Felhasználó hozzászólásai
Téma: Ez a Majercsik jól keres ebből az internetes bizniszből, mert a taxizástól fogalma sincs!
Hozzáadva: 2007.04.25 10:38
jaj már
miért kellene visszapörgetni?
mesélj már erről.........szvsz ez az egész dolog - de legalábbis egy része - parasztvakitás.
Téma: A gondolat megszületésétől, a VISZONTLÁTÁSIG !
Hozzáadva: 2007.04.25 10:37
beruházás csökkentése ( autók)
költségcsökkentés ( tagdij)
más ötletem nincs, de az biztos, hogy a közel 60e ft os havi tagdij ugyanolyan nonszensz, mint 3-5 milliós autóval dolgozni, ehhez a forgalomhoz, ezekkel az árakkal.
Téma: Ez a Majercsik jól keres ebből az internetes bizniszből, mert a taxizástól fogalma sincs!
Hozzáadva: 2007.04.25 10:32
a lényeget nem irta, hogy miért nem tetszik neki az internetguru tomajer és a többiek javaslata, miért lenne számára probléma, ha 600 ft lenne a kiállási dij.........
komolyan érdekelne a dolog és lenne felesleges pénzem belépnék, hogy szeressenek amikor a kerületre nyomok 5 tel:)
Téma: A gondolat megszületésétől, a VISZONTLÁTÁSIG !
Hozzáadva: 2007.04.21 03:51
senki nem irta, hogy a fix tarifa esetén nem lesz szükség a fuvarszervező irodákra, dehogynem, hiszen ez egy kialakult rendszer.
A jövő, valahol sejtem, hogy mire fogsz utalni, de meghagyom Neked, s igazad is lesz, ez azonben megint befektetést igényel a részünkről, s nem is keveset, befektetnénk, de mire?
Én speciel nem látok semmi okok, hogy ebbe a vállalkozásba pénz vigyek bele, mert nem fogok többet keresni, legyen ez ujabb autó, gps rendszer vagy bármi.
S ezek számomra olyan mértékű kiadások, amiket igencsak meggondolok jópárszor........
a vállalkozás költségeinek csökkentése szvsz nem lehetség, mit szeretnél csökkenteni, az adókat, az üzemanyag árát vagy az autók árát, nem hiszem, hogy tudod, számomra már az is nagy előre lépés lenne a költség fronton, ha cimarányos tagdij lenne........
legyen műholdas cimkiadás, ok, biztos király, ahol végzek megállok, s majd rámtolnak valamilyen cimet, ha időben én következem, igy nem kell visszamenni a tutiba, sőt sehova nem kell menni, kevesebb az üzemanyag, de
hajnal 1 kor kiviszenek káposztásra mikorra várható a következő fuvar, talán 2-3 óra mulva, ha optimista vagyok, ha nem, akkor reggel, tehhát ugyanugy vissza kell mennem a frekventált helyekre, beállni a láthatatlan sorba, azaz semmi nem változik, csak beruháztunk egy csomo pénzt.
napközben biztos sok előnye van, de ezt is vitatom egy kicsit.
ne érts félre nem vagyok "begyepesedett" konzervativ, de mindig csak azt hallom, hogy még öljünk bele pénzt és energiát a vállalkozásba, ugyankkor reálértékben a bevételi oldalon lejebb vagyunk, mint 10 évvel ezelőtt.
Én igy látom, biztos lesz kollégám,aki máshogy, s majd respektál.
Téma: A gondolat megszületésétől, a VISZONTLÁTÁSIG !
Hozzáadva: 2007.04.20 14:42
addig nincs semmilyen motiváció amig nem teljesitmény arányos a fuvarszervezői dij fizetése.
Téma: A gondolat megszületésétől, a VISZONTLÁTÁSIG !
Hozzáadva: 2007.04.20 11:19
szerintem az a tré, hogy nem egy független szervezet hozza a létfontosságú döntéseket, amikhez mind a taxisoknak, mind a fuvarszervezőknek igazodni kell.
Másrészt kéretik belegondolni a másik oldalról is, Ti hogyan csinálnátok, ha Ti vezetnétek egy ilyen céget????
Téma: A gondolat megszületésétől, a VISZONTLÁTÁSIG !
Hozzáadva: 2007.04.20 07:38
"Azon pedig megint csak érdemes lenne elgondolkodni, hogy miért nem tud talpon maradni a piacon egy klasszikus értelemben vett, alkalmazottakat foglalkoztató taxitársaság!"
hello
azért, mert a jelenlegi feltételek és helyzetben nem müködtethető nyereségesen, de még nullszaldósan sem.
Az ilyen taxicégnek költségei közé tartozna, az autók bérleti dijja, üzemeltetése, az alkalmazottak tisztességes fizetése és ennek járulékai, ez már önmagában is sok ezen a bizonytalan piacon.
Az egyén ezt önmaga kizsákmányolásával, ilyen olyan trükökkel oldja meg, egyenlőre, az eredmény persze látható........a hetente jövő szomoru szalagcimekben.
Azt kell megérteni, hogy a taxis oldal költségei az elmult években olyan modon megemelkedtek, hogy komolyan veszélyeztetik az egész vállalkozást, az emelkedés olyan mértékű volt - eszközök ára, üzemanyagok, szerelési és egyéb költségek, járulékos költségek - amivel egy ilyen kis vállalkozás nem képes lépést tartani, s az árait sem emelte, emelhette ennek mértékében, s közben még a vevő köre is szükült, valamint romlottak a munkakörülményei.
Téma: A gondolat megszületésétől, a VISZONTLÁTÁSIG !
Hozzáadva: 2007.03.24 19:40
mennyivel és mivel rosszabb, mint a többi cég, nem kötekedés miatt, de nekem nincs összehasonlitási alapom, de kiváncsi vagyok, hogy miért irtad ezt.
Téma: Ma történt velem jóóóó dolog
Hozzáadva: 2007.03.20 17:23
ma sem taxiztam
Téma: Vigyázz, veled is megtörténhet!!!
Hozzáadva: 2007.03.12 18:33
én csak tagdijkor mennék be a pénzért
a többire nem érnék rá, annyi fontos dolog van az életben.