Név
Becenév dorong
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.05.07 13:47

Személyeskedni én nem személyeskedtem, nem hoztam fel egy élő példát sem a maxi gázzal kapcsolatban, én az ELVET ellenzem és a SZAKMAI ERKÖLCSÖSSÉGÉT kérdőjelezem meg a cégnek. Te vagy az aki itt a főtaxival kapcsolatban személyeskedik napi példákkal élve, verve a mellét hogy "bezzeg nálunk". Talán ezen kéne elgondolkoznod.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.05.07 13:41

:) Értem én hogy a matek mögé próbálsz bújni, meg hogy védekezés közben szakmai hiányosságokra, és szándékos értetlenkedésre hivatkozol;de Újfent azt írtad le amiről én is beszélek, az átlagolásodból és az arány párjaidból is az jön le, hogy elenyésző a 167 forintos tarifás fuvarod. Leírom még egyszer, hátha az segít...ezzel nincs is semmi baj, de ne ÚGY hirdesse a Max Taxi magát mint óccsó Taxi, mert nem erről szól a dolog, és nem ezzel próbáltok meg elsősorban megrendelőket szerezni.Az csak a jó kis álca.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.05.07 13:28

Csogu, légy jó politikus ( vagy próbálj meg ) és tanulj abból, ha valakit nagyon szekíroznak, jó néha vissza vonulni kicsit és csöndben maradni...:) Amit leírtál ugyanis, hogy 260 forintra jön ki a napi km átlag, azzal tépheted is le a gyönyörű 167 forintos matricát a kocsid oldaláról.Pont ez az amit MINDENKIT DÜHIT, tudjuk, hogy nem 167 forinttal fuvaroztok nagy átlagban, de legalább NE ÍGY HIRDETNÉTEK magatokat.... capiche? Ezek a tények.Nem vagytok különb mint egy zóna taxi.Csak nem a reptérről fuvaroztok.Hanem a belváros lenyúlt "kisgépes termináljaitól".

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.05.07 13:12

Minden személyeskedés nélkül... Tény az valóban tény, de lássuk be, Tőled jó darabig furcsán fognak ilyen dolgok hangzani, aki a szükséges tarifa harmadáért fuvaroz "hivatalosan" és "kényszeredetten" :) Sőt mi több, ebben látva a jővőt... Szerintem Maxigáz :)

Téma: Nemzeti Taxi (JOBBTAXI)

Hozzáadva: 2010.05.02 19:45

Esetleg szóljatok Viktorkának,vagy Gáborkának hogy koronázzák meg őt :D

Téma: Max Taxi

Hozzáadva: 2010.04.29 18:16

Kedves tibi007! Köszönöm megtisztelő válaszodat, a példa bizonyítja lehet így is válaszolni. Azonban azt azért megcáfolnám, hogy hazugnak neveztem volna az általatok müködtetett és vezetett cég mikéntjént, csupán csak felvetettem, szerintem, pár nagyon érdekes kérdést.(Ami másban is felmerült valószínűleg) És akkor most tedd a kezed a szívedre, és lásd be,ma Magyarországon, tisztességes eszközökkel,az éjszakából kiindulva, megalapítani egy taxis "céget",egy amúgy is túl sok "eszkimóval" rendelkező piacon, nem lehet... Ebben azért gondolom egyetértünk. A véleményem meg (sajnos) nekem meg van az olyan "alapító tagokról" akik a touristban dolgoztak. Ezért lehet engem elítélni mint embert, de szakmailag úgy gondolom semmiképp.Persze lehet az élet, a vadkapitalizmus idehaza nem engem igazol majd. Jó melót a kollégáitoknak, és tele "tiszta" buxát kívánok!

Téma: Max Taxi

Hozzáadva: 2010.04.29 16:58

Érdekes cikk ( már amitől feléledt ez a topic ) Azért nagyon kiváncsi lennék hogy; Mitől lett az a 10 szórakozó hely? (az ismerettségi körön kivül, mert csak attól lesz hipp-hopp megrendelő ) Mennyi lovéba került ez vajon?És kinek fizettek az éjszakában vajon? (Azért azt nem gondolja senki ugye komolyan hogy bevesszük azt a dumát, hogy; íme egy új taxi társaság, rendeljen minket!") Felmerült itt az egyik etikás nagy büszke múltjával kapcsolatban, hogy tourist taxis volt...Arra én nem lennék büszke.Vagy itt is úgy intézik vajon pld a talált tárgyak kezelését, hogy havonta sorsolás van a kollégák (netán a vezetőségi tagok?) között, hogy kinek "mi kell"? Azt már nem is kérdezem, hogy vajon ez az egy éve "fejlődő" cég képes-e a kiadásait (irodabérlés és a hozzátartozó rezsi,alkalmazottak bére stb.) vagy inkább miként képest fedezni (a háttérben megbuvó) támogatás nélkül... Amúgy meg mosolygásra késztett, hogy akkora tagdíjat szednek mint a nagyobbacska cégek. Dicséretes, hogy ki akarnak törni a piacra az éjszakából, meg hogy a taxis szakmát érintő válság ellenére, náluk aztán egy kitőrő gejzír módjára növekszik a cím/megrendelő állomány, de mindjárt nem lesz kánaán ha szembesülnek a "nagyok" problémáival mint a nyakkendő, a kategória igény,dohányzó-nemdohányzó, légkondi,csekkes forgalom megoldása...és akkor csak egy lesz a Taxi4 jellegű cégek közül (ők is alkalmazotti rendszerrel kezdték anno) amiből már így is akad fölösleg, és már azok is keseregnek a topicjaikban. Azt kijelenti pedig egy vezetőség részéről hogy "az újak még szolgáltatnak", a szakma öregjeinek pofánvágása... És Csogu még lelkesít mindehhez.Ezen nem lelkesedni, hanem sírni kéne.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2010.04.18 14:17

