Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Látjátok, erröl beszélek. Sejtelme sincs mi történt, de szó nélkül beirja amit az agya el tud képzelni. És mindezt tényként közli, amit úgye innentöl kezdve (itt) mindenki tényként is kezel. Egyáltalán nem ez történt - illetve ha történt is ilyen - nem ez okozta azt hogy az invitelnek akár az összes rádiótaxis benyalhat egyszerre a Hősök terén valószínű akkor sem maradtak volna. Tehát akkor most fuss neki újra és csináljuk úgy hogy nem újabb sztorikat kezdesz gyártani, csak akkor irod be ha valóban tudod. *az már csak egy adalék hogy egy újabb értelmi fogyatékos vagy aki eldöntötte ki kicsoda ezen a fórumon és mindjárt oda is irtad (nekem) a véleményed a 61.000Ft-ról.
Hol láttam rosszindulatú hozzászólást?? Csak azt látok. Értelmetlen f@szságokat, értelmetlen kérdéseket. Pár arc munka végeztével idejön és itt jól odamondogat. miért nem 800Ft egy km.. miért nem emeljük az alapdíjat .. miért a H.Cs. vezeti a céget.. miért van ez a transzfer.. hol az invitel.? . stb-stb.. Mi ez a nagy plakátszerü rákérdezés az invitelre? Lövésed sincs miért nincs itt, de azt már megelölegezted hogy tutira a vezetőség qrta el. Te nem, mikor televerted neki az órát ostobán. Nem dehogyis, hisz neked ez jár.. Miért nem emeljük a tarifát és mellette mindjárt ott a kérdés hogy hol az invitel. Nem fedezel fel ebben némi skizofréniát? Az invitel minden bizonnyal kapott jobb ajánlatot és az sem volt egy pozitivum, hogy jól meg lett szivatva a vezetőjük és a felesége. Kerek-perec megmondta hogy viszlát.
Még egyszer és utoljára, kizárólag az értelmi fogyatékosok részére: Nem vagyok H.Cs. Ugyanolyan taxis vagyok mint te, annyi a különbség hogy máshol keresem megoldást mint ti az utóbbi 20 évben. Csak egy kis logikát vigyél már bele, mi a tökömért irogatna neked ide a H.Cs több oldalnyit, hogy meggyőzön bármiről is? Mitöl vagy te ilyen fontos? Mi a fenéért beszélgessen egy rosszindulatú hozzászólásoktól hemzsegő fórumon a smokie09, a szálka65 és biborjanka963 felhasználókkal? Egyébként nincs mit csodálkozni ezen, már azt sem érted hogy én mi mellett kardoskodom. Igy eléggé meglepnél vele ha erölködés nélkül izekre szednéd az álláspontom. De azt hiszem volt rá "hat oldalnyi időd" hogy ezt megtedd és ennek semmi jelét nem látom. mi lesz akkor, ha a 2777 forint már a legdrágább lesz a városban kérdezed. A kérdésed helytelen és értelmetlen. A kérdés helyesen igy hangzik: mit kellett volna tennie a cégeknek ha megjelenik egy új cég 30%-al alacsonyabb áron? Azért az én kérdésem a helyes, mert ez megtörtént, mig amit te kérdezel az nem. És sajnos - és ez a lényeg - meg fog történni újra, mindaddig mig ennek lesz értelme. Ha a piac bebizonyitja hogy ennek nincs értelme akkor nem fog megtörténni újra, senki nem fog pénzt ölni egy olyan helyre ahonnan nem tudja kivenni azt. Be kell bizonyitani és meg kell mutatni minden vállalkozónak, aki a budapesti taxispiacban lát bármiféle fantáziát hogy nincs itt keresnivalója. Mégcsak ne is játszon a gondolattal. Hogy emiatt (egy darabig) össze kell fognia a piacon már jelenlévő cégeknek? Fogjanak össze (mostmár a taxi4-el is össze kell sajnos, két éve még nem kellett volna). Hogy ezért megb@assza őket a versenybizottság? Kit érdekel? Védjenek meg minket (és magukat). Hogy lehet gazdaságlag kinyirni egy új céget akinek - egyenlőre - se cím, se gépkocsi állománya nincs viszont a nagy tervei miatt fillérekért jár? Úgy hogy mi is fillérekért járunk, addig mig fel nem adja. Ez van, nincs más válasz. Ezt meglépték a cégek - többé kevésbé - sajnos nem előre gondolkozva, túl későn reagáltak/reagálnak, igy viszont ez túl sokba kerül nekünk és a cégeknek egyaránt. Minél hamarabb reagálnának annál kevesebbe kerülne nekünk ez a dolog. Ha pedig le van mosva a térképröl az új jelenkező akkor lehet visszatérni a régi kerékvágásba és növelni az árat.
