Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Ja engem nem idegesit bruno, csak azért kérem, hogy rakják ki mert kamu a gyerek. Igy felesleges a dumcsiját olvasgatni, nem vitapartner ő csak egy szimpla illuzió. Épp, mint az uber.
Neked is meg kell felelned a munkahelyed szabályozásainak, nekünk is meg kell felelni, de te azért harcolsz, hogy az ubernek ne kelljen.Mégis mennyi az IQ-d? Nem kell pontosan, elég csak nagy vonalakban.

Ismételten kérem tomajert, hogy vágja ki a gyereket a fórumról.

Ne utazz taxival a mai napon 2016.06.01 (Facebook)

Milyen érdekes, épp aznap vizsgáztatom és minősitettem az autóm, erre az egész napom rámegy. Nem tudom... kezdjem el sorolni milyen személyi és tárgyi követelményei vannak ennek a vizsgáztatásnak? Nem biztos, hogy kifér egy oldalra. A költségeinek tételes felsorolásához is szükséges lenne további egy oldal itt a fórumon.

A lényeg, hogy ez a spontánˇˇ szerveződés nekem kárt nem okoz, sőt, másnapra több marad az utasok zsebében, mikor már végre én is dolgozhatok. Szóval igazából én nem bánom:-)


Nem mellesleg ez a brunomars azt állítja magáról, hogy nettó 400-at keres, ehhez képest facebook szerveződés + ide beregisztrált és van ideje itt a fórumon ping-pongozni a taxisokkal egész nap... valahogy egy ennyit kereső embert én nem igy képzelek el, talán még a füllentés gyanúja is felmerül:P

Persze, ez nem biztos, végülis lehet hogy ő csak egy békés honpolgár akinek semmi köze az uberhez, csak egyszerűen az a fétise, hogy taxisoknak elmondja egy taxisfórumon, hogy ő azért sem utazik taxival:D  És mindezt azért teszi, hogy 500Ft-al olcsóbban vigyék haza. Azt kell mondjam, hogy ez egy kerek és érthető történet.


Ennek ellenére azt javaslom tomajernek, hogy nemes egyszerűséggel vágja ki innen a gyereket és ha újra be akarna regisztrálni másik emailcímmel akkor azt is pattintsa le. Sőt, én még a kamu hozzászólásait is törölném. Menjen a Facebookra, aztán ott okoskodjon a gimnazistákkal.

Ezer feletti demonstráló csak akkor jöhet össze, ha a fuvarszervezők is mellénk állnak, másképp nem. Fura, hogy nekünk kell őket győzködni, mert még ebben az egyértelmű ügyben is csak a zavarosban próbálnak halászni. Ők elhatárolódnak, mi kikavarjuk nekik, ők meg majd megmondják hogy mi ezért mennyit fizethetünk nekik. Szóval ez igy nem megy, ha nem állnak ki mellettünk teljes mellszéleséggel akkor ez nem lesz nekik elfelejtve.

A zászlóshajó ebben a témában a Főtaxi, a tagjaik felé a lojalitás teljes hiányát mutatta, mindezt azért, nehogy elveszítsen 5% megrendelőt. Takard le az emblémát, vedd le a szabadjelződ (taxis demonstráción hogy?) és a nyilatkozatuk, hogy ők elégedettek, nem húzzák a budapestiek idegeit tovább.

Nem értik ott a Főtaxinál, hogy itt már rég nem erről van szó? Már rég nem arról van szó, hogy ki harap pár százalékkal többet a piacból, hanem arról, hogy a jövőben lesz e olyan szolgáltatás, hogy taxi. És ennek következményeképp, hogy lesz e olyan a jövőben, hogy Főtaxi, Bp, City, ect...  vagy csak uber lesz és lyft. Bár az sem lesz túl vidább, ha a budapesti 4500 taxis rászabadul az uber rendszerére. Csak az ubernek, senki másnak, még az utasoknak sem tenne ez jót.


A budapesti fuvarszervezők lojalitásának teljes hiánya ott is megmutatkozik, hogy már január környékén csökkenteniük kellett volna a tagdíjakat, ráadásul látványos mértékben. A fuvarszámunk 40%-t csökkent, ennek ellenére itt vagy, maradsz mellettünk, jutalmazunk. Ehelyett diagramokon mutogatják, hogy nem is csökkent a fuvarszám. Hülyének néznek minket vagy mi? Ez csak költői kérdés volt, a választ tudom, de most ebben a helyzetben ideje hogy ezt a hozzáállást - legalább egy időre - hanyagolják.

Egyébként az uberesek élete sem olyan vidám mint az elején, egyre kevesebb a szorzó, egyre több uberest látok tátott szájjal aludni az út szélén a lepukkant autójában, biztos tök innovatív érzés lehet vele utazni. Valahol melózik 8 órát (vagy 10-et) utána meg innovatív uber, lesz itt baleset és dráma nem is kevés. És ehhez hozzászámoljuk azt ha majd a taxisok is rászabadulnak erre a rendszerre akkor ez az életmód a társadalmi szint legalja lesz. Aztán majd lepkehálóval keressük, hogy ki is ezért a felelős..??


Uber - ellenőrzés

Az állástalan diplomások újabb eszement ötlete hogyan tudnák elkerülni a munkát. MobilTanker 

Startup, és akkor majd akar tankolni, és akkor majd sokan vannak a büdös benzinkúton meg gonoszak az eladók és akkor rendel mobilkutat és akkor a legközelebbi majd odamegy perceken belül és akkor az tök kedves lesz meg innovatív és akkor beletölti neki a legminőségibb benzint ami csak létezik (legalábbis ez lesz ráírva) a 10 milliós autójába. Mindezt benn a városban, én pedig ezért az egészért csak 25%-t kérek. Igy mindenki boldog. Főképp én, nekem költségem semmi, az egész fenntartása a tankerpartnereimet terheli, a 25% azért jár hogy kommunikálhasson velem. A megrendelő is boldog, hisz nem kell többé az unalmas, büdös és uninnovatív benzinkútra mennie.