"Miféle kettős mérce ez?" - Morvai-levél az MSZP-t meglátogató nagykövetnek" Segítünk Morvai "kisasszony" hogy megértse; A pénz beszél, a jobbik meg ugat.És hogy szép magyarosan írjam le; Ki tetszettek röhögve lenni a pénz által.Valamint jelezték, hogy nem "fekszenek le" a majdnem húsz százaléknak. De ezt szerintünk kegyed is nagyon jól tudja az EP-ben.Ott is nagy pénzek forognak.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.04.03 19:23

Haló ! Én meg úgy érzem Te egyszerűen egyszerű vagy, és még a tudatlanságoddal tetézed is a dolgot. Csak egy példa, mert többet nem is érdemelsz rá; "Félcsendes címkiadás meg tiszta autó , stb , ezeket szerinted a Dudás találta ki?Nem az Ő nevéhez fűződnek a fejlesztések , Ő már egy kész állapotába érkezett ezeknek" Igen, már a City-nél is tervbe volt véve ( tudod ő volt az Elnöke jópár évig...Tudod?Tudod??!!)és többek között ő is találta ki, látva a nyugati szomszédaink példáját, ahol a mai napig működik is. Milyen kész állapotába érkezett a fejlesztéseknek?!Fejlesztés se volt Te butus.Ezeréves szoftverrel dolgoznak bent nálatok, és lassan minden cég lehagy benneteket e tekintetben is.És ez nem a Dudás hibája. Több szót nem is érdemelsz.Sikít minden írásodról hogy személyes problémád van a Főtaxi vezetőjével,azt old meg először és utána próbálj bármit is írogatni itt szakmai tekintetben.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.04.03 17:59

Szép hosszúra sikeredett a válasz, elismerésem :) Nah akkor szépen sorjában; Ha hinném ( és tudnám ) hogy érett ez az oldal, a szakma, hogy tudja megfelelően kezelni a nevek vállalását, megtenném...de addig amíg remélhetőleg a szakma (is) felnő ehhez a problémához, addig maradok incognitóban, és hivatkozom a fórumozás alapvető lényegére, ez nem egy e-kávézó, vagy egy e-tulipán ( :D ), nem az a lényeg hogy KI mondja, hanem hogy MIT, szakmáról beszélgetünk természetesen... Ezt a netes dolgot szerintem hagyjuk, nem értetted mire céloztam, majd egyszer személyesen talán... Tamás Miklós.Ezt a részét sem értetted.Nem negatív dologként állítottam be, épp ellenkezőleg, pont amire hivatkoztam, nincs szüksége arra hogy kint az utcán is megjelenjen (elviekben) mint Mátyás király, mert viszonylagos rendben folynak a cég dolgai, működik az etikai szabályzat, és a szabályzatot betartók szervezete.Hogy úgy ahogy egy taxis vállalkozó álma-e, másik téma. D.Z. téma.Nagyon sok mindent rosszul látsz.Főleg a nem cég hű embert.A szakmailag hiteltelennel sem értek egyet.Hogy mennyire nem ismered abból is látszik, el tudod képzelni hogy egy Jobbik taxihoz menjen vezetőnek.Nem részletezném a többit, mert nem szükséges.Hogy védem,az igaz, mert SZAKMAILAG az a véleményem, hogy bár több cégnél előfordult, mindenhol a cég érdekeit szemelött tartva próbált dolgozni.Hogy sokak szemét csípi egy félcsendes/csendes címkiadó rendszer bevezetése, a nyakkendő, a tiszta autó ellenőriztetése, azt elhiszem, de csak azoknak akik igencsak szeretnek a zavarosban halászni és megélni. Mások kárára. Hogy nekünk/nektek taxisoknak mi a jó, és mi az előny, összetett kérdés.Soha nem fog egyezni egy cégnél mind a 600 kollega és a vezetés érdeke folyamatosan ( eltekintek attól most hogy a tulajdonos magánszemély, vagy egy taxisokat tömörítő szervezet ).