Felhasználó hozzászólásai
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2009.12.21 19:04
Teljesen igazad van monstremanus.
"Könyörgöm, akasszuk fel!" :DD
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2009.12.21 18:59
Mire? Úgy tudom sokan vannak éjszakások, akinek egész hónapban nincsen egyetlen csekkes fuvarja sem a Taxi 4-nél.
Meg hát tőkeerős a tulaj, mindig ezt szajkózták.
Talán nem az elavult csekkeket kellene prolongálni, hanem bevezetni a céges bankkártyát, ha már kétszer is emelt a Taxi 4 emiatt tagdíjat.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2009.12.21 12:18
Tényleg betörtek a Taxi 4-hez?
... és hogy lemondott PG?
Téma: Ilyenek vagyunk!?
Hozzáadva: 2009.08.29 15:30
Ilyenek vagyunk?
Naná, hogy ilyenek, ezért nem taxizunk...! Mi megtehetjük. Kit érdekel a sok f@sszopó taxis? Lenyomjuk a tarifát, aztán felveszünk megint 300 db. új retekgyökeret.
Tornacipő, rövid gatya, papucs, nejlonpóló, ohne zokni.
A leanderes giccsparádéról nem is beszélve. :DDD
Nagy kár, hogy a RALLY verda nem fért már rá a képre.
Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???
Hozzáadva: 2009.07.28 14:00
[b]Statisztikák… statisztikák, de nézzük csak!
A német autóklub számításai szerint a taxinak használt autók költsége (amortizációval együtt)
120-150 Ft/km.
Hogy is van ez akkor?
Hajt a taxis, mint állat 150 -184 ft/km ért ~ 50%-os kihasználtság mellett?
Akkor marad neki 75-92 Ft/ km... (ide kell min. 5 röhögő emo :DDDDD)
Nem csoda, hogy feléli számos kolléga a munkaeszközét, miközben másra sem marad ideje évekig, csak alszik, eszik, kocsit takarít és ül az autóban.
A taxin nincsen több haszon, mint amit az APEH megállapított az átalány adózásra: a bevétel 20%-a (jó esetben) a jövedelem.
Ám, amikor már nem tudják fizetni sokan az adót, és a TB.-t, akkor valószínűleg ez a szűkös bevétel sem jön össze, csak abban az esetben, ha elhanyagolják az államot.
No, így már képbe jön az is, hogy végeredményben az árletörő FUVARSZERVEZŐ IRODÁK, magának az ÁLLAMNAK is ellenségei áttételesen, mert a taxisnak tankolni, kocsira költeni, enni,öltözni, fürödni és lakni muszáj valahogy...
Marad a közteher amiből spórolhat ideig-óráig.
Lehet, hogy rájönnek erre az illetékes elvtársak is egyszer?[/b]
Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???
Hozzáadva: 2009.07.28 13:08
"Csak azt nem értem, hogy miért mentek el a normális taritával dolgozó cégektől tömegesen a koldustarifásokhoz a taxisok?"
Egyszerűen azért, mert csökken a fuvarszám a "táltos olcsójánosok" elszívó hatása miatt, és megeszik egymást idegességükben, amikor ott állnak hegyén-hátán a tutikban - ez evidens.
Érdekes módon a Margit -híd felújítására nem akadt olcsó ajánlat (méterenként kb. 33 millióért újítják fel, a Szabadság-híd még 17 millióba került ugyanekkora hosszon, viszont a németek a leghosszabb ÚJÉPÍTÉSŰ hídjukat kihozták - átszámítva - 7,8 millióból méterenként.) Ezeket a visszásságokat nem vizsgálja a GVH, megy a feneketlen nyelőcébe, csak a taxit kellett összeroppantani, mert az a magyar sratégiai ágazat.
A taxiárak letöréséért valahol mindig azok a cégek felelősek, akiknek legtöbb vaj van a fülük mögött, ahol legnagyobb a kötelezettségvállalás-szerű muszáj ráhatás.
Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???
Hozzáadva: 2009.07.25 18:25
Ez az "alvállalkozói" duma is csak egy modoros okosság a hatalomközeli körök gyakorlatából átmenekítve.
Mivel „fenn” a munkát gyakran annak osztják le, akinek eleve nincs is arra felkészültsége, csak jó haveri kapcsolati tőkéje, így evidens, hogyha keresni akar a bolton, akkor továbbadja az eredetileg húsos koncot, amit végül is olcsójánosok csinálnak meg éhbérért. Természetesen a veretes kapcsolatokkal bíró lefölözi a hasznot, így a munkák általában silány minőségben készülnek el végül.
