Témakörök > Droszt Híradó > Miért hagyom/tam/nám abba a taxizást? .... A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
Kovács Zoltán | 2019.12.03. 16:32:52 / # 350711 |
|
Köszönöm szépen.
Előzmény: #350710 kertestaxi 2019.12.02. 15:15:57 |
kertestaxi | 2019.12.02. 15:15:58 / # 350710 |
|
Sok sikert kivánok neked.
|
donkihóte | 2019.12.02. 13:56:58 / # 350709 |
|
Az ilyeneket az autó kiadók írják. Így csábítják csapatostul távoli megyékből ide a munkaerőt. Gerilla marketing.
Előzmény: #350698 pupák 2019.11.29. 09:33:30 |
pupák | 2019.11.29. 09:33:30 / # 350698 |
|
Akkor vajon a sok menedzser, marketing igazgató, ügyvezető és egyéb nagy céges középvezető emberke miért nem megy el inkább mindenki taxizni?)) De vajon szombat esténként pl. a taxiban ülők közül ki az aki pénzt szórni és mulatozni megy és ki az aki a kormányt tekergetve keccsöl hajnalig? Húúú de elbeszélgetnék egy ilyen gyökérrel, aki a havi kétmilliós bevételekről beszél... Bár inkább nem, mert nincs pénzem pszichológusra
|
anyahajókabinajtóhajtogató | 2019.11.26. 21:46:31 / # 350697 |
|
Hozzá teszem: nem tudom ki ez az ember amúgy, de más is leírta már, hogy beteges hazudozó. Csak hát ez a csoport tele van olyan emberekkel, akik nem taxizzák, és olvassák ezt a sok baromságot...
|
anyahajókabinajtóhajtogató | 2019.11.26. 21:45:34 / # 350696 |
|
Pedig nem értem mi a bajod a taxizással, hát hol máshol lehet ennyi pénzt keresni? (ezt az egyik taxis csoportba írta facebookon valaki)
|
Kovács Zoltán | 2019.11.26. 14:40:55 / Módosítva / # 350684 |
|
Miért hagynám abba? Mert elég volt! Mert sok volt a több mint 3 millió kilométer! Mert nekem sikerült megfogalmaznom talán a legösszefoglalóbb módon a taxizás lényegét! („TAXIZÁSNAK NEVEZZÜK A TOLERANCIA AZON MAGAS FOKÁT, AMIKOR OLYAN EMBEREKET ENGEDSZ BEÜLNI AZ AUTÓDBA, AKIKNEK AZT IS MEGTILTANÁD, HOGY EGY KERÜLETBEN TARTÓZKODJANAK VELED!”) Pár éve megfogalmazódott bennem, hogy 3 dolgot szeretnék: - elfelejteni a telefont (kellett a munkámhoz) - elfelejteni az internetet (kellett a munkámhoz) - elfelejteni a slusszkulcsot (kellett a munkámhoz) Most végre sikerült ezt megvalósítanom! Egy dolgot szeretnék Nektek mondani/tanácsolni: - HELYETTETEK SOHA, SENKI, SEMMIT SEM FOG CSINÁLNI! (Ingyen meg, pláne nem!) - „GYÁVA NÉPNEK NINCS HAZÁJA!” Ezt próbáljátok meg megérteni, és magatokévá tenni! Kívánok nektek sok balesetmentes kilométert, rengeteg bevételt, és jó egészséget! Legyetek jók, és szobatiszták! Kovács Zoltán INDIÁN
|
hiénakutya | 2018.01.20. 09:39:59 / # 347433 |
Előzmény: #347414 pupák 2018.01.19. 08:20:56 |
|
tomajer | 2018.01.19. 08:23:26 / # 347415 |
Sűrűbben kell idejönni, hogy ne archív anyagokkal találkozzál :-P
Előzmény: #347414 pupák 2018.01.19. 08:20:56 |
|
pupák | 2018.01.19. 08:20:57 / # 347414 |
|
Rákerestem, de azt írja a Profession, hogy már nem aktuális
Előzmény: #347389 hiénakutya 2018.01.18. 13:57:53 |
hiénakutya | 2018.01.18. 13:57:54 / # 347389 |
Hátha valakit érdekel egy ilyen:
|
|
Vin | 2015.05.27. 23:55:54 / # 339507 |
|
De,komolyan gondolja,te nem vagy tisztában a magyar valósággal. Ha nem vállalod,akkor lesz rá egy tetőboxban lakó román vagy szlovák rendszámos.
|
focilabda | 2015.05.27. 02:13:44 / # 339480 |
|
|
tudomis(kibic) | 2015.04.03. 12:58:29 / # 338730 |
|
Pont. Leírtál mindent ami fontos. Nem vitatkozom... A tiltakozás helyszíne (amennyiben jól értelmezem soraid) Budapest kellene hogy legyen.
