Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.07.02 06:18

A fotós, megpróbál mindent és mindenkit lefényképezni.
De szubjektíve érthető, hogy azok érdeklik jobban, akiket ismer.
Miután én voltam, így az öregebbek voltak inkább a fókuszban. 
A szerkesztő, pedig, kizárólag a képek minőségével foglalkozik....  ezért van fenn, többszáz kép ...  mert mi megtehetjük ....
Jahh  az is én voltam :-)
Pál Kozmér

Mi jár a fejemben...

Újból cikkek, blog bejegyzések foglalkoznak azzal, amit április óta tudunk. Nevezetesen, hogy drágul elsejétől a taxi.
Igaz az említett cikk szerzője még arra a nem túl bonyolult feladatra sem volt képes, hogy a tarifa három eleménél az emelést pontosan leírja. ( a várakozási díj nem 75 ft/perc-ről emelkedik 80ft/perc-re, hanem 70-ről 75-re. Ez nem igazán oknyomozó újságírás, persze a célja sem ez, uborkaszezon van így nyáron és valamiről írni kell.
Nagyon nem is érdekelne, barátaim, kollégáim amúgy is kivesézték a dolgot rendesen.
De a foci összefoglalók között egy apró hírblokkban azt hallgatom: az alapdíj 700 ft-ra emelkedik, majdnem a duplájára.
Itt borult el az agyam.
Mert 450-ről 700-ra az nem dupla és nem is majdnem.
( Kíváncsi lennék, ha egy törlesztőrészlet 45000 ft-ról 70000-re emelkedik, akkor elhanyagolható-e, hogy nem 90000-re. Mert arányaiban ez pont annyi. )
Maradjunk a nagyjából 55%-nál, ez azért kicsit pontosabb, már ha ez szempont.
Mellesleg a km díj 280-ról 300-ra emelkedik és 2013 óta nem nyúltak a tarifához.
A költségeket azért növelték hangyányit de ne menjünk bele most!
Az elsőként említett cikk szerzője még megemlíti, hogy csúcsidőben megint nem lehet taxit kapni.
Ez nem teljesen igaz, de jóval nehezebb. Csak megemlíteném, ha csúcsidőben minden sarkon lenne taxi, akkor nagyjából egy hónapig tartana a dolog. Kb. ennyi idő alatt halnának éhen ugyanis nem csúcsidőben. Az már csak hab a tortán, hogy manapság mennyi mindent nem lehet kapni nem csúcsidőben sem.
Pl. nem tudom próbált-e már egy új gáztűzhely bekötéséhez vállalkozót találni emberi áron. Még drágán sem lehet.
Vagy esetleg akart-e mosógépet, mosogatógépet beköttetni, 5-6 nm-es fürdőt kifestetni, ekkora munkára burkolót találni.
Ha esetleg valaki építkezni szeretne, már előző év végén találni kell kőművest, esetleg generál kivitelezőt bár ez jóval drágább. Utána több mint fél évig izgulhat, hogy az illető ne kapjon egy jobban fizető munkát, mert azonnal nem jön el.
Azzal a logisztikai feladattal meg ne is próbálkozzon senki, hogy 6-8 szakipari munkát majd összehangol és megszervezi. Esélytelen. Majd az első kivitelező hozza a többieket jó esetben.
Egy nagyon kedves barátnőm kicsi másfél szobás panellakás felújításánál kálváriát járt víz- és villanyszerelő ügyben.
Végül szerencséje volt, a munkák nagy részét kollégái csinálták meg, akik értettek hozzá. Ha jól emlékszem hat villanyszerelővel beszélt meg időpontot felmérésre, még csak vissza sem hívták, hogy nem jönnek. A vízszerelő meg sikeresen bekötötte fordítva a fürdő radiátorát, az egész szezonban nem volt abban a helyiségben fűtés. Persze soha többet nem vette fel a telefont.
Nem lehet találni nem csúcsidőben pl. orvosokat, nővéreket a kórházakba, szaktanárokat az iskolákba, szakácsokat és felszolgálókat a nyaralóhelyek és nem nyaralóhelyek éttermeibe. Akár egy hetet is állhat egy autó a szerelőnél és folytathatnám...
Mindezt persze a teljesség igénye nélkül írogattam.
És a cikkben végül szó esik a rengeteg csalásról. Persze mindenkinek van ilyen élménye valahogy. ( egy barátom szerintem még a rendszerváltás előtt ült utoljára taxiban, három autója van, sosem iszik és mindenhova kocsival jár. Mai taxis története még neki is volt... )
Igaz sikerült megint megtalálni azt az egy taxist - vagy maximum hármat - aki pár hónapja kezdte a szakmát és a csaláson kívül máshoz a szakmában nem is ért.
Nem lehet autentikus a véleményem, még csak több mint három és fél évtizede csinálom ezt. Igaz engem pl. még soha nem kérdezett meg szakmai dolgokról újságírók közül senki...
De igyekszem beleásni magam a dolgokba ezentúl, szeretnék már szerepelni!
Szóval a taxi tényleg emelkedik. Kb 10 %-ot összességében, mert öt éve nem változott a tarifa.
És végre itt lesz a Kánaán már a közvélemény szerint.
Én meg azt látom, hogy ugyanúgy túrjuk majd az aszfaltot napi 12-14 órában. Az emelés jelentős részét odaadjuk azoknak, akik belőlünk élnek.
És ami a legrosszabb, továbbra is irigykednek ránk, utálnak minket azok, akiknek az életére vigyázunk nap mint nap, miközben csak el szeretnénk juttatni őket A pontból B pontba a kérésüknek megfelelően.
Mert ebből próbálunk megélni...

