Felhasználó hozzászólásai
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2012.12.31 14:43
Ebben igazad van.
Ne menjünk el mellette.
De akkor a másik jelenség mellett se menjünk el, hogy sok „régóta”, vagy „nem régóta” taxizó „tutista” szintén csak egy helyről tud dolgozni.
És mi a különbség a két állapot között?
Csak annyi, hogy a drosztról „fuvarkényszer” van.
A tutban meg lehet „mazsolázni”.
Ez utóbbit már csak az tetézi, ha a helyi tutista még időmérő is.
Mert semmi másra nincs szüksége, csak arra, hogy territóriumát védje.
Vagy szerinted ez másképpen van?
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2012.12.31 14:34
Azt hiszem, a kérdésedre kaptál választ.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2012.12.26 11:00
Ha én hülye vagyok, akkor hülye vagyok, és még büszke is vagyok reá!
De, te mire vagy büszke?
Végül is egy okos ember, mint amilyennek tartod magad, az akár egy hülyétől is tanulhat valamit.
A sárga házat, azért zárták be, mert kint már többen voltak mint bent.
Ha, meg nem sértelek, akkor te hol voltál?
Vagy még azt a szintet sem ütöd meg, ami egy bekerüléshez szükséges?
Tudod az a baj az ilyen fajta emberekkel, mint te vagy, hogy mindenek fölé helyezik a saját érdekeiket. Még akkor is ha netán hosszú távon ő is rosszul jár.
Ismerek olyan embereket, akik először nagyon lelkesedtek bizonyos szabályok bevezetésekor, mert akkor ott pillanatnyilag nekik előnyük származott belőle.
Lelkesen tapsikoltak, hogy ezt így kell csinálni, ez így van jól.
Azután telt múlt az idő, és ő(k) is belekerült(ek) a szórásba.
Milyen érdekes.
Rögtön megváltozott a véleménye. Elkezdett köpködni, hogy ez így nem jó, meg rohadt szemétség az egész, stb., stb.
Most megkérdem tőled, ha kicsit távolabb tolnak majd téged a tejfölös bödöntől, akkor is kitartasz a véleményed mellett, vagy elkezdesz te is köpködni?
Mert ha kitartasz a mostani véleményed mellett, akkor te egy igazán karakán ember vagy!
Akkor megkövetlek, de addig nem. Addig hagyjuk függőben a dolgot.
Egy valamit szeretnék megkérdezni tőled, hogy az utas azon kérdésére, hogy a reptér a városba befelé menet miért van messzebb, mint a városból kifelé menet?
Ha olyan okos vagy, mint ahogy tartod magad, akkor egy kis hülyének mint én vagyok, ezt el tudnád magyarázni?
Szeretnék tanulni tőled!
Ha veszed a fáradságot és megnézed, akkor láthatod, hogy egy csomó taxis cég reklámozza magát a repteres transzferárakkal, amelyek olcsóbbak, mint a Főtaxié. Akár kifelé fuvarról van szó, akár befelé fuvarról.
Azután az utasok sem lehetnek olyan hülyék mint én, mert nagyon hamar rájönnek, ha ő maga rendeli a taxit, akkor sokkal olcsóbb, mert nem kell kifizetnie a „pacsi pénzt”.
Ez akár a reptérről befelé történő fuvarokra is érvényes.
Ha nem tudnád ezért van olyan sok rendelése a többi társaságnak, ami nagyon fáj a BA-nak, mert nincs utánuk „pacsi pénz”.
A Főtaxinak is fáj, mert elesik egy tetemes bevételtől.
Tudod korábban beszélgettem valakivel, és akkor nagyon lelkesen mondogatta, hogy azért van befelé olcsóbb tarifánk a reptérről, mert így minket hívnak az utasok.
Akkor még a Zóna taxi javában virágzott.
Most fordulni látom a kockát, mert a Főtaxinál is vannak olcsóbb taxik. A fuvarvesztés pedig mindig fáj, főleg azoknak, akik ráállnak egy bizonyos fuvarra.
Ezek a kollégák olyanok, akár a panda macik. Lehet, hogy aranyosak ezek a taxisok, bár kétlem, de kihalásra vannak ítélve, mert csak egy bizonyos táplálékot fogyasztanak. Segíteni kell nekik, hogy életben maradjanak.
