Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Bántelki Lajos 2011.03.19. 11:05:03 / # 264086
avatar
Jó reggelt, jó szúrkolódást! Ülök itt a gépezetem előtt és gondolkodom. Gondolkodom, hogy az új/régi szakszervezet milyen felhatalmazással tiltakozik, szervezkedik a " taxisok " nevében? Az, hogy az OTSZ ezt megteszi, gondolom, van mögöttük taxis tömeg. Bár, ez sem feltétlenül bizonyított. De elhiszem. Viszont! Azt gondolom, hogy mielőtt " döntő többségű " tagsága lenne 1 szervezetnek nem okos dolog taxisokra hivatkozva tiltakozni. Mókás lesz, ha majd megkérdezik: Rendben. Önök az akármilyen szervezet. Kérjük a tagok lisztáját. Erre, Ti bementek 100, 200, vagy 1000 taxis aláírásával. Értem én, hogy jót akartok és tényleg nem szeretnék itt kötözködni! Csak ha nincs mögöttetek legalább 3000 taxis a 6000 -ből, sem erkölcsi, sem jogi alapja nincs annak, hogy a " taxisok nevében " eljárjatok. Jónak gondolom az Április 5 én tartandó gyűlést. Na, ha majd ott belépnek több ezre, akkor IGEN! De addig, csak 1 lépésre vagytok attól, hogy megint kinevettessetek bennünket! Thx

tomajer 2011.03.19. 11:02:18 / # 264085
Én is. ui: a kérdésekre nem válaszoltál...
Dr. Justice 2011.03.19. 10:58:58 / # 264084
avatar
A tegnap esti hozzászólást tolmácsoltam sokaknak. Egyöntetű véleményt írtam le.
tomajer 2011.03.19. 10:55:59 / # 264083
Ha valakinek lenne Napi Gazdaság előfizetése, az ezt a cikket igazán idemásolhatná, mert nincs fölösleges öccá forintom:-(

tomajer 2011.03.19. 10:51:54 / # 264082
Nem feladatom Tamás Miklóst megvédeni. Mint láthatta aki tud olvasni és értelmezni, nem is értettem vele egyet. De az a stílusú fikázás pont vele szemben, a teljes tudatlanságot jelzi..... Otthon, Oláh Attilán kérd számon először a mai helyzetünket!!! ui: Te jelentkeztél már a TGFSZ-be? Aláírtad már az aláíróívet? Tettél már valamit azért, hogy holnap jobb legyen?
Dr. Justice 2011.03.19. 10:45:41 / # 264053
avatar
Fel lett olvasva a 190. hsz. többek előtt. A reakció exoterm volt! :-) Tulajdonképpen örülhetünk a fotel érdekvédőknek?? (bocs bao) A kibiceknek legyen meg a havi pénze, az a fő! Mikikém, megnyugtató volt, hogy nem száz lesz és lehet a fele sem a vizsga, a többi meg rád férne igazán...életmentő tudás frissítése... Éleszd majd fel a kollégáid, szavazóid, akik a taxiban múlnak majd ki!

tomajer 2011.03.19. 10:45:33 / # 264065
No comment..... bizonyos szintnél lejjebb nem mennék, bocs.

tomajer 2011.03.19. 10:44:24 / # 264052
Nem. Nem tudom. Mindenkinek egyéni válasza van. Ezek egyéni döntések, de mindannyiunk sorsát befolyásolják. Én meghoztam, mi meghoztuk.... de kevesen vagyunk, hogy nyarat csináljunk.

tomajer 2011.03.19. 10:36:46 / # 264066
Mindig csodálkozok, amikor a Cityt, vagy Tamás Miklóst szidjátok. Ma Magyarország egyetlen valódi taxisok által választott szakmai vezetője, és a City Taxi Szövetkezet az egyetlen demokratikusan működő (100 fő feletti) taxis szervezet. (nem beleértve a nem szövetkezeti tagokat, és az ő státuszukat) Ha lennének érdekképviseleteink, ha ezekbe hajlandóak lennétek belépni, azok rendezvényein részt venni, talán lenne nála hitelesebb emberünk. De addig......?