Előzmény: #338694 Franky 2015.03.31. 11:36:02 |
Franky | 2015.03.31. 11:36:02 / # 338694 |
|
Van igazság a mondanivalódban, örülök, hogy van rálátásod a kérdésre. Azonban felvetettél újabb problémákat, ami továbbiakat nyithat meg. Röviden: igen, nálunk csak új járművek vannak, pót és vontató is. Igen, meg kell fizetni a dolgozót. Ugyanakkor felesleges hangzatos kijelentéseket tenni. Nem a Te céged, az enyém, akik a magyar valóságot meg fogják reformálni. A fuvarszervezés, bár valóban vállalás kérdése is lehetne, mégis azt kell mondjam, nem az. Vagy elfogadsz valamit, vagy nem. A különbség abban van, hogy nekünk nem is ajánlanak annyit, mint szeretett német fuvarosoknak. De ettől függetlenül lehet tisztességesen csinálni. MI ezt tesszük. A magyar bérekhez képest nagyon tisztességesek vagyunk. A nyugatihoz? Hát ez már nehezebb, mint említettem előbbiekben, ránk több teher rakódik jelentősen, mint nyugati konkurenciánkra. Ez van. Hogy én is mondjak valami közhelyet: a fejétől bűzlik a hal. A gazdasági tervezésben nekik több jut bérekre, mint nálunk. Ez van. Tőlünk már 8 emberke ment szerencsét próbálni nyugatra. Kis hamuba sült pogi, meg ilyenek, és uccu neki, a szabad nyugat vár. Mind itt van megint. Ha azt gondolod, hogy kint jobb, hát erre nekem más példáim vannak. Nyolcan. Nem Te, vagy én vezérlem az adózás rendjét. Egy reform jót tenne. Üdv: F |
tudomis(kibic) | 2015.03.30. 20:40:26 / Módosítva / # 338682 |
|
Ha gondolod szívesen elfogadom,hogy hülyét csinálok magamból... Részletkérdés. Alapgondolatom az volt,hogy -a kikényszerített minibálbér által- valamikor betörhet Magyarországra is a rendes bérezés. Az utóPia,rendes kezelése a másnaposságnak,de hasznos! Mélyüljünk el a problémában. Te nem kis formában fuvaroztatsz alkalmazottakkal. Én neves cégnél vagyok teherautó szerelő. A nyomott árakkal történő fuvarozás miatt olyan mocsok/elhanyagolt vontatókat,és vontatmányokat utal be hozzánk a rendőrség,hogy Magad is meglepődnél. (Gondolom a Te autóid mind rendben vannak.) Tehát aki nem költ a biztonságra ("spórol"),az rá tud bólintani egy nyomott árra. Csak az a gondolom személyesen,hogy egy olcsóan üzemeltetett kamion megölte egy barátom. (Nem, volt világítás a vontatmányon,a "macskaszemek" is mocskosak voltak. Európához felzárkózni pénzkérdés. Nem vitás. Európából fuvart vállalni ugyanolyan pénzkérdés... NE DOLGOZZ OLCSÓN,ÉS HOLNAP ELÉGEDETTEK LESZNEK DOLGOZÓID IS!
Előzmény: #338655 Franky 2015.03.29. 16:16:08 |
Franky | 2015.03.29. 16:16:09 / # 338655 |
|
Nem akarlak megbántani, de én magam nem tudok valódi tényeket, mondjuk a rákhalászok munkájáról, ezért nem vonom kétségbe azok kijelentéseit, akik rákot halásznak. Mivel a nemzetközi fuvarozásban vagyok érdekelt, és hidd el, nem kicsi formában, így valós, és biztos adatokkal rendelkezem a mindennapokról. Szóval az, hogy én mit gondolok komolyan, az momentán nem számít. Bár a (kibic) nick-név kötelez, én ezt megértem, de van egy határ, ahol a kötözködés már nem a név és jellem által elvárt eredményre vezet. De tudatlanságodat elfogadom, nem gondolom, hogy szándékosan csináltál magadból, nos mit is? Na mindegy. Egyébiránt, már ha taxizol, valószínűleg besírnál attól, ami a teherfuvarozásban okozza a nehézségeket. )))) |
tudomis(kibic) | 2015.03.29. 13:00:42 / Módosítva / # 338654 |
|
"a magyar fuvarozó nem kevesebbet kér a fuvarért, hanem kevesebbet kap... " Ezt ugye Te sem gondolod komolyan. Annyit kapok,amennyiért vállalom.
Előzmény: #338597 Franky 2015.03.26. 19:48:18 |
Franky | 2015.03.26. 19:48:18 / # 338597 |
|
Néhány adat. A magyar közteher 56%, a német 28%. Amíg a német országon belül dolgozik a minimálbérért, a magyar kiküldetésben tartózkodik ott, amiért törvényben meghatározott napidíjat kap, igen, adómentes juttatás. A napidíj egy Uniós rendelet alapján a külföldi ország tekintetében beleszámít a minimálbér számításába. A magyar gazdaság összességében alulmarad a németnek, és ezzel szerintem igen óvatosan fogalmaztam. A német és magyar kamionos között a különbség csupán az adózott minimálbér. Miért? Mert máshogy működik a 2 ország, továbbá a magyar fuvarozó nem kevesebbet kér a fuvarért, hanem kevesebbet kap... Nagy pofátlanság ezek után szociális helyzetre hivatkozva bevezetni valamit, ami több bért nem jelent, csupán több adóterhet. Nem a magyar munkáltató az ellenség, hanem a tündérszerepben tündöklő jóságos német és francia törvényhozás. Isten mentse meg a magyarokat a nyugat szociálisan érzékeny segítségétől... |
tudomis(kibic) | 2015.03.26. 18:58:26 / # 338596 |
|
http://index.hu/kulfold/eurologus/2015/03/26/direkt_kiszurnak_kulfoldon_a_magyar_fuvarozokkal/ Itt "indusföldön" működik a piacvédelem. Az Ubernek is befellegzett. Egy magyar kamionos megkeresi a 80%-át a németnek,de a munkaadó 25% után fizet adót. Így tud olcsón dolgoztatni.
|