Felhasználó hozzászólásai
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.04.14 18:24
Olvasom ezt a cikket, megnézem ezt a palit és azon studírozom vajon mennyit kapott ezért.. hatezret? Nem, ő majdnem politikus, talán nyolcezret is. Vagy három ingyen utat uberrel. Micsoda karrier.
A cikk utolsó mondatát nem írta el..? Az "így akár egész hónapban díjmentesen autózhat a fővárosban" részt mindig úgy olvasom, hogy igy akár díjmentesen adózhat a fővárosban:D
Képzeljétek el a nem túl távoli jövőt, mikor bekapcsoljuk a tévét ami azt mondja: és most jöjjön Jabronka Richárd évértékelő beszéde..!:DDD
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.04.14 07:11
Épp ezt akartam, bemutatni a 'cikk' íróját:-) Ő az, Jabronka Ricsi.
Budapest a szabadság városa.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.04.08 18:07
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.04.02 21:26
Ez mennyire okos válasz... Magyarországon azért kell engedélyezni, mert Észtországban engedik. Ez logikusnak tűnik. Mint mikor az ovis arra hivatkozik hogy az apukája engedi hintázni, akkor az óvó nénik is engedjék.
De kíváncsi lennék egy ilyen 'újságíró' fejére és életére, ahogy ott ül a 1,5 szobás panellakásában és ezt a cikket alkotja. A portfolio.hu is megválogathatná kinek ad pénzt és milyen teljesítményért. Az a portfolio aki azt mondja a tájékoztatójában, hogy semmiféle felelősséget nem vállal a felületén megjelent cikkek valóságtartalmáért. De akkor minek írogat? Ehhez nem kell belsős vagy külsős cikkíró, elegendő lenne egy szoftver ami legenerálja a cikkeket. Remélem az uber minél hamarabb elkészíti UberPublishing néven.
Ez az a szint, mintha a taxis azt mondaná:
- Tessék parancsolni, Békásmegyer 3 ezer, de ugye azt tudják, hogy nem tudom garantálni, hogy nem Csepelen kötünk ki..!?
- Persze, tudjuk, maga nem garantálja, olvastam a tájékoztatót az autó oldalán, úgyis mindig meg akartam nézni a csepeli buszpályaudvart éjjel.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.04.01 16:09
Nem jól látod a dolgot, rossz irányt veszel ha Fónagy Jánost degradálod. Az utolsó embernek mész neki aki még mellettünk áll és még hadakozik az adott - a vezetőink pitiánerségét és butaságát kihasználó mára már konszerné hízott - cég ellen. Ő az utolsó mohikán, tiszteletet érdemel tőlünk és együttműködést.
Világos, hogy a büntetés összege nem tűnik magasnak, főleg annak fényében amennyit rabol a cég nap, mint nap, de ebben nem is ez a lényeg.
A lényeg ez: bírsággal sújtott egy amszterdami székhelyű vállalkozást, felszólítva arra, hogy jogtalanul végzett tevékenységét szüntesse be - fejtette ki az NFM államtitkára.
Erre az adott cégnek válaszolnia kell, ezt kikerülni nem tudja, erre egy minisztérium államtitkára szólította fel. Kérdés ez mennyi ideig tart, ezalatt az idő alatt mennyit tud tovább stabilizálódni a piacon és még kérdés, hogy a feltehetőleg semleges válaszra mi lesz Fónagy János Úr következő lépése.
Az illegális cég legnagyobb előnye egyben a legnagyobb hátránya is. De ahhoz hogy leborítsák a hálózatról bűncselekményt kell rábizonyítani. Szerintem ez már régen áll, de lehet, hogy én elfogult vagyok a kérdésben. A jogosulatlan mérőeszköz, az alkalmazotti jogviszony, hogy a cég a saját adóját a szerinte nem létező alkalmazottjaival fizetteti ki, hogy az ellenőrzést kizárja a rendszeréből (ilyen van Európában?), a vásárlókat megtévesztő reklámok végtelen sora. Még vagy harminc dolgot tudnék írni csípőből, egyszerűen sok felsorolni.
