Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.08.03 06:09

Khmmm...
Jelezték, hogy más fészbúkos írását, nem illik az engedélye nélkül áthozni ...

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.08.02 20:26

Jóóó    ....   akkor itt lett volna a lehetőség, hogy lemossák magukról.:-)

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.07.26 21:27

Mindannyian tudtuk, hogy tuti lesz tagdíjemelés.
Mindenhol lesz.
A Főtaxi vezetése hibát követett el.
Komoly hibát.
Egy erős cég, nem kapkodik ...  simán megvárhatta volna, hogy ne ő legyen az első, aki emel.
Ha türelmesebbek, máris jobban néz ki a leányzó fekvése.

Mondom, gyakorlatilag, szinte mindegy, hisz egyértelmű volt, hogy lesz emelés, csak éppen, hangulatilag cseszték el az egészet.
Itt a nyár, a reptereseken kívül, mindenki szenved az uborkaszezontól :-(
Ha lenne egyetlen ember, aki ért is hozzá, akkor pontosan tudták volna, hogy egy tagdíjemelés bejelentése, legkorábban, szeptember vége felé lett volna zúgolódásmentes. (jó, nem mentes, de akkor a felfelé ívelő fuvarszámok, higgasztottak volna a kedélyeken)
Tehát, ha igazán, korrektek akartak volna lenni, akkor a novemberi tagdíjat kellett volna felemelni.  ...  amit szeptember végén bejelentenek.
Végeredményben senkit nem zavart volna.

Így meg rajtuk ragadt, az "Éhes" jelző :-(

Kár.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.07.26 21:21

Reich Ádám
11 órája

Kedves Kollégák!

Szeretnék pár gondolatot fűzni a tagdíj emelés margójára. Nem magyarázkodni, hanem más megvilágításból is bemutatni néhány dolgot.
Főtaxi folyamatosan fejleszt (ezt egy picit később részletesen kifejtem), annak érdekében, hogy felétek és az utasok felé is magasabb szintű, hatékonyabb szolgáltatást nyújthasson. Ezek a fejlesztések természetesen pénzbe kerülnek, de itt jogosan merül fel részetekről, hogy ezért fizetitek a franchise díjat (továbbiakban tagdíj, melybe beleértek minden elemet), ami jogos is. De vannak olyan fejlesztések, amik túl mutatnak ezen, de stratégiailag fontos a bevetése, akkor is ha a cég nyereségét csökkenti, a versenyképesség megtartása érdekében, ezt így nevezhetjük egy befektetésnek. Ennek a befektetésnek a megtérülés oldalán az általatok befizetett tagdíj van. Őszinte véleményem szerint nem célra vezető az a magatartás, hogy abszolválunk egy fejlesztést és 2-3 havonta pár ezer fontos többlet költséget ragasztunk a tagdíjhoz, különböző jogcímen. Az emelés akkor korrekt felétek, ha plusz bevételetek keletkezik és mi ekkor emelünk, nem fejlesztésenként, bővítésenként. A fejlesztések célja általában, hogy hatékonyabban gurulóval dolgozzatok, de ezek nehezen fejezhetők ki felétek objektívan felétek. Egy bővítés (pl.: plusz egy pénztár) nem feltétlenül okoz bevétel növekedést, maximum olyan aspektusból, hogy a kevesebb sorbaállással töltött idő, több szabadidőt eredményez (mely munkára is akár munkára is fordítható). Egy szó mint száz, folyamatosan fejlődünk, de ennek költségét jogosan, szerintem, ezt anyagilag bevétel növekedéskor realizálhatjuk felétek.
Egy pár tény, hogy mire fordítja a Főtaxi miben fejlődött az elmúlt hónapokban (csak a fontosabbak kiemelve):

1. A diszpécserközpont létszáma az elmúlt 8 hónapban 50%-al (14 fővel) nőtt, mely jobb kiszolgálást eredményez az Utasok felé, több fuvart felétek.
2. 2 fővel növekedett az ügyfélszolgálat, mely gyorsabb kiszolgálást eredményez.
3. Új pénztári ablak kialakítása a hatékonyabb kiszolgálás érdekben, szintén a gyorsabb kiszolgálás érdekében.
4. Több jegyosztó egyidejű munkavégzése a reptéren, több Utas kiszolgálása érdekében.
5. 6 hónapja, új a piacon egyedülálló applikációt fejleszt a cég, melynek bevezetését 2018. év végére tervezzük.
6. 2018. májusa óta napi 16 órában üzemeltetünk plusz egy pultot a repülőtéri tranzit területén, hogy több Utas válassza a Főtaxit.
7. 3 méter széles 2 méter magas ledpanel bérlése a reptéri tranzit területen.
8. Minden Kolléga számára új, modern POS terminál vásároltunk (Kiosztás 2018 év vége).
9. Időpontfoglalásra, digitális kérvényezésre épülő ügyfélszolgálati program fejlesztése (2018. év végiéig kerül bevezetésre), hogy gyorsan és kényelmesebben szolgáljunk ki Titeket.
10. A reptéri beíró rendszer folyamatos fejlesztése.
11. Minőségellenőri státusz ismételt bevezetése.
12. SMS validáció bevetése az applikációban (ennek költsége kb.: 25M forint volt), hogy kevesebb legyen a lemondott fuvarok száma.

