Hozzászólások száma: 13508
Ugrás a hírhez Oldalszám: 676
Témakörök > Droszt Híradó > 6x6 Hatszorhatosok kuckója A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Dodi 2010.01.19. 17:00:37 / # 162013
avatar
És ezek után már csak egy titkot árulj el,kérlek! A 700.ft-os fuvarokból,hogy lesz 6 év múlva új autóra való?

Bántelki Lajos 2010.01.19. 15:04:26 / # 162012
avatar
Szia! Természetesen, a Te szemszögedből TELJESEN IGAZAT ADOK Neked, sőt nNektek! De azért, ugye van olyan, hogy 12,15 percre vesz fel a taxis megrendelést, és az 700, vagy 1000 Ft lesz? És ezért még bent van ( akár évekig ) 100 x ezer kauciója, 50, 100 Ft tagdíjat fizet, ha dolgozik, ha nem, ha véletlenül késik 20, 30 mp, akkor fizet ezreket, stb, stb. Mindennek van előnye és hátránya. Ja! És mennyibe kerül manapság 1 urh rádió és szervizelés? Az se kevés, gondolom. Szerintem, azzal, hogy felveszel 2,3 perccel 1 címet és tolod neki, pont annyi a kiadásod, mintha rágurulnál 3, 5 km-t. Köszönöm
nazoli 2010.01.19. 14:45:43 / # 162011
avatar
Szia Joe! Értettem én, hogy mit gondolsz, csak egy kicsit elragadott a szenvedély. ( Lehet, nem itt kellene?):) Igazad is van, ezt mondom én is! Mármint, hogy a taxis tehet róla! Az egésszel csupán az a legnagyobb bajom, hogy ez nem a mi háborúnk! Csak azzá tették! A mi alatt, a taxisokat értem. Nem mi kezdtük, nem a mi érdekünkben zajlik, csak mi vagyunk a frontvonalba tolva, és alulfizetett zsoldosként mi gyilkoljuk egymást halomra, miközben a muníciót is otthonról kell behordanunk! A háború befejezésének lehetősége pedig nem a mi kezünkben van. Akik ezt megtehetnék, azok pedig csak állnak, és érdeklődve, kíváncsian várják, hogy mi lesz a végeredmény! Ahelyett, hogy egy összhangolt támadást szevezve, lemosnák az agresszorokat a hadszíntérről!
33747 2010.01.19. 13:06:31 / # 162009
avatar
Ja és ha valaki köszön nekem akkor visszaköszönök,nem nézek rá mint a birka.

33747 2010.01.19. 12:56:52 / # 162008
avatar
Üdv,szerintem aki akar az menjen két buszjegyért,(itt is beesik másfél kilométeres kanyar)én inkább járok 219cel nyugodtan,mint olcsón mint a mérgezett egér.Bár a haverom a mobilnál hétközben nem rohangálja halálra magát,hétvégén meg majdnem mindenhol megy úgy ahogy a bolt.Azt is egy nagy eredménynek élné meg rajtam kívül sok kolléga ha jeleznék a feldobásnál hogy MTV-s fuvarról van szó.Nem tartom valószinünek hogy ebben a savanyúságban ne tornáznának érte.A hajnali előkéket már meg sem várom,mert attól felmegy a vérnyomásom hogyha rágondolok hogy mit fogok kapni.

Yuri 2010.01.19. 12:34:03 / # 162007
avatar
Nem kap tőlem semmilyen fuvart. (Nekem sincs sok...) A lényeg a 7579-es hsz. második és harmadik mondatában van... Sok munkát!
attus 2010.01.19. 12:31:25 / # 162006
avatar
Bocs Gyuri, de mennem kell, a megfejtés többi része későbbre marad részemről!:-) Jó melót!
attus 2010.01.19. 12:26:06 / # 162005
avatar
Ok nem értettem félre, viszont akkor mi a jó benne? Ha nem csinálja meg beljebb van! Ha a nyereséges fuvarokat is tőled kapja az már megint más!:-)
attus 2010.01.19. 12:24:10 / # 162004
avatar
Nekem régóta van egy elképzelésem, de nem írom itt meg mert senkinek nem adok ingyen tippeket, ráadásul azok is olvashatnák akik ki lennének sz..tva vele! Egyszer megállok melletted a tutiban és elmesélem, legrosszabb esetben mellényúlok és valaki más is megtudja?!:-)
Yuri 2010.01.19. 12:22:20 / # 162003
avatar
Ha a mese a második fele, akkor nem értetted félre. Azt mondta az illető, szívesen termel egy-egy fuvarból veszteséget, amíg van olyan fuvarja, ami hasznot hoz. Így nem jár rosszul.
attus 2010.01.19. 12:13:05 / # 162002
avatar
Az elejével egyetértek, a másik felét pedig vagy félreértettem, vagy...?!