Azután hogy megnyugtassalak a recepciós torony magasan tojik a voucheren szereplő számra. Ő azt a társaságot fogja hívni, amelyik több „pacsi pénzt” ad neki.
Sőt elmondom neked, hogy zsírosabb fuvarokra nem is a társaságot hívja, hanem közvetlenül a taxist.
Ha rövid a fuvar, és nem néz ki belőle semmi „pacsi pénz”, akkor hívják azt a társaságot, amelyik nincs benne a „pacsizásban”.
Vagy ezt nem tudtad?
Akkor most tanultál valamit. Egy picit megint okosabb lettél.
Azután ahogy mondod, csak azok a rendelések vannak feldobva, amik a 4222222 telefonra érkeznek be. És ezt még komolyan el is hiszed?
Tudod a központban nem azt vizsgálják, hogy melyik telefonra érkezett a hívás, hanem azt, hogy honnan érkezett, azaz milyen számról.
Mert ha reklamálnod kell, akkor az a legkevésbé érdekes, hogy melyik telefonon fogadták a hívást.
Az lehet, hogy a leadó meglátja a megjegyzésben, hogy hova akar menni az utas, és úgy kéri, hogy repteres kollégát kérek, és mondja a címet.
De, itt álljunk meg egy szóra.
A felvevő kifaggatja az utast, hogy hova akar menni?
Úgy tudom ez csak karácsonykor szokás a Főtaxinál, bár már ez is elavult módszer, amikor túlkínálati piacon kell dolgozni.
Vagy aki a 4222222-es telefonszámot hívja az kizárólag a reptérre megy?
Vagy esetleg csak „mászkál” a városban?
Akkor most hogyan van ez, hogy csak a 4222222-es számon érkezett fuvarokra nyomnak majd a repteresek előnnyel?
Hangsúlyozom ismételten, hogy semmi bajom ezzel a módszerrel addig, amíg kizárólagosan a „repteresek” viszik ezeket a fuvarokat. De az már irritál, hogyha nincs „repteres taxis” egy bizonyos fuvarra, akkor a „városi egyfogú” taxist kötelezik arra, hogy elvigye.
Na, itt kezd el sántítani a dolog. És nem az irigységről van itt szó, hanem a következetességről.
De tényleg én vagyok a hülye, hogy elkezdek veled vitatkozni, amikor a fundamentumunk nem azonos szinten van. Már csak abban reménykedhetem, hogy az alapjaim vizenyős talajon vannak, azután elkezd süllyedni, és majd akkor egy szinten leszünk.
Téma: VILÁGVÉGE!!!
Hozzáadva: 2012.12.26 07:18
Még ezt is, jól elszabtuk. :))
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2012.12.25 17:36
Á dehogy, valószínűleg üzenetem lesz a 2-es vagy a 4-es csatornán. :))
Téma: Bbetyár rejtvényei
Hozzáadva: 2012.12.25 17:32
Gyalogos átkelőhely más néven „Zebra” esti kivilágításban.
Még ezt sem tudod? :))
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2012.12.25 17:17
[b]Most hogyan van ez?
Mit tojt nekünk a Jézuska?[/b]
Mert nem ajándékot hozott, hanem tojt, az már tuti.
Most valamit nagyon nem értek, amit a repteres fuvarok forgalmazásával kapcsolatban beolvastak.
Kinek az agyából pattant ki ez a tüneményes ötlet, mint a régi típusú tűzköves öngyújtóból a szikra?
Ám az a szikra sem volt mindig elsőre sikeres, ezért a dörzskereket ismételten meg kellett forgatni, hogy életképes szikra keletkezzék. Tán ezt az agyat is dörzsölni kéne még egy kicsikét, hogy valami jobb ötlet pattanjon ki belőle.
De, hogy is van ez?
Ha repteres fuvar van a városból, akkor először 10 percig csak a reptérre szerződött kollégák nyomhatnak a címre.
Sőt, ha a cím véletlenül drosztos, akkor a sorban álló első „repteres” kollégának kell odaadni a címet, mert az új szabály így van meghatározva.
Ha nincs a droszton „repteres”, akkor a címet tíz perces címre érkezésig fel kell „dobni”, de akkor is csak a „repteresek” nyomhatnak először a címre.
Viszont akad olyan cím is, amikor nincs egyetlen jelentkező sem a címre.
