valszeg nálunk is sajnálnák, de amíg nincs ez bevezetve, addig sajnos, csak mi sajnáljuk az időnket, az üzemanyagot, és az idegeinket.
3asbreak 2008.07.24. 12:31:15 / # 27873
avatar
Ehhez két dolgot szeretnék hozzátenni: a, nagyon sokszor mondják a megrendelőnek a telefonba, hogy megyünk, 15 perc körül, 20 perc körül. Átalában az esetek több, mint felében 3 percen belül ott az autó, néha már teli órával. Ilyenkor ki a hibás? (Pláne ha olyan a helyszín, hogy mondjuk nem lehet lelátni/szakad az eső, stb). b, bizony én is hagytam már ott autót 20-25 perc hiábavaló várakozás után. Betelefonálni viszont nem akartam, mert ugye honnan tudjam, mennyivel vette fel, nehogy emiatt megbüntessék. Szóval azért több oldala van ennek is.

Nevem senki 2008.07.24. 03:03:55 / # 27872
avatar
Elnézést Tanár Úr! Ezentúl figyelek:-)))
MCCCXCII 2008.07.23. 22:39:23 / # 27871
Azt hiszem „félre” csúszott a topic. A kérdés az volt: „[i]Felmerült a kérdés, hogy a „beégetős” megrendelőkkel mit tesz a „cég”, ahova tagdíjat fizetsz? Küldenek neki lelkesen kocsit, vagy netán közlik vele, hogy komolytalan partner?[/i]” Tehát nem az a kérdés, hogy a központban dolgozó esetleges hibája milyen szankciókat von maga után a vétkező fejére, hanem az, hogy az olyan utas, aki rendszeresen problémát okoz. Ilyenek például: 1. Megrendeli az autót, de a végén kiderül, hogy nem tud fizetni. 2. Megrendeli a kocsit, majd a beígért idő letelte előtt lemondja (ez még a jobbik eset), vagy várakoztatja a kocsit, s a reklamáció esetén közli, hogy már nem tart igényt a szolgáltatásra. 3. Több cégtől is megrendeli a taxit, s azzal utazik, amelyik előbb érkezik. 4. Kötözködik a taxissal, mert ő így tartja természetesnek. 5. Stb., stb. Az ilyen és hasonló problémák megoldását nálatok hogyan kezelik? Erre várok válaszokat. Hátha kisütünk valami okosat, és használható dolgot.