Dr. Justice 2011.03.19. 10:28:31 / # 264081
avatar
Az Oláh Attilát meg 700 taxis választaná meg. Lehet jobb lenne.
puccos 2011.03.19. 10:28:08 / # 264080
avatar
A feltett kérdéseidre te is tudod a választ.
tomajer 2011.03.19. 10:23:11 / # 264079
Nézőpont kérdése. 400 taxis választotta meg... teszi ami a feladata. Ha nem teszi, vagy nem elégedettek vele, jöhet vissza a bal1-re.
Dr. Justice 2011.03.19. 10:18:23 / # 264078
avatar
"Köszönetet kell mondanom Dudás Zoltán, Metál Zoltán és Bősz Péter Uraknak! Rajtam kívül úgy sem teszi meg senki. " Tehát nem érdekvédő, hanem rosszabb! :-(
tomajer 2011.03.19. 10:15:42 / # 264077
Kérdésem: Te miért fizetsz? Miért nem lépsz ki? Miért nem vagy mezítlábas, netán mondjuk Pentás? Tényleg nem kell másra várni. Lépni kell! Most már a példa, és a lehetőség is adott.....
tomajer 2011.03.19. 10:13:05 / # 264076
Ezt azért helyretenném: Tamás Miklós nem érdekvédő, hanem a City Taxi elnöke (olyan hat hét éve) tehát vitt utast a 21. században:-)
Dr. Justice 2011.03.19. 10:08:37 / # 264075
avatar
Arra lennék kíváncsi, hogy kik, kinek a hatására hoznak ilyen rendeleteket és miért? Tamáskodnék abban is, hogy Miklós (érdekvédőnk) felvett e a 21. században már utast? :-) Aktakukac (tintanyaló @asz)! :-(
puccos 2011.03.19. 10:06:13 / # 264074
avatar
A taxi órájában mindenkinek benne van az utcai tarifa. Általában 240ft/km. Kitől várunk döntést? Miért fizetünk a telefonszám tulajoknak egy havi fizetést tagdij gyanánt? Ugye hogy bennünk taxisokban is van egy ici-pici kis hiba. Ez az ötévenkénti őrület meg a taxisok nyilt lehuzása. Erről nincs mit beszélni. Ha sikerül véghez vinniük,szopunk.
Rita 2011.03.19. 09:29:43 / # 264073
:-)
Rita 2011.03.19. 09:28:29 / # 264072
Korrigálnék: ha nem is tízmilliós, de többmilliós a nagyságrend. Azonban ez érdemben nem változtat a mondandóm lényegén.
Rita 2011.03.19. 09:25:32 / # 264071
Hát igen... A fix tarifa nem jó a cégvezetőknek, mert nem tudnának a taxis kárára kibickedni az egymás alá licitálgatással. Én már "várom" egy ideje a tendenciát figyelve, hogy mikor jön el az a pont, hogy a taxis fizet az utasnak. Persze a fix tarifa elleni ágálásukat elleplezhetik azzal, hogy esetleg a GVH-ra mutogatnak, mondván, úgysem engedélyezik. A létszámkorlátozás témakörénél bújuk ki igazán a szög a zsákból. Hallani sem akarnak róla. Mint ahogy arról sem, hogy az ő mérhetetlen pénzéhségük, harácsolásuk sodorta idáig ezt a szakmát. Mindenesetre a tagdíj-tarifa-létszám triumvirátus alaposan rányomja a bélyegét az egészre. Amíg ezek mértéke el nem mozdul normális irányba és tartósan úgy nem marad, addig a taxis a szokásos havi kiadásait is alig tudja kitermelni, nemhogy komolyabb beruházásokat kieszközölni. Nem vagyok taxis, de azért látok, tapasztalok és ezek alapján véleményt formálok. Nem ragoznám, hogy miért és milyen szinten tartom indokolatlannak az ötévenkénti csicskáztatást és a tízévenkénti autócserét; maradnék az anyagi szempontok felőli megközelítésnél. Az újra és újra ismétlődő tanfolyamok, vizsgák díjait megsaccolni lehet, az új autó vásárlása pedig nyilvánvalóan súlyos, többtízmilliós terhet jelent. Miközben lehet, hogy a jelenlegi autó sincs még kifizetve, mert sokan annak a részleteit (is) nyögik. Lehet elemezgetni a rendelet-tervezet tartalmát pro és kontra, de föl nem foghatom, hogy hogy lehet felelősségteljesen olyat leírni és/vagy nevüket adva hozzá aláírással leigazolni, hogy ezek nem érintik a vállalkozások, a családok pénzügyi helyzetét.
Oldalszám: 469