Felhasználó hozzászólásai
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.02.09 09:12
Reális persze, ha állandó megrendelőkről beszélünk, de mi van ha olyannal égsz meg, aki 10 évente 1x hí taxit? Nem küldünk neki újabb 10 évig? Nem fog kétségbeesni, hív a másik 15 lehetséges számon másik cégtől autót.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.02.09 09:10
Pont azért, amiért a kollega elmagyarázta. Az elmúlt 24 évben dolgoztam olyan rendszerben, amikor ismeretlen fogalom volt a drosztrendszeres címkiadás, csakhogy akkor, ha púdert kaptam pont letojtam, mert 5 percen belül volt másik 5 cím, amire nyomhattam és valamit mégiscsak felvettem. A közelmúltban viszont nem ritka olyan eset, hogy a leverésem után a kollega bácsi a fuvarja után visszaérkezik ugyanabba a tutiba és a legközelebbi címről is lever, sőt volt példa ilyen esetben, hogy a pofámba is röhögött, amikor lefordult rólam ismételten. Szóval ha az ember nem az URH szerelőket akarja eltartani, akkor szükséges rossz a sorelsős rendszer. JA és mondom ezt úgy, hogy én BP 23 kerületében dolgozom és nem kályházós drosztlakó vagyok!! Azt a típust én is szánalomra tartom.
Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)
Hozzáadva: 2012.02.07 14:08
Eladó egy Taxi4-nél használható 400MHz-en dolgozó Sirius antenna mágnestalppal, BNC csatlakozóval. Irányár: 15e Ft, mely magában foglalja az ingyenes házhozszállítást Budapest területén belül:)
t: 06209350149
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.01.31 15:20
Háát rosszul gondolod:)) 47 magyar ezrest kell fizetni a félállásért, ami 75 db címet ér havonta. Ha elosztod kijön, hogy 626 FT-ba van egy gombnyomás + az üzemanyag amiért érte mész. Tehát kb.7-800 FT-ot fektetsz be egy címfelvételbe. (mindezt csak akkor, ha sikerül minden hónapban öszeütögetned a 75 rendelést...)
Téma: Melyik társasághoz menjek ???
Hozzáadva: 2012.01.31 15:15
De lagalább élőben hallhatja tőled, hogy milyen volt 20 évvel ezelőtt taxizni, amikor az utasok álltak sorba a drosztokon, hogy végre arra járjon egy taxika, ami elviszi őket. És egymás kezébe adták a népek a kilincset, ami miatt fél este nem tudtál kiszállni kajálni, pisilni stb., mert egyfolytában integettek. Most meg azért nem szállsz ki a kocsiból ugyanezeket a dolgokat elintézni, mert ha közben lemaradsz egy címről a következő lehetőséged órák múlva lesz újra.
Téma: Melyik társasághoz menjek ???
Hozzáadva: 2012.01.31 11:42
Na jó, látom reménytelen vagy, hát próbálok segíteni pár konkrétummal, tárgyilagosan:
City: csak kihalásos alapon van felvétel, tehát ha nincs oda csókod akkor felejtős
Taxi4: nagy előny, hogy nem kell URH-t venned és POS terminált, met azt adnak. Nem kell kauciót befizetned. Néhány helyen drosztos címkiadás van, amúgy egynyomásos címkiadás és havi 67 ezerért vihetsz mindenkit 184-el.
Budapest: tavaly még 50e volt a tagdíj 30e kaucióval. Droszt 1-2 helyen. Alaptarifa 200 felett, de csomóan csekkes törzsutas kedvezményesen utaznak.
A többire nincs közvetlen rálátásom, de tedd azt, amit más is tanácsolt: kis kézi rádión hallgasd napokig az összes cég URH-ját és modellezd le hány címhez jutnál. De amit már írtam 1x, ne felejtsd, ahol sok a cím, ott sokakkal kell megküzdeni érte és olcsóért kell fuvaroznod. A tankolás meg 430-ért, hacsak nem gázzal jársz.
Aztán, ha nem kezdő lennél ideológiai alapon is válogathatnál... pl.: az egyik cég tulaja még a 90-es években meglógott a tagság fejenkénti 10e Ft kauciójával, egy másik cégnél tavalyelőtt ragadt be sok taxis 120e FT-ja. Ezek után nem szívesen lépnék be egyetlen kauciót beszedő csapatba se. Aztán meg vannak, akik a saját költségeik fedezésére nem gondolkodnak a tagdíjak emelésén, de a címmennyiség növelése érdekében a tarifákat tolják lefele, mint a gép.
Azt még nem javallta senki, hogy dumáld le hiénakutya szaktárssal, hogy hadd állhass meg mögé a Keletibe:))
Téma: Melyik társasághoz menjek ???
Hozzáadva: 2012.01.30 14:26
Most azt fogod gondolni, hogy csak tréfálkozunk, de vedd nagyon komolyan, amit Tomajer mondott és felejtsd el a taxikázást!
Egyébként nagyjából sarkallatosan úgy kalkulálhatsz, hogy ahol sok a cím, ott magas a tagdíj és sok a taxis, ahol alacsonyabb a tagdíj ott általában kevés megrendelés is van, amivel kompenzálódik az egyensúly, miszerint neked így se úgy se marad sok a zsebedben! Szóval a fő kérdésre a konkrét válasz: sehova.
Téma: Szigorúbb szabályozás a taxiközlekedésben
Hozzáadva: 2012.01.10 09:59
Akkor csak egy elméleti eszmefuttatás..., mivel én Bp-i adóalany vagyok. Szóval Bp-i műszaki vizsga nincs Bp-i drosztmatrica nélkül, az meg nincs Bp-i helyi iparűzési adó nélkül. No de ha pl. én elmegyek Gödöllőre autót vizsgáztatni, aztán bejövök taxikázni Bp-re ki a rettenet fogja eztet nekem megtiltani? A határtáblánál nincs sorompó, idebent meg még nem találkoztam olyan hatósággal akit érdekelne, hogy hol a túróban vizsgáztattam a kocsikámat. Vagyis akkor hány darabbal lesz kevesebb taxi a városban???
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.12.20 22:59
Benne vagyunk a nosztalgiázásban?:))) Na akkor ez megvan még, hogy: "166 ne kiabálj annyira, mert nem hallom a többieket!" :)))
Téma: Bbetyár rejtvényei
Hozzáadva: 2011.12.09 16:03
Amikor abban a suliban érettségiztem még a mi koleszunk volt:)
Igaz akkor még nem is gimnázium volt, mint most...