Felhasználó hozzászólásai
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.10.14 12:25
Rendesen eldöntöttétek hogy én a Csaba vagyok álnéven?:D Mindezt abból vontátok le mert nem egyezik a véleményünk? Azért ehhez valóban kell egy megfelelően alacsony butasági index.
Ráadásul milyen véleményekröl van szó? Tök általános fasz közhelyek, ezeket már 1986-ban hallottam kávézgatás közben. Tudjátok hogy 2009 van? Ma már nem elég 10 évente reagálni a piac változásaira, ezt fél évente kell megtenni ha meg akarod tartani a poziciódat (még nem javítottad, csak megtartottad).
El kell érni hogy az utas beüljön hozzád, mig ez nem történik meg addig nincs pénzed. Ezek után majd jöhet ez a tökörészés ami itt megy, de addig nincs miröl okoskodni.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.10.13 22:31
Oswald.. áruld el miért nekem cimzed ezeket a gyermeteg szintü közhelyeket? Nem olvastad el jelenleg miről pletyizünk?
Leirom neked, megpróbálom minél egyszerübben: új piaci szereplő tünik fel alacsonyabb áron, minden cég árcsökkentéssel válaszol (bár késve, de ez most lényegtelen) a rádiótaxi transzferárral válaszol.
Helyes volt a döntés vagy sem?
Ha azt irnád hogy nem akkor mindjárt ird oda azt is mi lett volna a helyes megoldás, ebben az esetben feltételezhetően tudod.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.10.13 19:05
Ennyi szálka? Ezt tudtad kitalálni egy nap alatt válaszként?
Véleményedet már megtippeltem, anélkül hogy elolvastam volna, nincs másra szükség mint beirnod a valósat bizonyitandó hogy tévedtem. Ilyet itt nem látok, azt hiszem mind a ketten tudjuk miért.
Egy helyesírási versenyben szivesen részt veszek veled, én nem ellenőriztetem minden soromat nagy izgalommal a lopott word programon.
És akkor most a személyeskedés után kanyarodjunk vissza az eredeti témához és szeretném ha te válaszolnál a mi okulásunkra: mi a teendő ha új, agressziv piaci szereplő tűnik fel 30%-al a te áraid alatt? Ird be ide a megoldást, ne szégyeld ha tudod a jó megoldást.
Ti valóban azt hiszitek hogy a citytaxi 240Ft-os árral indul el tendereken? És akkor ez még 'csak' a citytaxi aki - egyenlőre - még ragaszkodik az elveihez. Szóba sem került olyan cég aki alapból, telefonos megrendelés esetén 150Ft-al jár. Szerencsére - most még - kevés autója van, igy komolyabb feladatokat nem tud ellátni, de ki tudja mit hoz a jövő. A taxi4 sem 400 autóval indult.
*szálka: várom/várjuk az üdvözítő megoldásod.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.10.13 11:31
Miért kellen visszanézni, szégyeled leirni még egyszer? Mennyit olvassak vissza 1100 oldalas ez a topic.
De egyébként sejthető, nem kell ehhez visszaolvasnom: petició a minimálárért és/vagy egyszerre emelés, kb ennyi lehet. Esetleg még ott figyel hogy ne adjanak ki több engedélyt. 150 éves témák.
Az pedig hogy az árcsökkentésben látom a kiutat egyszerüen nem igaz. _Most_ az árcsökkentés a megoldás, mindez az új piaci szereplök miatt kikerülhetetlen lépés. De ez az árcsökkentés már réges rég megtörtént, igy felesleges erröl beszélni.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.10.13 10:31
De és mit javasolsz szálka, áruld már el légyszives.
Felteszel egy ilyen kategóriájú kérdést amire csak egy válasz van és akkor úgy gondolod hogy téma lezárva.
Hogyne számítana hogy mennyi időt töltök az utcán és hogy ezalatt mennyit keresek. De jött egy cég amelyik 30%-al igért alám. Ennek fényében mond hogy mi a jó megoldás. Mert amig nem mondod addig amit irsz csak üres beszéd és öntömjénezés.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.10.13 10:17
Nem, a fuvardij azért alacsonyabb újra mert új vetélytársaink akadtak.
Ők pedig úgy törtek be a piacra hogy jócskán mindenki alá igértek. Egy ilyenre azonnal lépni kell (és nem három hónap múlva) a piacon már jelenlévő minden szereplönek automatikusan. Nem kell ehhez összebeszélniük (amit a versenyhivatal büntetne) ezt tudni kell. Ha az új szereplőnek nem sikerült piacot vinnie akkor tönkremegy, ezek után lehet emelni.
Egyébként az epésnek szánt megjegyzésed alapján neked is ajánlom, nem itt kell jól megmondani és verni az asztalt. Ha annyira komolyan gondolnád amennyire előadod akkor lehúznád a nem szimpatikus kedvezményes/akciós matricákat, kiirnád te is a 8000Ft/Km-es árat és kiállnál az oktogonra.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.10.13 09:40
Az ár nem vonzott olyanokat taxizásra, akik eddig ne taxiztak volna
Dehogyisnem vagy fogalmazunk úgy egy jókora réteg már rég nem utazna magasabb árért.
4en összeülnek és 4ezerért utaznak, de tévedés azt hinni hogy ez a 4 ember 6-7 ezerért is utazna. Ennyiért már inkább mennek busszal. Értem én hogy ezért 6-7ezer jár, de nincs annyi (erre).
Jelen pillanatban a taxiszolgáltatók szerencsés helyzetben vannak abból a szempontból hogy ennyibe kerül a belvárosi autósnak lenni. Boldogan használná az autóját, hisz ezért vette. Egyszerüen nem éri meg neki bejönni vele a városba.