Megbiz6ó: egyszer végig kellene csinálnod egy iq tesztet és annak az eredményét ajánlom hogy vedd komolyan. Nem csak a könnyü részeket, az egészet elejétől végéig. Mi nem világos azon hogy nem vagyok H.Cs? Volt akinek elég volt egyszer leirni, volt akinek 3x kellett, neked pedig hiába irom 100x továbbra is ostromolsz a f@szságaiddal. Engem. Hát menj oda a rközpontba, kopogj be az ajtón aztán add elő a meglátásaid. Minek irogatod ezeket itt, ráadásul nekem? Mikor a Pali volt a fönök mindenkinek habzott a szája, hogy le kell cserélni de sürgösen. Taxisoknak, alkalmazottaknak, rtaxitól független taxisoknak, szó szerint mindenkinek. Feltételezem ennek egyik zászlóvivője voltál te is (szivesen elolvasnám az akkori hozzászólásaid^^). Aztán ez a kivánság teljesült és nem azért mert bárki itt gonosz volt, hanem mert nem volt mese, vagy ez vagy megszünik a cég. Most akkor legyen eltávolitva vagy mégse? Legyen eltávolitva de a céget ne a gyermeke mentse meg hanem egy idegen? Az úgy megfelelt volna a mimóza lelkednek? Képzeld el azt a jövőt (bár city taxisként ugye ez neked még elképzelhetetlen) hogy bár van még pár egyéni vállalkozás, de sok értelme nincs, ugyanis 1-2 cég uralja a piacot, náluk pedig gyakorlatilag csak bérautón dolgozhatsz. Lesznek a sofőrök románok, oroszok, kínaiak, tök mindegy. Mi pedig a vállalkozásunkkal együtt szép lassan kiszorulunk a piacról. Erröl van itt szó és nem a te személyes sértödöttségedröl, azt majd otthon asszonynak add elő, Ő meg fog érteni.
Nem mondod el, ha tudnád akkor biztos nem itt mondanád el, aztán mégis mondod.. hogy van ez? Annak van értelme hogy egy fórumra beirkáljuk nap mint nap a transzfer egy zsákutca, annak már nincs hogy mást ajánljuk helyette... (pedig mi tudjuk) akkor mi értelme beirkálni? Ehhez egyáltalán miért veszitek a fáradságot ha nem a 'Ti' dolgotok? Cityröl már leirtam mit csinálnak rosszul, túlságosan biznak a múltjukban, egy darabig ez elmegy, de hosszú távon gondjuk lesz. Többé-kevésbé ez igaz minden a ma piacon lévő komolyabb cégre. Mit tökölsz itt, ha a főtaxi annyira jó, miért nem vagy ott? Most nem a megszokott utolsó válasz arra ha valakinek valami nem tetszik és ezt szóvá teszi, hanem nagyon komolyan kérdezem. Főtaxi egyetlen ásza a V, akivel a cégek lehetőleg nem kötnek üzletet, max az aki nagyon nagy bajban van, na most a főtaxi nagyon nagy bajban volt. Azt hiszed ennek a sok szórakozóhely treffnek nem kérik meg az árát? Gondolod ezt a főtaxi fizeti és nem a soförök? Ha V más céggel köt üzletet egyik napról a másikra a fötaxi létszáma a felére esik és az a slep akik eddig ott dolgoztak máris megjelennek az új cégben. És ez még csak az első nap lesz. Na meg ez is, a 6x6.. tv-s tender kiírás: bárki esélyes akinek kocka alakú a szabadjelzője. Azt hiszed ez ingyen volt? Kikkel fizetették ezt ki szerinted? És mindezt mindjárt fejeljük meg azzal hogy mikor itt volt a tv akkor nem hallottál mást az utcán, csak azt hogy 'ez nem kell nekünk' .. 'ez egy szar, ki vagyunk rabolva' .. 'ilyen áron fuvarozni, én oda nem állok' stb. Ugyanis mikor nincs megszerezve egy céges szerződés az azért nincs mert a cégvezető a ti igyényeiteknek szeretne megfelelni. Ti mondjátok hogy ennyiért már ne fuvarozzunk, ez a ti (mi) döntésetek. Persze mikor nézitek a sort a tv droszton akkor jöttök ide és irkáljátok hogy ez miért nem a miénk és különben is mi ez a transzfer?? Azt szeretném veletek megértetni hogy itt rég nem arról van szó hogy mennyi a tagdíj, melyik cég jár 200Ft alatt vagy felett, sajnos nem. Itt már rég arról van szó hogy 5-10 év múlva lesz e rádiótaxi, city, buda (ja buda már nincs), tele5 vagy bármelyik most a piacon jelenlévő. Ne higyjétek hogy a taxi4 volt az első és utolsó aki jött és nagyott harapott a piacból. Már most van pár új jelentkező, akiken egyenlőre csak mosolygunk, de ha jól emlékszem pont igy mosolyogtunk a taxi4-en is még egy éve.
