Név Gergő
Becenév anyahajókabinajtóhajtogató
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Elméletileg a hazai gyártású taxiórák nem képesek alapdíjban kilómétert számolni (szerintem ez hülyeség). Egyébként pedig tényleg ez korrekt és elfogadható megoldás lenne. 
Ezzel az autóval még 560-as tarifával sem biztos, hogy gazdaságos taxizni. 
Persze, beleszámolhatja a büdzsébe, hogy egy kicsit többet költ autóra, mert mégsem egy lacettiben kell ülnie cserébe, meg hát használja magáncélokra is, ez így totál oké. De ez a szint maximum az e mercedesig működhet szerintem, abból máer 3 millióért lehet levedlett német taxikat venni, ami ihhon talán kihúzni 1-2 évet még, de a Q7-et nagyon sok olyan ember sem engedi meg magának, aki kétszer annyit keres, mint egy taxis. 
Én megmondom őszöntén, hogy azokat a kollégákat sem értem, akik mercedes e 200 cgi-vel dolgoznak. Ezzel a tarifával egy mondeó-passat-superb vonalnál drágább autóval nem gazdaságos melózni. 
Szerintem tolják címmel, vagy pedig nem kell tagdijat fizetnie. Máshogy nemtudm elképzelni, hogy miért vett ilyet. 7 milliónál olcsóbban nem tud normálisat venni ebből,  fél millió forint egy abroncs szett, 3 literes dízel a legkisebb motor, alsóhangon 10 liter gázolajat megeszik vegyesben. Egy évnél többet nem fog kibírni a gumija, de lehet sokat mondtam. A vezérlés csere is szerintem fél millió forint körül lehet egy iyenen. És akkor apró elektronikai hibákról ne beszéljünk, amikre majd röpködnek a 100 ezer forintos szervizdjíak. Van vagy 600 ezer forint rezsije a csókának, és akkor még ha hitel van rajta, azt is fizetnie kell. 
de lehet, hogy volt az 4 hét is. 
ez a Q7-es alig két hete kapott droszt-engedélyt, ha nem csal az emlékezetem. legalábbis 3 hete még matrica nélkül láttam a 18. kerületben. 
A lízingcég nem fogja kifizetni neked szerintem ezeket a tételeket. Vagy most nem vadi új autóról van szó?
A heti 70 ezer, az havi 300 ezer forint. Ezen felül te még fizetnéd a biztosítást, droszt-díjat, érték vesztést, szervizelést? Azért annyira jól nem lehet keresni a taxizással. 
A reklám dolog nekem sem tetszik. A tarifaemelés viszont nagyon rosszul is elsülhet. Kockázatos. "Szabadataxi" írta néhány napja (vagy hete) a kiállási díjat. Egy 350-400 forintos kiállási díj havi 150 címnél már 60 ezer forint. Az utasok száma ezesetben nem csökken jelentősen, aki Békásmegyerre kér autót, és siet be a városba, kifogja fizetni a 400 forintot. Az utcai beülős meg nem fizet semmi pluszt, az utasok száma nem fog csökkeni, maximum több embernek kell hozzá szoknia a droszton beüléshez. A fuvarszervező bevétele sem csökkenne jelentősen, ha megfelelő mennyiségű cím áll a rendelkezésre, hiszen ha elkérnek 25 ezer forint alap díjat, és rámegy még 60 ezer forint címpénz, az majdnem annyi, mint a mostani tagdíj, mégis jobban jár a taxis, hogy nem hónap elején kell a 100 ezeret befizetni, és az utasok fizetik meg neki a tagdíjat.