Név Kovács Balázs
Becenév balagge
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Igaz. Ráadásul ez kreténség is, mert 20 év múlva is ugyanez lesz a rendeletben, ha addig hatályban marad. Ezzel kiüresítették a 7 éves megkötést, sokkal jobb lenne egy "ÉS" maximum 10 éves. Amúgy ezt tudták az "érdekképviselők" is a rendelettervezet kapcsán? :-) Akkor.. az autóm ami 2 év múlva 10 éves és euro4-es kiváló lesz NT-s feketetaxinak...jó tudni.                 
A válasz szerintem az, hogy azért kell ezeket tennünk, mert hagyjuk magunkat. Át kéne értékelnünk a helyzetet és átnyergelünk olyan újszerű személyszállítási üzletre ami úgy "innovatív", hogy közben mi is jól járunk. Ezzel ki is farolhatnánk a taxikra kényszerített szabályozások alól. Fontosak a mindenki számára egyenlő feltételek. Ha az ubernek szabad, akkor másnak is szabad kell hogy legyen, hiszen ez a piacgazdaság lényege...:-) Nem véletlen, hogy nem öntenek tiszta vizet a pohárba. Az UBER kottájából játszik a kormány.
Azt vajon tudják ezek a rendkívül kvalifikált emberek, hogy az UBER-nek semmi köze a megosztáson alapuló gazdasághoz? Mondjuk a megosztáshoz van, már ami a társadalom megosztását illeti.
Nekem azért tetszik ez különösen, mert a "piacésprofit a KKV-k oldala" Köszöni szépen a kkv szektor, hogy lecidázták a milliárdos amerikai világrabló cêget.
Se füle, se farka... De legalább azt se árultad el, hogy ki vagy. Tevékenységed célja zavaros :-)
Kitiltani nem lenne célravezető amúgy sem. Ha komolyan gondolnák, levettek volna 20x ennyi rendszámot és meg is lenne oldva.
Pedig nem tűnik valami nagy számnak az uber elleni fellépés. Par esetről hallottam csak. Mondjuk az ubernek nem erdeke nagy dobra verni 
Hogy dobálja a címeket ilyenkor az uber? Gondolom kint vagy... Ez 1x-es ilyenkor gondolom...
Nem azért, csak néha azt hiszem annak hatása alatt írsz le dolgokat.:-)
Nem, ilyenkor én nem pazarlom kint az időmet. Inkább pazarlom itt. Itt is csak azért érdemes társalogni, mert meggyőz arról, hogy nem érdemes összefogásban és közös fellépésben gondolkodni. Polkorrektül túlságosan gyerekek vagyunk még ehhez. Nem csak rád értem...Sajnos mindenki hamar eléri a saját alkalmatlansági szintjét. Ezért jó megoldás az UBER és valószínűleg végleg leigázza a sofőröket. Talán az usa-ban a JUNO labdába rúghat még, de az is csak azért, mert felülről töltenek bele nem kevés pénzt. Jó teszt lesz, ha az elbukik nekünk is reszeltek. Lehet hogy megtarthatod a 20%-os státuszt, fontos az ubernek, hogy legyen kemény mag, amelyik alkalom adtán bevédi, ha szorulna a hurok a piacon.