Ezen felül az emelésben szerepet játszottak az alábbi tételek:
1. Megnövekedett marketing költségek: Ezeket részletesebben leírtam fent (hirdetések)
2. Megnövekedett fuvarszervezési költségek: A Főtaxi az egyetlen olyan fuvarszervező ma Budapesten, aki nem fizetett leadót a partnereivel az éjszakai utasfelvételi pontokon és ez így is marad!
3. Új POS terminálok vásárlása: részletesebben leírtam fent.
4. Beszállítói áremelkedések: átjátszó helyek bérleti díja, IT szolgáltatások díja (diszpécser központ alap és telefonszolgáltatások, külső és belső rendszerek felhasználási díjai), bérlemények díja.
5. Szoftverfejlesztések díja: részletesebben leírtam fent.
Az emelés mértékének meghatározásában szerepet játszott, hogy az új tarifa által generált bevétel növekedésnél százalékosan alacsonyabb mértékben abszolváljuk.
Tagdíj:
Azon alapadatok alapján, hogy egy városi Kolléga, 1 hónap alatt, 180 fuvart teljesít (2 éve ennél minden hónapban magasabb ez a szám), ahol egy fuvar hossza 8,9 km (vegy fuvarra vetített várakozás 8,9 perc), akkor ez a taxis vállalkozás havi 84960 forinttal termel többet az áremelés után (10440 forinttal emelkedett a legnépszerűbb normál tagdíj forma).
Leadó:
A leadó emelést a Főtaxi felé a BUD már jelzett 2018.08.08-i emelés előtt bevezette. Úgy kalkuláltunk, hogy egy 15 km-es fuvar (15 perc várakozási díjjal számolva) 625 forinttal több bevételt hoz (leadó emelkedés 108 forint és 138 forint tagdíj modelltől függően). 23 km-es fuvar esetén ez az érték 825 forint, 115 és 145 forintos leadói emelkedéssel.
Ezekkel együttvéve, természetesen egyet értek azzal, hogy a más költségeitek is nőni fognak az emelés hatására, de ezekre teljes befolyással nem tudunk lenni (A BKIK kezdeményezte a biztosítási díjak kordában tartását a buszos érdek képviseletekkel egyidejűleg).

Fontos kiemelni, hogy Főtaxi minden dolgozója értetek és az Utasokért dolgozik, nem pedig ellenetek.
Köszönöm szépen Minden Kollégának ki elolvasta!
Tisztelettel,
Reich Ádám

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.07.26 06:17

Khmm...   ebben már benne van a záfa is?

Téma: Nézzünk nagy melleket

Hozzáadva: 2018.07.25 06:34


Téma: Balatonátúszás hosszában!

Hozzáadva: 2018.07.24 21:38

Balaton-átúszás – hosszában!


Üdvözöllek az ötvenen túli sportbarátok közt!


Nekem a szikra 2015-ben pattant ki a fejemből, amikor egy "őrült" férfiről, Martin Strelről olvastam, hogy 53 évesen végig úszta az Amazonast. "A pofám leszakad" -gondoltam. Én taxisként az autómban aszalódok napi 13 órát, elmegy az egészségem és az életem, miközben ő itt olyan teljesítményeket és élményeket mutat fel, amit józan ember még kitalálni sem képes! De hát nekem is volt valaha egy álmom! Én a Balatont akartam végig úszni, de a Révfülöp-Balatonboglári átúszásnál tovább nem jutottam! Közben pedig ötven lettem, ez rengeteg! De... ez a Martin Strel nálam jóval idősebb... Akkor most mi van? Tényleg öreg vagyok már ehhez? A Munka Hőseként talán igen. Amúgy pedig...

...frászt! 

Megcsinálom!

Zimányi András hosszútávúszó*

*Na jó... még csak hosszútávúszni akaró... De olyan jól hangzik, nem?

Sportéleti múltam? Gyakorlatilag elhanyagolható. Tájfutás és az a néhány hagyományos Balaton-átúszás még az ezredforduló éveiben. Majd 2005-től zsírréteg és vérnyomásnövelés a napi 13-14 órás autóban ülés, stressz és túlzott kalória bevitel módszerével. Orvosi figyelmeztetés is szerepet játszott abban, hogy életmódot váltsak. 2015 májusa óta úszom annak bizonyításáért is, hogy 50 év felett is lehetséges komoly fejlődés.

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.07.24 15:16

Te is meglátogattad? 🤣

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.07.23 20:56

Nem feltételez az ember, ilyen mélyenszántó gondolatokat egy bakterről :-P

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.07.22 20:22

Lehet, hogy csak meréniss vótam taxifájos, de én is simán bemennék.
Merhogy feltételezném, hogy a kutya elment hugyozni, és szart visszagyönni.
Merkülönben miért hagyta vóna nyitva? :-P