Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Bocsánat, az aláírás lemaradt. Telegdy Gábor alelnök TGFSZ
Bocsánat, az aláírás lemaradt. Telegdy Gábor alelnök TGFSZ
Tájékoztatásul. Ma reggeli levélre gyors válasz. Nem megnyugtató (egyáltalán nem az), de a probléma eredője, azt gondolom, látszik. „Szervusz Endre! Most van joga a Fővárosnak megállapítani a Budapest közigazgatási határán kívüli tarifát, vagy nincs? Ha van, akkor mondjátok már meg az összes fuvarszervezőnek, és a Budapesten dolgozó taxisoknak - legyen bármilyen kiterjesztésük - csak ez lehessen az órában és a tarifatáblán. Ha akar Budapesten dolgozni. Ha más van benne, akkor ne dolgozzon Budapesten. Ez már a vicc kategória, hogy Főváros egységes tarifát akar (mi is), és megint ott tartunk, hogy kb 20 (hirtelen 15-öt számoltam össze, de nincs meg minden cég tarifatáblája) féle tarifa van az órákban. Igaz, hogy nem 72 féle, mint volt, de az egységeshez képest pontosan hússzoros (tizenötszörös, ami a lényeget tekintve tökmindegy). Van 240, 225, 480, 140,450, 390, 208, 320, 184, 370, 219,164, 300, 5000(!), korrekciós. Nem hiszem, hogy a taxisokat kellene a tarifatáblák, és az órában lévő cseszegetni, hanem a fuvarközvetítők tökére kellene végre rálépnetek, mert gyakorlatilag hülyére vesznek benneteket is, meg a taxisokat is. Szőke Antal kollégám nagyon jól mondta (kiabálta az arcotokba), hogy már megint a taxist löktétek kiszolgáltatott helyzetbe. Szánakozva, félrefordított fejjel néztetek magatok elé (mi a faszt ugrál itt ez a nímand), de tökéletesen igaza volt! A kiabálás óta nem telt el két hét (a rendelet életbelépésétől számítva három nap), és máris szivatjátok a taxisokat. Például a szabadjelzővel is. A fuvarközvetítő nem lép időben, és a taxis nem engeditek dolgozni, mert nem felel meg a szabadjelzője. Szerinted ez rendben van így? Üdv:Gábor” „Kedves Gábor ! Az nem kérdés számomra, hogy a Fővárosi Közgyűlés a közigazgatási határ átlépésére is meghatározott díj tételt,a rendelet tehát a Budapesten megkezdett fuvaroknál kötelező díjat említ. A visszaútra elkérni nem kötelező a 280/70 forintos díjat. A taxi plus csak a fix tarifát engedi rögzíteni a taxaméterben a többit ki kell venni majd onnan. Erről tájékoztattak. Amíg a fuvarszervezőt nem minősítettük és alkalmasságát meg nem állapítottuk, addig a védjegyoltalom alatt álló Brandjét nem lehet használni. Addig a rendeletben meghatározott szabadjelzővel lehet taxizni. A fuvarszervezőknek nem a taxisok érdekeinek védelmével kellett volna foglalkozni, hanem a maguk megfeleltetésével. De asz utolsó napig bíztak abban, hogy a reájuk vonatkozó előírások nem lépnek hatályba. Tévedtek. Egyébként a Főpolgármester elmondta, hogy a taxisok és a fuvarszervezők közötti kapcsolatba nem avatkozunk be, ehhez a Fővárosnak nincs köze. Üdv.: Dr. Komáromi Endre divízióvezető Budapesti Közlekedési Központ” Telegdy Gábor alelnök TGFSZ
Tájékoztatásul. Ma reggeli levélre gyors válasz. Nem megnyugtató (egyáltalán nem az), de a probléma eredője, azt gondolom, látszik. „Szervusz Endre! Most van joga a Fővárosnak megállapítani a Budapest közigazgatási határán kívüli tarifát, vagy nincs? Ha van, akkor mondjátok már meg az összes fuvarszervezőnek, és a Budapesten dolgozó taxisoknak - legyen bármilyen kiterjesztésük - csak ez lehessen az órában és a tarifatáblán. Ha akar Budapesten dolgozni. Ha más van benne, akkor ne dolgozzon Budapesten. Ez már a vicc kategória, hogy Főváros egységes tarifát akar (mi is), és megint ott tartunk, hogy kb 20 (hirtelen 15-öt számoltam össze, de nincs meg minden cég tarifatáblája) féle tarifa van az órákban. Igaz, hogy nem 72 féle, mint volt, de az egységeshez képest pontosan hússzoros (tizenötszörös, ami a lényeget tekintve tökmindegy). Van 240, 225, 480, 140,450, 390, 208, 320, 184, 370, 219,164, 300, 5000(!), korrekciós. Nem hiszem, hogy a taxisokat kellene a tarifatáblák, és az órában lévő cseszegetni, hanem a fuvarközvetítők tökére kellene végre rálépnetek, mert gyakorlatilag hülyére vesznek benneteket is, meg a taxisokat is. Szőke Antal kollégám nagyon jól mondta (kiabálta az arcotokba), hogy már megint a taxist löktétek