Heteken belül ki fog derülni mennyire kemények a vezetőink. Van e létjogosultsága a mérésügyi hatóságnak, a közlekedési felügyeletnek, az adóhivatalnak és ellenőreinek, a munkaügyi felügyeletnek és hogy mi a fenének fizetünk mi évi 300M Ft drosztdíjat egy sárga autóból egy sárga engedélyért, ha ez csak ránk vonatkozik és a világon senki másra nem. Ha nem megyek oda be, akkor nem kell fizessek, ennyi a megoldás. Akik pedig ezt a pénzt jelenleg várják tőlünk keressenek maguknak új munkát, pl. menjenek el uberezni. Az adóhivatali ellenőrzésnek sem fogom alávetni magam, ha az adóellenőr nem regisztrált be a Facebook profilomra. Ha nem regisztrált be akkor nem jogosult a hozzáférésre, igy nem is ellenőrizhet. Lenyomom a gombokat és elzavarom, bajom nem lesz belőle, ez már nyilvánvaló, pont semmit nem tud egyik szerv sem tenni ellenem.
Taxiórám is lesz, egy androidos tableten fut majd, google playről ingyenesen letölthető nem egy ilyen program már évek óta.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.04.01 06:23
http://www.hirado.hu/2016/03/31/sokkal-tobb-birsagot-szabtak-ki-a-szabalytalankodo-taxisokra/
A közelmúltban életbe lépett újabb szankciók nyomán már több bírságot kiszabtak a hatóságok a taxis szolgáltatást nyújtók szabálysértései miatt. Erről beszélt Fónagy János, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) parlamenti államtitkára az M1 aktuális csatorna csütörtök esti műsorában.
Fónagy János elmondta: a közelmúltban két jogszabály jelent meg a személyszállítási tevékenységgel kapcsolatban a magyar jogszabályokat semmibe vevők ellen. A gépjárművével jogosulatlanul személyszállítási tevékenységet végzőket érintő szigorítás nyomán sok tucat bírságot szabtak ki a hatóságok, és a gépjármű kivonására a forgalomból is volt példa.
Emellett jogosulatlan diszpécsertevékenység végzése miatt a fővárosi kormányhivatal a múlt héten 300 ezer forint bírsággal sújtott egy amszterdami székhelyű vállalkozást, felszólítva arra, hogy jogtalanul végzett tevékenységét szüntesse be - fejtette ki az NFM államtitkára.
Február 19-én lépett hatályba a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról és visszavonásáról szóló kormányrendelet módosítása, amely lehetővé teszi a rendszám helyszíni elvételét azoktól, akik személytaxi-szolgáltatást nyújtanak tevékenységi engedély nélkül. Emellett március 11-től újabb szankciók léptek életbe az engedély nélküli, feketepiaci taxizás visszaszorítása érdekében.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.03.22 03:25
Nekünk is ezen a vonalon kellene nyomulnunk. Mi is hypeoljuk magunkat, ennél már úgysincs lejjebb. Toljuk a hypeot: a budapesti taxisok megadályoztak egy vulkánkitörést! Vagy... a budapesti taxisok megnyerték a futball világbajnokságot!Ez kb. ugyanaz a szint.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.03.21 08:53
http://topszotar.hu/angolmagyar/hype
Addig hypeolta ezt a filléres szoftvert míg a tömeg meg nem ette. Aztán a cég értékével ugyanezt tette, majd hypeolta hogy _minden_ utazása 3 millió dollárra van biztosítva. Most pedig épp venni 'készül' 100 ezer mercedest. Nem 100-at, 100 ezret.
Ez kell a népnek, a hype és az illúzió.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.03.17 06:20
Már eddig is hetente több millió üzleti út valósult meg az Uber rendszerében világszerte. Ma jó hírünk van a budapesti felhasználóknak: bemutatjuk az Uber Üzleti Profil megoldását.
Üzleti utasaink Budapesten is megfogalmazták igényeiket, mi pedig meghallgattuk őket. Az Üzleti Profil használatával a költségelszámolást egyszerűvé tesszük és lehetővé válik, hogy könnyedén kiválaszd, hogy éppen üzleti vagy privát útról van szó.
