Felhasználó hozzászólásai
Téma: 11-88-112
Hozzáadva: 2012.10.25 12:14
Volt olyan címfeldobás is, hogy:
- Kérek xy kerület xy utca!
- ssssbrrrrr
- Kérek!
– sssbrrrr
– Kérek!
– ssssbrrrrr
– 166 ne kiabálj, mert nem hallom a többieket! :)))))
Elkövető: Arthur barátom, de azért nem lett belőle harag és a Zsolti megkapta a címet, csak egy kicsit bután nézett még maga elé egy darabig.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.10.19 10:18
Amúgy meg tegyük a szívünkre a kezünket: mi nem megyünk inkább az olyan boltokba vásárolni, ahol ugyanazt olcsóbban kapjuk meg, mint máshol? Kezdve az autóalkatrészektől, a kenyéren át a mobiltelefon szolgáltatóig? Ha mi vagyunk olyan birkák, hogy ellátjuk a lakosságot az olcsóbb tarifáinkkal, akkor ne bántsuk a megrendelőket azért, hogy ők ezt ki is használják!
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2012.10.19 10:14
Mellékesen megjegyezném, tarifától függetlenül minden cégnél előfordulhatnak kőbunkók is és maxi szimpatikus taxisták is. Sőőt mondok még valamit: a taxisták se maradnak meg mindig évtizedekig ugyanannál a cégnél. Tehát azért törzsutasnak maradni egy cégnél, mert ott kedvesek a sofőrök csupán szerencse kérdése, mint az is véletlenszerű rizikófaktor, hogy a taxiska milyen mentális állapotban levő utast fog ki. Szóval nem szabad azt hinni, hogy ha ugyanazt a céget rendelem, akkor majd mindig ugyanolyan kedves sofőrök jönnek értem. Arról nem beszélve, hogy cégváltás esetén belefuthat a kedves ugyanabba a paliba, ki miatt máshonnan kezdett rendelni.
Téma: 11-88-112
Hozzáadva: 2012.10.17 14:17
Ez tényleg néhány:)) Na segítek frissíteni az emlékeken:
09 Attila: volt Fraditaxis is, meg János-kórházi, azelőtt Engels téri hejenna.
012 Bandi: Elment libát tenyészteni valahova Békés megyébe
014 Karcsi: Citys
018 Jani: Legutóbb asszem T4-ben láttam
020 Misi: elhunyt jópár éve:(
022 Berci: detto 020:(
024 Paya: boldog nyugdíjas éveit tölti
025 Bálint: tavaly még T4
027 Sanyi: pár éve még City
058 Kakukk Laci: biztonsági őr Érden, azelőtt betonmixeres volt, meg autómentős
060 Tamás: National Geographic Mo főszerkesztője
067 Marcipán: biztosítási ügyletekkel foglalkozik
075 Smili: T4
083/101 Jani: Küzdősportos intézkedései vannak
085 Géza: Reklámügynökségi produkciós igazgató
092 Pisti: Legutóbb a törökbálinti lovardában lovászkodott
097 Dodi: 6x6
102 Tóni: Targoncázik tüzép telepen
103 Kojak Gabi: Sajtot árult a Lehel piacon pár éve
104 Pupák... hát ő is él még:)
111 Pálcika Misi: Informatikai igazgató
121 Kispeti: Plus
129 Gabi: T2000
132 Bubuka: Plus
147 Béla: külföldön él
166 Coli Zsolti: levágatt a haját és RT5
171 Vali: T4
250 FűzfaPeti: Zöldség-gyümölcs frakció
189 Feri: RT5
197 Géza: Citys
205 Artur: Építészmérnök és van 3 lánya + 1 fia:)
"Mindenki Spanja" Kiszsolt: Citys
Ha valakiről titkos infót adtam ki az írjon privit Tomajernek és töröltesse aHSZ-emet:)
Téma: 11-88-112
Hozzáadva: 2012.10.15 13:05
Pontosan nem értem a kérdésed mire vonatkozik, hogy vagyunk-e még, mert CB-zés már nincs ugyebár, de a 104 még van!:)) És a nyári névnapi összejövetem is meg szokott lenni az akkori cimborákkal. Csak már egyre kevesebb olyankor a sárga rendszámos autó a bulihelyszín parkolójában - szerencsére:)
Téma: Nem taxisokkal fogom ezt megvitatni
Hozzáadva: 2012.09.17 13:57
Úúúúúristen!! Hol a turhában végezte ez a nyomorult a tapasztalatszerzéseit? Timbuktuban, vagy Ulanbatorban? Ha szerinte úrizálás a taxi igénybevétele számolja már ki mennyivel drágább BKV-val közlekedni!
De utalva a topic eredeti témájára: ezt meg nem újságírókkal fogjuk megvitatni!
Téma: Nem taxisokkal fogom ezt megvitatni
Hozzáadva: 2012.09.13 10:02
és hogy-hogy a szemüvege nem tört el a balesetben, csak a kocsi szélvédője? Az autók állapota láttán az is kérdéses, hogy hogy úszta meg, hogy a pólója sem lett véres?
Téma: Hagyaték
Hozzáadva: 2012.09.12 13:30
Igen igen. Azt pedig a Mozaik u.-i Közlekedési Felügyeletnél tudod intézni. Azt sem ártana még elintézni, hogy a Rumbach Sebestyén utcai BKK központban is kivegyék a droszthasználati engedély nyílvántartásból, nehogy esetleg pár év múlva majd kamatostul akarjanak követelni évi 38 ezret.
Téma: Hagyaték
Hozzáadva: 2012.09.12 13:04
Az logikus, hogy kiadni hosszabb távon jobban megéri, mint eladni kp-ért, de ahhoz egy megbízható embert kell találnod rá, aki nem hajtja szét a kocsit. Ha eladod megvan a kp és kész. Ha bérbeadod az üzemanyagon és a céges tagdíjon kívül neked illik az autó fenntartásának összes többi költségét állnod. (súlyadó, szerviz, drosztaadó stb.) és ha netán a delikvensed saját hibásan összetöri nem biztos, hogy ki tudod fizettetni vele a kárt. Vannak bérbeadók, akiknek sikerül jól üzemeltetni ezt a fajta bizniszt, de volt kollegám-barátom, aki konkrétan hátsófali infarktust kapott a bérbevevők miatt.
De ha megfogadsz egy jótanácsot egy biztos: ha neked van megfelelő más állásod temagad semmiképp ne kezdj bele ebbe a sz@rba! Más topicokban is megbizonyoshadsz róla, hogy ez az egyik legpocsékabb befektetés-nyereség arányú vállalkozás.
Téma: Hagyaték
Hozzáadva: 2012.09.12 11:08
Szia!
Legelőször is részvétünk!
A taxióra típusától függ, hogy át lehet-e még íratni más nevére. Ha igen, akkor maradhat, de ha pl régebbi Rase típusú, akkor már nem lehet másnak használnia. Ezt az óraszervízben meg tudják neked mondani. A rádió szinte biztos, hogy a saját tulajdona volt édesapádnak, az mindenképpen maradhat. A Főtaxinál pedig meg tudják mondani, hogy a bankkártya olvasó a sajátja volt-e, vagy bérelte. De minden bizonnyal van a Főtaxinál kb. 100000 Ft-ja kaució letétként, ami visszajár! Szóval mindenképp érdemes bemenned a Kerepesi út 15-be ezeket megérdeklődni.