Témakörök > Droszt Híradó > Címfelvétel arányos tagdíjat! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
kujon4 | 2009.10.01. 06:10:15 / # 9514 |
|
Arany hugom, tudod a számom.
Megtisztelnél.
ŐSZINTE A BARÁTSÁGGAL!!!
Előzmény: #9513 ivive 2009.06.15. 11:04:49 |
ivive | 2009.06.15. 11:04:49 / # 9513 |
|
persze, és ha például a város eldugott pontján lakom, és normális közlekedés sincs arrafelé (vagy teszem azt, éjszaka van) (sorolhatnám még a jobbnál jobb példákat), akkor majd csak "holnap" utazom, mert akkor már lehet taxit rendelni, mert a névjegykártyás fuvarlenyúlóm épp nem ér rá?
diszpécserként meg mehetnék valami irodai robothelyre zombivá válni 8-17-ig, ahol nem történik semmi, és bármikor találnak jobbat nálam... vagy a mekibe karriert csinálni. áááááá!!! égnek áll a hajam a gondolattól! hát még a minimálbértől, vagy a számlától! honnan szedjek én számlát, és különben is... és egyébként is...
Előzmény: #9509 2009.06.14. 22:06:25 |
bond | 2009.06.15. 10:10:19 / # 9512 |
|
"Sziasztok! Én nem taxizom,..."
Ezt le sem kellett volna írnod, a hsz-odat elolvasva ez teljesen világos.
Előzmény: #9509 2009.06.14. 22:06:25 |
tomajer | 2009.06.15. 07:11:43 / # 9511 |
Végetért???
Én eddig azt hittem, el se kezdődött:-)
Nem uraim. Ennyire nem egyszerű.
Még most van felfutóban. Pár hónap, év, és meglesz, csak ne adjuk fel!
Előzmény: #9510 mew 2009.06.15. 01:40:28 |
|
mew | 2009.06.15. 01:40:28 / # 9510 |
|
A sok taxis miatt ez nem működik.
Volt ilyesfajta sztrájk-próbálkozás, azonban ez 2 nappal a kezdet után végetért.
Annyira kevés a taxisok pénze, hogy a "tiltott időszakban" is nyomnak.
Ez törvényileg kellene szabályozni, a tőkésekkel nem lehet tárgyalni.
|
törölt felh. | 2009.06.14. 22:06:25 / # 9509 |
|
Sziasztok! Én nem taxizom,bár meg van hozzá minden papírom ami szükséges.Figyelem egy ideje a beírásokat.Szerintem most nem érdemes elkezdeni taxizni.De néha amikor írogattok az aránytalan tagdíjakról meg a többi negatív dolgokról,elszoktam gondolkozni, hogy ez valóban mekkora nagy terheket ró arra aki dolgozik. Külsőként nagyon nehéz belelátni ebbe a szakmába, ezért amit most írok bíztosan fogok negatív meg potitív kritikát is kapni.Nem tudnátok megszervezni olyan napokat amikor egyáltalán nem vesztek fel címeket URH-ról .Persze ebben mindenkinek részt kellene venni, mindegy melyik cégnél van. Az utasok körében elterjedne, hogy már" megint pl: péntek van" lemegyek leintek valakit, vagy irány a az állomás" hiába telefonálna arra ugysem jönne senki.Egy héten lenne kettő három ilyen nap. Az utcáról felvett fuvar többet fizet így jobban járnátok hiszen nagyobb volna a bevétel. A cég pedig elgondolkozna, előbb utóbb, hogy ti így is meg tudnátok élni.Ha pedig ez működe hétről hétre, akkor talán lenne valami változás. Nem lennének ezek a nagy tagdíjak meg a többi szarozás amiket itt leírtok. Az emberek meg tudnák, hogy taxi kell"megyek az utcára" vagy hívom telefonon közvetlenül azt akivel a multkor is utaztam mert a multkor elégedett voltam vele és még névjegykártyám is van tőle. Ezért aki mínőséget ad azt következő utazásra is személyesen hívják diszpécser nélkül. Előbb utóbb meg minek a díszpécser! Hát pár gondolat erről.
|
mészarospál | 2009.06.14. 18:50:48 / # 9508 |
|
Szerintünk havi 15 000 elég lenne.
Ez elég telefonra + villanyra. 300 X 15 000 öszz: 4.5 Millió ! Erre jönne még a fuvaronkénti személyenkéni 200 !
A diszp. és telefonosok, minimálbéresek vagy számlát adnak..!
Saját házban ? Miről beszélünk ?
Miért annyi az annyi ??????????????
Előzmény: #9507 tomajer 2009.06.14. 10:59:44 |
tomajer | 2009.06.14. 10:59:44 / # 9507 |
Remek meglátások. Minden szava aranyat ér!:-)
És akkor most irány valamelyik "forradalmas" fórum. és tessenek jelentkezni azok közé, akik tenni szeretnének valamit.
Amíg nincs erőnk, addig kit érdekel, hogy igazunk van?
Előzmény: #9506 taxidriver01 2009.06.14. 10:24:33 |
|
taxidriver01 | 2009.06.14. 10:24:33 / # 9506 |
|
Wow... milyen remek! Ami a taxisok érdekeit szolgálná az egyből versenyellenes?
