Név Apuka
Becenév Apuka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

A fél infó sosem infó, csak a félrevezetésre jó! Jan.15-e nem a Bkk-n belüli utasítás hanem a fővárosi rendeletben található előírás! Bővebb információt itt találhatsz, illetve ha nem is mindenre, de itt is megtalálhatod egyes kérdésekre a választ
az egyéb költségeket (pályamatrica, parkolás stb.) az utasra terhelni? azonnal összedölne a vilàg! nem is tudom, hogy egy magára valamit is ado taxisnak hogy juthat ilyen blödség az eszébe? :D
transzfer = 14.000 idáig 15 volt. ezt csökkentette egy ezressel.
záródnak a kiskapuk! [b][font size=4]A Kormány 171/2014. (VII. 18.) Korm. rendelete a közúti közlekedési szolgáltatásokkal kapcsolatos egyes kormányrendeletek módosításáról[/font][/b] Magyar Közlöny 98.szám, 2014. július 18., péntek A Kormány a közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény 48. § (3) bekezdés a) pont 5. alpontjában, az 5–6. § tekintetében a közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény 48. § (3) bekezdés a) pont 7. alpontjában, a 7–12. § tekintetében a közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény 48. § (3) bekezdés a) pont 15. alpontjában, a 13. § tekintetében a közbeszerzésekről szóló 2011. évi CVIII. törvény 182. § (1) bekezdés 17. pontjában, a 19. § tekintetében a közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény 48. § (3) bekezdés a) pont 30. alpontjában kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 15. cikk (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el: 1. A közúti közlekedési szolgáltatásokról és a közúti járművek üzemben tartásáról szóló 89/1988. (XII. 20.) MT rendelet módosítása 1. § A közúti közlekedési szolgáltatásokról és a közúti járművek üzemben tartásáról szóló 89/1988. (XII. 20.) MT rendelet (a továbbiakban: R1.) 1. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép: „(1)[b] E rendelet hatálya a) azokra a természetes személyekre,[/b] továbbá a polgári perrendtartásról szóló törvény szerinti gazdálkodó szervezetekre (a továbbiakban: vállalkozás) terjed ki, amelyek Magyarország területén belföldi vagy nemzetközi forgalomban (ideértve az átmenő forgalmat is) – az autóbuszt kivéve – közúti járművel vagy járműszerelvénnyel (a továbbiakban együtt: jármű) [b]közúti közlekedési szolgáltatást végeznek, vagy Magyarország területén közúti személyszállítási tevékenység végzésére használt járművet tartanak üzemben;[/b] b) azokra a magyar állampolgárságú természetes személyekre, továbbá vállalkozásokra terjed ki, amelyek Magyarország területén kívül magyar hatósági engedéllyel és jelzéssel ellátott járművel közúti személyszállítást végeznek.” 2. § (1) Az R1. 5/B. § (2) bekezdés a) pontja helyébe a következő rendelkezés lép: [Személygépkocsis személyszállító engedély – az (5) bekezdésben foglaltak figyelembevételével – annak a vállalkozásnak adható,] „a) [font color=red]amely az (1) bekezdésben előírtak meglétét vállalkozói igazolvánnyal, vagy egyéni vállalkozói nyilvántartási számmal, létesítő okirattal, az (1) bekezdés szerinti tevékenység végzésére jogosult vállalkozással kötött írásbeli szerződéssel igazolja;”[/font] (2) Az R1. 5/B. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép: „(3) A személygépkocsis személyszállító engedélyt a közlekedési hatóság kérelemre, a vállalkozás nevére, a gépkocsi rendszámára adja ki. Az engedélyben fel kell tüntetni az engedély sorszámát, a szakmai vezető nevét, a vállalkozás székhelyét, telephelyét, a személygépkocsihoz minősítő vizsgálat alapján kiadott igazolólap azonosító számát, valamint azt, hogy a vállalkozás az (1) bekezdés szerinti mely tevékenységhez kapcsolódóan láthat el személygépkocsis személyszállító szolgáltatást.” 3. § Az R1. 5/C. § (3) bekezdés f) pontjában az „az NKH Központi Hivatala” szövegrész helyébe az „a Nemzeti Közlekedési Hatóság Központja” szöveg lép. 4. § Hatályát veszti az R1. 7. § (5) bekezdése.

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2014.08.02 22:12

a jelenleg érvényben lévö országos rendelet szerint 8 főt (+ a soför). a készülő kormányrendelet viszont 6 főre fogja korlátozni.
Ebben azért nincs igazad. A kezdetektől foglalkozunk vele. A legelső alkalom ez év márciusában amikor is a minisztérium 2 képviselője elé tártam elsőként a TGFSZ nevében a problémát. Azóta ehhez csatlakozott a kamara, az OTSZ és a cégek vezetői is. Persze jobban örülnék neki, ha minél többen legalább a TGFSZ hírlevelére feliratkoznátok és a kiküldött levelekre minél többen reagálnátok. ez nem kerül pénzbe, de ezzel hozzájárultok a saját jövőtök egyenesbe hozásához. Segíteni szeretnénk, de ehhez rátok is szükség van!
[url= http://m.sg.hu/cikk.php?cid=106831] A biztosítók is az Ubert támadják [/url]
én továbbra is ugy gondokom, hogy a taxiorámhoz a nav kivételével (illetve még a szerviz) senkinek semmi köze. kivéve az info-t. ezt a bkk elkérheti. de neki sincs még csak betekintési joga sem a többibe és bizony idetartozik a tablet/telefon is. ezek már az üzleti titok alá tartoznak.
most nem volt időm a teljes rendelet és a modositás ujra végig nyálazására de ha jol emlékszem erre is van valami kitétel (de lehet hogy csak a tervezeti szakaszban volt) ami valahogy igy szol: a taxiora státuszátol függetlenül ha a szabadjelzö fent van és nincs letakarva akkor is taxi üzemmódban vagy. ez annyit jelent(tett volna), hogy ameddig fent van a szabadjelző és nincs letakarva akkor mindenhol fuvarkényszered van függetlenül attol, hogy a taxiora be van kapcsolva (szabadot mutat) vagy sem, kivéve ha az ora ketyeg. azt hiszem ujra át kell nyálazzam az egészet. (a héten kirakom a teljes rendeletet és a modositást a tgfsz honlapjára igy ti is át tudjàtok bogarászni)
http://m.sg.hu/cikk.php?cid=106773