Felhasználó hozzászólásai
Téma: Taxis gyilkolt a kaszinóban
Hozzáadva: 2006.04.28 10:00
taxi oxi?
Téma: Drágább a benzin, drágábban taxizunk
Hozzáadva: 2006.04.28 09:59
ezek a hirek akkor érnének valamit, ha reális árakon fuvaroznánk, de jelenleg nem ez történik.
Elfelejtették hozzátenni, hogy a tarifa emelés mellett, a fuvarszervezési dij is nőt, br. 5000ft al, ez 11% változás az előzőhöz képest.
Valamint emelkedett a minimálbér is, s vele együtt a Tb.
min 500 - 300 - 80
alsóhangon, mindig, mindnekinek.
ez lenne a realitás 2006 ban........én tudom, én üzemeltetem a taxista vállalkozást:)
(remélem nem sokáig)
Téma: 6x6 szemle előzetes
Hozzáadva: 2006.04.28 09:54
very Best of 2006 (one and only)
tomajer melyiket lakta le?
Téma: Taxis gyilkolt a kaszinóban
Hozzáadva: 2006.04.27 01:39
agyonlőni
Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)
Hozzáadva: 2006.04.21 15:05
Icom (remélem jol irom) urh esetleg baráti áron?
Téma: Újabb taxisgyilkosság!!
Hozzáadva: 2006.04.21 15:03
vazze
ez a Völgy Vadaskerti sarok, szoktam tutizni a diliháznál, eddig nem tünt veszélyes környéknek, ráadásul forgalmas hely is.
RIP
Téma: Egy angol kellett?
Hozzáadva: 2006.04.21 15:02
nekem is több utasom megemlitette már ezt:)
mondjuk nem baj, legyen, megdolgoztak/dolgoznak érte, elfogadom
egyetlen dolog ami zavar, hogy nem teljesitmény után fizetek, azaz cimenként.
Utánna számolt már valaki?
ha 300 ft/cim
az kb 187 cim/fő, hogy kijöjjön a jelenlegi tagdij
400 főnél az 74800 cim/hó
biztosan van ennyi cim egy normális cégnél:) mindig, kell, hogy legyen, ha több van többet fizetünk, ha kevesebb, hát kevesebbet.
Sokkal igazságosabb rendszer lenne, mint a mostani, annyi különbséggel, hogy ez a másik partnernek is (taxis) megfelelőbb lenne, nemcsak az egyiknek.
Természetessen aki többet dolgozik, az többet fizet,aki kevesebbet az kevesebbet, a jelenlegi piaci viszonyok mellett ez egy normális megoldás.
Téma: Egy éjszaka a hiénákkal
Hozzáadva: 2006.04.21 14:54
az éremnek mindig 2 oldala van, az ott europa, ez meg a balkán.
jelenlegi helyzetben felesleges beruházás a 4 éves E Mercedes, ennyi.
Bécsben valószinűleg nem, itt igen.
(Egyébként sokan vennénk E Mercit, 4 éveset kinntről, hogy kedvében játjunk az utasoknak, csak éppen a közel 10000€ árra még rájön a nem kevés regisztrációs dij, ami miatt a németországi 10000€ autó itt belekerül csaknem a duplájába)
Téma: Nézzünk nagy melleket
Hozzáadva: 2006.04.21 03:51
érintésük és kényeztetésük a hosszú élet titka
ez biztos kimaradt a tanulmányból:)
Téma: Csúszik a ferihegyi taxistender kiírása
Hozzáadva: 2006.04.21 03:49
A nyilatkozó urak vajon megemlitették e az igencsak elvarázsolt repülőtéri uraknak, hogy bizony, itt néhány cégnek egyetlen egy taxi autója sincs?
de nem is ez a lényeg, holnap veszek egy kórházat, s megmondom a mentősöknek, hogyan szállitsák a betegeket hozzám, bár fingom nincs róla, hogy gyakorlatban ez hogy zajlik.
Miért nem mondja meg nekik - a repülőtéri embereknek - hogy ez igy nagyrész baromság, müködésképtelen hülyeség, komolytalan az egész, majd akkor esetleg tárgyalunk bármiről, ha kicsit konkrétabban és földre leszállva látnak neki az ügynek.
Addig nem.
Pofon 1x
van egy droszt, egy tároló, beállhat minden taxi autó, első lesz kiperkálja a fuvaronkénti pacsit, majd felveszi az utast és halad.
A végén az utas fizet.
Az ár lehet fix vagy megy az óra.
(inkább az utóbbi, úgy számlaképes a vállakozó)
Autók:
ha az Astra Combi képes arra, hogy a kedves utast és csomagjait kivigye a repülőtérre, akkor arra is képes, hogy behozza.
Nyelvtudás:
ez sarkalatos pont, majd belejövünk, világon számos olyan hely van,ahol megvannak angol nyelv nélkül,persze nem ártana megtanulni, de néha nincs sok haszna, pl. a kedves olasz utasokkal nem sok:)
Árak:
8000 rugó a minimum/autó
10000 rugó/kombi
13000 rugó/egyterű,6-7 személyes teherautó
ebből lehetne kidobni a reptérnek, max. ezrest
ja és a transzfer az első megállóig szól, utánna óra, ezt még kinaiul is jól látható módon a 757 es jumbo oldalára kell felirni.
Természetesen nem kötelező taxival jönni-menni a repülőtérre, nem kötelező leszerződni semmilyen céggel/cégekkel
lehet alapitani, venni párszáz új kocsit, fevenni rá sofőrt (városismeret, angolnyelvtudás előny) s lehet fuvarozni az utasokat, a repülőtérről, esetleg el is lehet értük menni, ahova kérik, belátható időn belül, lehet összejön, amig nem,addig
mi a jelenlegi taxisok elvisszük az utasokat és el is hozzuk a repülőtérről, mint évek óta mindig.
good luck