Név Bodnár
Becenév MCCCXCII
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Taxislassító tüntetést tartottak az utasok

Hozzáadva: 2012.06.09 07:57

Én, minden esetben megállok. Sőt a 30-as táblát is betartom. Tessen akkor arra jönni, amikor én is arra megyek. :DD

Téma: Taxislassító tüntetést tartottak az utasok

Hozzáadva: 2012.06.08 22:35

Na éppen itt az ideje a megfelelő időben, és megfelelő ideig járó taxiórák bevezetésének. 1. Ha megyek egy rendelésre, akkor már foglalt vagyok. Tehát órának járni kell. 2. Ha lassan pakolja csomagjait, amit vinni akar, pakolja lassan. Taxióra már ketyeg. 3. Megérkezéskor nem fizet, majd pakol, hanem pakol, majd fizet. Addig megy óra, amíg csomag van a kocsiban. 4. Lehet, sok nem létező címre rendelni kocsit. Lehet, hogy a cím létezik, csak az utas nem. De, ennek egy ellenszere van. Nem kell nyomni a címekre. Majd rászoknak, hogy utcán is be lehet ülni egy taxiba, ha nagyon muszáj. Mégpedig úgy, hogy odamennek a szabad kocsihoz, vagy leintik, ha éppen arra gurul egy szabad. Persze az előleget mutogatva a várható viteldíj fedezetére, nem pedig a kedvezményezett kártyát lobogtatni. 5. Továbbá messze menően betartani a KRESZ szabályait. Főleg, ami gyalogosok előnyét jelenti. Ha meglátunk bárhol egy gyalogost, aki képes felével az úttest felé fordulva áll a járda szélétől egy méteren belül. Megállunk és udvariasan intünk, hogy átmehet. Ezt az integetést addig folytatjuk, amíg nem fordít hátat az úttestnek. (Kipróbáltam, működik.) 6. Egy útvonalról való elkanyarodásnál szintén nagyon figyeljünk a gyalogosokra. Lehetőleg úgy álljunk meg, olyan távolságra, hogy a gyalogosok „ne érezzék” magukat veszélyeztetve. De, lehetőleg inkább úgy, hogy mögöttünk senki ne tudjon tovább haladni egyenesen abban a sávban, amit addig használtunk. 7. Autós társainkra is több figyelmet fordítsunk. Egy főútvonalon, vagy egy védett útvonalon haladva nem kell mindenáron élni az elsőbbségünkkel. Engedjük szegény gyakorlatlanabb autós társunkat haladni célja felé. 8. A kerékpárosokról se feledkezzünk meg. Ha egy elénk vág a hátunk mögül a lámpánál, akkor szépen kísérjük őt az ő tempójában. Ne veszélyeztessük azzal a testi épségét, hogy megpróbáljuk visszaelőzni. 9. Ha egy kerékpáros, egy olyan utcában jön velünk szemben, ahol azt nem jelölték külön táblával, akkor ne legyünk restek még a találkozás előtt megállni, és szépen kivárni, amíg a kerékpáros biztonságosan elhalad mellettünk. Csak ezután folytassuk utunkat. Nos, nekem hirtelen csak ezek jutottak az eszembe. Lehet további hasznos ötleteket közkincsé tenni. Ja, és ezekhez még csak engedély sem szükséges. Az egész város garantáltan egy nagy dugó lesz. Így legalább segítünk Pista bácsinak keresztülnyomatni a dugódíj bevezetését. Mellesleg a 4-es pontot szerintem alkalmazták ma (2012-06-08 18:55) a Főtaxinál is. Mert volt egy rendelés a Béke-Fáy sarokra a Fehér Angyal sörözőbe. A sarkon van egy söröző, de annak Megálló a neve.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2012.06.08 17:12

