Felhasználó hozzászólásai
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.04.29 10:12
művészúr!
Hogy tomajer likvidál, lehet.
De, ez a téma itt merült fel, és itt kell megbeszélnünk, mert valahol ez is hozzánk tartozik.
Mellesleg az 5324-es beírásban Ő is erről írt. Igaz, nekem idézte a paragrafusokat. Köszönet érte mindenki nevében.
De, egy szót a lejáratokról. Valahol, valamelyik oktatáson, ahol voltam a sok közül.
És ott okítani próbáltak, hogy hogyan kell elsősegélyt nyújtani a szerencsétlen áldozatnak. Egy arra kiképzett állítólagos szakember azt találta mondani, hogy ezek a kötözőszerek, tapaszok nem romlanak meg.
Tehát, ha a csomagolásuk sértetlen, nincs felszakadva, nincs szemmel látható módon eláztatva, akkor nyugodtam lehet használni őket. Úgysem mi foglyuk az áldozatot orvosilag teljes körűen ellátni. Az ideiglenes ellátásra, ami pár órára, vagy szerencsés esetben pár percre szükséges, arra pont megfelel.
Ugyanis hiába van a csomagoláson egy 2016. augusztus 25. napi dátum, a felhasználhatóságra, ha a csomagolás szakadt, erősen szennyezett, akkor ennek a kötözőszernek a felhasználásával ne is kísérletezzünk. Mert, akkor már akár a hordott utcai ruhánkból tépett kötöző anyag is sterilebb, mit a kötözőpólya.
Na, erről ennyit.
„[i]Jó kiállású, általában tiszta tekintetű fiatalemberek, a lányok meg általában szimpatikus, csinos fiatal Hölgyemények.
Sokuk idegen nyelvet is beszél.[/i]”
Nálam nem sokra mennek vele. Mármint az idegen nyelvtudással. :)))
Bár, ki tudja. :))
Ha, iszom egy kicsit, akkor még a szuhaéli nyelvjárásokat is beszélem.
„[i]Tedd a szívedre a kezed:
Te hozzányúlnál egy magatehetetlen "vérbefagyott" derékszögben fekvő, nyílt töréseket szenvedett félig - meddig lélegző emberhez?! Helyezgetnéd, kötözgetnéd?[/i]”
Őszintén szólva nem nagyon.
Ezért írtam a következőket:
„[i]Ahogy elnézem a közúti balesetekről készült felvételeket, hogy mennyire roncsolódnak a gépkocsik, meggondolandó, hogy a tartozékok közé fel kell venni egy feszítővasat meg egy kis kaliberű lőfegyvert.
Az előbbit azért, hogy a roncsok közé beszorult áldozatot könnyebben ki tudjuk szabadítani.
Az utóbbit meg azért, hogyha nem tudjuk kiszabadítani, akkor ne hagyjuk szenvedni, hanem szabadítsuk meg kínjaitól.[/i]”
Mint látod ilyen okos gondolatokat én bármikor ki tudok találni.
Ahogy Hofi mondta: — A kerekes kút azért jó, mert oda lehet tolni ahol a víz van.
De, komolyra fordítva a szót, most valamelyik híranyagban felröppentették a hírt, miszerint ha a gépkocsiban ülők nem kötik be magukat, akkor annyiszor 20.000,-Ft a büntetés a gépkocsivezetőnek ahányan nem kötötték be magukat.
Tehát, ha négyen nincsenek bekötve, akkor 4x20.000, azaz 80.000,-Ft a büntetés kiszabásának mértéke.
Húhh, de súlyos!
Erről eszembe jut egy gondolat.
Ha, nagyon kopott a gumi egy gépkocsin, no nem a miénken, hanem csak úgy példaképpen. Akkor, ha kettő vagy három gumi találtatik kopottnak, akkor kétszer, vagy háromszor veszik le a rendszámot?
Ha, többször veszik le, akkor hogyan kivitelezik?
Na, jó nem filozofálok tovább, mert még ötleteket merítenek tőlem.
Szenvedjenek meg a hülyeségekért, bár lehet, hogy ez nekik csípőből is megy.
De, még egy ötletem van a tarsolyomban, csak valahogy le kellene védetni, mert igen nagy haszon van benne.
