Felhasználó hozzászólásai
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.10.28 10:44
A megszólítás szerint:
MÓNI! Neked lehet!
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.09.05 14:29
A legnagyobb probléma az, hogy nem taxisok ülnek a csövön!
A kezelőknek fogalmuk sincs arról, hogy mi a különbség a "Tíz perc MÚLVA ott a taxi" és a "Tíz percen BELÜL ott a taxi" között!
Minden elmegy hárommal, két perccel címen vagy, és ücsörögsz nyolcat, az utasra várva. Mert tízből kilenc, az utolsó másodpercekben esik be. Egy nyolcórás műszakból, egy óra elment a felesleges várakozásra.
Annyit kellene csak mondani a kezelőnek: tíz percen BELÜL - BÁRMIKOR! Úgyhogy szíveskedjék két-három perc múlva lefáradni.
Ezt egy taxis tudja.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.09.04 16:53
Vajon, mi hír az átfogó reklámkampányunkról?
...Merthogy ezzel a dumával sózták ránk a k..va kártyalehúzót!
Mármint, hogy szeptemberben - amikor mindenki visszajött a szabadságról - bereklámozzuk, hogy nekünk is van már ilyen, lehet bennünket rendelni a kártyatulajdonosoknak.
Mégiscsak nonszensz, hogy több mint három hónapja átvettük, fizetjük a számlaüzemeltetés költségeit meg egyebeket, és ezidő alatt egyszer sem kellet elővennem a kesztyűtartóból. (Most meg már elő se merném venni, mert már arra sem emlékszem, hogy hogyan kell használni.)
Javaslatom: a T. Kompánia vállaja át a lehúzóval járó költségeket tőlünk mindaddig, amíg nem tud ellátni bennünket annyi kártyalehúzós megrendeléssel, ami - legalább - a fenntartása költségeit fedezi.
Jó ez a frencsájzb@szás, hogy ebbe minden szart bele lehet gépelni, kezdve a szabadnapomon történő rövidnadrágos tagdíjfizetés szankcionálásától, a kötelező nyakkendő-viselésen át, a kötelező számlaüzemeltetésig.
Tűnjön már el mindenki a francba a cégvezetésből, aki nem képes mérlegelni, és figyelembe venni, hogy a ránk nehezülő terhek alatt megroppanunk!!!
Észlények! Szerintetek meddig csinálhatjátok ezt velünk?!
Ha mind tönkremegyünk, ki fog nektek tagdíjat perkálni? És meddig?
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.08.28 18:07
Egy jótanács - ha nem veszed rossznéven:
Egy szolgáltatás megítélésekor, soha nem az a fontos, hogy a Szolgáltató hogyan látja a szolgáltatása minőségét, hanem az, hogy a szolgáltatást igénybe vevő mennyire elégedett azzal.
Ne hagyd, hogy elhitessék veled: így jó minden ahogy van!
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.08.28 18:03
"Kolléga úr, ezért dolgozik mindenki"
Na ja! Csak nem mindegy, hogy HOGYAN!
Te már áteshettél bent egy agymosáson.
Te, jelenleg, csak az egyik oldalról láthatod a dolgokat. Majd ha kintről is lesz tapasztalatod, akkor majd szívesen fogadjuk a véleménykülönbséget. Addig azonban...
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.08.28 17:56
"Elég szomorú hozzáállás ez.Elvégre ennek csapat munkának kellene lennie.Ismét csendben jegyzem meg hogy a központban meg ugyanúgy hallgatják néha a "szerencsétlen" kolléga dolgait, hogy milyen hülyék a kormány mögött."
Szerintem ezt nagyon rosszul látod!
SZÓ SINCS SEMMIFÉLE CSAPATMUNKÁRÓL!
Ez már nem a hagyományos rendszer, ahol alkalmazottként kollégák voltunk.
Én egy szolgáltatásért fizetek, és elvárom érte, hogy a szolgáltatás minősége megfeleljen a fizetség mértékének.
Azt, hogy a központban végig kell hallgatni a sületlenségeket, az MUNKAKÖRI KÖTELESSÉG.
Fel kellene már ébredni, és felnőni a feladathoz!
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.08.28 13:59
No, mielőtt még el is hiszed amit leírtál:
Bennünket az utcán, egyáltalán nem érdekel, hogy melyik cím felvételével mekkora a meló, hiszen a központosokat sem érdekli, hogy amikor a pontatlan címfelvétel miatt, húsz percig keresem (INGYEN, az én időmből!) az utasomat és amikor egymásra találunk, nekem kell végighallgatni a hisztit, hogy milyen hülyék ülnek a telefonok mögött.
Részlet egy címkiadásból:
(diszp.) - ...Ráday utca a Mojito Cafe, Szalóki néven, öttizenakármennyi...
(taxis) - Bocsánat házszámot kaphatnék hozzá?
(diszp.) - Házszám az nincs, ...tudja valaki?
MI AZ HOGY NINCS HÁZSZÁM???
A telefonos mi a sz@rt csinál???
Miért nem kérdezi meg a megrendelőtől???
Nehogy kitalálja már bárki, hogy a város összes szórakozóhelyének fejben kell lennie. Főleg úgy, hogy kéthavonta tulajt cserél, az új tulaj meg azonnal átnevezi.
Minden egyes munkának megvan a napos és árnyoldala is. Ki, mit vállalt, azt a legjobb tudása szerint teljesítse! Nem érdekelnek az egyéni szociális problémák, nem az én - a mi - feladatom, feladatunk, hogy megoldjuk őket.