AKKOR EZT MOST TÚLBESZÉLTÜK.” Igen túlbeszéltük. De, annyit had mondjak el, hogy a cikk írója nem ismer engem. Nálam kétféle árfolyam van, mert messzemenőkig ki kell szolgálni az utast. Az egyik árfolyam a papír alapú euró. Azt 200 forintért váltom. A másik árfolyam a fém alapú euró. Azt 100 forintért váltom. Most csodálkozol? Én is csodálkoztam, amikor egy 20 eurós fuvardíjat fém eurókkal fizettek ki. A központ mondta az árat a kedves utasnak, s velem is közölték. Elmentem beváltani, mert muszáj volt. A benzinkúton nem fogadták el sem a csekkjeimet, sem az igazolóimat, és a fém euróimat se. Két váltóhelyen nem is váltották a fém eurót. A harmadik helyen adtak érte 100 forintot euróként. Most számold ki, hogy a központ az árfolyamot 280-anl számolta. Ez egy rendes ár. De, elfelejtettek szólni a pénzváltósoknak, hogy ők is úgy számolják. Így rögtön buktam 3600 forintot a fuvaron. Nos, azóta nálam ezek a fentebb említett stabil árfolyamok vannak. Nem hat rá a gazdasági válság, vagy a világpiaci áringadozás. A cikkel ellentétben nálam nem működik a „rugalmas árfolyam”. Vagy, van a másik humánusabb megoldás. Órával szépen végigjárjuk az összes pénzváltóhelyet, hogy hol váltják a legjobban az eurót. Majd visszamegyünk a legjobb ajánlatot tevő helyre, ahol a kedves madridi vendég, vagy bárki más, a lehető legjobb áron tudja beváltani az euróját. Majd elmegyünk az eredeti célhoz, és ott a kapott forintjaiból pedig szépen kifizeti a taxiszámlát a kedves utas. Még jattot sem kell adnia. „Csontra” fizesse ki az órát. Szerintem ez a legkorrektebb megoldás. Vagy, tudsz ennél jobbat? :))

Téma: WANTED

Hozzáadva: 2012.06.08 10:25

Nem csak ő van. Vannak mások is. Most már tényleg meg kell írnom azt csepeli storyt. Művészúr is ezért piszkál állandóan. :)))

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2012.06.08 10:06

Na, ez az, ha fizettek volna! DE NEM FIZETTEK! Ezért aztán vonultam volna, hogy nem fizettek. :)) De, megkértek arra, hogy kamerázzak, és ha lehet, akkor a teljes oszlopot végig folyamatosan, hogy megtudjuk valójában hányan vagyunk. Csak 200-an, vagy esetleg 2-3 fővel többen. Tudod elkezdtem számolni itthon a taxikat a felvételen. Úgy 450 körül eltévesztettem, és abba hagytam, de még nem értem el a felvétel feléig sem. Ha, ez mond neked valamit. Az tény, hogy nem sok főtaxis mert vonulni. De, azt már végképp nem értem, hogyha nem mertek vonulni, akkor legalább abban a közel 1 órás időtartamban miért nyomkodtak a címekre? Ennyire átvannak programozva? Vagy nincs bennük 1 órányi szolidaritás sem? Na, ez utóbbiért szégyellem magam csak igazán.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2012.06.08 09:44

:DDD Kösz, hogy megvédtél.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2012.06.08 09:41