kiszolgáltatott helyzetbe. Szánakozva, félrefordított fejjel néztetek magatok elé (mi a faszt ugrál itt ez a nímand), de tökéletesen igaza volt! A kiabálás óta nem telt el két hét (a rendelet életbelépésétől számítva három nap), és máris szivatjátok a taxisokat. Például a szabadjelzővel is. A fuvarközvetítő nem lép időben, és a taxis nem engeditek dolgozni, mert nem felel meg a szabadjelzője. Szerinted ez rendben van így? Üdv:Gábor” „Kedves Gábor ! Az nem kérdés számomra, hogy a Fővárosi Közgyűlés a közigazgatási határ átlépésére is meghatározott díj tételt,a rendelet tehát a Budapesten megkezdett fuvaroknál kötelező díjat említ. A visszaútra elkérni nem kötelező a 280/70 forintos díjat. A taxi plus csak a fix tarifát engedi rögzíteni a taxaméterben a többit ki kell venni majd onnan. Erről tájékoztattak. Amíg a fuvarszervezőt nem minősítettük és alkalmasságát meg nem állapítottuk, addig a védjegyoltalom alatt álló Brandjét nem lehet használni. Addig a rendeletben meghatározott szabadjelzővel lehet taxizni. A fuvarszervezőknek nem a taxisok érdekeinek védelmével kellett volna foglalkozni, hanem a maguk megfeleltetésével. De asz utolsó napig bíztak abban, hogy a reájuk vonatkozó előírások nem lépnek hatályba. Tévedtek. Egyébként a Főpolgármester elmondta, hogy a taxisok és a fuvarszervezők közötti kapcsolatba nem avatkozunk be, ehhez a Fővárosnak nincs köze. Üdv.: Dr. Komáromi Endre divízióvezető Budapesti Közlekedési Központ”
Tájékoztatásul. Ma reggeli levélre gyors válasz. Nem megnyugtató (egyáltalán nem az), de a probléma eredője, azt gondolom, látszik. "Szervusz Endre! Most van joga a Fővárosnak megállapítani a Budapest közigazgatási határán kívüli tarifát, vagy nincs? Ha van, akkor mondjátok már meg az összes fuvarszervezőnek, és a Budapesten dolgozó taxisoknak - legyen bármilyen kiterjesztésük - csak ez lehessen az órában és a tarifatáblán. Ha akar Budapesten dolgozni. Ha más van benne, akkor ne dolgozzon Budapesten. Ez már a vicc kategória, hogy Főváros egységes tarifát akar (mi is), és megint ott tartunk, hogy kb 20 (hirtelen 15-öt számoltam össze, de nincs meg minden cég tarifatáblája) féle tarifa van az órákban. Igaz, hogy nem 72 féle, mint volt, de az egységeshez képest pontosan hússzoros (tizenötszörös, ami a lényeget tekintve tökmindegy). Van 240, 225, 480, 140,450, 390, 208, 320, 184, 370, 219,164, 300, 5000(!), korrekciós. Nem hiszem, hogy a taxisokat kellene a tarifatáblák, és az órában lévő cseszegetni, hanem a fuvarközvetítők tökére kellene végre rálépnetek, mert gyakorlatilag hülyére vesznek benneteket is, meg a taxisokat is. Szőke Antal kollégám nagyon jól mondta (kiabálta az arcotokba), hogy már megint a taxist löktétek kiszolgáltatott helyzetbe. Szánakozva, félrefordított fejjel néztetek magatok elé (mi a faszt ugrál itt ez a nímand), de tökéletesen igaza volt! A kiabálás óta nem telt el két hét (a rendelet életbelépésétől számítva három nap), és máris szivatjátok a taxisokat. Például a szabadjelzővel is. A fuvarközvetítő nem lép időben, és a taxis nem engeditek dolgozni, mert nem felel meg a szabadjelzője. Szerinted ez rendben van így? Üdv:Gábor" "Kedves Gábor ! Az nem kérdés számomra, hogy a Fővárosi Közgyűlés a közigazgatási határ átlépésére is meghatározott díj tételt,a rendelet tehát a Budapesten megkezdett fuvaroknál kötelező díjat említ. A visszaútra elkérni nem kötelező a 280/70 forintos díjat. A taxi plus csak a fix tarifát engedi rögzíteni a taxaméterben a többit ki kell venni majd onnan. Erről tájékoztattak. Amíg a fuvarszervezőt nem minősítettük és alkalmasságát meg nem állapítottuk, addig a védjegyoltalom alatt álló Brandjét nem lehet használni. Addig a rendeletben meghatározott szabadjelzővel lehet taxizni. A fuvarszervezőknek nem a taxisok érdekeinek védelmével kellett volna foglalkozni, hanem a maguk megfeleltetésével. De asz utolsó napig bíztak abban, hogy a reájuk vonatkozó előírások nem lépnek hatályba. Tévedtek. Egyébként a Főpolgármester elmondta, hogy a taxisok és a fuvarszervezők közötti kapcsolatba nem avatkozunk be, ehhez a Fővárosnak nincs köze. Üdv.: Dr. Komáromi Endre divízióvezető Budapesti Közlekedési Központ"