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2018.06.29 10:41

Szép.
Szabin van a zember :-):-P

Igaz, ez is 10-12-őt eszik gázból:-P



Sajnos, meg kell válnom tőle :-(

Az ok.  Hogy amíg a nevemen van .... és a Skoda is, addig nem tudom a bónuszomat átvinni az újra .... és mint tudjuk, a biztosítási díjaink, nem a legkedvezőbbek.  
Nna és a kutykáknak se sok hely maradt a parkoló miatt, a kertben :-(

Fiatal, 1997-es.  210-es.  E 230. 
Benzin gáz, automata.
Új gáztartály.  Még kilenc évig gázos maradhat ...  akkor meg már oldtimer, tehát, illik visszaalakítani eredetire :-P

Még van rajta egy év műszaki, és erre az évre Bp matrica.

Tizensokéve nálam, előtte Bbetyárnál. ...  őelőtte nem volt taxi :-)
Korának megfelelő állapotban ...  tehát, kicsit kéne itt is ott is, amott is pofozgatni rajta.  Négy hónapig jártam vele napi rendszerességgel, amíg a hosszadalmas autócserém tartott.

Gondolnék érte, ákcijósan 400 000-et.
Persze ha sokan lesztek rá, akkor licitálunk :-P

20/457 48 46

És emlékeztetőül, a fényes múlt :-)

Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)

Hozzáadva: 2018.06.18 06:52

Kisleányom tavaly megtörte kicsit az elejét, tehát ha szépre szeretnéd, akkor a gépháztetőt, az egyik sárvédőt és az első lökhárítót újra kell fóliáztatni.  (kb 60 péz)

Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)

Hozzáadva: 2018.06.18 06:33

Sajnos, meg kell válnom tőle :-(

Az ok.  Hogy amíg a nevemen van .... és a Skoda is, addig nem tudom a bónuszomat átvinni az újra .... és mint tudjuk, a biztosítási díjaink, nem a legkedvezőbbek.  
Nna és a kutykáknak se sok hely maradt a parkoló miatt, a kertben :-(

Fiatal, 1997-es.  210-es.  E 230. 
Benzin gáz, automata.
Új gáztartály.  Még kilenc évig gázos maradhat ...  akkor meg már oldtimer, tehát, illik visszaalakítani eredetire :-P

Még van rajta egy év műszaki, és erre az évre Bp matrica.

Tizensokéve nálam, előtte Bbetyárnál. ...  őelőtte nem volt taxi :-)
Korának megfelelő állapotban ...  tehát, kicsit kéne itt is ott is, amott is pofozgatni rajta.  Négy hónapig jártam vele napi rendszerességgel, amíg a hosszadalmas autócserém tartott.

Gondolnék érte, ákcijósan 400 000-et.
Persze ha sokan lesztek rá, akkor licitálunk :-P

20/457 48 46

És emlékeztetőül, a fényes múlt :-)

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.06.11 20:53

Benti dolgozó mondta:-)
A Nándi telefonált be, hogy ezt üzenik a Főtaxiból.
Hogy meg lett e-é kérdezve az aláírásról, arról nem szólt a fáma ...

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.06.10 20:16

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.06.10 16:23

Megfejtettem, a kérdéseidre a válasz.
Jó, ma volt a taxisnap, és rákérdeztem :-)
Az általánost, a diszpancser cseszte el, hogy rutinból aláírta az Oravecz nevét.
A kintlevőségekért, (májusiakért) még az előző vezetés felel. 
Pénteken vittek is x milliót, de nem jól számoltak, és több kellett volna.  Következő péntekre ígérik, hogy minden ki lesz fizetve.
Természetesen, ha valami gikszer folytán ők nem fizetnének, akkor a Főtaxi mindenkit kifizet, és levonja a vételárból a végelszámolásnál.