ÜZLETI ÉS SZEMÉLYES UTAK ELKÜLÖNÍTÉSE EGY GOMBNYOMÁSRA
Mi az Ubernél azt szeretnénk, hogy akár moziba mész a barátaiddal, akár egy üzleti megbeszélésre sietsz, mindig személyre szabott szolgáltatásban részesülj.
VÁLTS ÜZLETI PROFILRA – A TÖBBIRŐL AZ UBER GONDOSKODIK
- A megfelelő kártyára terheli az összeget. Többé nem kell attól tartanod, hogy véletlenül saját zsebből fizetsz céges útért.
- Adj az úthoz megjegyzést, költséghelyet. Így később könnyen visszakeresheted, beazonosíthatod minden üzleti utadat.
- Üzleti Profil = munkahelyi email cím. Többé nem kell órákat töltened a megfelelő számlák előkeresésével.
- Heti, havi kimutatások. Spórolj időt a költségelszámoláson: az üzleti utakat a kimutatások segítségével könnyen megtekintheted.
DE MUNKA KÖZBEN IS JÓL JÖN A SZÓRAKOZÁS
Miután létrehoztad a profilodat, válassz saját ikont személyes profilodhoz és üzleti profilodhoz
a beállítások menüpontban. Válaszd akár ezt
, vagy ezt
, vagy ezt
, esetleg ezt
. Így a profilokat még inkább sajátodnak érezheted és könnyen felismerheted.
Köszönjük annak a sokmillió utasnak, akik eddig is használták az Ubert üzleti útjaik során. Jó látni, hogy az Uber varázsát céges útjaik élményébe is sikerült becsempésznünk. Ez mostantól a budapesti utasok számára is elérhető – reméljük, hogy kipróbáljátok és hasznosnak találjátok!
Hamarosan jelentkezünk újabb funkciókkal, hogy még tovább javítsuk üzleti utazásaid élményét.
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2016.02.27 19:14
Csakhogy egy lakásra nem vehetsz fel munkahelyteremtési támogatást.... aztán nem síbolhatod el egy jókora részét azzal, hogy a pályázatban vállaltak lényeges részeit nem teljesited. Ahelyett hogy létrehoznál egy központot annak minden költségét vállalva, inkább egy elegáns módszerrel az autókat egy már működő fuvarszervező flottájában helyezed el.
Ráadásul mindezt úgy, hogy a megmentő szerepét játszod, mert te milyen jó fej vagy, hogy ennyi autóval hozzájárulsz az adott fuvarszervező bevételéhez. Amihez természetesen kell találni egy megfelelően buta cégvezetőt, hogy ezt a butaságot megegye. Mert gyakorlatban a régi fizető tagok szempontjából ez annyit tesz, hogy ennyi új ellenfelet kapnak cégen belül, ráadásul ezek a sofőrök nem követik az élni és élni hagyni elméletet ami többé kevésbé működik a pesti flaszteren. Visznek mindent nonstop, egész egyszerűen mert erre vannak kényszerítve, de hát ez kit érdekel, a kutya azért van, hogy kaparjon.
Ezeket az embereket pont nem érdekli tovább a gépjárműpark sorsa, a csata számukra odáig tartott, hogy megérkezzen a támogatási utalás. Mióta működnek egy darab autó képviselte a céget a pesti éjszakában, na ő sem munkával, feltételezem ezzel járt a bad girls-be csajozni.
Most, hogy márciusban jön egy új rendelet indult be a fogaskerék, mert ugye mégiscsak kell központ, ez annyit tesz, hogy már lehet vagy 6db ilyen autót látni Budapesten, a központról ami egy darab vonalas számon érhető el pedig komoly elképzeléseim vannak. És ezzel kapcsolatban jön a legelegánsabb húzás, ha már központ és élő telefonszám és meggyőzési indok is kell a sofőröknek hogy miért is üljön rá az autóra, akkor kell megrendelés is.
Hogy lesz megrendelés? Reklám. Na nem, az pénzbe kerül. Ingyen reklám! Beleszarunk a taxisok szájába és az uber mellé állunk, igy egy héten át cikkeznek rólunk ingyen!
Hát ennyi az egész, minden megoldva, mindenki happy. A kutyák meg senkit nem érdekelnek.