Felhasználó hozzászólásai
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2014.09.16 11:16
A Bkk év értékelő jelentése kapcsán érdekes kérdés merült fel bennem:
"Az elmúlt egy évben taxiellenőreink
10.631-szer voltak próbautazáson;ellenőrzéseik alkalmával 19.596 szabálytalanságot állapítottak meg."
Ha több mint tízezer ellenőrzés keretében közel húszezer szabálytalanságot állapítottak meg, hogy a fenébe van az, hogy a médiában mindig csak a mezítlábasok szerepelnek, cégesek viszont nem?
bár nem rendelkezem pontos számadatokkal de szerintem max. 1.000-1.500 közé tehető a mezítlábasok száma.
Na már most, vagy az lehet, hogy az összes ellenőrzés csak a mezítlábasokra terjedt ki (kizártnak tartom) vagy mindenkire kiterjedt az ellenőrzés de csak a mezítlábasoknál találtak szabálytalanságot, a cégeseknél viszont nem ( ezt megint csak kizártnak tartom).
Ha viszont mind a cégest, mind a mezítlábast ellenőrizték, és mindkét csoportnál találtak valamilyen visszaélést akkor miért is nem találunk médiában a cégesekkel kapcsolatos negatív hírt?
(nem mintha nagyon hiányozna ez bármelyiküknek is)
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2014.09.10 09:02
olvasd a el a hírleveleket.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2014.09.10 06:32
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2014.09.09 22:07
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2014.09.09 21:57
Emlékeztek még erre? éppen 4 évvel ezelőtt volt
2010. szeptember 13-án
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2014.09.09 20:03
Háát srácok, én besírtam a mai általános beolvasása után!
Most komolyan, ezt ti szó nélkül hagyjátok? alkalmazottak vagytok vagy szerződött partnerek?
Téma: Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!!
Hozzáadva: 2014.09.09 09:48
ha valóban ezért keresed akkor rossz helyen teszed. ilyen esetben miért nem a 2000-hez fordulsz?
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2014.09.09 09:34
A szakmának miért lenne vége?
A taxis mindig lesz, legfeljebb nem vállalkozói hanem alkalmazotti formában.
- Szerinted miért kellett bevezetni a gps alapú címkiadást?
- Miért tartják fontosnak az on-line óra mielőbbi bevezetését? (még véletlenül sem a "szakma kifehérítése" az elsődleges cél, hiszen azt más, egyszerűbb módon is már meg lehet(ett volna) valósítani)
- Miért fontos, hogy rendeletileg szüntessék meg a mezítlábas taxizást?
Ez az egész egy olyan folyamat aminek a végcélja, hogy (lehetőleg) egyetlen cég maradjon a piacon ami nem vállalkozókkal áll szerződésben hanem alkalmazottakat foglalkoztat.
A gps-es címkiadás valamint az on-line óra tudja biztosítani azt a feltételt, hogy az alkalmazottnak semmilyen lehetősége ne legyen egy forintot is elvenni a megtermelt bevételből. Továbbá maga a gps-es címkiadásnak köszönhetően már nincs szükség a helyismerettel rendelkező tapasztalt taxisra.
A főváros saját tulajdonú cég létrehozásának az elindításával sem véletlen vártak eddig, pedig mi erről már 2011-ben értesültünk. csak akkor még nem voltak adottak a feltételek. most már igen.
Azzal senki se áltassa magát, hogy akkor majd visszaadja a vállalkozását és elmegy alkalmazottnak a főváros cégébe, mert nem fog megfelelni a feltételeknek.
Új cég = munkahelyteremtés
munkahelyteremtés = állami és uniós támogatások, adókedvezmények stb.
támogatások, adókedvezmények = regisztrált munkanélküliek alkalmazása
és akkor a matematika:
A főváros nem azért fogja létrehozni a saját cégét, hogy "jót tegyen" a taxisnak hanem azért, hogy sok-sok pénzt tudjon magáénak
számolj egy kicsit:
melyik a több?
5.000 taxis által behordott havi tagdíj vagy az 5.000 taxis által megtermelt havi bevétel?
- te (a legrosszabb esetben) havi 30 napot dolgozol, napi 12 órás műszakban, de a nap az 24 órából áll. neked a kocsid a nap egyik felében bevétel termel, a másikban meg semmit.
- a nagyvállalati rendszerben viszont egy autón (min.) 2 sofőr -egy nappalos és egy éjszakás- dolgozik, így egy ilyen rendszerben üzemeltetett autó havi szinten kétszer annyi bevételt produkálhat mint az egyéni vállalkozó.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2014.09.04 20:50
Egy éve lépett hatályba a fővárosi taxirendelet
"..folyamatos ellenőrzése következtében a taxiszolgáltatók száma a korábban indokolatlanul magas 5600-ról ötezerre .... csökkent."
khm..khm..
2013. szeptember 1-je óta
"6908 darab jármű minősítését végeztük el, melyben 5432 darab gépkocsi elsőre „megfelelt” minősítést kapott;
pótszemlére 1457 darab járművet rendeltünk vissza, melyek az újabb minősítésen megfeleltek;
véglegesen 19 darab személytaxi szolgáltatói megfelelőségét utasítottuk vissza."
Szóval...
kiadnak közel 7.000 engedélyt de Budapesten a taxiszám 5.000-re csökkent.
semmi gond, értem én..
a kétszer kettő néha öt
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2014.08.20 11:44
Szia!
privát ügyben kereslek. megtennéd, hogy rám csörögsz?
köszi