Mert valljuk be őszintén, van egy két olyan terület, ahonnan a repteres fuvar a városból még a „repteres” taxisoknak sem jó.
De, viszont található droszt a közelben, bár a cím az nem tartozik a droszthoz.
Vagyis erről a területről, még a „repteresnek” sem éri meg ezért a transzferárért kivinni a reptérre a kedves utast.
Most vagy tud számolni a „repteres”, vagy csak az lebeg a szeme előtt, hogy akkor aznap egy vagy két fuvarral kevesebbet tud „lökni” a reptérről, mert sok időt „tölt” el a fuvarral.
Tartok tőle, hogy inkább az utóbbi eset áll fenn.
De, folytassuk az eredeti gondolatot a címkiadásról.
Tehát, ha nincs jelentkező erre a „zsír” fuvarra, akkor a drosztról kell küldeni a gépkocsit, függetlenül attól, hogy a droszton állónak nincs „szerződése” a reptérre, vagy akár nem is „A” kategóriás a gépkocsija. Vagy netán még a cím se tartozik a droszthoz.
Na, most itt van nekem a problémám, és talán nem csak nekem, hanem másoknak is.
Ha egyszer már kitalálták ezt a kiváló forgalmazási rendet, akkor miért nem lehet kötelezni valamelyik „repteres” kollégát, hogy kötelezően menjen el ezért a fuvarért?
Vagy őket nem lehet kötelezni ilyen fuvarok teljesítésére?
Csak azokat a kollégákat lehet kötelezni, akik nem „szerződtek” a reptérre?
Ez megint olyan eset, amikor más ültetőfájával verik egyesek a csalánt.
De, jó fogadjuk el ezt a zseniális forgalmazási rendet.
Akinek nincs szerződése a reptérről a városba irányuló fuvarokra, mert nem kötött, vagy mert nem köthetett, akkor azokat miért kell büntetni egy nagyon gazdaságtalan fuvar rákényszerítésével, hogy neki a reptérre menő fuvart kötelező kivinni.
Mit követett el az illető?
Szerencsétlen csak rosszkor volt rossz időben, rossz helyen.
Jó, most hallom a „tutisták” kórusát, hogy nem kell beállni a drosztra, és akkor nem érhet ilyen baj.
Meg azt is hallom, hogy a droszt azért kell egyeseknek, mert azt várják, hogy a „sült galambot” a szájukba tegyék.
De, bocsánat, ha egy kicsit asszociálok.
Ez az „új” forgalmazási rend, nem a „sült galamb” szájába tevése egyeseknek?
Mármint az, hogy a repteres fuvarokra 10 percig csak a „repteresek” jelezhetnek.
Mellesleg az ügyben nem vagyok érintett, mert jelenleg nem „A” kategóriás kocsival rendelkezem.
Vagy inkább az van a háttérben, hogy a sok „repteres” kollégának a „városi” taxizás nem megy.
Kell egy kis idő, amíg a GPS-be beütögeti a címet. A processzor kijelzi, hogy hány percre van címtől, és csak utána tud jelentkezni a címre. Mert halvány lila gőze sincs arról, hogy merre kell elindulnia. Természetesen mire eljut arra a pontra, hogy felfogja, hogy ez a cím jó lenne neki, addigra egy „galád” városi taxis „A” kategóriával elviszi előle a címet.
Hogy ezt miért mondom, mert sokszor hallani, hogy egy rendelés időajánlatig elmegy, és nincs reá jelentkező, pedig ráadásul repteres fuvar lenne.
Majd amikor újra feldobásra kerül a cím, akkor jelentkezik rá néhány kolléga, akik tornáznak a címre 3-5 perccel, mert kiderült, hogy szinte a szomszéd utcában vannak, csak a város ismeretéből némi opálos, homályos rész van a fejükben.
Úgy meg főleg nehéz „dolgozni” a reptérről, ha kifelé nincs repteres fuvar, mivel azok a „városi” taxisok már akkor jelentkeznek a címre, amikor a „repteres” még csak a második betűt ütögeti a GPS-be befelé.
Most itt gyorsan megkérdem, hogy kellően át lett-e gondolva a forgalmazás?
Mert amilyen gyorsan eljutunk a 10 perces dobásig, az elég rövid idő.
