Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Milyen, milyen?
Mint itt minden potentát....
Függő :-(

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2022.05.24 20:43

Bátyó!
Hinni szép, és hasznos dolog.  A kereszténység eredeti alapjai a maguk idejében előremutató és vállalható elvek voltak.
Az azt követő majd kétezer évben, vállalhatatlan diktatórikus hatalmi rendszerré vált!!!
A 21. században, már csak egy kedves mese....  merthogy normális társadalmakban, nem jut hatalomhoz, és nincs beleszólása a társadalom életébe.  Ott ahol hatalomhoz jut, ma is mérhetetlenül káros és veszélyes!!!
A mindennapi életben, te magad is ezerszer cáfolod meg, a keresztény vallás dogmáit....   az inkvizíció alatt, tuti máglyára kerülnél :-P

Ha nem tudsz róla, az csak a te hibád :-)

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2022.05.23 21:38

Másba nem tudott belekötni :-(
HP elfelejti az írásaiban megemlíteni, hogy a 15 év, a most futó autókra vonatkozna csak. 
A majdan újként behozottakra már nem ....
Ha egyáltalán a kormány napirendre veszi a kérdést.
Sajnos simán lehetséges.
Remélem, amíg én nyugdíjba megyek,   (kb 10 év), addig már nem következik be.
MINDKÉT HELYRE LEVÉLBEN IS ELKÜLDTEMTISZTELT MINISZTER ÚR! TISZTELT PALKOVICS ÚR !Mint azt Ön is bizonyára tudja, közel három év után a Fővárosi Önkormányzat Közgyűlése, az összes budapesti taxitársaság és taxis érdekképviselet egyező kérelme alapján végre rendezte a budapesti taxi tarifát. Több kérést megfogalmaztunk a hosszas érdekegyeztetésen, és abban megállapodtunk, hogy ha és amennyiben elfogadjuk a Főváros kéréseit, a változtatáshoz fűződő viszont igényét, akkor minden kérésünkben segít a megoldásban. A Fővárosi Közgyűlésnek két dologban volt kompetenciája: a tarifa rendezés, és egy a taxi gépkocsik színéhez kapcsolódó mérési tűréshatár. Természetesen minden taxis tárgyaló fél elfogadta a felénk irányított kérést azzal, hogy a Főváros és ezen belül a kijelölt tárgyaló delegáció továbbítja a budapesti és az országban tevékenykedő taxisok változtatási kérelmét, ami jelenleg a KORMÁNY kompetenciája. Már külön is kértük Öntől, Önöktől, de eddig erre nem érkezett válasz. A nekünk szóló ígéret az volt, hogy mindent elkövetnek, hogy a 2022. május 9-i MAGYAR KÖZLÖNYBEN a kormány megjelenteti, hogy a taxi gépkocsik életkorát 10-évről -15-évre emelik, valamint az úgynevezett frissítő Kresz-vizsgát- amit 5 évente kell megtenni- tanfolyammá és nem fizetőssé tetetik. Kéréssel fordultunk abban az ügyben is a Kormányhoz, hogy a taxi gépkocsik KÖTELEZŐ GÉPJÁRMŰ FELELŐSSÉG BIZTOSÍTÁS /KGFB/ mértékét vizsgálják felül, tekintettel arra, hogy nagyságrendekkel fizetünk többet a nagyságrendekkel kisebb kárérték okozás ellenére is. Kérjük ebben a három kérdésben a gyors döntésre, hiszen jön az a dátum, amikor a jelenleg az országban taxi szolgáltató mintegy 30-40 %-a rákényszerül a kocsi cserére, ami a mai helyzetben szinte lehetetlen. Szükségünk van a gyors segítségre, különben sok-sok vállalkozó kollégánk kényszerül feladni a 20-30 éve folytatott személyszállító vállalkozását. KÖSZÖNETTEL HORVÁTH PÁL 2022.05.11. FUVAROZÓK ORSZÁGOS DEMOKRATIKUS SZÖVETSÉGE elnök

A megállapodásban foglalt általános megfogalmazás részletes végrehajtása a Budapest Közút Zrt. Taxiközlekedési Osztály munkatársai részéről a taxik műszaki megvizsgálása alkalmával a következő új szabályok és eljárásrend szerint történik 2022. május 09-től:

1. A jármű forgalmi engedélyében szereplő gyári szín vagy színek (bicolor jármű) sárgítását kell megkövetelni a szemle alkalmával.

1.1  A jármű nem színre fújt részeinek sárgítása nem követelmény. Az ilyen részek például –a teljesség igénye nélkül- a visszapillantó tükrök, a díszítő elemek, az ajtókilincs, a hűtőrács…

1.2  Továbbá nem követelmény az olyan elemek sárgítása, amely arra műszakilag alkalmatlan felülettel rendelkezik. Ilyen részek lehetnek például –a teljesség igénye nélkül- a rücskös nehezen tapadó felületek, az elemben gyárilag található homorú, vagy speciális geometriájú felületek.

1.3  A taxi színezendő felületeinek valamennyi szemlén egységesnek kell látszani, nem lehet a jármű rongált, vagy színezés nélkül javított.

2. A rendeletben foglalt sárga szín műszeres mérését a jármű első alkalommal taxiként történő üzembeállításakor kell elvégezni, majd azt követően az 5. évben kell ismételten mérni.

2.1  A már üzemszerűen működő járművek esetén a rendeletben foglalt sárga szín műszeres mérését a legutóbbi méréstől számított 5. évben kell újra elvégezni kivéve a 2.2. pontban meghatározott esetet.

2.2  A karosszéria sérülését követő javítás és újra sárgítás esetén a sárga szín műszeres mérését a sérüléssel, javítással érintett felületen az ötéves időszakon belül is el kell végezni.

3. A mérőműszer alsó és felső értékhatárát a jelenlegi beállításhoz képest 10%-al kell megnövelni.

Budapest, 2022. május 09.

Agócs István

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2022.05.10 21:40

Cápává :-P
Jelölték már Haltenbergerre? :-P

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2022.05.09 21:15

Márió, már a GTA-n szocializálódott :-P