Név travis bickle
Becenév taxidriver01
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2009.07.13 08:13

[b]A riksák végnapjai? RIKSA TAXI: Éjjel Margit-sziget - Gödör = 1000 HUF (az utas elmondása szerint). NORMÁL TAXI (több száz felesleges bürokratikus kiadással, + 60-70.000 HUF havi tagdíjjal, 300 HUF benzinárral, ugyanebben a desztinációban) = 850 HUF[/b] Jó lenne tisztázni tényleg... "Ugyanazok a KRESZ-szabályok vonatkoznak ezekre a járművekre, mint akármelyik biciklire, így a szerencsére egyre bővülő autómentes övezetek is megközelíthetők. Persze lesznek még itt tisztáznivalók a szabálykörnyezetben, és az is elképzelhető, hogy egyes érdekeltek éppen itt akarják megfogni ezt az új „utaslenyúló" kezdeményezést. De több, indulófélben lévő, hozzánk hasonló céggel összefogva most alakítjuk meg a Magyar Riksaszövetséget. Ez egyfelől a tagokkal szemben fogalmaz meg minőségi elvárásokat, másrészt érdekképviseleti szerv lesz, amelynek feladata pont az ilyen helyzetek kezelése, tisztázása."

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2009.07.13 08:04

No komment! ***

Téma: próba

Hozzáadva: 2009.07.13 07:39

Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???

Hozzáadva: 2009.07.13 07:36

[b]RIKSA TAXI: Éjjel Margit-sziget - Gödör = 1000 HUF NORMÁL TAXI (több száz felesleges bürokratikus kiadással), + 60-70.000 HUF havi tagdíjjal, 300 HUF benzinárral, ugyanebben a desztinációban = 850 HUF [/b] Jó lenne tisztázni tényleg... "Ugyanazok a KRESZ-szabályok vonatkoznak ezekre a járművekre, mint akármelyik biciklire, így a szerencsére egyre bővülő autómentes övezetek is megközelíthetők. Persze lesznek még itt tisztáznivalók a szabálykörnyezetben, és az is elképzelhető, hogy egyes érdekeltek éppen itt akarják megfogni ezt az új „utaslenyúló" kezdeményezést. De több, indulófélben lévő, hozzánk hasonló céggel összefogva most alakítjuk meg a Magyar Riksaszövetséget. Ez egyfelől a tagokkal szemben fogalmaz meg minőségi elvárásokat, másrészt érdekképviseleti szerv lesz, amelynek feladata pont az ilyen helyzetek kezelése, tisztázása."

Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???

Hozzáadva: 2009.07.13 07:33

RIKSA TAXI: Éjjel Margit-sziget - Gödör = 1000 HUF NORMÁL TAXI (több száz felesleges bürokratikus kiadással), + 60-70.000 HUF havi tagdíjjal, 300 HUF benzinárral, ugyanebben a desztinációban = 850 HUF [img]http://www.geographic.hu/ngm/0805 /200805/riksak/ma/big.jpg[/img] Jó lenne tisztázni tényleg... "Ugyanazok a KRESZ-szabályok vonatkoznak ezekre a járművekre, mint akármelyik biciklire, így a szerencsére egyre bővülő autómentes övezetek is megközelíthetők. Persze lesznek még itt tisztáznivalók a szabálykörnyezetben, és az is elképzelhető, hogy egyes érdekeltek éppen itt akarják megfogni ezt az új „utaslenyúló" kezdeményezést. De több, indulófélben lévő, hozzánk hasonló céggel összefogva most alakítjuk meg a Magyar Riksaszövetséget. Ez egyfelől a tagokkal szemben fogalmaz meg minőségi elvárásokat, másrészt érdekképviseleti szerv lesz, amelynek feladata pont az ilyen helyzetek kezelése, tisztázása."