Főtaxisként én is szégyellem magam. Azt hiszem ebben egyet értünk. Városház utca: Olvasgattam a hozzászólásokat. De, írni nem akartam, meg időm se volt nagyon reá. Azon viszont meglepődtem, hogy mennyien megvédtek. Ezt köszönöm mindenkinek. Közben viszont nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy volt egy írásom, amit nem tettem be egyik topikba sem. Viszont ez év május 30.-án elküldtem a szerkesztőségnek, de nem jelentették meg. Hogy miért, azt nem tudom. Talán sok más teendő volt az elmúlt napokban. Most, viszont úgy döntöttem, hogy ide ebbe a topikba beteszem. Legfeljebb kitörlik. Igaz, egy kicsit a múlt. De, manapság ez a divat. A ma létező hibákért a múltat bolygatjuk. Az igaz, hogy a mai hibák gyökerei a múltban erednek, de azért nem a múltról kell beszélnünk állandóan, hanem a máról és a jövőről. Tehát a jövőnkért kell ma egységesen tennünk. Ha, még egyáltalán van jövőnk. Vagy már ott fent „leírtak” minket. Most pedig az írás, ami eddig „asztalfiókban” volt. Oh, medve anyám! Miről beszélnek ezek? Az alábbi újságcikk itt olvasható. „Rendezni kell a taxisok helyzetét A főpolgármester álláspontja szerint rendezni kell a taxisok ügyét, nem megoldás, hogy az érintettek egy része „tulajdonképpen félroncs autókon és bizonytalan tarifákon” szállíthat. Tarlós István egy más témában tartott keddi sajtótájékoztatón kijelentette: a taxisok ügyével foglalkozni kell, mert tíz éve nem tette azt meg senki. A hétfői taxismegmozdulásra utalva elmondta, akik úgy gondolják, hogy csak kétszáz felvonuló érintett szempontjai számítanak, azok megfeledkeznek a kétmillió budapesti szempontjairól. Megfogalmazása szerint a taxisoknak is az az érdekük, hogy ne lehessen többféle tarifával, "akármilyen roncsokkal" forgalmat szervezni. A városvezető kitért arra is, hogy az eddigiekhez hasonlóan ezután is egyeztetéseket folytatnak az érdekeltekkel, "azonban, akik azt kérik, hogy a rendezésre hét év türelmi idő után kerüljön sor, azok nem ezen a világon élnek". A Gépkocsivezetők Független Szakszervezete (TGFSZ) hétfőn a taxisok munkakörülményei és jogai rendezéséért szervezett figyelemfelhívó demonstrációt, a sofőrök jelképesen eltemették hivatásukat és járműveiket. Farkas Zsolt, a TGFSZ elnöke azt mondta: már egy évvel ezelőtt petícióban követelték a főváros és a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezetőitől, hogy hatóságilag rögzített árat, vagyis fix tarifát vezessenek be minden taxitársaságnál, szabályozzák a taxisok jelenleg több mint hatezres létszámát, és vezessék be a taxisokat ellenőrző rendszert. Hozzátette: 6.221 jármű rendelkezik taxiengedéllyel, ezekkel az autókkal csaknem nyolcezer ember dolgozik, és a gépkocsiknak 328 taxiállomás 1400 férőhelyén kellene osztozniuk.” No, most elolvastam, de nem igazán értem. Főleg ezt a részét a nyilatkozatnak: „A hétfői taxismegmozdulásra utalva elmondta, akik úgy gondolják, hogy csak kétszáz felvonuló érintett szempontjai számítanak, azok megfeledkeznek a kétmillió budapesti szempontjairól. Megfogalmazása szerint a taxisoknak is az az érdekük, hogy ne lehessen többféle tarifával, "akármilyen roncsokkal" forgalmat szervezni.” Aha, tulajdonképpen csak alig kétszáz emberről van szó. Azok meg nem igazán számítanak a kétmillióval szemben. A kisebbségnek kuss! Most mi diktálunk. De, valahogy nem értem, pedig értenem kéne, mert az igaz, hogy anyukám néha mondott olyanokat nekem kérdés formájában, amikor kicsit rosszabb voltam a kelleténél, hogy: — Fiam, hülye vagy? De, ezt nem komolyan mondta, hanem olyan szülői