Felhasználó hozzászólásai
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2010.05.09 15:29
Már azt hittem, hogy a Kolev által indított, az egykor "szebb napokat látott" topik, teljesen behalt ! Eltűntek belőle az "állandó publicisták", ki ezért - ki azért ...
Vagy etikás lett, vagy csak egyszerűen letiltották.
Nálunk a vélemény kinyilvánításának minden formája TILOS és ETIKÁTLAN ! ( - Ülöd vagy váltod ? )
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.05.09 15:14
Az "egységes tarifarendszer" ma :
8 fős társaság integet a hetedikben, fele hozzám, a másik fele egy mezítlábashoz ül be és irány a Hajógyári sziget. A behajtásra várakozással együtt is 3200 Ft. volt nálam az óra, míg mögöttem szerintetek ... ?
7000 Ft. (!) - és minden stimmel. :(
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.05.09 07:03
Azért, ezt nehéz űberelni, szerintem ne is próbálkozzál ... :)))
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.05.09 06:59
Megint egy "Török Szultán" levél ! Mint Rejtő Jenő "A három testőr Afrikában" című könyvében ...
"Ketless Fijugg.
Én dippenneteg nem! pisszom. Sem nem sengibben sem nem pisszok. Márrr eggyszer nem hall.Gaddatokk Rám. Di erőszakossog vagytog. Tsüllög. Assz a be. kébszellt hüjje eccer máár. Egy fontos írást ki. Adott. 1 Hölty pozorgánnak. Eszérrt ém viszem a tá. Borrnokbejelenléss? ét. Vassut assz bisztosapp mindd. dudaj. Este. Ha a 100-ados és a 1/2 szemmüs alsszig. Én bucclog. Vasuttal. Iborfággányon.. Sokxencsét negteggis
Kiválló diszttelettel: jól gittóltam velleteg."
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.05.08 17:16
Uraim !
A "végeredmény" szempontjából szinte mindegy, hogy honnan eredeztetjük a bajok kialakulását ! Ami ma van, ez az igazi "rémálom". Bennem is él a nosztalgia a régi időket idézve, de a jelenlegi helyzet viszont fojtogat. És ezen kell(ene) változtatni ! Meggyőződésem, hogy lehet(ne), akarat és szervezés kérdése az egész. A rendelet alkotóival sem lesz egyszerű a történet, de az igazi feladat a fuvarszervezők torkán lenyomni a gombócot !
Demokratikusan ... :)
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.05.06 16:13
"Költői kérdés":
Ha a szolgáltatás megítélésénél, az érdekek ütköztetésekor a jogok és kötelezettségek közül csak az utóbbi kerül mindig előtérbe, hogyan fog javulni és reményeink szerint (számunkra is !) megnyugtató módon rendeződni ez az áldatlan helyzet ?
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.05.06 15:58
Megpróbálom összefoglalni, hogy mire gondolok KONKRÉTAN :
Mi alapján lehetséges egy szolgáltatás esetében Hatósági árat megállapítani egy piacgazdaságra épülő társadalomban ? Példákat szeretnék olvasni a taxi árakon kívül, hátha csak az én figyelmemet kerülte el ! Egy szolgáltatásnak ugyanúgy vannak "előállítási költségei", mint egy terméknek, ami nem konstans. Miután minden költségtényező változik évről - évre és nem lefelé (!), akkor a "fogyasztói ár", miért nem követi arányosan azt ? Ez az anomália megoldhatatlansága, felfoghatatlan szerintem.
350 Ft. körüli üzemanyagár mellett a járulékos költségekkel együtt a jelenlegi nyomott tarifa a vicc kategóriájával egyenlő.
A telefonos rendelés és az utcai leintés fordított értelmezését és árazását már említettem. A kiállási és várakozási díj eltörlése is csak az utasnak kedvez és ingyenessé teszi a szolgáltatás igénybevételét, pedig nekünk már költséget generált a rendelésével. A címfelvétel pénzbe került, a címre érkezés alatt megtett út is pénzbe került, a várakozási idő úgyszintén !
És akkor esetleg lemondanak, vagy egyszerűen "kinyomják a telefont reklamakor", minden következmény nélkül !
Ha ez a metódus így rendbenlévő és csak én látom tragikomikusnak a helyzetet, akkor megkövetek mindenkit és elnézést kérek !!!
- Hogy élek ...
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.05.06 15:02
Köszönöm a majdnem mindenre kiterjedő válaszodat.
Egyetértek sok mindennel és örülök a javítási szándéknak is, amit leírtál. Reméljük nem csak kezdeményezés marad !
De elegánsan átsiklottál az általam leírt alap problémákon, ami lehet, hogy nem cég - specifikus, csak éppen megnyomorít minket !
Még mindig kitartok a véleményem mellett :
- Sehol a világon nincs ilyen, hogy belekényszerítenek (hatóságilag ill. vezetésileg) olyan vállalkozásba, aminek a működtetése gazdaságtalan és ellehetetlenít. Na most, ha még hozzávesszük a cégek önszabályozásából adódó "külön kedvezményeket" ami tovább növeli a veszteséget, mi marad ... ?
Ez ellen lehetne és kellene tenni, amire már vannak elképzelések, olvashattuk itt - ott, csak visszafordítani egy évek alatt elrontott folyamatot nem egyszerű, tudom !
Csak dühít, ha azt látom, hogy még tovább csúszunk lefelé a különböző átgondolatlan intézkedéssel, mert az UTAS ÉRDEKE szent és sérthetetlen egyedül ! :(
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.05.06 14:25
Öt !
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.05.06 04:08
Úgy érzem, talán nem beszélünk el egymás mellett... :)
Egy szóval sem állítottam, hogy nem kell a szolgáltatás színvonalára odafigyelni, vagy, hogy nem lenne rajta javítanivaló a továbbiakban. Az amit leírt(ál)atok, ha tipikus jelenség lenne, gondolom már régen orvoslásra került volna. Kiszűrhető és eltávolítható az aki nem hajlandó megfelelni az elvárásoknak, vagy már fel sem kell venni a jelentkezőt, ha olyan ... !
Ami a henteses példádat illeti, jóóó. De mi van akkor, ha a vevő a "büdös gyökér" (pl. részeg, hangoskodó és kötözködik az üzletben)? Az eladó mosolyogva, előzékenyen kiszolgálja, vagy egyszerűen kitessékelik az üzletből ?
Az éremnek két oldala van, mint tudjuk és azt gondolom, hogy az utas kiszolgálása az első, mert ebből élünk.
De ne essünk már át a "ló másik oldalára" !
Az utas is, a vendég is, a vevő is "nevelhető" lenne, de ha habosra van nyalva a feneke és még ez sem elég, akkor szerinted hol van a vége ???
Velünk bármikor, bárki, bármit megcsinálhat, mert a szolgáltatóipar ilyen ? Nem, nem ilyen, csak ilyenné hagytuk, hogy alakuljon !
A hatósági ár sérthetetlenségétől kezdve, a nulla érdekképviseletig, a megrendelő mindenáron való megtartásából adódó "ingyen juttatásokon" keresztül a térítés nélküli rendelés lemondásokig ! Hogy van ez ? Kinek köszönhető mind ez ? Ez tényleg a Hülyék Országa, vagy csak fordítva ülünk a lovon ?
A világon nincs ilyen, hogy a telefonos megrendelés olcsóbb legyen, mint az utcai leintés ! A még pluszban nyújtott ingyen várakozás, már csak hab a tortán.
És én, hogy utálom az édességet ... !!! :(
Nonszensz ez az egész, Te jössz !