Ez a rövidke idő „elég hosszú”-e a cím GPS-be való bepötyögéséhez, az adatok kijelzéséhez, annak értelmezéséhez, meg a címre való jelentkezéshez?
Kötve hiszem!
A másik kérdés, ha nincs jelentkező a „repteresek” közül 10 percig, akkor megint elölről kezdődik a feldobás? Ezt pedig mi indokolja?
Folytatódnia kéne 15 perccel, hiszen 10 percig nem volt rá jelentkező.
Természetesen most az lebeg a szemeim előtt, hogy ne zárjuk már ki azokat a „reptereseket”, akiknek jó lenne a cím 15 perccel, és most elviszi előle a fuvart egy „A” kategóriás „városi” taxis 3, vagy 5 perccel. Mert a „repteres” bent áll a tutiban már egy jó ideje és onnan könnyen fel is vehetné a címet 15 perccel.
Hogy miért mondom?
Mert tapasztaltam, hogy az egyik tutiban álldogált egy „repteres”.
Mellé álltam, és köszöntem neki. Ő közölte, hogy csak repteres fuvarokra nyom. Volt is repteres fuvar, de nem ő kapta, mert kisebb idővel, azaz 5 perccel elvitte valaki a címet.
Azt a hisztit, amit levágott a cím miatt, hogy miért nem nyomott 3 perccel, azon csak röhögnöm kellett. (Az igaz, hogy a cím a legjobb jóindulattal is legalább 7 percre volt tőlünk.) Ezen persze annyira felidegesítette magát, hogy a következő repteres címre nem is nyomott, pedig az 2 percre volt tőlünk. Azt a másik címet elvitték 10 perccel, mert annyira nem figyelt.
Na, ezen azután végképp kiborult, mert ki kellett volna mennie a reptérre, mivel be volt iratkozva, és már félő volt, hogy lefogy a sora. Tehát a dühtől majd szétrobbanva megindult füstölgő gumikkal a reptérre kifelé.
Az már csak hab a tortán, hogy ahol álltunk, pár perc múlva odajött egy beülős utas, és így egy megszakításos repteres fuvarom lett.
Na, most röhögtem csak igazán. Még az utasom is megkérdezte, hogy min mulatok oly annyira. Elmeséltem neki az esetet, és onnan már ő is vidámabb lett. A végén még honorálta is a történetet.
Ezért volna egy a forgalmazást „finomító” javaslatom.
Igaz, ez egy kicsit lassítaná a forgalmazást, de legalább volna értelme.
Szóval, [b]először beolvasnák a címet, azt, amelyik repteres. De ekkor még nem lehetne reá nyomni.
Majd a tényleges címfeldobás 1, azaz egy perc múlva történne meg,[/b] mert így biztosan minden „repteres” kolléga fel tudna készülni arra, hogy nyomhat-e a címre 10 percen belül, vagy nem.
Így lesz minden „repteresnek” ideje a GPS-be bepötyögni a címet, és onnan információt szerezni a várható címre érkezési időről.
Bár a napokban volt olyan eset, amikor a „repteres” kolléga rájelzett egy második kerületi címre olyan 15-20 perc közötti idővel.
Majd kis idő múlva jelezte, hogy esetleg nem tud odaérni, mert az Erzsébet körút nagyon dugós.
Ja, a cím, amire jelentkezett, az a 2/a kerületben volt, és repteres fuvar volt. Gondolom nem akart üresen visszamenni a reptérre. Vagy megvilágosodott az elméje, hogy üresen kimenni a reptérre még mindig gazdaságosabb, mint kimenni Hidegkútra, és onnan a reptérre.
De, azt már végképp nem értem, hogy hogyan gondolta azt, hogy az Erzsébet körútról maximum 20 perc alatt kiér Hidegkútra.
Talán rendőri felvezetéssel igen, de egyébként?
Az esettől az egyik „Vének Tanácsa” tag annyira kiakadt, hogy még ő is rossz felé indult a felvett címre. Ő ezért adta vissza a címet. Bár sokakat nem zavart az eset, csak őt.
A „repteres” kolléga biztosan sokat nézi a „Star Trek” című sorozatot. Na, ott van olyan transzportáló szerkezet, amivel megoldható a kérdés.
