Felhasználó hozzászólásai
Téma: proba
Hozzáadva: 2012.06.08 08:50
szükség nincs.
Szeretlek[font color=red] M[font color=white]A[font color=green]G[font color =red][font color=red]Y[font color=white]A[font color=green]R[font color=red]O[font color=white]R[font color=green]S[font color=red]Z[font color=white]Á[font color=green]G[font color=azure]!
De
Téma: proba
Hozzáadva: 2012.06.08 08:46
nincs.
[font size=4]Szeretlek[font color=red] M[font color=white]A[font color=green]G[font color =red] [font color=red]Y[font color=white]A[font color=green]R[font color=red]O[font color=white]R[font color=green]S[font color=red]Z[font color=white]Á[font color=green]G[font color=blue]!
De
Téma: Nem állunk meg! TOR TÚRA! TAXISDEMONSTRÁCIÓ JÚNIUS 4-ÉN!
Hozzáadva: 2012.06.07 23:09
Most is "csak" páran voltunk.
Téma: próba
Hozzáadva: 2012.06.07 22:35
Téma: IN MEMORIAM BUDAPESTI MAGÁNTAXI
Hozzáadva: 2012.05.27 23:04
Kérdezték, hogy ott leszek-e, vagy nem?
Válaszoltam:
Na, hello!
Tegnapelőtt 25.-én volt egy társasházi közgyűlésünk, amely este 6 órakor kezdődött, és szokás szerint este 11 óráig tartott. Majd utána még pár lakóval téptük a szánkat legalább éjjel 1 óráig.
Páran ezen az utólagos beszélgetésen döbbentek rá, hogy megint nekem van igazam a költségvetési beszámolóval kapcsolatban. Röviden annyi, hogy a közös képviselő megint átverte a beszámolóval a tulajdonosokat, s ők ehhez lelkesen tapsikoltak.
Ismerős a történet?
Akár a sok tudatlan taxis, aki nem lát a sorok mögé.
Nyakig ül a szarban.
Ezt érzi is az illatáról, mert közel van orrához a "szintvonal".
Most pedig, amikor a lenyomnák a felszín alá, még mindig abban reménykedik, hogy őt nem fogják „lenyomni”.
Abban bízik, hogy, reá nem vonatkozik majd a szabály.
Vagy azt hiszi, hogy van ő olyan ügyes, hogy megtalálja a kiskaput.
Vagy esetleg abban reménykedik, hogy úgyse merik bevezetni.
Szóval hétfőn ott leszek. Már csak az "Íze" miatt is.
Azután, hogy így nekem írtál elmondok egy ötletet a folyamatos tiltakozással kapcsolatban.
Gondolom elég macerás megkérni a tiltakozáshoz az engedélyeket. Nem tudom mennyibe kerül, milyen tortúrával jár az engedélyezés. Még én nem szerveztem ilyen megmozdulást
De, akár folyamatossá is lehetne tenni a tiltakozást addig, amíg nem történik érdemi megegyezés.
A tiltakozás egyik érdekes és nem szokványos módját választva még engedély sem szükséges, mégis folyamatos lehet a tiltakozás.
A módszer a következő lenne.
Minden KRESZ szabályt maximálisan be kell tartani.
Tehát a sebességet soha ne lépjük túl. Szépen kocogunk 45 max 48 km/órával.
Természetesen, ahol kint van, vagy kint felejtettek egy 30-as táblát, ott csak 25-28 km/órával kell menni.
Ha meglátunk egy gyalogost, aki arccal az úttest felé fordulva áll a járdán, akkor erőteljesen fékezünk, sőt álljunk is meg, és udvariasan intsünk neki, hogy átmehet.
Most két eset lehet.
Vagy átmegy a másik oldalra, vagy nem.
De mi szabályosan megállítottuk a forgalmat legalább 10-40 másodpercre.
Vagy egy lámpához közeledve nem "átigyekszünk" a sárgán, hanem lehetőleg igyekszünk megállni.
Ez azért is fontos, mert a sárga jelzésen való áthaladást is díjazni akarják.
Gondolom először a taxisokon fogják kipróbálni a módszer eredményességét.
Tehát a megállási módszer elég pénztárca kímélő lehet reánk nézve.
Azután lehet még sok hasonló dolgot kitalálni.
Csak egy a lényeg a KRESZ szabályait maximálisan be kell tartani.
Előnye, hogy közben még dolgozni is tudunk.
A példa arról jutott eszembe, hogy Angliában a kormányban ülő okos emberek egyike, mert ilyenek a világon mindenhol vannak, kitalálta, hogy megtiltották a vasutasoknak a sztrájkolási jogot.
Nosza, ha nem lehet sztrájkolni, akkor minden szabályt be kell tartani munka közben.
Valakinek eszébe jutott egy 1800-as években meghozott törvény, miszerint a vonat előtt egy embernek kell gyalogosan piros zászlóval haladnia, hogy a közeledő vonat veszélyére figyelmeztessen másokat.
E törvényt nem helyezték hatályon kívül, ezért ezt a szabályok maximális betartását alkalmazták a vasutasok.
Tehát nem sztrájkoltak, hanem dolgoztak a törvény előírása alapján.
Nekünk hasonló módon kell cselekedni.
Egy példa a közelmúltból.
Emlékszel a reptéri forgalomlassító mozgalomra.
Sok kolléga mégis ezerrel száguldott kifelé, mert azt hitte, hogy majd több pénzt kap a fuvar végén.