Yuri 2010.01.19. 12:06:43 / # 162001
avatar
Üdvözöllek! Inkább hazaviszed kerületen belül 600-ért, mint hogy "csak idemegyek a metróig". Mi a különbség??? A tutiból/drosztról rágurultál (2-3 km), megcsinálod a fuvart (5-8 km), fuvar után vissza a tutiba/drosztra (5-6 km), és szépen elgurulgatsz 15-20 km-t két buszjegy áráért. Ha szerencséd van, mindezt óránként megcsinálhatod. Kint vagy 10 órát, van 6000 ft-od (vagy 20 buszjegyed), és mentél 150 km-t. Én inkább "csak idemegyek a metróig" normál tarifával, mint 600-ért kivigyem Újpest központból Káp' 1-re, vagy a Moszkváról Rózsadombra... Nem vagyok régi motoros, de abban biztos vagyok, hogy ha valaki kifizette eddig a 2000 ft-ot egy bizonyos fuvar után, az kifizetné a 2300-at is. Gondolj csak bele, mekkora fuvarcsökkenés volt eddig tarifaemeléskor? ("Tarifaemelés". Istenem, de szép szó... ;) ) Főleg akkor - és ezt kihangsúlyoznám!!! - ha minden cégnek ez lenne az árajánlata. Amíg van olyan, aki elviszi 2000-ért, miért fizetne 2300-at? A baj csak az, hogy akkor jön majd valaki, aki elviszi 1800-ért, majd a következő 1500-at kér, ekkor megalakul egy új társaság, aki ajánl 1200-at. 2300 HELYETT 1200! 10 KM-ES ÚT!!!! És ekkor jössz majd te, és azt mondod, megcsinálod 3 buszjegy áráért... :)...akarom mondani: :( Na ezért lenne jó egy minimum-tarifa... A mai mesém: A minap megkérdeztem egy kollégát, hogy ha napi rendszerességgel adok neki bécsi fuvart, megcsinálja-e 10e ft-ért. Azt válaszolta, megcsinálná, mert mellette vannak olyan fuvarjai, amiből hasznot termel, így nem jár rosszul. Íme a taxizás titka...
bendzsoo 2010.01.19. 11:52:37 / # 162000
avatar
Szia Lajos:Megmondom,hogy mi a megoldás.Alap-1000ft és ezért mondjuk mehetne 2- 3km-tert és ezután számolna csak km-ert.
mármegint 2010.01.19. 09:00:31 / # 161999
avatar
Akkor most mi a megoldás? A 2 buszjegy ára?-Szerintem meg azért a minimál ár, mert a taxitársaságok inpotensek, és soha nem fognak megegyezni.(miért is tennék)
törölt felh. 2010.01.19. 08:47:25 / # 161998
avatar
Joe! Szerintem nagyon helyes a meglátásod, és a kettőtök normális dolgaiból kellene egyet gyúrni és azt megvalósítani. Az a gond vele, hogy aki megtehetné, az már nem taxizik és nem látja át a helyzetet, akik meg taxiznak, (ld. EB tagok) Ők meg sodródnak az árral és nem tesznek semmit, csak bent kiosztják az észt, ha valaki hibázik. Összefogás kellene a "nag társaságok" részéről ami soha nem lesz meg. Mindenki sütögetni próbálja a maga szalonnáját, a "retkek" pedig felfogják a zsírt. Bocs a hasonlatért. Az utasok és taxisok egy része idővel rá fog jönni, hogy az occsó az valójában drágább és visszatérnek a kályhához, a többi meg eléldegél míg meg nem hal. Mi pedig gyártjuk itt a jó ötleteket.
Bántelki Lajos 2010.01.19. 08:07:29 / # 161997
avatar
Zoli! Abban amit írtál, nem kis, hanem nagy igazság van! Et, vagy ehhez hasonlót, már többen megírtak ezen oldalakon. De! Amit mindannyian elfelejtetek, megírni a megoldást! Sajnos, én még mindig nem a minimum tarifában látom a megoldást. Annak az eredménye csak az lenne, lesz, hogy megszaporodnak majd a " csak ide megyek a buszig, metróig" történetek, vagy egyszerűen azt mondják: Eddig 164 el 10 km cca 2000 Ft volt, most 190 Ft -al 2300 körül. Inkább megyek busszal, vagy metróval. És elmegy. Tudom, menjen, stb. Na, ezért gondoltam én arra, hogy cca 2 db buszjegy árából hazaviszem 1 kerületen belül. Ez az utas ( ez tegnap történt ) már a mai napra is megrendelte. Érted?
