Felhasználó hozzászólásai
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2015.10.21 14:44
http://allas.pannonwork.hu/aktualis_allasok/taxisofor50397
A Pannon Work álláshirdetésben a munkaidő alá azt írják, hogy "Teljes munkaidő (8 órás)". Ha ez igaz, akkor 8 órás műszakokban dolgoznak.
A honlapjukról ez a link érhető el, ha a "sofőröket keresünk" szövegre kattintunk.
Téma: Taxis Aranybányák Budapesten
Hozzáadva: 2015.10.21 13:05
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.10.21 12:45
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2015.10.21 12:22
A diszpécser emberelje meg magát és beszéljen mindenkivel tiszteletreméltóan. A saját dolgával foglalkozzon és arra figyeljen oda, hogy olyan helyre vegye fel a címet, ahol meg is tud állni a kiküldött autó, különben alkalmatlan a feladatra. Jelezze a megrendelőnek, hogy az autó 5 méterrel a kereszteződés előtt vagy után fog megállni.
A taxis tartsa be a szabályokat és 5 méterrel a kereszteződés előtt vagy után álljon meg. 5 méteren nem múlhat, hogy észreveszi-e az utas vagy sem. Ez nem lehet akkora eget rengető probléma.
Amikor pörög a meló és van utas, akkor nem megyek el kocsit mosatni. Ilyet senki nem várhat el józan ésszel. Az ilyen társaságtól ki kell lépni azonnal. Ugyanígy a reptérről nem küldhet az Opera mögé utas nélkül, mert ez irreális, ezzel lopja az időmet és kárt okoz. Keressen mást, aki közelebb van. Ha nincs elég autó, akkor nézzen magába a diszpécser, mert valamit nem jól szervez.
Amelyik fuvarszervező embertelen, fölényeskedő, rosszul végzi a dolgát és irreális elvárásai vannak azt ott kell hagyni. Át lehet menni olyanhoz, aki megbecsül.
A részeg utasokkal tényleg sok gond lehet, erre még nem tudok jó megoldást, de gondolkozom rajta. Pl.: Kauciót kell kérni, amikor beszáll az autóba és csak akkor kapja vissza amikor kiszállt, ha nem hányta össze a kocsit. ( és nem beszélt hülyeségeket :-P )
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2015.10.21 11:48
Mennyi időbe telik elvégezni egy taxisofőr képző tanfolyamot és egy PÁV II. vizsgát?
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2015.10.21 11:40
Többen mondták itt a fórumon, hogy 65 db autó túl kevés, ennyivel nem lehet rentábilisan működtetni egy taxis céget. Ezzel nem értek egyet, hiszen ők más modell szerint dolgoznak, mint a jelenlegi fuvarszervezők, ahol a saját autóval dolgozó taxis akkor dolgozik, amikor akar, 10 óra munka után kicsekkol és hazamegy. A Green Taxi autói 130 + 10 tartalék sofőrrel váltott műszakban folyamatosan forgalomban lesznek éjjel-nappal a hónap 30 napján. Olyan és annyi szerződést kötnek - kezdetben - amennyit ennyi autóval lehet teljesíteni. Fél éven belül tervezték a flottát 120 autóra bővíteni, ami már tekintélyes mennyiség, ha ez a 120 autó egyfolytában kint van a városban.
Más kérdés, hogy nem kapták meg időben az engedélyeket, ami hatalmas arculcsapás számukra és első körben 30 autót állítottak föl menetkészre, amiből 5 db tud dolgozni, mert nincs elég sofőrjük. Azért én bízom benne és szurkolok nekik, hogy belátható időn belül talpra álljanak. Ha rendezik soraikat talán itt a fórumon is elkezdenek újra kommunikálni. A jövedelem versenyképességét - amit ígérnek - nem támasztja alá a 4400 : 5 állás, ahol most tartanak a taxis ranglétrán. Ha valóban versenyképes lenne, akkor özönlenének át hozzájuk a taxisofőrök, hiszen senkinek nem hiányzik a sok adminisztráció, a százféle fizetni való, az autók állandó javíttatása, karban tartása és az összes többi nyűg, ami a vállalkozói lét velejárója. Ilyen sok hátrányos tényező ellenére sem képesek versenyt nyerni a - szerintük versenyképes - jövedelem ígéretükkel.
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2015.10.21 11:18
Ott szúrják el nagyon, hogy jó magyar módi szerint a sofőrön, az alkalmazotton akar spórolni. Megpróbálja összegyűjteni az olyan szerencsétleneket, akik éhbérért is hajlandóak elmenni dolgozni, hogy egyik napról a másikra meglegyen a betevő falatjuk. Ha korrekt feltételeket és valóban versenyképes fizetést biztosítana, akkor leírná ide a részleteket és sikerrel hívna át magához taxisokat. Nincs gond az 550 ezer leadóval és az afölötti összeg felezésével, ha tud garantálni óránként legalább 2 db szervezett fuvart. Alkalmazottként ez így versenyképes jövedelem, igen. A vállalkozó taxis viseli a szerencsén múló esetleges fuvartalanság következményeit, a tisztán alkalmazotti viszonyban lévő taxisofőr ezt a kockázatot nem tudja bevállalni. Utóbbi esetben a kockázat a taxis céget terheli, neki állnia kell a fix fizetést akkor is, ha nincs elég fuvar.
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2015.10.20 20:26
A szigorítások és a magas elvárások ezt elősegítik, hogy ne tudjon bárki csak úgy taxisnak állni és tovább növelni a túlkínálatot.Valahogyan le kellene vinni a taxisok számát Budapesten 3000-ig és ott tartani. Akkor megszűnne a túlkínálat és jutna mindenkinek megfelelő mennyiségű fuvar. Most hol tartunk? 4400 taxi van regisztrálva jelenleg a BKK által, jól tudom?
Téma: Taxis Aranybányák Budapesten
Hozzáadva: 2015.10.20 19:19
Mielőtt ellaposodna a topic folytatnám a következő Aranybánya típus bemutatásával, ami nem más, mint a belvárosi szállodák. Ebből is a nagyobbak.
A belvárosi szállodákban sok gazdag külföldi vendég éjszakázik, akiknek nem jelent gondot akár teljes itt tartózkodásuk ideje alatt taxival közlekedni. A szállók bejárata előtt sűrűn akad fuvar napközben is. Egy részüket úgy tűnik kisajátította az Elit taxi, amelynek érdekes módon feketén hagyott autói is dolgozhatnak. Az Elit taxi jelenség nem annyira markáns és konkurenciát nem tűrő, mint a Max Taxi a Széchenyi téren, de azért a szálló előtt csak ők parkolhatnak, az onnan kiérkező vendégeket ők viszik el. Minden belvárosi szálloda előtt ők a kizárólagos szolgáltatók vagy akad olyan, amelyik előtt szabadon lehet utast felvenni bárkinek?