Erre van a KÖZPONT VEZETŐJE!
A jó vezető, pont annyira jó, mint a beosztottai! Elsődleges feladata, hogy normális munkakörülményeket biztosítson a beosztottainak, felügyelje a munkájukat (éjszaka is!), vagy gondoskodjon arról, hogy legyen felelős vezető, aki odafigyel arra, hogy a szolgáltatás színvonala megüsse a mércét.
Aki alkalmatlan a MINŐSÉGI szolgáltatás biztosítására a MINŐSÉGI tagdíjért cserébe, annak le is út, fel is út!
MINDIG a vezető a felelős! Ha nem tud rendet vágni, akkor menjen el kapálni!
Most, hogy szarul megy a bolt, sokkal jobban kihallani a "beszédhibát", mint akkor, amikor folyamatosan fuvarozunk, és a rádió - szinte teljesen - le van halkítva.
Az azonban vérlázító, hogy minden munkakezdéskor belémb@ssza az ideget az, hogy a kollégák trillái tizenkétszer hangosabbak, mint a diszpécser. Ha hallani akarom amit beszél, akkor fel kell hangosítanom a rádiót annyira, hogy trilláktól öt perc után megfájdul a fejem. Ha rászól valaki, hogy méltóztasson - a PÉNZÜNKÉRT - közelebb hajolni a mikrofonhoz, akkor öt cím erejéig(!) minden rendben van. Utána megint hátradől, beesik az asztal alá, lefolyik a székről, vagy feltolja a "fülest" a feje búbjára. ...Mármint az aki egyáltalán hajlandó azzal dolgozni!
Nem tudok megértő lenni, a fizetendő tagdíjban sincs tolerancia.
Igenis K Ö V E T E L E M A MINŐSÉGI SZOLGÁLTATÁST ! ! !
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.08.26 18:43
Ó, te szegény...!
"Orvosnak ...gyorsan orvosnak mutasd meg magad!" (Hofi)
NINCS ALAP! Csak valami képletes összeg! Plussz a fuvaronkénti jutalék.
Sokan kevesebbet fizetnének - akár 300 Ft/fuvar leadóval - mint így!
Azért, remélem átláttad a lényeget...
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.08.26 18:16
Valaki megmagyarázná nekem, hogy miért is jó NEKÜNK TAXISOKNAK a sztrájk?
Merthogy a fuvarszervezőnek miért jó, azt tisztán látom.
A telefonos majd azt mondja a megrendelőnek, hogy "...sajnálom, nem tudok kocsit küldeni, mert az alvállalkozóink sztrájkolnak...". Erre a megrendelő felhív egy másik társaságot, aki majd elviszi. Komolyan gondolja bárki, hogy nem fog találni?
MI VISZONT MINDEN VISSZAUTASÍTÁSSAL - jó eséllyel - ELVESZÍTÜNK EGY MEGRENDELŐT!
A fuvarszervező cégnek pedig lesz magyarázata - a jövőben - az impotenciájára, mondván: "...ha nem sztrájkoltatok volna, most lenne cím!".
Tehát: alibit gyártunk neki az el nem végzett munkájára, miközben saját magunkat szívatjuk.
ZSENIÁLIS!
Akkor már inkább a tagdíjfizetés megtagadása, szabályozott keretek között!
Azt értem ezalatt, hogy egy elkülönített számlára mindenki teljesíti a befizetést - tehát szó sincs arról, nem kell fizetni - majd mikor a fuvarszervező cég előáll egy méltányosabb tagdíjjal, vagy egy felvett fuvarszám alapú jutalék-díjazással (ami szerintem a legkorrektebb lenne), akkor egyösszegben átutalásra kerülne a teljes összeg. Sajnos ez csak akkor működik, ha egyemberként részt vesz benne a kollektíva.
Ma, a fuvarszervező manager ül a tuti fizetésén, lógázza a lábát, és leszarja, hogy TE, az általad felvett kevés fuvarból, el tudod-e tartani magadat.
NINCS ÉRDEKELTTÉ TÉVE, HOGY NÖVELJE A FUVARSZÁMOT!
Másképp nézne ki a dolog, ha a felvett fuvarok után fizetnénk a tagdíjat. Ezesetben az lenne a cég érdeke, hogy rugdossa a fuvarszervezőjét, és aktívabb ténykedésre ösztökélje.
A FUVARSZERVEZŐNEK SEM SZABAD FIX FIZUT ADNI!
Kapjon minimálbért, plussz a címek darabszáma után jutalékot! Hidd el, hogy aktívabb lesz, és nem csak teng-leng a Kerepesin egész nap.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.08.17 09:23
Egyébként nem tudom, hogy Péntek este ki volt az a kopasz fickó a gyűjőben, aki félig begyűrt ingben(!) csak állt a sor elején, mint lóf.sz a lakodalomban, jött a tömeg, ő meg csak nézett ki a fejéből és azt várta, hogy a szájába repüljön a sültgalamb. Úgy nézett ki mint egy kupac bamba szar. Példát vehetne a 1011-ről, a magas hosszúhajú srácról (bocs, hogy nem tudom a kódját), vagy akár a Dudás Zoliról hogy hogyan jelenik meg és hogyan viselkedik egy - a kollégák munkáját segítő - ellenőr. És még mielőtt bárki beszól: nem arról beszélek, hogy melyik ellenőr, EGYÉBKÉNT milyen munkát végez, vagy nem végez, hanem konkrétan arról az estéről, OTT, a gyűjtőben.