Felhasználó hozzászólásai
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.08.17 18:20
az tiz fuvar, ha nincs összeültetés,ami tilos ugye
számolj legalább 1 orát oda vissza.........
Téma: CALIGULA NIGHT CLUB
Hozzáadva: 2006.08.17 18:18
néhány szolgáltatónak nem árta pár év taxizás, hogy megtudja, mi az szolgáltatni:)
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.08.17 10:58
ugyan
a reptér csak üzletet akart, de az üzlethez 2 fél kell, jól hanzottak volna a feltételei, ha nincs 1 pályázó sem..............s nem kell itt milliós beruházásokról beszélni, egyenlőre a taxisok nagyrésze saját autójával és vállalkozásával veri a csalánt, a Zona kft nek sok veszteni valója nincs.
Ha a kft tol be 150 autót és alkalmazottat rá, akkor igen, de ennyire ők sem hülyék:)
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.08.17 10:39
szerintem nem kéne állandóan ellenséget keresni:)
azt hiányolom, a reális és a többi exrepteres, majd zonás taxistól, hogy elmondja, miért éri ez meg nekik.
eddig mentek 5k ért a Sofitelbe - ez csak példa - most mehetnek 3500 ért, áruljék el nekem mi ebben az üzlet, mert lehet hülyén halok meg.
+ autót is kell vagy inkább kéne cserélni, van 450ft leadó/fuvar + tagdij (mintha 2x fizetne ugyanazért, de ez lehet mellékes)meg az egyéb költségek.
Gondolom eddig sem eget rengető az áruk, most meg főleg, mi az elképzelésük, hogy mégis ezt választották, mit látnak benne?
Hiszen az eddigi bevételük felét szinte bukják.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.08.17 10:24
kicsit remeget a keze a kitöltőnek
ne tessékmár a jó merciket diszkriminálni, Bécsben a 123 is megfelel.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.08.17 04:20
hajrá
majd kocsicserénél is legyél ilyen nagy hangú
vagy amikor bebukod 3600 ból.
Esetleg, ha a fantasztikus szerződés alapján, holnaptól dupla tagdijjat kell majd fizetned, hiszen ez sem kizárt.
Látom Nálad a ruha teszi az embert, ehhez csak gratulálni lehet.
Ami az egész müködést illeti a Zonának, szvsz jobb ha felkészül rá, hogy a konkurencia ott tesz be neki ahol csak tud, gondolom ellenkező esetben is igy lenne.
Ha olyan nagymenő vagy, akkor gondolkodhatnál is, ezeket a feltételeket elfogadni + igy alámenni árban, normális ember nem fogadja el.
Egyetlen egy mákja van a Zonának, hogy a taxis ellenőrzés hivatali szinten egy nagy nulla, másképpen lelehetne huzni a rolot, elég gyorsan.
GL
Téma: Taxisháború Ferihegyen
Hozzáadva: 2006.08.17 04:02
nappal egy fuvar oda vissza jó esetben egy óra, persze, hogy nem érnek vissza, s ha Bzdára vagy kijebb viszik, akkor még több.
Ez van, de nem a mi dolgunk, majd megoldják, ha tudják.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.08.16 11:42
gondoltad, hogy másképpen lesz?
elmebeteg ötlet volt mindenféle korhatár
amig egy autó megfelel a taxi vizsgán, bárki milyen jogon mondja, hogy nem alkalmas???
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.08.16 01:44
3600 ft
meg a 6milliós Passat
nekem valahogy nem jön össze a kép
másnak sem?
Talán a kombi Audi vagy az én technikámmal igen, kb. 120 ft os üzemanyag árral, 10e ft os tb vel és tagdijjal.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.08.15 13:07
124 el mi a baj?
ha skoda mehet, akkor az is:)
pénzváltás:
a taxi nem bank, a taxis nem bankár, magyarországon a ft a fizető eszköz, ha az utasomnál nincs, felajánlom, hogy menjünk el és váltassa át, ha nem, akkor kénytelen az én árfolyamomat elfogadni.
ezt előre szoktam közölni.
mindenhez idő kell, majd beindul, ez a legjobb reklám, nem?:)