AdamGyak 2008.07.23. 19:10:07 / # 27870
avatar
bizony, nálunk van egy lista hogy miért mennyit kell fizetni.
Nevem senki 2008.07.23. 16:04:07 / # 27869
avatar
Egyszerre válaszolnék az egész családnak és egyben alátámasztanám csogu véleményét a másik topicban (természetesen a "szarok vagytok" kitétel nélkül, mert az rám vonatkozik) Hááát bizony az általatok lesajnált főtaxinál ez nem így van! Itt bizony kőkemény anyagi felelősség terheli a telefonosokat az elcseszett címekért. Kérdezzétek csak meg őket, mikor a fizetési borítékot megkapják, mennyi levonást kapnak CÍMENKÉNT!! Nyugodtan állíthatom, hogy nálunk mindent megtesznek, hogy elkerüljék ezeket a mindenkinek anyagi veszteséget okozó eseteket és amikor azt mondja a diszi, hogy elnézést, sajnálom, azt őszintén sajnálja is! Szerintem:-))))
tomajer 2008.07.23. 15:59:10 / # 27868
Nyitott kapukat döngetsz!!! És a megoldás, sem old meg semmit:-( Csak másfelé tereli a problémát. Van cég, ahol nagyon komolyan veszik, a telefonosok, diszpécsrek hibáit. A szankció: pézlevonás, az amúgy sem magas fizetésből. (amit érdekes módon, nem a károsult taxis kap meg) Eredmény: Rettegő, telefonosok, akik a legkisebb bonyodalom esetén is inkább lerázzák a megrendelőt, ahelyett, hogy kibogoznák a gordiuszi csomót!
Anyuka 2008.07.23. 15:30:53 / # 27867
avatar
Nálatok elnézést is kérnek?:) Nem várhatsz semmit, hiszen az esetek nagy többségében olyan emberek ülnek a telefonok mögött (tisztelet a kevés kivételnek) akiknek még jogosítványuk sincs sajnos. Nem várhatsz semmit tehát, csak bizakodhatsz, hogy éppen nem érti el, nem üti el, és esetleg használja a segédprogramot már ha van, és esetleg rákérdez az utastól, hogy mégis melyik kerület Wesselényi utcára tetszett gondolni. Nem az ő idejükkel játszanak, nem az ő üzemanyagukkal szórakoznak, mit érdekelné őket???
Apuka 06/30/7522600 2008.07.23. 14:47:01 / # 27866
avatar
Mint Te is tudod, rengeteg szabály vonatkozik ránk taxisokra. Természetesen ezek fontos és szükséges dolgok, amivel szerintem mindenki egyet is ért hiszen ezek betartásával ill. betartatásával lehet fenntartani egy minőségi szolgáltatást. Ebből kifolyólag ha hibázunk, az bizony ilyen-olyan szankciót von maga után! Ehhez kapcsolódik a problémám: Az eset nem egyedi és nem csak engem érint hanem tulajdonképp minden taxis kollégát. Talán ott kezdeném, hogy amennyiben én pl. címet tévesztek, azért két napot kapok. Ugyanakkor ha a központ hibázik és küld el engem egy rossz címre ahol megégek, az egy szimpla elnézés kéréssel le van tudva. Az, hogy ilyen esetben kit és milyen kár ér, engedd meg, hogy pár szóban a saját példámmal vázoljam. A XIII. Vágány u.-ban állok amikor is jön a cím: XIV. Kassai utca 57. x.y. - Felveszem 5 perccel ( kb. 3 km a cím ) - 11. percben reklamálok és a 13. percben elengednek a címről mivel az utas máshol van. Majd egy rövid idő után következik az immár helyes cím ami már kb. 15 perces!! - XIII. Kassák Lajos 57. -név ugyan az- - Kolléga felveszi 5-tel Ebben az esetben az utas 5 perc helyett 18-20 perccel kap autót!! Én feleslegesen autóztam oda-vissza cca. 6 km-t, ráadásul kimaradtam az addig feldobott címekből is. Ugyanakkor ha már elsőre hibátlanul jön ki a cím, akkor nekem az 3 perc onnan ahol eredetileg is álltam, valamint az utas sem 20 perc múlva jut kocsihoz! Ha ezt a címet én értettem volna el, az ugye 2 nap, ami megváltva 4.000Ft!! Viszont a szolgálat ezt letudja egy elnézést kéréssel! A másik esetben 16.30-kor egy előrendelést vettem fel, ami 16. 50-re szólt. - 16.55-kor reklama - a központ a türelmemet kéri, mivel az utas mindig jön, hiszen állandónk! (Végül is én már 25 perce vagyok türelmes) - 17.00-kor ismét reklama. - utast felhív Majd 17.03-kor közlik velem, hogy jöjjek el mert az utas későbbre kérte. - szintén bocsánat kérés tőlem ( elnézést, mi rontottuk el ) Közben körülöttem elmentek a címek, illetve mondtak le címeket, mert nem tudtak oda autót küldeni miközben én 33 percet állok feleslegesen. Végezetül egy harmadik: Cím: - XVII. Erzsébet Körút 12. X.Y - Idő ajánlattal felveszem Zuglóból, Kb. 14km és 15-16 perc - Címre érkezés, csengetés, duda, sehol senki. - Reklama a 18.ik percnél - Vissza hívás után: - jöjjek el, mert az utas máshol van Immár a helyes cím: VII. ker. Erzsébet Körút 12. név ugyan az - kolléga felveszi 10-el. Nos, ebben az esetben kb. 30 km-t autóztam feleslegesen, egy órát kiestem a munkából, a kolléga aki a VII-be ment megégett mert nem várta meg az utas. Valamint mínusz 1 megrendelő a cégnek mert soha többet nem rendelt! Úgy gondolom, a cégnek az az érdeke, hogy a kedves utasnak a lehető legrövidebb idő alatt kocsit tudjon küldeni illetve mindenkinek tudjon küldeni autót. Minden téves cím egy kiesett taxit jelent, ami erkölcsi veszteség a cégnek, mert miközben a taxisa feleslegesen várakozik, nem tud autót kiállítani a megrendelőnek, valamint anyagi veszteség a taxisnak mert az addig nem tud dolgozni.

Prohi 2008.07.22. 03:41:27 / # 27865
avatar
Pontosan: -Na kérem! a kedves utas 3 borízű almával többet evett, mint kellett volna, de nincs semmi gáz vele:) azt állítja, hogy látja a Bajcsy-Andrássy sarkot, meg valami buszmegállót is emleget...:) 2-vel...:)
taxista 2008.07.21. 20:24:55 / # 27864
avatar
Szerintem ebben az esetben: -a kollegát kártalanítani illene -a bevállalós meg vigye,ha bevállalós...
Bao 2008.07.21. 20:15:02 / # 27863
avatar
Egy borízű almával többet evett? :)
Bbetyár 2008.07.21. 20:12:54 / # 27862
nálunk a hordágyon kihozott segg részegnek akit nem visz el a kolléga, küldenek "bevállalós" kollégát.

taxista 2008.07.21. 20:10:00 / # 27861
avatar
1 ötlet: valaki írjon már egy általános taxi- "kódexet"! pl: -óra az érkezéskor indul - hiszen a megrendelés teljesült! -minden extra fizetős pl.előrendelés = 10 percnek megfelelő összeg
speedlimit 2008.07.21. 13:36:35 / # 27860
avatar
Mondjuk, a Budapestnél igy van.
Oldalszám: 13