Jó, visszaadta a címet, amikor megvilágosodott elméje, hogy fizikailag képtelenség kiérni 20 perc alatt. De még talán 60 perc is kevés lenne, főleg a csúcsforgalomban.
Szóval, ha már annyira toljuk a „sült galambot” egyeseknek, akkor a simán városi címekre miért nem csak a „városi” taxisok jelentkezhetnek 10 percig?
Vagy ez nem kérdés?
Továbbá, ha egy drosztos címre nem „repülős” fuvar érkezik, akkor azt miért nem a „városi” taxisnak ajánlják fel először?
Így lenne korrekt a forgalmazás.
Vagy erről megint ne beszéljünk?
Mert tegyük fel, jön egy rendelés, mert csak úgy simán utazna a kedves. Nem a reptérre, csak úgy a városban akar taxizni. Ne csodálkozzunk, akad ilyen fuvarrendelés is.
Odaadják az elsőnek, aki esetleg „repteres”, és már nagyon szeretne visszamenni a reptérre.
De szerencsétlen megkapja ezt a városi fuvart, ami úgy kell neki, mint az ablakos Tóthnak a hanyatt esés.
Azután jön a következő cím, ami repteres, meg drosztos is. De a kolléga, aki az első, az nem viheti mert nem „repteres”, vagy mert nem „A” kategóriás.
Tehát elvették a „kenyerét”, mert az előző fuvart nem neki adták, ebből meg kizárják.
Arról már nem is beszélek, hogy a „repteres” kollégát az agyvérzés kerülgeti, mert megint lemaradt a „zsír” repteres fuvarról.
Azután még van itt egy kis háttérben megbúvó probléma.
Sok utas csak úgy össze-vissza rendel egy taxit, mert utazni szeretne.
Olykor még a repülőtérre is taxival akar menni, de sajnos nem ismerszi a regulát.
Galád módon csak rendel egy taxit.
Azután, amikor végre le méltóztatik fáradni, akkor közli a taxissal, hogy a célja a reptérre való kijutás, természetesen transzfer áron.
Na, és most jön a kérdésem, ha én nem vagyok „repteres”, akkor köteles vagyok kivinni őt a reptérre, vagy nem?
Mert, ha abból indulok ki, hogyha a kedves utas nem közli előre a központtal, hogy valamilyen szőrös, tollas, vagy pikkelyes állatot akar szállítani, akkor nem vagyok köteles elvinni.
Ez az előre nem közölt repteres fuvarnál miért nem így van?
De, vigyünk kis üzletet a rendelésbe.
[b]Két dolog lehet a megoldás.
1.[/b] Közlöm a kedves utassal, hogy rendeljen egy másik autót, és véletlenül se felejtse el közölni, hogy a reptérre kíván menni. Ezzel támogatjuk valamelyik telefonszolgáltatót.
2. Vagy én rendelek neki egy másik gépkocsit 500,-Ft „pacsi” pénzért. (Az pedig már a „repteres” kollégán múlik, hogy a „pacsi” pénzt a transzfer árából adja, vagy ahhoz hozzácsapja. Lásd némelyik szállodai rendelés, ahol 1000,-Ft a repteres pacsi.) Ezzel meg magamat támogatom az ingyenes kiállás ellenében, hogy minél hamarabb tudjak „A” kategóriás autót venni, és belépni a „repteres” szolgáltatók illusztris táborába.
Szóval most Jézuska ajándékot hozott, vagy csak tojt valamit?
Ps:Bocs, hogy hosszú voltam. :))
Téma: próba
Hozzáadva: 2012.12.25 14:39
Szöveg közé beszúrás:
1. Szövegrész utáni kép:
Az első szövegrész
Első szövegrész vége.
2. Szövegrész utáni kép:
Második szövegrész
Ez a második szövegrész vége.
3. Harmadik szövegrész:
Harmadik szöveg utáni kép beszúrása
Szövegrész folytatása.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2012.12.24 10:22
Nem hívtak meg, mert hallották, hogy böfögsz evés után.
Pedig van ország, ahol kimondottan sértésnek veszik, ha az étkezés után nem böffentesz legalább egyet. Na, mi nem az, az ország vagyunk. :)))
Téma: BÉKÉS BOLDOG KARÁCSONYT MINDEN KEDVES OLVASÓNKNAK!
Hozzáadva: 2012.12.24 10:13
Na igen, angyalka a csúcson.