Ha meg valamelyik felrobban a városban tankolás közben vagy benzint helyett vizet adott a megrendelő autójába akkor széttárom a karom, én csak a felületet biztosítom, minden felelősség  tankerpartnereimet terheli.


Naa..látjátok hogy ilyen innovatív ötlet nem jut eszetekbe, ezért vagytok taxisok. Innováció, ez a nyerő. Gyorsan veszek is részvényt, végre abbahagyhatom a taxizást és csak lógatom a lábam egész nap.

Ennek igy kellene lennie már az elejétől, de sajnos ez blődségnek hangzik. Én ránézésre tudom melyik az uberes, de a rendőrnek fogalma sincs.

És miért nincs ? Mert az Uber nem működik együtt a magyar hatóságokkal.  És miért nem működik együtt? Mert akkor neki nem lenne ebből pénze. Hogyan nevezi ezt hivatalosan? Bűncselekmény.

Ez kell ahhoz, hogy az uber alkalmazás elérését az országunkban blokkolják. Én még vagy 30 dologgal elszámoltatnám ezen kívül, annyit kapna nem győzne fizetni, de hogy ha máson nem, azon, hogy a rendszeréből kizár mindenféle ellenőrzési lehetőséget az általunk megbízott vezetőink nem húzzák fel az agyukat és nem blokkolják már hónapok óta ez egy olyan gyengeséget mutat amin nekünk érdemes megjegyeznünk.


Most talán.. de ennek átfutási ideje újabb 30 nap minimum ha jól sejtem, tehát még mindig erőt kell mutatnunk. A tarlós kérésére nem kell hallgatnunk, azok után amit volt képe lenyilatkozni, vele nem kell foglalkozni, utána menni, rá hallgatni egyenlő a szakmánk végével.

A Fónagy Úr érdemes még mindig a támogatásunkra, ő hadakozik továbbra is ezzel a liberalizmus maszkjába öltözött multival, miközben bármelyik gazdasági szakinak látnia kell, hogy liberalizmusról itt szó sincs. Ezt csak az emberekkel etetik és ők sajnos meg is eszik. A nagy gyengesége ennek a cégnek az, ha ezt a liberális álarcot leveszik róla és persze még az, ha a legnagyobb erejét ellene fordítják. Magyarul ha a netelérést blokkolják. És vége ennek a sztorinak.


De ehhez még mindig toppon kell lennünk, mert egy dolgot nem akar senki, még azok a vezetőink sem akik jól kivehetően valamiért (miért?) gyengék ennek a kezelésében. Mégpedig azt, hogy a budapesti taxisok sztorija a BBC híradójában is benne legyen. A magyar hiradások még beleférnek, de a külföld már nem. Az már túl sokba kerülne, annyit az uber nem tud fizetni.


Tehát továbbra is erőt kell mutatnunk, semmi mást. Kedd = demostráció. Minél többen, minél kevesebb gondot okozva a lakosságnak és elnézést kérve tőlük a kellementlenségekért. De nekünk ezt meg kell lépnünk, ha most nem értik még meg, majd megértik ha az ő munkahelyük kerül ilyen veszélybe, ráadásul teljesen értelmetlenül. Nem kell konfrontálódni, ez a demonstráció sorozat nem erről szól. Csak jelzés, hogy lépéseket várunk, és csakis olyan lépéseket amiket már hónapok óta meg kellett volna tenniük. Tehát egy szavuk nem lehet. Nekünk van igazunk, ezt nem vitathatja el tőlünk senki.

Bárki vitába száll velünk, ebben a vitában nem nyerhet. Mert nekünk van igazunk.

Ha a Hősök teréről indulunk megint és újra netes mémeket gyártanak ebből, gyártsanak, még ez is le van sz@rva.

Ki kell menni újra! És most nem 500, hanem 1000. Ne merjenek minket kikerülni. Különben ennek időhúzás lesz megint a vége és csak stabilizálódik tovább az ellenfél helyzete.


Még egy gondolat...  megbüntetnek minket online taxiórával az ellenállásunkért? Hajrá, fejet hajtunk ha ez a vágyuk. De akkor beszéljük már újra az áfa visszaigénylés kérdését, ez egy nonszensz, hogy a taxis a kikerülhetetlen eszközei után nem igényelheti vissza az áfát. Autó, üzemanyag, szerviz. Van aki vitatja, hogy ezek elengedhetetlen költségei egy taxivállalkozásnak?

Mert? Miért kellene eltörölni?? Ez volt az utolsó órában meghozott rendelkeźés ami miatt még talpon vagyunk.Miért töröltetnéd te ezt el, mi lenne akkor? 
Aki ebben látja a kiutat az vagy pénzügyi analfabéta vagy rosszat akar a taxistársadalomnak.
A városi taxi 135 forintos tarifával alakult meg épp a rendelet meghozása elött. És még biztos lett volna lejebb.
Az uberrel akarsz árversenyezni?  Mit irsz ki, 160Ft? Az uber kiír 120-at, neki mindegy, nem az ő költsége.
Csak egy megoldásunk van, ki kell verekednünk, hogy betartassák a szabályozást. Ezek után, hogy a tarlós (kis t-vel) és a Fonagy ezt lenyilatkozták hogy merre tovább...  hát ezt ki kell találnunk.

Öröm az ürömben, hogy minden utazás 3 millió dollára van biztosítva, igy most fel lehet újítani a Honvédkórhaz északi szárnyát.