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.09.05 09:28

Ez hol van?

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.09.04 16:35

Szevasz Csaba!:-DDDDDDDDD

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2013.09.04 12:34

Megígérem, hogy minden tőlem telhetőt meg fogok tenni érte.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.09.04 12:32

Na hát ez az, ami nem igaz! A csesztetést, már ha az ellenőrzést tekintjük annak, sehogyan sem tudod elkerülni. Viszont ha szabályos tarifatáblát teszel ki, akkor hiába "csesztetnek", nem tudnak megbüntetni. Érdekes módon jó néhány cég föl tudta venni a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel, és meg tudtak állapodni a szabályokban. A Plus vajon miért nem? Ennek a dolognak az lesz a vége, hogy a Plus most a 280-as vidéki tarifával megpróbál megint mindenkinek aláígérni, aztán majd mindenki megy utána. Adok egy hónapot, és mindenhol 280 lesz a vidéki tarifa. Gratulálok.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.09.04 12:23

A nehezén nem élesben kellene túllenni. Talán néhány tucat autóval tesztelni kellett volna pár hónapig. Miért is tapogatóznek sötétben, Mert megint nem kérdezik meg a taxist, hogy hogyan is kellene csinálni. Nem ránk szabják a rendszert, hanem saját magukra. Nem lettek hirtelen rákényszerítve. Két éve tudják, hogy ez lesz. És jórészt azért került bele a rendeletbe, mert a cégek azt állították, hogy ez nekik már régen kész van.