Ugyan miért?
Ha bemegy a henteshez valaki, az is annyit fizet, amennyit a mérleg mutat, nem pedig egy átalányt.
Ellenkező esetben az összes kutya bélszínt tépne az üzlet előtt, amekkora a vágóhídi kapacitás.
A címeknél ez sajnos nem így működik, mert azok meglehetősen szűkösek, korlátozottak mindenütt. Még hétvégén is megy az 1000 Ft alatti fuvarokért is a szokásos, idegtépő marakodás.
Régen be kellett volna már vezetni a fuvaronkénti díjfizetést, akkor a gyengébb képességűeknek is látható lenne, hogy mit is kap 400-500 HUF-ért a balga taxis. (Néha mínusz 500-at) :((
A sztahanovisták, nagy rádiósok, komálósok, pedig hadd fizessenek a töménytelen felvett fuvar után tisztességgel, ne a csóró kigolyózott lecsúszott társaik nyögjék ki helyettük.
Veszteséges fuvart pedig nem szabad kiadni! Az biztosan (1000%-ban) versenyellenes.
|
tomajer | 2009.06.13. 18:55:49 / # 9505 |
Hallóóó!
Én nem azt mondtam, hogy egyetértek, hanem azt, hogy ezt a választ kaptuk.
Mondhatni nemakarásnak nyögés a vége!
Erre írtam, hogy amíg erőt nem tudunk felmutatni, addig álom, álom, édes álom:-(
Előzmény: #9504 2009.06.13. 17:28:20 |
|
törölt felh. | 2009.06.13. 17:28:20 / # 9504 |
|
Gyere le a szintünkre.
Mi köze a fuvarszámarányos tagdíjfizetésnek, és a Versenyhivatalnak egymáshoz.
Ez vakítás a javából.
Nem olyan bonyolult kiszámolni, hogy pl.: 100.000 cím, 650 taxis, 62.000 tagdíj esetén 1 cím= 403 Ft.
Ahány címet felvesz a taxis annyiszor 403 Ft a tagdíj. Ehhez mi köze a Versenyhivatalnak.
Csak ahhoz, hogy növekedjen a tel.szám tulajdonos bevétele, ahhoz több fuvart kellene szereznie.
Ha csökken a fuvarszám, akkor csökken a bevétele. Ha nő a fuvarszám akkor emelkedik a tel.szám tulajdonos bevétele.
Ez így most nekik a legkényelmesebb, mert az Ő bevételük nem függ a fuvarszámtól.
Ezért nincs arányos tagdíj, semmi köze ennek a Versenyhivatalhoz.
Már Te is vakítasz???
Előzmény: #9503 tomajer 2009.06.13. 15:53:10 |
tomajer | 2009.06.13. 15:53:10 / # 9503 |
Ezt a csontot már lerágtuk.
[b]Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
6. Haladéktalanul kerüljön bevezetésre, legalább a társaságok egy részénél a fuvarszám arányos tagdíjfizetés lehetősége. - mondván, hogy létszámstop esetén is legyen bevétel növelési lehetősége a telefonszám-tulajdonosnak.
A 3-6. pontokkal kapcsolatban a Szövetség képviselői kifejtették, hogy azok valamennyi társaság általi, egy időben történő bevezetését képtelenségnek tartják, miután az Versenytörvénybe ütköző cselekedet lenne. (Ilyen jellegű tevékenységet a Szövetség és annak tagjai nem folytatnak és a jövőben sem fognak.) Azt pedig, hogy bármelyik, akár a Szövetséghez tartozó (a fővárosban jelenleg működő 14 társaságból 8 tagja a Szövetségnek), akár annak körén kívül eső társaság bevezesse a jelenlegi éles piaci versenyben, nehezen tartották elképzelhetőnek. Megítélésük szerint a taxis vállalkozók felelőssége igen komoly abban a tekintetben, hogy a piacon alacsony szolgáltatási díjjal jelen lévő társaságokhoz belépve életben tartják azokat. Lehetőséget biztosítva ezzel a piac vevőoldalának arra, hogy a szolgáltatás árait leszorítsa.
Amíg nincs elég erőnk, ne álmodozz![/b]
Nem láttalak jelentkezni egyik "forradalmas" fórumban sem:-(
Pedig most van egy pár:-)
Előzmény: #9502 mew 2009.06.13. 15:30:43 |
|
mew | 2009.06.13. 15:30:43 / # 9502 |
|
A mostani igazságtalan, demokráciát nélkülöző tagdíj-rendszert meg kell szüntetni!
Legyen egy alap franchise-díj, de azon felül a felvett címenként egy előre meghatáozott, szakértői testület által jóváhagyott díjat kelljen fizetni!
Így megszünne az esztelenül indokolatlan alvállalkozó-felvétel, de aki bent van, jól kereshetne.
Ez ügyben sürgőssen el kell kezdeni az egyeztetéseket, így egy átlátható rendszert kapnánk.
Úgy gondolom, hogy 100-200 Ft-nál többet semmiképpen sem szabadna egy darab címért elkérnie a fuvarközvetítő-irodáknak, jelen esetben ez sokkal több.
Várom a kollégák véleményét!
|