Név Gergő
Becenév anyahajókabinajtóhajtogató
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.28 21:31

Abban mi a veszteséges, hogy leintenek az utcán, és elviszed az utasokat ~3 kilométerre?  Az neked veszteséges? Le kell adnod valakinek 2000-ret emiatt? Kényszerít valaki, hogy csalj ilyenkor? Tényleg úgy gondolod, hogy én, amiért életemben kétszer "átvertem utast", mert ketyegő órával álltam ki egy 2000-res pacsis fuvarnál, ugyan olyan szinten vagyok, mint akik minden nap 2-3-szoros áron viszik az embereket? Ne adj Isten, még járulékot sem fizetnek meg stb.
Ez nem "moralizálás", próbáljunk már józanul megítélni egy szituációt, ne süllyedjünk le óvodás szintre, hogy aki házasság előtt már nem szűz, az bűnös, meg elviszi az ördög...A hoteles utas meg feldughatja magának a repülő jegyét, ha nem megy érte autó...

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.01.28 18:29

Milyen tarifával dolgoznak? Azért csak 15 millió forintos autókról van szó, és ez már nem a kereklámpás merdzsó, ami elmegy 600 ezeret. 

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.28 18:15

" Szidom a hiénát, hogy milyen gonosz, miközben én csendesen bebagyogok a hotel recepciójára leteszem a 2000Ft pacsipénzt és viszem a reptérre az utast taxióra + 2000Ft-ért. Innentől kezdve semmi jogom nincs mást megfedni"
Az írásod többi részével egyet értek, de ezzel a ponttal nem. Itt az utasnak szüksége van taxira, hogy kivigyék a reptérre, arról nem a taxis tehet, hogy egy gerinctelen, féreg országban élünk, ahol ilyen dolgok folynak. Nehogy már nekünk legyen veszteséges, amiért dolgozunk. A hiénázás többi módját én mélyen elítélem, annyiért viszek mindenkit, amennyi a hivatalos tarifa, de ez a 2000-res pacsipénz más tészta. Sőt, még az 1000 forintos pacsipénzt is mindig benyelem veszteségként, de kaptam múltkor egy olyan hotelt hajnalban, ahol 2000 a pacsi, na ott már én is úgy mentem ki, hogy ketyegett az óra. Azóta nem voltam abban a hotelben, még ha szar napom van, és simán nyomni tudnék rá, akkor sem, rohadjon rájuk az utas. A hiénázás ott kezdődik, amikor leint az utas egy taxist a zsinagógánál, a keletibe akarnak menni, és bemondja a sofőr, hogy 5000. Az ilyen kollégák nem fogják fel, hogy saját maguk alatt vágják a fát, emiatt csökken a leintős fuvarok száma.

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.26 13:55

Én alapvetően félek a tarifaemeléstől. Nyilván a taxizó közönség nagy részét nem vágná mellbe, de én attól tartok, hogy több bevétel kiesés lesz emiatt, mint amennyi plusz. Az alapdíj ugyanakkor nem klasszikus értelembe vett tarifaemelés, hiszen az utasok nagy részének lehetősége van utcáról beülni az autóba, tehát ugyan annyit fizetnének, mint eddig. 
Lenne egy ötletem egyébként, amivel népszerűsíteni lehetne az utcai leintés/drosztolást, de még utána kell járnom 1-2 dolognak ezzel kapcsolatban. Én a kulcsot abban látom, hogy a fuvarszervezők helyzetét gyengíteni kell, nem rosszindulatból, hanem azért, mert az érdekeink ezt kívánják. 

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.26 12:19

A kiállási díj hatalmas előrelépés lenne. Azon kívül, hogy szerintem csak minimálisan ugyan, de növelné a bevételt, jóval több beülős utas lenne, ezzel végre gyengülne a fuvarszervező cégek helyzete, és lehet, hogy a legközelebbi tagdíj emeléskor kétszer meggondolják, hogy mennyit emeljenek, hiszen több eséllyel lehet mezítlábasként boldogulni. Az meg nekik sem jó, ha a fél brigád kilép. 
Nem utolsó sorban az utasok is jól járnának, nagyobb eséllyel kapnának autót. 

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2018.01.24 14:35

Tovább olvastam a cikket, totál nem komplett szegény gyerek (persze lehet, hogy csak én gondolom így). 

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2018.01.24 14:30

"Itthonról nézve meglepőnek tűnhet ez a lépés, de New York e téren jelentősen különbözik Budapesttől. A sárga taxik nem tudták megtartani a monopóliumukat, nincs állandó és bosszantó taxihiány és amúgy nincsenek taxishiénák sem.

Viszont kíméletlen verseny zajlik a taxik, az Uber és amerikai vetélytársai között (Lyft, VIA, stb.), melynek eredményeként egy nemrég közzétett jelentés szerint"

Nagyon megnyugtató, hogy ilyen magasan képzett, tájékozott emberek vezetői pozíciókat tölthetnek be Magyarországon, mint Vitézy. 

Még mindig nem mondták el szegénynek, hogy nincs taxismonopólium? 
Én nem hiszem egyébként, hogy NY-ban a péntek délutáni csúcsban 1-2 percen belül lehet taxit szerezni. Az is baromság, hogy nincsenek hiénák, vittem egyszer egy utast, aki mesélte, hogy a férje amerikában taxizott, és állította, hogy ott is ugyan úgy vannak hiénák. 
De egyáltalán minek hasonlítja össze New Yorkot Budapesttel? Totál más a két város, ez olyan, mintha egy német orvos vásárlási szokásait vetnénk össze egy magyar közmunkáséval, és megállapítanánk, hogy a német orvos milyen ügyesen ossza be a pénzét. 

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.01.22 17:40

Lehet, hogy elfogult a véleményem, de szerintem a kufár lopja a taxist. 2 év alatt egy autó árát kifizetjük nekik, és cserébe vagy kapunk címet, vagy éppen nem. Nyilván nem látok bele a pénzügyeikbe, de erősen kétlem, hogy olyan nagyon sok pénzt visszaforgatnának a fejlesztésekbe. A reklámtevékenységet maguk a taxisok végzik, azzal, hogy fel vannak matricázva (na jó, néha a rádió bemond valamit, hogy ezt meg azt hívd). 
Szerintem csak ebben az országban vannak így a dolgok, hogy fizess előre egy vagon pénzt, aztán vagy lesz munkád, vagy nem. 

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2018.01.19 15:07

Érdekes módon, most nagyon lapítanak a fideszes ismerőseim, meg a bérkommentelőik is. 
Gondolkoztam, ez és a Fikakikapókampó között, de azért az anyahajós szalonképesebb, mégis csak egy komoly szakmai fórumról van szó