Név Bodnár
Becenév MCCCXCII
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: proba

Hozzáadva: 2012.06.08 08:50

szükség nincs. Szeretlek[font color=red] M[font color=white]A[font color=green]G[font color =red][font color=red]Y[font color=white]A[font color=green]R[font color=red]O[font color=white]R[font color=green]S[font color=red]Z[font color=white]Á[font color=green]G[font color=azure]! De

Téma: proba

Hozzáadva: 2012.06.08 08:46

nincs. [font size=4]Szeretlek[font color=red] M[font color=white]A[font color=green]G[font color =red] [font color=red]Y[font color=white]A[font color=green]R[font color=red]O[font color=white]R[font color=green]S[font color=red]Z[font color=white]Á[font color=green]G[font color=blue]! De
Most is "csak" páran voltunk.

Téma: próba

Hozzáadva: 2012.06.07 22:35

Téma: IN MEMORIAM BUDAPESTI MAGÁNTAXI

Hozzáadva: 2012.05.27 23:04

Kérdezték, hogy ott leszek-e, vagy nem? Válaszoltam: Na, hello! Tegnapelőtt 25.-én volt egy társasházi közgyűlésünk, amely este 6 órakor kezdődött, és szokás szerint este 11 óráig tartott. Majd utána még pár lakóval téptük a szánkat legalább éjjel 1 óráig. Páran ezen az utólagos beszélgetésen döbbentek rá, hogy megint nekem van igazam a költségvetési beszámolóval kapcsolatban. Röviden annyi, hogy a közös képviselő megint átverte a beszámolóval a tulajdonosokat, s ők ehhez lelkesen tapsikoltak. Ismerős a történet? Akár a sok tudatlan taxis, aki nem lát a sorok mögé. Nyakig ül a szarban. Ezt érzi is az illatáról, mert közel van orrához a "szintvonal". Most pedig, amikor a lenyomnák a felszín alá, még mindig abban reménykedik, hogy őt nem fogják „lenyomni”. Abban bízik, hogy, reá nem vonatkozik majd a szabály. Vagy azt hiszi, hogy van ő olyan ügyes, hogy megtalálja a kiskaput. Vagy esetleg abban reménykedik, hogy úgyse merik bevezetni. Szóval hétfőn ott leszek. Már csak az "Íze" miatt is. Azután, hogy így nekem írtál elmondok egy ötletet a folyamatos tiltakozással kapcsolatban. Gondolom elég macerás megkérni a tiltakozáshoz az engedélyeket. Nem tudom mennyibe kerül, milyen tortúrával jár az engedélyezés. Még én nem szerveztem ilyen megmozdulást De, akár folyamatossá is lehetne tenni a tiltakozást addig, amíg nem történik érdemi megegyezés. A tiltakozás egyik érdekes és nem szokványos módját választva még engedély sem szükséges, mégis folyamatos lehet a tiltakozás. A módszer a következő lenne. Minden KRESZ szabályt maximálisan be kell tartani. Tehát a sebességet soha ne lépjük túl. Szépen kocogunk 45 max 48 km/órával. Természetesen, ahol kint van, vagy kint felejtettek egy 30-as táblát, ott csak 25-28 km/órával kell menni. Ha meglátunk egy gyalogost, aki arccal az úttest felé fordulva áll a járdán, akkor erőteljesen fékezünk, sőt álljunk is meg, és udvariasan intsünk neki, hogy átmehet. Most két eset lehet. Vagy átmegy a másik oldalra, vagy nem. De mi szabályosan megállítottuk a forgalmat legalább 10-40 másodpercre. Vagy egy lámpához közeledve nem "átigyekszünk" a sárgán, hanem lehetőleg igyekszünk megállni. Ez azért is fontos, mert a sárga jelzésen való áthaladást is díjazni akarják. Gondolom először a taxisokon fogják kipróbálni a módszer eredményességét. Tehát a megállási módszer elég pénztárca kímélő lehet reánk nézve. Azután lehet még sok hasonló dolgot kitalálni. Csak egy a lényeg a KRESZ szabályait maximálisan be kell tartani. Előnye, hogy közben még dolgozni is tudunk. A példa arról jutott eszembe, hogy Angliában a kormányban ülő okos emberek egyike, mert ilyenek a világon mindenhol vannak, kitalálta, hogy megtiltották a vasutasoknak a sztrájkolási jogot. Nosza, ha nem lehet sztrájkolni, akkor minden szabályt be kell tartani munka közben. Valakinek eszébe jutott egy 1800-as években meghozott törvény, miszerint a vonat előtt egy embernek kell gyalogosan piros zászlóval haladnia, hogy a közeledő vonat veszélyére figyelmeztessen másokat. E törvényt nem helyezték hatályon kívül, ezért ezt a szabályok maximális betartását alkalmazták a vasutasok. Tehát nem sztrájkoltak, hanem dolgoztak a törvény előírása alapján. Nekünk hasonló módon kell cselekedni. Egy példa a közelmúltból. Emlékszel a reptéri forgalomlassító mozgalomra. Sok kolléga mégis ezerrel száguldott kifelé, mert azt hitte, hogy majd több pénzt kap a fuvar végén. Akkor a kockások kivételével mindenkit megállítottak a rendőrök, aki nem utassal ment a reptérre. Nekem "kiváltságos" helyzetem volt, mert kockás vagyok. De a következőt tettem. Emlékszel az autópálya felett áthaladva kint volt egy 30-as tábla. Előtte egy 60-as, majd egy 40-es, majd ismét egy 60-as tábla volt, ami a mai napig is így van. Tehát haladok a megfelelő tempóval. A 40-es tábla után gyorsítok 60-ra. A tükörben látom magam mögött a szerv kocsiját. Ők is gyorsítanak. Odaérkezem a 30-as táblához egy erőteljes fékezéssel visszaveszem a tempót 30 alá. Persze a tükröt folyamatosan néztem, hogy azért ne törjenek össze hátulról. A manőverre nem számítottak. A kormányt hirtelen balra kapták, mert nem számítottak rá, hogy betartom a 30-as sebességkorlátozást. Majdnem ütköztek a másik sávban haladó kocsival. Persze mellém jöttek és kérdőre vontak, hogy ez mi volt? Én pedig a legártatlanabb szép barna boci szemeimmel rájuk nézve válaszoltam nekik, hogy a 30-as táblát nem én tettem ki. No, amikor legközelebb mentem a reptérre pár nappal később, akkor a 30-as tábla helyett a mostani 50-es táblát láttam. Tehát én már alkalmazom e fenti módszert. Istenien lehet dugókat kezdeményezni az utakon. A többit pedig rá lehet bízni autós társainkra. Vannak olyan ügyesek, hogy néha órákig dugós tőlük a környék. No, szóval ott leszek. Nekem nincs mit veszteni, mert talán egy, vagy esetleg két évet taxizhatom a kocsi kora miatt. De, akkor is ott lennék, ha a kocsi még null kilométeres és pár napos lenne. Üdv. MCCCXCII
A kisdobos(taxis) ott segít ahol tud. Na, már megint teljesen hülyének néznek minket? A metropol újságban jelent meg a következő cikk 2012. május 25.-én. Nekem ma jutott a birtokomba úgy hogy el tudtam olvasni. „Budapest Airport: a Malévval elszállt a bevétel jó része is” Most nem akarom legépelni az egészet szöveget, helyette itt van a link, amiről beszélek. Igaz, az Interneten már nem teljesen az a szöveg olvasható az „Adatok” címszó alatt, mint ami az újságban megjelent. Az újságot azért elég sokan olvassák, hogy ez a hülyeség elterjedjen. Ezért ide raktam a szkenelt képet. A bekarikázott részben a következő szöveg olvasható. „Aki az autóját az 1-es terminál parkolójában hagyta, a parkolójegy felmutatásával ingyen átviszik taxival Ferihegy 2-ről.” Mi van? Most ezt vegyem úgy, hogy a MALÉV bezárása miattunk taxisok miatt történt? A megcsappant utasszám miatt pedig közvetve mi taxisok vagyunk az oka az 1-es terminál bezárásának? Ezért, ha valaki a kocsijához szeretne eljutni, akkor a parkolójegyének felmutatásával ingyen vigyem a 2-es terminálról az 1-es terminálra? És, ha én is felmutatok neki valamit? Leginkább az ökölbe szorított kezemet, melyből a középső ujjam görcs miatt egyenesen mereven kiáll. Akkor, csak csodálkozni fog? Vagy, esetleg meg fog sértődni az illető?
Gondolkoztam, de nem tudom, hogy hova tegyem be. Talán ide?