A taxiban viszont szó sincs silány munkáról, itt a világpiaci szinten tartott költségekkel - maga - a megrendelővel szóbeli szerződésben álló taxis végzi el az olcsó munkát.
A fuvarszervező vállalkozások, csak közvetítő szolgáltatást nyújtanak brutálisan borsos áron.
A társaságok mai létjogosultsága jó okkal megkérdőjelezhető, mert akkora pénzmennyiséget vonnak ki ebből a szférából, hogy az fenyegeti a benne dolgozók megélhetését. Ráadásul – szép fokozatosan – a tíz évvel ezelőtti szintre csökkentik a tarifákat, a taxisok bevételforrásait, miközben saját áraikat folyamatosan emelik.
A szétaprózott, megosztott társaságok, és a büntetésektől való félelem (kályhataxizás) miatt a kihasználtság sem emelkedik intenzíven, marad 40% alatt.
Telefonon viszont ma már lehet hívni minden taxist, tehát teljesen felesleges a számtalan fuvarközvetítő irodát fenntartani, mert csak lenyelik a viteldíjak, a nehezen megkeresett bevételek közel 30%-át. A taxisok fuvarszervező irodák nélkül is el tudnák osztani a beérkező rendeléseket egymás közt. Természetesen ily módon nem adódna idegtépő, veszteséges fuvar, felesleges várakozás sem.
Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???
Hozzáadva: 2009.07.24 23:51
[b]Zoli, hogy mondhatsz ilyet?
ÖNSZÁNTÁBÓL alkalmaz a taxis dömpingárat?
Szerintem törvénytelen eszközökkel RÁKÉNYSZERÍTI a szolgáltatója a FUVARSZERVEZŐ KFT. Ráadásul még beleszólása sincsen a csóró taxisnak az árképzésbe. Viszont ki sem tud lépni ebből az ördögi körből, mert annyi zséje sem maradt már, hogy társaságot váltson.
Csendes elfekvőként várja a teljes pusztulást.
A magasabb tarifával járó csapatoknál „védővámként” óriási belépési díj, plusz botrányosan durva taxis pénzletét - kaució van, tehát eleve meggátolják, hogy valamelyik elszegényedett régi tag visszatérhessen hozzájuk.
Abban, hogy idáig fajult a helyzet – a taxist kiszoríthatták a fuvarszervező társaságok az árképzésből – nagy szerepük van az érdekképviseleteknek, akik mindig csak az állam ellen próbáltak hadakozni (bizonygatva rátermettségüket), de ott is megalkudtak, kipukkantak végül.
A fuvarszerző irodák jórészt lekenték az érdekvédőket, vagy épp maguk voltak a képviselőink, kamarai funkcionáriusaink, tehát ők írták maguknak a szabályokat. Így kerülhetett a magyar taxis ilyen kiszolgáltatott helyzetbe, ami velük együtt végül is a szolgáltatók dominószerű bedőléséhez fog vezetni – most már – rövidtávon.[/b]
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2009.07.24 23:16
Hát ha ez TÉNYLEG így van, a T4-nél rápakolnak a kollégák, akkor az etikásoknak ÚJRA a kütyükkel kellene foglalkozni, mint a hőskorban. Persze a pár másodperces "késésekből", és az érthetetlenül kiadott cím és utastévesztésekből van a KFT extraprofitja. Időmérő viszont van már náluk annyi mint a nyű.
Én eddig csak azt hallottam a T4-nél nem ellenőrzik a batyukat, csak évente egyszer méri Dávid Zoli a rádiókat, aztán szabad a rablás. Van olyan, aki újfelvételes létére 100 Wattos batyuval nyomkod, akkor mekkora lehet "engedélyezve" a törzstagoknak?
Téma: Mit jelent, az, hogy valaki bírja a meleget?
Hozzáadva: 2009.07.24 23:00
Befűtött a "hot" ár? Ég a napmelegtől a határ?
Szerintem ez is az "olcsójánoskodás" hozadéka. Látja a teremtő, hogy mit művelnek velünk szolgáltatóink, és még rátesz egy autentikus szív(küldi)lapáttal, hadd mulasson a magyar taxis. (!) Hát nem?
Alapvetően valahol az Jóisten is ember tkp., amolyan abszurd és groteszk közötti kivitelben.