Témakörök > Hírek fórumai > Szabályozható e a taxis munkaideje? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
csogu | 2006.09.29. 16:43:40 / # 112356 |
Ebben a UPC-s dologban azért igaza van:-))
Nem taxisként, nem hozzáértőként persze más az olvasata a lejjebb leírtaknak..Nem ért hozzá biztos, és ez miatt mond ilyeneket. Ne húzd fel magad rajta, nem kell komolyan venni.
Előzmény: #112355 kovi_ubi 2006.09.29. 16:37:28 |
|
kovi_ubi | 2006.09.29. 16:37:28 / # 112355 |
|
Ez az (ember)nem taxis,ezzzzzzzzzzz egy Ü.V.(ütve vágó)igazgató,aki szerint azért fizetünk egyen(LŐ) tagdíjat,mert-szerinte-a UPC sem kérdezi hogy mennyit nézed a TV-t.ENNYI oszt jónapot,ha nem tetszik húzd le a matricát,menjél máshová,ahol ugyanezt kapod ezerrel (EZ AZ IGAZI KARTELL).
Előzmény: #112353 csogu 2006.09.29. 12:03:41 |
csogu | 2006.09.29. 12:03:41 / # 112353 |
Biztos neki megy ez. Ember felelőtlenül nem bezél ilyet. Vannak még ügyes taxisok. Na majd megvárjuk kire gondol...vannak kint az utcán keményen melózó taxisok, akik ilyen véleménnyel rendelkezhetnek, mert tettek is le az asztalra.
Előzmény: #112352 Sas882 2006.09.29. 11:38:41 |
|
Sas882 | 2006.09.29. 11:38:41 / # 112352 |
|
a havi 500 cimmel legyen igaza
mi kb 500 an vagyunk, az havi 250e cim, nem tudom van e ennyi?
ha jobban utánna számolok lehet a 100 sem érem el/hó
ja és ugyan annyit fizetek, mint aki az ominozus 500 at, hogy van ez??
20 napos munkarenddel az napi 25 cim, azért jól tudjuk, hogy oránkánt max 2 cimet tudsz felvenni, extrém ha többet - vagy szar a fuvar, vagy pont oda dobják és akkor amikor végzel - szóval kb. 12 órát nyomulsz, ugy hogy nem ülsz be sehol.
1-2 nap talán összejöhet, de mindig nem.
Előzmény: #112350 kovi_ubi 2006.09.29. 06:18:44 |
csogu | 2006.09.29. 10:39:05 / # 112351 |
Hali, kire célzol ezzel a névvel?
Előzmény: #112350 kovi_ubi 2006.09.29. 06:18:44 |
|
kovi_ubi | 2006.09.29. 06:18:44 / # 112350 |
|
A " Nagy Sándor " szerint az a legjobb taxis aki havonta 500 címet visz el .Nem is fürdik,nem is néz TV-t,nincsen családja,nincsen barátja,gyereke,hajt mint az őrült.Évente cserél kocsit,havonta 2 balesete van,azt sem tudja,hogy milyen nap van ma,2006,09.29-én.
Így könnyen kezelhető,és jámbor és csókolgatja a kezét.
Előzmény: #112349 2006.09.28. 13:50:15 |
törölt felh. | 2006.09.28. 13:50:15 / # 112349 |
|
Tudod, a tachográfnak tökmindegy, hogy van-e taxióra a kocsiban és az be van-e kapcsolva. Rögzíti, ha megmoccan a kocsi, és annyi. Legfeljebb lehet magyarázkodni, hogy most a családot vitted, nem dolgoztál.
Előzmény: #112345 csogu 2006.09.28. 10:49:15 |
Bao, a FŐNÖK! | 2006.09.28. 13:28:00 / # 112348 |
|
Kéne egy demonstráció!
Az összes éjszakás legyen kinn nappal is !
Akkor nézhetnének!!!
Előzmény: #112347 Sas882 2006.09.28. 13:25:27 |
Sas882 | 2006.09.28. 13:25:27 / # 112347 |
|
de pont erről van szó
ne legyen az - főleg hétvégén - kijövök dolgozni, kora este, hallom még xyz kollégát nyomkodni, majd még én kinn vagyok az éjszakában, Jó reggelt, jó munkát!
Hát vicc
Előzmény: #112346 csogu 2006.09.28. 11:24:36 |
csogu | 2006.09.28. 11:24:36 / # 112346 |
Ezzel egyetértek, de most itt nem arról van szó.
Előzmény: #112340 Sas882 2006.09.28. 11:21:27 |
|
Sas882 | 2006.09.28. 11:21:27 / # 112340 |
|
pedig marha 1x, olyan árakon kell szolgáltatni, hogy 8 órai munkából is fenntartható legyen a vállalkozás. Sőt, nyereséges is.
Heti 5 munkanap, napi 8 órai munka.
Különben mi értelme van az egésznek?
|
csogu | 2006.09.28. 10:49:15 / # 112345 |
Amin kéne változatatni mint a kamionosoknál a tahográf napi nyolc óra munka és a taxaméter tilt.
Elképzeltem...
- Jónapot, szabad a taxi?
- Igen uram, de nekem már lejárt a 8 órám, így nem tudunk taxiórával menni.