Joe 2010.01.19. 07:45:51 / # 161996
avatar
Amit leírtál azzal részben egyetértek. Előző írásommal arra akartam rávilágítani, hogy minden új társaság fejlődése egy ponton megáll. Amikor a fuvarok száma nem növekszik - stagnál vagy csökken - akkor a társaságnál megindul az elégedetlenség. tolják az órát, nagypálya, fuvarlenyúlás, kóstolgatás. Ha a társaságnál olyan taxisok vannak többségben, akik a kauciójukat kivéve néhány hónapos - vagy talán egy éves - túlélés reményében odamennek, és az első nehézségek láttán azonnal továbbállnak, abban a társaságban hosszú távon nem látok konkurenciát. a TAXI2000 is megélt hatalmas hullámvölgyeket, neki is az az üzletpolitikája: ha kevés az utas vigyük le a tarifát, majd jön az utas is meg az éhes TAXIS is. Hosszú távon nem működik. Ha a nagyobb társaságok tarifát csökkentenek, a retkek is mennek még lejjebb. Én nem szeretnék 80ft-tal járni, mint 96-ban. Az egésznek a lényege: A TAXIS tehet róla, hogy a kis társaságok megerősödtek.
nazoli 2010.01.19. 03:34:00 / # 161995
avatar
Két entert nyomtam!

nazoli 2010.01.19. 03:32:58 / # 161994
avatar
Folytatni akartam, csak sajnos megremegett a kezem, és nyomtam egy entert. Innen folytatódik. Már nem lesz hosszú! Az a helyzet, hogy ami most ezen a piacon folyik, az egy harc!, Kíméletlen, és gyilkos! Mint ahogy a METRO vezetője fogalmazott. És ebben a harcban, sajnos, mi vagyunk a katonák! Mi vagyunk a fronton, mi vagyunk a lövészárkokban, és ránk lőnek minden irányból, mindenféle fegyverekből! És ebből a helyzetünkből adódóan mi, vagy legalábbis sokan közülünk, el fognak esni! Sebeket meg biztosan mindenki fog szerezni!
nazoli 2010.01.19. 03:25:35 / # 161993
avatar
Az egy évvel ezelőtti állapotot tekintve a T4, a 2000000, a MINIMOBIL. Ezek hárman annyi munkát, és annyi embert vittek el a "nagyoktól", hogy az már ijesztő! Elhangzott, ill. leíratott valamelyik topicban, ha jól emléxem az új Budataxiéban, méghozzá Tomajer által, hogy szerinte a válságot a nagy, és tőkeerős cégek fogják túlélni. Mire a válság véget ér - szerintem három év - a tegnapi nagy, és tőkeerős cégek már rég nem lesznek azok. Egy cég nagysága és tőkeereje egyenlő a tagsága létszámával, és tőkeerejével! Azt tudjuk, hogy mekkore a tgság tőkeereje. Nem látok bele a zsugákba, de nem tartom valószínűnek, hogy ha két hónapig nem lenne tagdíjbevétele bármelyik cégnek, akkor nem húzná-e le a redőnyt! Ennyit a nagyságról, és a tőkeerőről. Az viszont tény, hogy a nagy veszteségeket mind létszámban, mind fuvarszámban, mind pedig bevételben a "nagyok" szenvedték el, ezért aztán már nem olyan nagyok, mont mondjuk egy évvel ezelőtt, és még kisebbek lesznek, ha nem változtatnak az üzletpolitikájukon! A recept adott. Ha nem akarjuk, hogy a kis hal megegye a nagyot, akkor sajnos követni kell az ő üzletpolitikájukat, ami, mint látjuk, nagyon egyszerű, de roppant hatékony, és legalább annyira kártékony a taxisokat illetően, mint amennyire hasznos, és hatékony a tulajdonosaik szempontjából! Kis kitérő. Olvastam valamelyik újságban, hogy a METRO üzletlánc vezérigazgatója felhívta kedves multi társai figyelmét, hogy jobb lenne abbahagyni a gyilkos árversenyt, mert a TERMELŐK FOGNAK BELEROKKANNI! A gyilkos jelzőt is ő használta, és rohadtul igaza van! Sajnos a nagyok nagyok már így is késtek egy évet. Ha tárgyilagos akarok lenni, pontosabban 11 hónapot. Ugyanis 2009. február, vagy márciusban találta ki a T4 ezt a tarifacsökkentést. Ezt akkor válaszul mindenkinek meg kellett volna lépni, és lehet, hogy már vége lenne ennek az egész cirkusznak. Mindenesetre nem lett volna a piacon ekkora átrendeződés. Mondhatjátok, hogy micsoda hülyeség ez! De ha belegondoltok, a nagyok csak állnak egy éve, és tétlenül nézik, hogy elfogynak a címeik, elfogy a tagságuk, és lassan de biztosan elolvadnak mint a fagyi, a nyári melegben. Abban is biztosak lehetünk, hogy előbb-utóbb meg fogjak lépni a legfájdalmasabbat, amibe majd mi fogunk belerokkanni! Legalábbis azok, akiknek nincs tőkeerejük.
Oldalszám: 676