szeretetből. Tehát, valószínűleg nem vagyok teljesen hülye! Vagy mégis! De, most engem és még legalább 199 embert annak néznek ezen ország fővárosában. Mert ugye azért számolni tudni kell legalább olyan szinten, hogyha 200-an voltunk, akkor abból én, tehát egy levonva, marad 199 fő, akit ez az ügy érint. Vagy netán többen volnánk? Vajon hányan vagyunk? (pótlólagos megjegyzés: ezért volt a városháza.) És, ha most nem is volt ott mindenki, az még nem azt jelenti, hogy csak kétszáz emberről van szó. Olyanról még nem tetszettünk hallani, hogy esetleg kevesek képviselnek többeket? Tehát úgy látszik legközelebb még pár embernek el kell jönnie, hogy a 200 és a 2 milliós arány megváltozzon. Apropó, ha már a 2 millióról beszélünk. Csak úgy mellékesen megkérdezem ebből a 2 millió emberből, vajon hányan taxiznak naponta? Vagy talán a többség azért esetleg kultúráltan szeretne tömegközlekedéssel járni? Tehát, azért csökken a fuvarszám, mert már senki nem szeret az állítólagos taxinak nevezett roncsokkal utazni. Tehát véget kell vetni a roncsokkal szervezett fuvarvállalásoknak! Vagy talán közvetve arról van szó, hogy annak a 2 millió embernek mára már nem telik arra, hogy megengedhesse magának esetleg a taxizást? Tudom, ez szomorú dolog, de ha a tömegközlekedésre kell fanyalodniuk, akkor ott miért lehet utazni 20-30 éves, de olykor 40 éveshez közeli járművekkel? Tehát tömegközlekedést roncsokkal lehet szervezni. Az más, azt szabad. De, most ezt a részt hagyjuk, mert a nyilatkozat magáért beszél. Ami még kicsapta a biztosítékot, az az, hogy: „A városvezető kitért arra is, hogy az eddigiekhez hasonlóan ezután is egyeztetéseket folytatnak az érdekeltekkel, "azonban, akik azt kérik, hogy a rendezésre hét év türelmi idő után kerüljön sor, azok nem ezen a világon élnek”” Ki nem él ezen a világon? Mi kétszázan, vagy csak pár ember, aki azt gondolja, hogy mindenhez ért. Tehát, több mint tíz év leforgása alatt szinte lehetetlenné tettek bennünket. Lehetetlenné tettek embereket, akik e szolgáltatásból próbáltak megélni az elmúlt évtizedben, vagy szerették volna családjukat tisztességesen eltartani. Úgy látszik, a hatalomba került döntéshozók mára megelégelték a „sziszifuszi” aprólékos tönkretételét, annak az általuk 200 főnek tartott, a taxis szakmában dolgozó vállalkozónak, akik még mindig kitartanak. Ilyen hosszú időt nem lehet továbbiakban erre pazarolni, hiszen a választási ciklus rövidsége ezt nem teszi lehetővé. Hét év az túlságosan hosszú idő lenne. Azt nem lehet kivárni. A kitartó munka „gyümölcsét” esetleg más fogja learatni. Tehát azonnal be kell vezetni minden változtatást. Nincs türelmi idő. Nincs kifutási idő. Csak azonnali bevezetés van. Ha nem felelsz meg az azonnali elvárásoknak, akkor te, egy életképtelen ember vagy. Az ilyen ember, meg semmit sem ér. Az új országban az ilyen emberekre semmi szükség nincs. Szeretlek MAG[font color =red]YARORSZÁG![/font] De így, már nem nagyon. Bodnár László Egy taxis kényszervállalkozó abból a 200-ból.

Téma: proba

Hozzáadva: 2012.06.08 09:24

Oh, medve anyám! Miről beszélnek ezek? végre

Téma: proba

Hozzáadva: 2012.06.08 09:18

szükség nincs. Szeretlek MAG[font color =red]YARORSZÁG![/font] De

Téma: proba

Hozzáadva: 2012.06.08 08:52

semmi szükség nincs. Szeretlek[font color=red] M[font color=white]A[font color=green]G[font color =red][font color=red]Y[font color=white]A[font color=green]R[font color=red]O[font color=white]R[font color=green]S[font color=red]Z[font color=white]Á[font color=green]G[font color=blue]![/font] De