Akkor a kockások kivételével mindenkit megállítottak a rendőrök, aki nem utassal ment a reptérre.
Nekem "kiváltságos" helyzetem volt, mert kockás vagyok.
De a következőt tettem.
Emlékszel az autópálya felett áthaladva kint volt egy 30-as tábla.
Előtte egy 60-as, majd egy 40-es, majd ismét egy 60-as tábla volt, ami a mai napig is így van.
Tehát haladok a megfelelő tempóval.
A 40-es tábla után gyorsítok 60-ra. A tükörben látom magam mögött a szerv kocsiját. Ők is gyorsítanak. Odaérkezem a 30-as táblához egy erőteljes fékezéssel visszaveszem a tempót 30 alá. Persze a tükröt folyamatosan néztem, hogy azért ne törjenek össze hátulról. A manőverre nem számítottak. A kormányt hirtelen balra kapták, mert nem számítottak rá, hogy betartom a 30-as sebességkorlátozást. Majdnem ütköztek a másik sávban haladó kocsival.
Persze mellém jöttek és kérdőre vontak, hogy ez mi volt?
Én pedig a legártatlanabb szép barna boci szemeimmel rájuk nézve válaszoltam nekik, hogy a 30-as táblát nem én tettem ki.
No, amikor legközelebb mentem a reptérre pár nappal később, akkor a 30-as tábla helyett a mostani 50-es táblát láttam.
Tehát én már alkalmazom e fenti módszert. Istenien lehet dugókat kezdeményezni az utakon. A többit pedig rá lehet bízni autós társainkra. Vannak olyan ügyesek, hogy néha órákig dugós tőlük a környék.
No, szóval ott leszek. Nekem nincs mit veszteni, mert talán egy, vagy esetleg két évet taxizhatom a kocsi kora miatt.
De, akkor is ott lennék, ha a kocsi még null kilométeres és pár napos lenne.
Üdv. MCCCXCII
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2012.05.27 21:53
A kisdobos(taxis) ott segít ahol tud.
Na, már megint teljesen hülyének néznek minket?
A metropol újságban jelent meg a következő cikk 2012. május 25.-én.
Nekem ma jutott a birtokomba úgy hogy el tudtam olvasni.
„Budapest Airport: a Malévval elszállt a bevétel jó része is”
Most nem akarom legépelni az egészet szöveget, helyette itt van a link, amiről beszélek.
Igaz, az Interneten már nem teljesen az a szöveg olvasható az „Adatok” címszó alatt, mint ami az újságban megjelent. Az újságot azért elég sokan olvassák, hogy ez a hülyeség elterjedjen.
Ezért ide raktam a szkenelt képet.
A bekarikázott részben a következő szöveg olvasható.
„Aki az autóját az 1-es terminál parkolójában hagyta, a parkolójegy felmutatásával ingyen átviszik taxival Ferihegy 2-ről.”
Mi van?
Most ezt vegyem úgy, hogy a MALÉV bezárása miattunk taxisok miatt történt?
A megcsappant utasszám miatt pedig közvetve mi taxisok vagyunk az oka az 1-es terminál bezárásának?
Ezért, ha valaki a kocsijához szeretne eljutni, akkor a parkolójegyének felmutatásával ingyen vigyem a 2-es terminálról az 1-es terminálra?
És, ha én is felmutatok neki valamit?
Leginkább az ökölbe szorított kezemet, melyből a középső ujjam görcs miatt egyenesen mereven kiáll.
Akkor, csak csodálkozni fog?
Vagy, esetleg meg fog sértődni az illető?
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2012.05.27 21:52
Ami minket érint!
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2012.05.27 21:50
Gondolkoztam, de nem tudom, hogy hova tegyem be. Talán ide?
Téma: Megszüntetik a taxiszolgáltatást Budapesten!?!
Hozzáadva: 2012.05.22 22:12
Lehet, hogy nem ebbe a topicba való, de:
HALLOTTÁTOK, csak levelet kell írni!
Azután megpróbálják megoldani a „megállási” problémáinkat a hivatalok, szállodák előtt.
Egy sima lakóházban lakó az már nem számít.
Aki beteg az meg ne mászkáljon. Dobja már el a kanalat, mert qrva sokba kerül az ápolása.
Téma: Megszüntetik a taxiszolgáltatást Budapesten!?!
Hozzáadva: 2012.05.16 07:35
Mit kell itt problémázni.
A Kis Dávidka ötletét nagyon egyszerűen meg lehet valósítani.
Minden kocsiban van „napi” kilométer számláló.
Ezt le kell nullázni induláskor.
Az utas előre kifizeti a 700 forintot.
Ha, nem adja előre oda a pénzt, akkor nincs utazás megkezdés.
Az utazás folyamán, amikor elérjük az egy kilométeres távolságot, akkor indul a taxaméter.
A fuvar végén ezt természetesen ki kell fizetnie az utasnak.
Hogy ez nem NAV tiszta ügy, mert a hétszáz forintnak nincs nyoma?
De van, mert a fuvarok számából könnyen ki lehet számolni.
Továbbá, ha pontos kimutatást végzünk a fuvarokról, cím, név, stb., akkor a megrendelőre is ki lehet vetni az adótartozás révén sarcot, hiszen megrendelt egy szolgáltatást, amin Ő „nyerészkedett”, mivel a kiállási díjat nem fizette meg.
Tehát illegális jövedelemre tett szert. :))))