Nem kell hozzá más csak egy hordozható spektrométer. Olyan alkohol szondáztatóhoz hasonló kézi készülék, amelyben a mintát a helyszínem lehet vizsgálni.
No, most a fülkeforradalom óta Új Magyarországot építünk.
Új ország, új levegő!
Ebből kifolyólag az összes gumiabroncsban, amelyeket levegővel kell felfújni, ki kell cseréltetni a levegőt. Erről egy 2/3-os törvénnyel rögtön lehetne rendelkezni, mert az megengedhetetlen, hogy a múlt bűzös lehellete a gumiabroncsokban megbújva hosszú évekre meglapuljon.
Ezért, be lehetne vezettetni egy újabb hatósági igazoló lapot, olyan módon mint a „Zöld kártya”, ami igazolja hogy a levegő mikor lett az abroncsokba bezáratva, és mikor cserélték utoljára.
Aki pedig határidőn túli levegőt tart a gumiabroncsában, azt jól meg lehet majd büntetni.
Hogy ez hülyeség!
Egyáltalán nem az!
Gondolj csak bele, kerekenként 2.300,-Ft + 23% ÁFA bevétel, csak hogy a 2/3-ad szimbolikáját kövessük.
Ez lenne az igazi egyenletes teherviselés.
Akinek több kereke van, az többet is fog fizetni.
Persze, lehet majd felmentést kérni, de ehhez egy igazolást kell beszerezni, hogy az illetőnek egy kerékkel kevesebbje van. Gondolom, hogy nagyon sok embernek lesz ilyen igazolása az országban.
De, tovább nem folytatom, mert tomajer tényleg száműz a topikból, pedig nem is politizálunk csak gondolkodunk, tehát vagyunk, amíg vagyunk.
A csepeli storyról:
Nincs elfelejtve, de most zárult két perem, amit meg kellett nyernem. Igaz közben az ügyvédekből kettőt „elfogyasztottam”, mire a harmadik valóban azt képviselte, amit én szeretettem volna. Az első kettővel megnyerni a pert nem sok esélyem lett volna.
Szóval a per anyagát készítettem elő mindenre kiterjedően, hogy az ügyvéd megnyerhesse nekem a pert. Igaz, ezért még nekem kellett fizetnem.
Tehát, fog jönni a story, csak majd azon kell törnöm a fejem, hogy hogyan jelenjen meg, mert ahogy elnézem, ha csak itt jelenik meg, akkor kevesebben tanulnak belőle.
No, meg nem tudják meg annyian, hogy azért én sem vagyok olyan tökéletes.
Hiába magamat nem én csináltam.
Medve anyám, ez milyen ló-gikai következtetés.
Erről jut eszembe, hogy veszek akváriumot, mert még valaminek néznek.
Tehát még az is kérdés, hogy hol jelenjen meg, csak itt, vagy más taxis lapban, vagy mindkettőben. Na, ez utóbbi lenne az igazi.
Bocs mindenkitől, hogy hosszú voltam.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.04.26 11:24
Mennyi idő elteltével kell „pótolni” a doboz tartalmát?
Azonnal, 1 óra, 1 nap? Stb., stb., stb.
Milyen alapon büntetnének?
Hiszen mi a neve?
Tök mindegy.
Tulajdonképpen sérült emberek ellátására szolgáló segédeszközöket tartalmazó csomag.
Vagyis, ha a rendőr ezért ellenőriz, akkor nyugodtan mondhatod, hogy valakit elsősegélyeztél pár órával ezelőtt, és a friss szavatosságú eszközöket felhasználtad.
Az azóta eltelt idő óta pedig még nem volt módod pótolni a hiányzó darabokat.
Nos, ha ezek után még mindenáron meg akar büntetni, akkor feljelentheted a rend éber őrét, hogy egy olyan cselekedet következményeként akar megbüntetni, amelyet az emberségesség írott és íratlan szabályai megkövetelnek.
Érthetőbben, a törvény és az emberség azt írja elő, hogy a bajbajutott embertársunkon segíteni kell, amennyire lehetséges, ha az nem követel további emberáldozatokat.
Ebből kiindulva bármikor segíthetünk egy embertársunkon, aki elsősegélyezésre szorul.
Még szerencse, hogy hárman voltunk, mert az Istennek se hagyta magát bekötözni. :)))
Na, most ezek után milyen alapon akarnak megbüntetni?