- Nem baj, pont ilyen taxit is kerestem, mert így jobban lehet alkudni.
- Sajnos ez így is van. Amíg naponta csak 12 órát kellett kint lennem, addig nem hagytam, hogy alkudozzanak, de most változott a világ. 8 óra taxiórával és 8 óra taxióra nélkül, alkudozva. Valahogy meg kell élni...
Ezért nem jó az, ha átgondolatlan, nem a mi helyzetünkre átvetített döntések születnek. Mert értem én azt, hogy nyugaton így...meg úgy van, de nekem itt kell dolgoznom, itt kell fizetnem és baromira nem érdekel, hogy ott mi van.
Persze, jó lenne meg minden, de ez egy globális megoldást igénylő probláma és nem lehet egy-egy részletet kiragadva ilyen drasztikus változtatásokat eszközölni...főleg nem megint a taxis kárára...
Előzmény: #112339 2006.09.28. 10:30:02 |
|
R063 | 2006.09.28. 10:34:59 / # 112344 |
|
Ha csak napi 8 órát lehetne dolgozni a taxisok kb: 70 %-a éhen halna.Az biztos.
Előzmény: #112339 2006.09.28. 10:30:02 |
törölt felh. | 2006.09.28. 10:30:02 / # 112339 |
|
Bocsi!Nem vicceltam csak a kocsi felszerélásét egészitettem ki.
Igaz napi 10-12órát kell kinn lenni de abból legállább 4óra az ücsörgés és semmit tevés meg idegeskedés.Amin kéne változatatni mint a kamionosoknál a tahográf napi nyolc óra munka és a taxaméter tilt.Nagyobb lenne a kihasználtság mivel kevesebben lennének kint egyszerre és ha kijösz lenne munkád.De a cégek nem nézik a kenyéradójuk érdekeit nekik az a lényeg fízesük ki nekik a tagdíjat és a megrendelő minnél hamarabb kapjon kocsit.Ez tiszta 22-es csapdája mert ha nincs kiszolgálva az ügyfél akor nem rendel az adott társaságtól többet igy nem érdeke neki semm és a kollégáknak semm,hogy sokat várjanak a megrendelök.Nos akor ez igy nem egyszerü.
|
törölt felh. | 2006.09.28. 09:42:21 / # 112343 |
|
és mire gondolsz??
szépen megkéred a másik taxist hogy ballagjon haza mert most te következel?
arra nem lehet megkérni hogy 1métert guruljon odébb hogy te is esetleg meg tudj állni.
sajnos senkit nem érdekel a másik.
ez lett az eredménye az ország eladósodásának és akkor a további gondolatom meg már nem ebbe a topicba lenne való
Előzmény: #112341 tomajer 2006.09.28. 09:06:05 |
Bao, a FŐNÖK! | 2006.09.28. 09:36:46 / # 112342 |
|
Jó lenne a szabályozás mert én ezek szerint 20 évvel ezelőtti elavult módon dolgozok!
Előzmény: #112341 tomajer 2006.09.28. 09:06:05 |
tomajer | 2006.09.28. 09:06:05 / # 112341 |
És sajnos ez nem vicc!
Észre kell vennünk azt a tendenciát, hogy egyre több kollegánk (nagyon tiszteletre méltóan) látja úgy, hogy családja anyagi helyzetét csak egyre több munkával tudja szinten tartani.
Már nem ritka, aki 14-16 órát van utcán. Hallani egészen extrém 18-20 órákat dolgozó kollégákról.
Alapvetően, ők nagyon rendes emberek, nem feladatuk, végiggondolni, hogy ezzel a többi taxist is arra kényszerítik, hogy többet üljön az autóban, hiszen mindenkinek el kell tartania a családját.
A végeredmény, hogy a húsz évvel ezelőtt általános napi 5-6 óra, a tíz évvel ezelőtti 8-10 óra, ma 10-12 óránál tart, és a folyamat nem állt meg!
Utas pedig nem lesz több!
Ha mindannyian napi 24- órában az autóban ülünk, akkor sem fogunk töbet keresni!!!
Előzmény: #112338 2006.09.28. 08:14:49 |
|
törölt felh. | 2006.09.28. 08:14:49 / # 112338 |
|
A nescafét meg a szivargyújtóról üzemelö merülöforralóról nem is bezélve.
Ja meg az elktromos borotva nehogy otthon töltsük azt a kis idöt is mert borotválkozás közben lehet hallgatni az urh-át,vagy urh hallgatás közben lehet borotválkozni.
Előzmény: #112336 tomajer 2006.09.27. 13:54:12 |
Sas882 | 2006.09.28. 03:26:34 / # 112329 |
|
nem beszélve a fuvarok után fizetendő tagdijról, ugyebár:)
s hogy képzeled a korszerűsitést, GPS?
|
csogu | 2006.09.27. 16:49:05 / # 112337 |
Végre már nem a taxisokat kellene "szabályozni", hanem például a címkiadást korszerűsíteni. Mind a címfelvételt, mind a címkiadást. Azonnal fuvarszám növekedés lenne, és a kihasználtság is nővekedne.
Hagyjuk már azokat, akik dolgoznak...
|