Téma: próba

Hozzáadva: 2009.07.13 07:06

Ezért nem megyünk mi semmire kedves Tomajer, mert még mindig ott tartunk: melyik büdös lábú taxis az okosabb a másiknál, az izzadt tökűnél. Javaslom, először verekedjetek meg, aztán hajtsatok közösen fejet a büdös szájú hivatásos hazudozóknak! Előtte azonban feltétlenül olvassátok el ezt az elgondolkodtató axiómát: A hely szelleme, avagy a "genius loci". Olykor inspirál, olykor elnyom. Meghatároz, körüllengi mindennapunkat, minden döntésünket, és amikor megfeledkeznénk róla, hirtelen a képünkbe nevet. Ilyenkor néha az derül ki, hogy azzá váltunk, amivé éppenhogy nem akartunk. Szerencsés esetben pedig az, hogy néhány titok még megfejtésre vár.

Téma: Valami nagy baj van a Taxi4-nél!!??????????????

Hozzáadva: 2009.06.22 12:16

Etikás itt nem szólal meg, félti mindegyik a koncát, és persze a különleges hozammal tejelő kiváltságait. Különben is: ők te(l)jesen mások, mint egy utolsó taxis, ők bírák tkp.. Vérbírák – taknyos, öncélú, feszülten szorongatott koncepciókkal a markukban. Más: Hallom visszaszedik rendesen a reklámpénzt a Taxi 4-nél.  Minden címvisszaadás két ropi. Pontrendszer? Minek is az, ha le lehet rabolni a megnövekedett darabszámú, szerződés nélküli "személyi állományt" – ahogy az ügyefogyott-ügyvezetőjük csúfolja a nyájat. Számoljunk csak: óránként csak 5 belekaptam- féle akármicsoda máris 240 ezret hoz a konyhára… Bravó, kanászgabi, ebből már busásan kifizetheted a kondásaidat, és még marad a dömpingreklámra is bőven. Hopika, de nicsak-nocsak, újabb kanász általános! Ezennel újabb nyírásra kötelezem a nyájat! A Forma 1 pénz (nevezzük kenőcsnek) mindenkit érint a személyi állományon belül 6 ropi erejéig, még ha soha nem fog kitámolyogni a Ring nevű porfészekbe – nyomott transzferekkel – az értelmesebb taxisa, vagy épp örökös éjszakás. Persze, mit is érdekli ez a szűkkeblű ügyvezetőt, mit neki személyi állomány, csak legelteti kapzsi szemét a huncut pásztor, ahogy egyre terebélyesedik a nyáj. Figyeli, mint sokasodnak a nyírnivaló birkák, és a pumpolható barmok. Készüljetek állománybirkák! – kanászgabi azt üzente: elfogyott a cihából a tarcsi zsé, most harmincháromszor veri le rajtatok. Mennyi is lesz a mostani sáp – 70-75 ropi (plusz –a már szinte szokásos – kb. 15-20 ezer ficcs havi bünti)? :(((

Téma: Címfelvétel arányos tagdíjat!

Hozzáadva: 2009.06.14 10:24

Wow... milyen remek! Ami a taxisok érdekeit szolgálná az egyből versenyellenes? Ugyan miért? Ha bemegy a henteshez valaki, az is annyit fizet, amennyit a mérleg mutat, nem pedig egy átalányt. Ellenkező esetben az összes kutya bélszínt tépne az üzlet előtt, amekkora a vágóhídi kapacitás. A címeknél ez sajnos nem így működik, mert azok meglehetősen szűkösek, korlátozottak mindenütt. Még hétvégén is megy az 1000 Ft alatti fuvarokért is a szokásos, idegtépő marakodás. Régen be kellett volna már vezetni a fuvaronkénti díjfizetést, akkor a gyengébb képességűeknek is látható lenne, hogy mit is kap 400-500 HUF-ért a balga taxis. (Néha mínusz 500-at) :(( A sztahanovisták, nagy rádiósok, komálósok, pedig hadd fizessenek a töménytelen felvett fuvar után tisztességgel, ne a csóró kigolyózott lecsúszott társaik nyögjék ki helyettük. Veszteséges fuvart pedig nem szabad kiadni! Az biztosan (1000%-ban) versenyellenes.