Ahogy elnézem a közúti balesetekről készült felvételeket, hogy mennyire roncsolódnak a gépkocsik, meggondolandó, hogy a tartozékok közé fel kell venni egy feszítővasat meg egy kis kaliberű lőfegyvert.
Az előbbit azért, hogy a roncsok közé beszorult áldozatot könnyebben ki tudjuk szabadítani.
Az utóbbit meg azért, hogyha nem tudjuk kiszabadítani, akkor ne hagyjuk szenvedni, hanem szabadítsuk meg kínjaitól.
Tudom, hogy ezen írásom elég nagy hülyeségnek hat, de ez a büntetgetés célzottan az elsősegély doboz miatt legalább akkora hülyeség.
Vagy már ennyire benne vagyunk a fekáliában, hogy bármi áron bevételt kell generálni?
Tudom ez nem a politikai topic, de valahol azért már mindennek van határa.
Téma: Critical mass felvonulás a Fővárosban
Hozzáadva: 2012.04.21 09:35
„[i]A felvonulás kezdete előtt és a rendezvény végén a kerékpárosok a KRESZ szabályai szerint közelítik meg, illetve hagyják el az érintett helyszíneket.
A várhatóan jelentősen megnövekvő kerékpáros forgalom miatt kérjük a közlekedőket, hogy fokozottan ügyeljenek egymásra.[/i]”
Azért erre roppantul kíváncsi vagyok! :))
Téma: Bemutatjuk: Egy budapesti taxis költségei
Hozzáadva: 2012.04.21 09:28
Őrá gondolsz? :))
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.20 12:08
Olyan vékony, hogy már oldalról nem is látszik. :))
Téma: Bemutatjuk: Egy budapesti taxis költségei
Hozzáadva: 2012.04.20 11:39
Nem voltál figyelmetlen.
Ez már olyan régi probléma, hogyha megoldódna, akkor esküszöm már hiányozna. :)))
Téma: Bemutatjuk: Egy budapesti taxis költségei
Hozzáadva: 2012.04.20 11:37
Ennyire meg van kövesedve ... :((
Téma: Bemutatjuk: Egy budapesti taxis költségei
Hozzáadva: 2012.04.20 11:36
„E táblázat azért született, mert kedves utasaink nem - és néhányan közülünk sem - látják tisztán, hogy milyen költségeinkre kell fedezetet nyújtani a taxiban fizetendő viteldíjnak. Nem említve - minden vállalkozás célját -, a profittermelést. …”
A kedves utasaink igenis jól látják.
Egy vállalkozás célja a profittermelés.
Csak a kedves utasok látásmódjának irányával van baj.
Ugyanis a kedves utas úgy fogja fel, hogy a taxizás igénybevétele az számára egy vállalkozás.
Persze, ha a manapság kialakuló jövedelmeket vesszük figyelembe, akkor a taxizás az utas részéről felér egy vállalkozással.
Ebből kifolyólag a kedves utas felfogása érthető, hogy az utazás távolságával arányosan, vagy aránytalanul, ez most teljesen mindegy, de Ő profitáljon az utazásából nyereséget.
Ha, ebből a felfogásból indulunk ki, akkor a profittermelésnek vannak tisztességes határai, amit mindenki elfogad.
Viszont vannak olyan túlzások, amiket nevezhetünk extra profitnak, vagy hétköznapi nyelven szólva tisztességtelen jövedelemnek.
Nos, hogy miért fejtegetem a gondolataimat?
Csupán azért, mert engem, ha kicsit többet számlázok az utasnak, mert állítólag „városnézésre” vittem, mert az utas ezt állítja, akkor megbüntetnek.
Holott nem tettem egyebet csupán nagyobb haszonra tettem szert, vagyis egy kis „extra” profitot termeltem.
Ilyenkor mindenféle hatóság elkezd vizsgálódgatni. Most nem sorolom, hogy kik és mikor.
De, hogy visszatérjek a kedves utasok által termelt profitra.
Az még egyetlen hatóságnak nem jutott az eszébe, hogy a kedves utasok „profit” termelése már olykor a tisztességtelen nyereség határait feszegeti?
