Hozzászólások száma: 5463
Ugrás a hírhez Oldalszám: 274
Témakörök > Droszt Híradó > ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
ftkptk 2013.09.06. 22:01:38 / # 224007
avatar
ftkptk 2013.09.06. 22:00:40 / # 224006
avatar
:)

alelölülő 2013.09.06. 17:39:33 / # 224005
Önkritikát gyakorlok. Már felfogták. Rendbe tették az autókat - fővárosi rendelet. Peredi bácsival rendbe tesznek minket - országos rendelet. És máris megérkezünk Ajroppába. :-)))
alelölülő 2013.09.06. 16:22:02 / # 224004
10-15 év? Túlbecsülöd őket. :-)
hiénakutya 2013.09.06. 15:40:57 / # 224003
Igen, de mire ezt a döntéshozóink fölfogják, na az lesz soká. harminchat
alelölülő 2013.09.06. 14:38:57 / # 224002
Szerintem már ma is döntően az határozza meg a szolgáltatás színvonalát.
hiénakutya 2013.09.06. 14:03:42 / # 224001
"...a legtöbb magán a taxis személyén múlik." Ez itt 10-15 év múlva lesz aktuális. negyvenegy
hiénakutya 2013.09.06. 14:02:13 / # 224000
Ezek szakmai dolgok, nem is kell értened. :-Dp harmincnyolc
Brian May 2013.09.06. 13:45:44 / # 223999
avatar
Köszi Gàbor! Minden szavaddal egyetértek! Ez a rendszer arra jó, hogy a telebaszott fuvarszervező minél előbb megszabaduljon a cìmektől.Aztàn hogy ezen hogy osztoznak a taxisok, azt leszarja.Nàlunk(T4) is teljes volt a kàosz.Volt aki egymàs után kapta a cìmeket, és nem azért mert ő volt hozzà a legközelebbi, és volt aki 4óràn keresztül semmit.Ez a program nem jó!!!! Vegyenek egy hasznàlhatót.Osszanak meg minden kerületet 3-4 körzetre, lehessen làtni hol mennyien vannak, és sorrendbe adjàk ki a címeket! De erről màr értekeztünk itt egy pàr hete.
alelölülő 2013.09.06. 13:21:56 / # 223998
A magyar cikkből kiderült, hogy széleskörű volt a teszt, így nem is kérdéses, hogy a mi helyünk Szlovénia mellett (előtt? után?) van.
alelölülő 2013.09.06. 13:09:12 / # 223997
Annak idején bővebben írtak az ADAC-tesztről Érdekes megállapítások: -A fő tapasztalat: a legtöbb magán a taxis személyén múlik. - a szlovén főváros volt az egyetlen, amelynek taxi-szolgáltatását „nagyon hiányosnak” minősítették. Az okok: két taxis is volt, akik rövidebb útra egyáltalán nem kívánták elvinni az utast, míg a 10 próbaút közül háromban a szükségesnél jóval nagyobb távolságot tettek meg a kocsival, így a díjat akár meg is háromszorozták. Konklúzió: A német autóklub tapasztalatai alapján az európai taxis-előírások összehangolását javasolta. Egységes alapon kellene rendezni a kocsik vezetőinek képzését és következetesen ki kellene szűrni azok közül a csalókat. Világos előírásokra lenne szükség a díjszabásoknál és a helyi taxis- szervezeteknek rendszeresen ellenőrizniük kellene, megtartják a tagjaik az előírásokat. Szükség lenne minden nagyvárosban központi panasz-irodára, ahol gyorsan és hatásosan intézik az ügyeket.

Rita 2013.09.06. 13:05:38 / # 223996
Ezt az egyet nem értem: "klecvenkettő" 69
nazoli 2013.09.06. 12:44:32 / # 223995
avatar
Inkább ne folytasd.
nazoli 2013.09.06. 12:41:27 / # 223994
avatar
És azért még valamit ne felejts el. Te a saját érdekeidet képviseled, azokat próbálod meg tolni. Teljesen érthető módon. Még akkor is, ha az szemben áll minden szakmai racionalitással. Én ezt nem igazán tehetem meg.
alelölülő 2013.09.06. 12:40:26 / # 223993
sofőrök közül = sofőröknek
alelölülő 2013.09.06. 12:39:34 / # 223992
Attól függ, milyen kiterjedt vizsgálatot végeznének. 1-2 utazásból lehetne nagyon jó és nagyon rossz is. ADAC tesztjében a kocsik sok helyen kaptak nagyon jó minősítést, az útvonal is rendben volt legtöbb helyen, viszont a sofőrök közül egyik helyen se adtak még jót se, legfeljebb elfogadhatót. Azért érdekes, nem?
alelölülő 2013.09.06. 12:35:06 / # 223991
ADAC tesztjében 40%-ot számít az ember, míg az autó csak 20-at!!! És még 40%-ot az útvonal korrekt megválasztása.
taxi4 657 2013.09.06. 11:54:27 / # 223990
avatar
GIGALIKE!!! Minden benne van...
nazoli 2013.09.06. 11:52:26 / # 223989
avatar
Azért kíváncsi lennék, hogy Budapest hol végezne.
nazoli 2013.09.06. 11:50:24 / # 223988
avatar
Mi meg szélmalomharcot vívunk a BKK-val. És a nyilvánvalót sem értik, vagy nem akarják érteni.akarják
Oldalszám: 274