Leveszi a rendőr, nem ihat (ha iszik akkor még jobban leveszik), nem tud parkolni, ha tud akkor csak méregdrágán. Mehetne bkv-val, de az meg tele faszkalappal akikre nem kiváncsi + a jegy sem olcsó, át kell szállni 3x, ráadásul vannak 3an, igy szétdobva az összeget a taxi tünik a legjobb választásnak. Ezért választják a taxit. 4ezerért, 6ért már utaznak bkv-val vagy egyikük nem iszik és hozza a kocsit.
De mielött bárki nekem ugrik hogy nincs igazam kérdezzük meg közülünk ki jár a kék gazdaságosba vásárolni. Elárulom: mindegyikünk. Miért? Mert olcsó. Mert éjjel nappal nyitva. Problémamentes. Lehet parkolni.
Tegyük fel hogy a tesco csak ez utóbbit változtatja meg és a haszon növelés érdekében fizetős parkolást vezet be. De olyan jó, ütős belvárosi áron. Jópáran keresnénk más megoldást a nagybevásárlásra, de mond ha tévednék.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.10.13 05:03
Mihet képest valóság amit ő elképzel?
A londoni, római vagy a szumátrai taxiárakhoz képest? Vagy maradjunk itthon, kérdezz meg egy vidéki taxist mennyiért fuvaroz.
Ez itt Budapest és nem London (amit mi taxisok elöszeretettel veszünk elő példaként) itt ekkora piac van. Ezt a piacot tartósan árcsökkentéssel lehet növelni (természetesen ennek az arányát helyesen kell eltalálni, hogy értelme is legyen). Ideiglenesen pedig akciókkal, célirányosan reklámozva.
Ez egy verseny és ebben vetélytársunk mindenki aki személyszállításal foglalkozik. Bármennyire szimpatikus az elképzelés az utasaink nem azért ülnek be hozzánk mert olyan jó taxizni, hanem mert nekik akkor ott igy éri meg, ezt tessék egyszer és mindenkorra megérteni.
Taxis szakmai berkeken belül a legnagyobb tévedés (feltehetőleg ez az alapja ennek a vitának) az hogyha minden taxi emelné az árait egyszerre akkor ugyanannyi utas maradna. Nem igaz!
Nagyon súlyos tévedés, city taxi vezetöje ragaszkodik ehhez jelenleg a piacon, bizva a cég hirnevében, de hosszú távon ezzel biztosan tönkreteszi a céget. Már most rágják a kefét a citysek, de ez még semmi, majd nézd meg ezt jövőre amikor érvényesül a sok elvesztett szerződés ahonnan - ragaszkodva az elveihez - felállt és azt mondta: na nem, ennyiért mi már nem fuvarozunk.
Emberileg igaza van, együttérzünk vele? Persze. Piacot veszit és igy más cégeket erősit meg? Igen.
A tüzoltóknak, orvosoknak több pénz járna? Igen. Kapnak többet? Nem.
Egy ilyen időszakot túl kell élni és az hozza a jó döntést aki minél kevesebb veszteséggel éli túl. Ez a helyzet és ezen nem fog változtatni semmi, az pedig biztosan nem ha egy fórumon követeljük hogy töröljék az egyetlen értelmes választ a többi cég tarifájára.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.10.13 00:51
Jaj hát most ez a népszerü és igazán egyszerü vélemény, ezzel itt mindenki egyett fog érteni, a legjobb környezetet találtad meg ahhoz ahová beirhatod. Ehhez nem kell ész, várjál, én is irok egy ilyet amivel én még népszerübb leszek: taxikon a minimális ár kilóméterenként legyen 8000Ft. Na látod, mostmár mindenki velem ért egyett.
És csináljuk azt hogy te leszel erre tesztalany. Kiirod hogy 8000Ft/km majd kiállsz az oktogon közepére (ha nem mernél az oktogon közelébe menni elintézem neked hogy odaállhass, nem lesz gondod). Extra a dologban hogy az oktogonon van webkamera ami nonstop elérhető webes felületröl is, igy innen tudnánk követni a tevékenységedet. Igazból az az érdekes számunkra mikor lenne az első utasod, tehát 1 hónap, fél év vagy egy év után? Ellátással nem lenne gond, néha vinnénk neked kávét, narancsot, amit kérsz.
Mit szólsz az ötletemhez?
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.10.11 16:51
Nincs igazatok a 2777Ft transzferrel kapcsolatban (sajnos). Ebben a helyzetben még ez volt a legjobb döntés a sok rossz közül. Ha a rádiótaxi nem ezt a döntést hozza, hanem részt vesz ebben az egyre lejjebb licitáló árversenyben ma már mindenki (nem csak a rádiósok) filléreket kérnének kilóméterdíj gyanánt.
Egy hibát követtek el (és nem csak a rádiótaxi, az összes cég), hagyták felnőni az első időben még veszélytelennek tűnő taxi4-t. Nem kellett hozzá sok idő, elég volt talán 3 hónap és már késő volt. Sajnos a cégeknek ennyi idő volt szükséges ahhoz, hogy észrevegyék ezt a céget komolyan kell venni, de akkor már késő volt, túl nagyott harapott ebböl a piacból.
Most a cégek új tarifáival (és a mi transzferünkel) már szerencsére nem annyira éles a helyzet mint lehetett volna.. csak a mi szemszögünböl nézzétek, ha nem lenne transzfer (alhangon) 50% címállományvesztést jelentene.
Na, akkor aztán itt lehetne irkálni, okoskodni meg vagdalózni gyakorlatilag a semmiről.