Jó, tudom, nem lehet Hlusztvisnyák Gothárdot elkapni, és megbüntetni azért, mert például egy 2/A kerület —> Airport2 viszonylatban legalább 4.000,-Ft tisztességtelen profitra tett szert. Sőt, tovább megyek ezt a jövedelmet még a NAV előtt is eltitkolja. Tehát nem adózik utána.
Na, most engem nem ez zavar, hogy nem adózik. Az Ő lelke szárad rajta.
De, az már nagyon zavar, hogy ez nekem okozza a veszteséget. (Ez még csak tavalyi adatokkal dolgozik.)
Valamint az is zavar, hogy nekem egy nyomott tarifával kell dolgoznom, mert a hatóság ezt állapította meg.
Továbbá az is nagyon zavar, hogy az állítólagos fuvarszervezők még különböző trükkökkel a hatóságilag megállapított árak alá mennek csupán azért, hogy nekem sok fuvart tudjanak biztosítani.
Hangsúlyozom nem jövedelmet, hanem sok fuvart.
Mert sajnos sokan vannak közöttünk olyan taxisok, akik azt gondolják, hogy nekik azért jó ha veszteséges áron dolgoznak, mert akkor az nekik jó, ha sok fuvarjuk van.
Érdekes egy felfogás.
De a minap bementem a henteshez, mert előző napom nagyon jó volt, és sok fuvarom akadt.
No nem a bevételt illetően, hanem darabszámilag.
Gondoltam kipróbálom és vásárolni próbálok a fuvarszámok alapján.
Nosza, bevittem magammal az előző napi órazárásomat, és csak próba képen kértem 10 deka párizsit.
Őszintén megmondom, nem nagyon értékelték az ötletemet.
Vagyis értékelték, mert két segéd, az egyik egy bárddal, a másik egy csontozó késsel a kezében udvariasan felkértek az üzletből való távozásra. Az ember fia mit tehet ilyenkor, amikor ilyen udvariasan szelíden megkérik valamire.
Bizony eleget tesz a kérésnek.
A baj csupán az, hogy a gyomrom korgása az továbbra sem akart megszűnni.
Téma: TAXISOK IGAZSÁGA MOZGALOM Taxisok vs Városháza / Szakszervezet ...avagy Dióslaki Gábor mint taxisérdekvédő?!? :-)
Hozzáadva: 2012.04.19 09:31
Megmondjam?
Itt vannak például a transzfer áras fuvarok.
Tök mindegy mit mutat, vagy mutatna az óra. Jóval a fuvardíj alatt vannak az összegek.
Vagy ott vannak a szerződéses fix áras fuvarok.
Ez nem tévesztendő össze a fix tarifával.
Nevezhetnénk ezeket városon belüli transzferáras fuvaroknak is.
De, akkor kérdem én, hogy mi a csudának kell kétévente hitelesíttetnünk a taxiórát?
Ha nem a taxióra alapján kell a fuvardíjat számolni.
Vagy egy másik kérdés.
Ha a telefonszám-tulajdonos köt ilyen szerződést, akkor az, az Ő szerződése. Velem miért nem beszéli meg, hogy ilyen áron vállalom-e, vagyis velem miért nem tárgyal, miért nem kérdezi a véleményemet?
Csak köt egy szerződést az én költségeimre, majd emeli a tagdíjat, mivel neki „növekedtek” a költségei.
Amíg ez a tendencia az uralkodó, addig minden esetben ott lesznek a kiskapuk.
Ezért lehet olyan matricával rohangálni, hogy szerződéses partnereknek 145,-FT/km a viteldíj.
A szomorú az egészben az, hogy az ilyen fuvarokra is találni verebeket.
Tehát igaz a mondás: Amíg lósz@r van, addig veréb is akad.
Téma: Szavazz, milyen legyen az új budapesti taxi!
Hozzáadva: 2012.04.14 09:19
Most min vitatkoztok?
Mi volt régen?
Mi volt „Régen”. (Egy USA elnök, de most azt hiszem nem erről van szó.)
Tehát, mi volt régen.
Nem ismered e mondást.
Talán egy kis kupléban (ez nem örömtanya) meg is énekelték.
„Budapesti villamos,
a padlóra köpni tilos!
De, én erre fütyülök,
mert a plafonra köpök.”
Mert mi ilyenek vagyunk. Mindenhol megtaláljuk a kiskaput. :)))