Név
Becenév pupák
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás)

Hozzáadva: 2020.08.06 16:42

Természetesen a jeladót olajcserével együtt cseréltem le. Sőt leszedtem az egész olajteknőt, anyjáig kipucoltam mosóbenzinnel, féktisztítóval, tükrösre pucoltam a peremeket és szépen újratömítettem és úgy szereltem össze. Viszont megtörtént a csoda: csak úgy simán poroszkáltam hazafelé az országúton és egyik pillanatról a másikra kialudt a lámpácska... ha izzó lenne és nem integrált led azt hinném, hogy megunta a sok viláágítást és kiégett. De így mégiscsak a technika csodájának tudom be... szóval most béke van.

Téma: Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás)

Hozzáadva: 2020.08.03 08:35

Sziasztok! Végső kétségbeesésemben a nyilvánossághoz fordulok, hátha valaki már tapasztalt és megoldott hasonló kínokat. A beteg Skoda Octavia II. A kórisme: világít a műszerfalon a  sárga lámpa, miszerint kevés az olaj a motorban. A nívópálca szerint persze dugig van. Első kör: olajszint jeladó csere (valami himihumi webáruházas eszközre), jelenség ugyanaz. Utána irány a bevált autóvillany szerelde, ahol kábel ellenőrzés és laptopos vizsgálódás után az ítélet: a jeladó gagyi, vegyek igazi gyárit. Következő körben neves alkatrész áruházban méregdrága Hella gyártmányú jeladó beszerzése. Ennek beszerelése után a kis olaj-ikonos sárga lámpa még most is az idegeimen táncol a műszerfalon. Tudnék együtt élni azzal, hogy figyeljek  rendszeresen a nívópálca ellenőrzésre, de valahogy az elköltött 40 ezrek után mégiscsak jobb lenne már, ha nem világítana...

Tud valaki olyan szervizt, ahol ilyesmit már megoldottak?

Elaludt a sofőr, az utas vezette haza a taxit... vagyis az ubert

Majdnem mindketten meghaltak, mert a taxis elaludt vezetés közben. Ezután vette át az irányítást a nő.

Téma: Miért hagyom/tam/nám abba a taxizást? ....

Hozzáadva: 2019.11.29 09:33

Akkor vajon a sok menedzser, marketing igazgató, ügyvezető és egyéb nagy céges középvezető emberke miért nem megy el inkább mindenki taxizni?)) De vajon szombat esténként pl. a taxiban ülők közül ki az aki pénzt szórni és mulatozni megy és ki az aki a kormányt tekergetve keccsöl hajnalig? Húúú de elbeszélgetnék egy ilyen gyökérrel, aki a havi kétmilliós bevételekről beszél... Bár inkább nem, mert nincs pénzem pszichológusra

Téma: Segítség !!! Taxis akarok lenni.

Hozzáadva: 2019.05.22 15:57

Erre nem lehet racionális választ adni. Egy olyan hónapban, amikor éppen az éves vizsgára viszed az autót és kifizeted a drosztengedélyt, esetleg cseréltetsz egy garnitura nyári gumit, olajat cseréltetsz, órát hitelesíttetsz, sárgaságot ellenőriztetsz és még át is nézeted a kocsit műszakilag - abban a hónapban kb. semmit. Egy januári hónapban, amikor nincs túl nagy hideg, vagy hó, és mindenki a karácsonyi kiadását spórolja vissza - semmit. Ha neadjisten véletlenül összetörik az autód, vagy lebetegszel jópár napra - semmit. Ha véletlenül belefutsz egy NAV-ellenőrzésbe és találnak valami büntethetőséget nálad - akkor se marad semmid. Hogy akkor miért is van mégis ennyi taxista és miért nem menekült még el inen mindenki?... Talán mert itt ragadtak régről és most 40-50 éves kor felett semmi esély egy új szakma kitanulására, vagy egy állásinterjúra bekerülésre. De mindezt úgysem fogod elhinni nekünk, mert biztos akad az ismeretségi körödben taxista, aki áradozik arról, hogy milyen hatalmas bevételekre tesz szert... csakhogy a bevétel rettenetesen messze van it a jövedelemtől.Na ez jó hosszúra sikerült - lehet megcáfolni a szavaimat)), csak akkor nem fogom tudni megérteni a barátaimat, akik más-más cégnél taxiznak, hogy miért folyton az a válasz egy buli szervezésekor, hogy: "jajjjajj nem tudook menni, mert dolgozni kell!"

Téma: Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás)

Hozzáadva: 2019.05.10 09:46

Én évtizedek óta ide járok: http://autovillamossag-4ker.5mp.eu/web.php?a=autovillamossag-4kerItt is tényleg a helyszínen szétszedik, megtekercselik, megcsapágyazzák stb. Az iroda falán még igazi békebeli szakmunkásbizonyítványa van kirakva a tulaj bácsinak)Bár konkrétan nem tudom mi az a Denso, ami neked van, de ha nem olyan, ami a W210-ben volt nekem, ami a hűtővíz körbe beépített vízhűtésű, akkor bátran ajánlom. Akkoriban azt nekem se vállalta a vízkör megbontásainak veszélye miatt, vagyis azt mondta az rizikós, hogy utána nem tömít...

Édes Istenem!... Szeretné jelezni a taxitársaságoknak, hogy legyenek a drosztokon elektromos töltők.))) Szólni kéne neki, hogy nézzen utána, mi köze  a taxitársaságoknak a drosztokhoz. Vagy pedig miféle érdekük fűződne a társaságoknak a tagdíjfizetőiknek az autóját "megtankolni"? Vagy esetleg én lemaradtam valamiről?

Pedig amikor megláttam, hogy eladod, kicsit megremegett a kezem, hogy ráröppenjek, mivel annak idején láttam, hogy mennyire patentosan fel lett újítva  a kasztnija. Csakhát naponta 120 km-t ingázok a munkahelyemre és az nagyon nem mindegy mennyibe fáj...

Sziasztok! Abban tud valaki segíteni, hogy a CNG üzemmódnak vannak-e súlyos buktatói? Olyasmire gondolok, amit egy eladó sosem vallana be a használt autójáról: pl. a valós fogyasztás, az esetleges állandó szervizlátogatás stb. Az hogy ritkás a kúthálózat nem probléma, mert mindennapos utam a nagyatarcsai CNG kút mellett vezet. Autócsere előtt szeretnék kicsit jobban képbe kerülni, mert mindenképpen nagyon olcsó km-költségekre vágyom és az alig fogyasztó, szinte párával elközlekedő dízelek mellett ez a gázos mutatvány szimpatikus. Most egy LPG-s w202-m van, de az meg 10 felett hörpizik a gázból... Vagy vegyem vissza a néhai 210-esemet, amivel még dolgoztam?) - azt legalább már ismerem... Bocs, ha nem a legmegfelelőbb topicba írtam, de a "segítségeteket szeretném kérni" című inkább a pályakezdők gondjairól szól, nem a nyugdíjasokéról

Az eredeti kérdésre visszatérve én pl. nem vagyok a fészbúkra regelve, ide viszont minden nap benézek, hogy mik a világ történései - taxifronton persze. Attól függetlenül, hogy a rendeletalkotók a legutóbbi okosságokkal elzavartak a pályáról...