Téma: Megszüntetik a taxiszolgáltatást Budapesten!?!

Hozzáadva: 2012.05.22 22:12

Lehet, hogy nem ebbe a topicba való, de: HALLOTTÁTOK, csak levelet kell írni! Azután megpróbálják megoldani a „megállási” problémáinkat a hivatalok, szállodák előtt. Egy sima lakóházban lakó az már nem számít. Aki beteg az meg ne mászkáljon. Dobja már el a kanalat, mert qrva sokba kerül az ápolása.

Téma: Megszüntetik a taxiszolgáltatást Budapesten!?!

Hozzáadva: 2012.05.16 07:35

Mit kell itt problémázni. A Kis Dávidka ötletét nagyon egyszerűen meg lehet valósítani. Minden kocsiban van „napi” kilométer számláló. Ezt le kell nullázni induláskor. Az utas előre kifizeti a 700 forintot. Ha, nem adja előre oda a pénzt, akkor nincs utazás megkezdés. Az utazás folyamán, amikor elérjük az egy kilométeres távolságot, akkor indul a taxaméter. A fuvar végén ezt természetesen ki kell fizetnie az utasnak. Hogy ez nem NAV tiszta ügy, mert a hétszáz forintnak nincs nyoma? De van, mert a fuvarok számából könnyen ki lehet számolni. Továbbá, ha pontos kimutatást végzünk a fuvarokról, cím, név, stb., akkor a megrendelőre is ki lehet vetni az adótartozás révén sarcot, hiszen megrendelt egy szolgáltatást, amin Ő „nyerészkedett”, mivel a kiállási díjat nem fizette meg. Tehát illegális jövedelemre tett szert. :))))