Felhasználó hozzászólásai
Téma: Segítségeteket szeretném kérni
Hozzáadva: 2011.07.08 09:25
Arra tényleg én is emlékszem, hogy Kajár utca volt, de a neve nekem se ugrik be, viszont hátha úgy beesik valakinek, hogyha azonosítjuk a Szövetség utcai hasonló hellyel a Dohány sarkán volt és asszem az költözött oda – vagy az külön intézmény volt?...
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2011.06.03 09:48
Bár a szebb jövőt köszöntésből kiindulva lehet, hogy nem ugyanarra a cégre gondoltunk???:))
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2011.06.03 09:47
Látod ez a baj, hogy nagyon kevesen végzik el a teljes matematikai számításokat és a bevétel résznél leragadnak. Elfelejtik kivonni belőle a kiadási oldalon az üza-t, autó kopást, a rádiószerelőre költött pénzt és azt kis kiegészítő tényezőt, hogy egy címért hány kollegával kell megharcolni.
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2011.06.03 09:09
Na végre egy elégedett ember a fórumon! Az nem titok melyik ez a cég, hátha másnak is szerencséje lenne vele?
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2011.06.03 09:05
Az első cikk alján valami januári dátum van. Tudod akkor még a 150.-/km adócsaló volt, májusban pedig a 159.- lett a határérték az adócsalás és a fehérgazadaság között:)))))))))))))
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2011.06.03 09:02
Néhány hónappal ezelőtt a központban még 4 db A/4-es íven volt kifüggesztve az adott hónapban felvett fuvarok száma szerinti lista a URH kódokkal. Most már elfér a lista 2 db A/4-esen... az is kissé foghíjas. De ez nem konkrét válasz arra, hogy hol vannak a dolgozók, csak arra válasz, hogy itt már nincsenek.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.19 13:02
Amúgy volt már egy pontosan ilyen elven működő cég. Úgy hívták h. mobiltaxi. Gyorsan oda is mentem és nagyon tetszett, hogy kb 8 hónapig fizettem egy szinte jelképes havidíjat, aztán felvett címenként egy 100-ast. (asszem annyi volt akkor az alap az órábban?...) És hát sajnos különféle okokból megszűnt ez a rendszer és feltették a havi díjat a többi cég tagdíja közelébe, így egyenes út vezetett vissza a tele5-höz, mivel fuvarmennyiség meg nem párosult a tagdíjemeléshez. Tán jó lenne tudni a miérteket és ha azon lehetne javítani...
Téma: Segítség !!! Taxis akarok lenni.
Hozzáadva: 2011.05.05 09:21
Esetleg ha valakinek van kedve összegyűjteni érdekes lenne egy olyan táblázat, ahol látnánk, hogy adott cégnél mennyi a tagdíj, mik a tarifák, mekkora a létszám, mennyi a havi megrendelés átlag és egyéb megjegyzésben az olyan apróságok, mint pl. drosztrendszeres-e, avagy "üsd vágd nem apád" tűz a címre ezerrel félkerékkel a járdán, keresztül árkon-bokron-piroson.
Egy biztos: ha BÁRMI más eszedbe jut taxikázáson kívül: tedd azt!
(ja, és ezt én se 2 nap, hanem 24 év tapaszatalata után mondom neked)
Téma: Segítség !!! Taxis akarok lenni.
Hozzáadva: 2011.05.05 09:15
Az a baj, h. amiket előttem leírtak az mind komoly!
De megpróbálom neked kicsit tárgyilagosan összefoglalni: konkrét számadatokat nem mondok, mert esetleg tévedhetek, de a lényeget azt hiszem átláthatóvá tehetem: vannak cégek, ahol viszonylag magasabb a tarifa, mint a többieknél, ott általában a havi tagdíj is több. Aránylag sokan vannak és ezáltal ha nincs meg a megfelelő rutinod és főleg a megfelelő rádiód nemigen jutsz címhez. Aztán – sajnos – túlnyomó részben alacsony tarifával szolgáltató cégek vannak, ahol az olcsóság miatt rengeteg a megrendelés, de ennek arányában nagyon sok kollegával kell megküzdened a fuvarokért.
De a teljesség igénye nélkül (mindez szubjektiv magánvéleményem):
City: elfogadható tarifa, rengeteg kollega és kb. 300000.- kp, no meg komoly kapcsolatrendszer, hogy bejuthass, szóval pályakezdőnek reménytelen.
Fő: amióta övék a reptér, százezren vannak az exzónásokkal és azt olvasni, h. már kifele se kaphatsz repteres fuvart, viszont sok a drosztjuk, ahol ha kivárod a sort nem kell anyázni, hogy állandóan levernek
RT5: a holdinggá válás óta állitólag egyre kevesebb a cím, az is javarészt a bárhonnan bárhova 2777-ért... és nem biztos, h. megfelelő helyre tolnád be a 120000-es kauciódat, mert nem biztosított kilépés esetén a visszafizetése
T4: 184-ért fuvarozhatsz, ők adnak rádiót, ami elvileg így mindenkinél egyforma, viszont, ha beleolvasol a fórumukba ott érdekes dolgokat lehet látni erről a témáról... Mondjuk a legtöbb médiában őket hallom reklámozni, nem tudom milyen hatékonysággal.
Budapest: telefonos tarifa még csak-csak, de nagyon nagy részt törzs-, meg VIP- meg mindenféle olcsótarifás megrendelő, ráadásul ezekből is iszonyatosan kevés
Penta: erről majd Tomajer ír neked biztos konkrétumot, de a pillanatnyilag emberinek nevezhető tarifa mellett azt hiszem még kevés a címük
Asszem hátramaradtak a felsorolásból a T2000, Mini, Max, Plus, Nemzeti, ahol aztán rohangálhatsz fel-alá 140-168 ft-okért...
Mezítláb: vagy hozzászoksz a heti 1-2 fuvarhoz, vagy megpróbálsz egy forgalmas helyre beférni, ami csakis ismeretséggel sikerülhet, de gondolom ilyennel nem rendelkezel, ezért kérdezősködsz itt:)
Hát nagyjából ennyi jutott eszembe, de általánosságban elmondható, hogy ahol sok a cím ott küzdeni kell, ahol kevés ott meg azért nem jutsz 1-ről 2-re.
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2011.04.22 09:07
Szerintem a Plus a tapéta méretű matricáin meghirdetett legolcsóbb tarifájával vonzotta magához a megánmegrendelőket. Na most a 159 jelenleg nem a legolcsóbb, amit ráadásul a világon sehol nem látok-hallok reklámozni, hogy a népek meg is tudják, hogy itt most milyen olcsó az utazás. Tehát úgy látom, hogy marad a nagyon kevés megrendelés kevesebb bevétellel. Mellesleg aki eddig úgy gondolta, hogy a ruppótlan tarifával, de szétrohangált autóval lehet profitot termelni, az már nem itt van... Az én számításaim szerint pedig az számít, hogy mennyi az egy főre eső fuvarmennyiség. Nem kell hogy levegővétel nélkül daráljon a diszpécser, de ha egyszer megmozdulok legyen elég a fuvardíj megtankoláson túl másra is. (gépre, csajokra, piára..:))))) Ezzel a tarifacsökkenéssel pedig ugyanúgy bambulok egy órát mire felveszek valamit, aztán meg bambulhatom az üres bukszámat.