az amúgy szép lassan normalizálódó tarifa most megint a béka segge felé tart, az P.G. és a hozzá belépő agyas taxisok felelőssége Mi az hogy ő maga is leirta? Ezt én irtam le egyedül, erre ugrott mindenki a nyakamba felhozva olyan kérdéseket amikre 20 éve nincs megoldás. Többen még azt is hiszik én vagyok a H.Cs. csak azért mert ilyet le merek irni. Ettől még nem biztos, hogy így kellett volna reagálni rá a többi piaci szereplőnek!!! Ez egy olyan mondat amit egy három éves gyerek is ki tudna jelenteni, de hogy komolyan is vegyünk kifejthetnéd bővebben. Tehát a cégek rosszul reagáltak. Akkor most szeretném ha leirnád mi lett volna a helyes lépés. Ugyanis ez az egész vita itt kezdödött és - egy kivétellel - nem mondott itt senki érdemlegeset. Azt mindenki tudni vélte hogy nem igy kéne, de hogy akkor hogyan arra olyan válaszok születtek mintha egy óvodában tettem volna fel a kérdést.
Ez a 100Ft lényeges, a leadó - aminek összegéröl sejtelmed sincs ahogy nézem - pedig mellékes. Feltételezem ezt épp addig gondolod igy mig nem neked kell kifizetned. Minden áldott nap.
Biztos sokat adnak le egy nap?? Ezt úgy átfutottad mind valami lényegtelen elemet. Nem kell csak napi 300km-t menniük hogy meglegyen a pénzük. Vezessen ennyit egy nap az akinek két anyja van. Aranybánya? Milyen értékü autókról beszélünk? Ezek örökké tartanak, nem kell lecserélni majd őket? Ha jön az adóhivatal és viszi a gépjárműparkot egy ember lesz aki ezt előre tudta és nem lábad könnybe a szeme, a soförök lába alól pedig egy nap alatt lesz kihúzva a talaj. Se vállakozás, se tartalék, se rádió, se taxióra, sem autó, konkrétan az utcán találják magukat.
100Ft diffi?? Megőrülök, igy ez mindent megváltoztat. Azonnal visszavonom amit irtam, zónataxisnak igenis jó lenni!:D Mennyit adnak le egy nap? Te mennyit adsz le? Náluk 3600Ft, Rtaxinál 4200Ft a minimum. 3600 az okés, a 4200 az nem? Rt-nál nem mehetsz ki majd onnan be? Hogy ők treffen állnak a reptéren? Igen, de milyen áron? Én már azzal sem tudok megbarátkozni hogy innen kivisznek fuvart (azzal meg végképp nem mikor itt foglalják a helyeket a városban). Ővék a reptér, semmi gond. De akkor nekem ne okoskadjanak itt a városban. Kihúzhatják a lábuk alól a talajt egy másodperc alatt ha a vállalkozó új pénzmosodát talál? Nem mellesleg nálam is lehet valutában fizetni, ez nem a zónataxi privilégiuma.
Hogy igazad van e? Igen, megint igazad van, de hoy képzeled el ezt a gyakorlatban? H.Cs. beül mind az 500 taxiba, ellátja egyedül az összes rtaxis megrendelést, miután az üzlet felfutott már jogosult tartani a markát? Vigye le a tagdíjat a felére? Nem napi két, hanem napi ezer Ft-t kell fizetned. És akkor mi van? Nekünk napi 20ezer Ft az az összeg amiből valóban mindent fizethetünk és még marad is, ezt kellene becéloznunk. Vagy jöjjön egy megfelelő háttérrel rendelkező 'vállalkozó' (ki legyen az a Veres?) aki képes 5 másodperc alatt átformálni a piacot? Biztos hogy a zónataxi egy kánaán? Reptér 3500Ft, ez jó? Biztos hogy nem húzza ki a fenekük alól az autókat ha a pillanatnyi érdeke úgy kivánja? Vagy a sokat emlegetett és a sok reklám miatt dicsért taxi4 a követendő példa? Ha elkezd csökkeni a megrendelés és az autóik száma szerinted fél percig is gondolkoznának hogy csökkentsék e tarifát? 184Ft-al robbantak be, borítva ezzel az egyre normálisabb kerékvágásba igyekvő piacot. Ma is létezik 150Ft/km, de mi lesz ha ezt a mára már komolyabb feladatokat ellátni képes taxi4 irja ki? Már most akcióznak (mindenkinek 184Ft) mindezt azért mert megállt az eddig dinamikusan növekvő fejlődésük, mit tippelsz mi lesz a következő lépés?