Felhasználó hozzászólásai
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2018.09.05 12:30
Nna, kiolvastam a fiút. Az első betűjétől az utolsóig.
Nincs mit hozzáfűznöm. Annyira szubjektív, hogy gyakorlatilag nincs rajta mit véleményezni.
A Bp-i taxis réme! :-)
Az utazási szokásai:
1; Hajnalban, Békásmegyerre előrendel, és onnan kiviteti magát Szentendrére. (odáig az éjszakaival buszozik ... :-P )
2; Szentendrén belül taxikázgat. Ügyesen kiókumlálta, melyik cégnél (miként) lehet megtrükközni, hogy ne kelljen a vidéki kiállást megfizetnie.
3; Reptér Szentendre vagy vissza. A fix transzfereket részesíti előnyben (érthető okból) ami persze Szentendrét tekintve még csak nem is szabálytalan.
Végeredményben egy árérzékeny valaki, aki nem a saját pénzének ellensége. Nem érdekli, hogy az aki a szolgáltatást nyújtja, abból amit rajta keres, éhendöglene.
Nna ehhez képest viszont van bőr az arcán kategorizálni, minősíteni, véleményt formálni, kvázi hozzáértőként megnyilvánulni.
Mint az utolsó írásokból kiderül, már fizetett Pr cikkeket is írogat.
Gyakorlatilag az egész betűhalmazból, az applikációk működésének leírása amit érdemes volt elolvasni, hisz nem próbáltuk ki még soha egyik cég utasoldali alkalmazását se.
De! Hogy azok a másfél éves infók, most mennyire reálisak, nem tudhatjuk.
Nincs mit hozzáfűznöm. Annyira szubjektív, hogy gyakorlatilag nincs rajta mit véleményezni.
A Bp-i taxis réme! :-)
Az utazási szokásai:
1; Hajnalban, Békásmegyerre előrendel, és onnan kiviteti magát Szentendrére. (odáig az éjszakaival buszozik ... :-P )
2; Szentendrén belül taxikázgat. Ügyesen kiókumlálta, melyik cégnél (miként) lehet megtrükközni, hogy ne kelljen a vidéki kiállást megfizetnie.
3; Reptér Szentendre vagy vissza. A fix transzfereket részesíti előnyben (érthető okból) ami persze Szentendrét tekintve még csak nem is szabálytalan.
Végeredményben egy árérzékeny valaki, aki nem a saját pénzének ellensége. Nem érdekli, hogy az aki a szolgáltatást nyújtja, abból amit rajta keres, éhendöglene.
Nna ehhez képest viszont van bőr az arcán kategorizálni, minősíteni, véleményt formálni, kvázi hozzáértőként megnyilvánulni.
Mint az utolsó írásokból kiderül, már fizetett Pr cikkeket is írogat.
Gyakorlatilag az egész betűhalmazból, az applikációk működésének leírása amit érdemes volt elolvasni, hisz nem próbáltuk ki még soha egyik cég utasoldali alkalmazását se.
De! Hogy azok a másfél éves infók, most mennyire reálisak, nem tudhatjuk.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2018.09.04 14:13
Szerintem én is el fogom olvasgatni, ... legalábbis, a magyar vonatkozású írásait.
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2018.08.31 20:29
De ez a cikk, nem is erről szólt:-)
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2018.08.31 14:26
München külvárosában, én is tudok olyan óvodát, ahol a gyerekek egyharmada magyar ... és a többi is majdnem mind migráns ... lengyelek, románok, ukránok.
Ocsmány egy hely :-)
Ocsmány egy hely :-)
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2018.08.31 09:01
Hjakérem! :-P
Téma: Okosautók, robottaxik: hogyan készül Budapest a nagy átalakulásra?
Hozzáadva: 2018.08.28 07:34
Ezt már sokszor átrágtuk:-)
Még tíz évig, Európában ettől nem kell félnie senkinek.
És aztán jön majd Magyarország ... aholis az első pár darabot, eladják színesfémnek és aztán meggondolja a befektető, hogy tizenmilliós eszközöket tényleg szabadprédának hagy e az utcán :-)
Ne felejtsük el, hogy pillanatnyilag a Bp-i taxizásban a "nagybefektető" a taxisok tömege. Ha ezt az ötezer taxit valaki ki akarja váltani, az olyan beruházás ami nagyon lassan térül meg, és hatalmas a kockázata.
Egy ilyen autó, biztosan 10 000 000.- fölött lesz.5 000 x 10 000 000.- = 50 000 000 000.- azaz ötven milliárd forint.
Ezt azért már a bankok is meggondolják, mire adják.
Még tíz évig, Európában ettől nem kell félnie senkinek.
És aztán jön majd Magyarország ... aholis az első pár darabot, eladják színesfémnek és aztán meggondolja a befektető, hogy tizenmilliós eszközöket tényleg szabadprédának hagy e az utcán :-)
Ne felejtsük el, hogy pillanatnyilag a Bp-i taxizásban a "nagybefektető" a taxisok tömege. Ha ezt az ötezer taxit valaki ki akarja váltani, az olyan beruházás ami nagyon lassan térül meg, és hatalmas a kockázata.
Egy ilyen autó, biztosan 10 000 000.- fölött lesz.5 000 x 10 000 000.- = 50 000 000 000.- azaz ötven milliárd forint.
Ezt azért már a bankok is meggondolják, mire adják.
Téma: Nézzünk nagy melleket
Hozzáadva: 2018.08.21 21:27
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2018.08.19 21:14
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2018.08.19 15:38
Az a baj, hogy egyszer nekifutottunk egy ilyen kérdésnek, és olyan ellenállást tanúsítottak a cégek, ... mondván, ezek titkos adatok, ... hogy az én nyugalmam és a kollégák biztonságának érdekében letettünk róla.