Felhasználó hozzászólásai
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2016.12.23 22:52
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2016.12.23 15:18
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2016.12.22 18:06
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2016.12.22 17:00
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2016.12.22 16:58
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2016.12.20 05:59
És ehhez asszisztál a BKK-Közút is.
Illetve ehhez is. Ahogy mindenhez (hol aktívan, hol passzívan, hol titokban, hol nyíltan), ami ebben a "riportsorozatban" le van, és, gondolom, le lesz még írva, kisebb-nagyobb pontatlanságokkal.
Tudom, a "hiénák"... De azok most is ott vannak, és "dolgoznak" zavartalanul – pont azért, hogy indokolható legyen a Főtaxi egyeduralma.
Pedig egyszerű lenne a megoldás: a jelenleg az Asztalos Sándor utcában munkaidőben mindenféle leveket hűtő, és a műhelyben spektrométerrel fontoskodó félanalfabéták felét szélnek kell ereszteni, a többit meg kizavarni a reptetőre, hogy ellenőrizzék a lisztferihegyi drosztot napi háromszor nyolc órában, állnak-e ott, vesznek-e fel utasokat illetéktelenek, és ha igen, e botcsinálta nejloncsinovnyikok működjenek együtt valamiféle intézkedésre is jogosult hatósággal, hiszen nekik ahhoz sincs joguk, hogy elvárják a visszaköszönést. (Ilyen hidegben kaphatnának pufidzsekit, meg lehajtható fülvédős sapkát, nyáron meg ásványvizet védőitalnak, ezeket is meg lehet tendereztetni, utóbbiban már otthon van Lőrinc barát, egy ideje a MÁV-nak is ő szállítja, most majd legfeljebb beszáll a pufajka- és usankaiparba is).
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2016.12.17 07:45
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2016.12.17 07:40
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2016.10.19 22:27
a print sajtó és a többiek majd holnap, hiszen csak délután érkezett a sajtóközlemény.
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2016.10.19 19:49
Kedves Kolléga,
sikeresen zárta a Taxify a szeptemberi tesztüzemet, így a jövőben tovább kívánja növelni részesedését a hazai személyszállítási piacon. A start up cég két hónapja jelent meg szolgáltatásaival Budapesten és éppen a napokban kérelmezte a Nemzeti Közlekedési Hatóságnál, hogy megduplázhassa autói számát.
A Taxify sehol a világon nem lépett még olyan gyorsan piacra, mint a magyar fővárosban. „Már akkor naponta több százan töltötték le alkalmazásunkat, amikor még el sem indultunk. Szolgáltatásunk pedig olyan népszerű lett, hogy rohamtempóban kellett az induló járműparkot felbővíteni. Ennek köszönhetően már közel 100 autóval tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket” – emelte ki Cziraki Dániel, a Taxify operatív vezetője.
Részleteket az első hónap tapasztalatairól bővebben a csatolt sajtóanyagban olvashat.
Fotók letölthetők: http://taxify.eu/hu/sajtokapcsolat/
További szép napot kívánok,
Martina
Egy hónap alatt népszerű lett a Taxify Budapesten
Igénylik az utasok a reformokat
Budapest, 2016.10.19. – Sikeresen zárta a Taxify a szeptemberi tesztüzemet, így a jövőben tovább kívánja növelni részesedését a hazai személyszállítási piacon. A start up cég két hónapja jelent meg szolgáltatásaival Budapesten és éppen a napokban kérelmezte a Nemzeti Közlekedési Hatóságnál, hogy megduplázhassa autói számát. A Taxify sehol a világon nem lépett még olyan gyorsan piacra, mint a magyar fővárosban. „Már akkor naponta több százan töltötték le alkalmazásunkat, amikor még el sem indultunk. Szolgáltatásunk pedig olyan népszerű lett, hogy rohamtempóban kellett az induló járműparkot felbővíteni. Ennek köszönhetően már közel 100 autóval tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket” – emelte ki Cziraki Dániel, a Taxify operatív vezetője.
Az első hónap adatai alapján elmondható, hogy az észt start up-nak sikerült elérnie azt a vásárlóréteget, akik az Uber kivonulása miatt lemondtak a „taxis” szolgáltatásokról. Ugyan áraik az előírásoknak megfelelően megegyeznek a többi minősített taxi társaságéval, a több plusz-szolgáltatás vonzónak bizonyul az utasok számára. Ilyen például az innovatív applikáció, a sofőrökkel szemben támasztott szigorú előírások, a taxisok és az autók értékelésének lehetősége, valamint a nemzetközi háttér.
Az utasok emellett visszakövethetik az utazásokat is. Így bármikor ellenőrizhető, hogy a megfelelő útvonalat választotta-e a sofőr. Cziraki Dániel kiemelte: alkalmazásuk már 30 ezer letöltés felett jár Magyarországon, Budapesten az első hónapban több mint tízezer utazást foglaltak ügyfeleik az applikáción keresztül. Az utasok kétharmada pedig az alkalmazáson keresztül fizette ki az utazás árát.
„Kiemelt célunk, hogy véget vessünk a túlszámlázó, városnéző, számlával trükköző taxizás korszakának és bebizonyítsuk, hogy egy, a modern technológián alapuló, korrekt, színvonalas szolgáltatás is lehet a személyszállítás. Eddig kiemelten jó értékeléseket kaptunk. 5-ös skálán jelenleg 4,89 ponton állunk, amit nagyon jó eredménynek tartunk, figyelembe véve a gyors indulást. Minden gyengébb értékelést komolyan veszünk, és azon dolgozunk, hogy minél jobban megközelítsük az 5-öt” - hangsúlyozta a cég operatív vezetője.
A Taxify kezdetben néhány tucat autóval indult el Magyarországon, jelenleg közel 100 darabos flottával rendelkezik. Ez a szám ugyanakkor folyamatosan bővül, hiszen jelenleg hetente tíz új autó forgalomba állásával lehet számolni. Terjeszkedési céljaik között szerepel továbbá az üzleti felhasználók felé történő nyitás is.
A Taxify szolgáltatásai iránt a világ minden pontján rohamosan nő az érdeklődés, az észt start up a magyarországi indulás óta további 4 országban jelent meg, köztük legutóbb október 14-én Ghánában. A cég számításai szerint idén körülbelül 30 millió utazás történik világszerte a Taxify szolgáltatásaival.
A Taxify-ról:
A Taxify egy dinamikusan fejlődő személytaxi-szolgáltatást nyújtó társaság. A vállalat kiemelt célja a modern technológiában rejlő lehetőségek kiaknázása a nagyvárosi mobilitás területén. Szolgáltatásuk mobilalkalmazással hívható, mely a lehető leggyorsabban köti össze az utast a legközelebbi sofőrrel. További előnye, hogy a taxik közül már úgy válogathat az utas, hogy látja a várható érkezési időt, a körülbelüli árat, a jármű típusát, valamint a korábbi utazók értékeléseit is. A megrendelés visszaigazolása után az autó érkezése térképen követhető a Taxify alkalmazásban.
A cég 2013-ban alakult Észtországban, ahol 2014-ben elnyerte a legjobb mobilalkalmazás díját. Szolgáltatásuk 20 városban érhető el. Idén augusztusban Magyarország mellett Romániában és Kenyában léptek piacra, szeptemberben pedig Ukrajnában, majd októberben Ghánában is elindultak. Többek között a Skype, a Pipedrive, az Adcash, a Rubylight és a TMT Investments is befektetett a start up vállalkozásba.
További információ:
Név: Cziraki Dániel
E-mail: media.budapest@taxify.eu
Web: http://taxify.eu/hu