Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.09.06 11:52

Azért kíváncsi lennék, hogy Budapest hol végezne.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.09.06 11:50

Mi meg szélmalomharcot vívunk a BKK-val. És a nyilvánvalót sem értik, vagy nem akarják érteni.akarják

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.09.06 11:22

A fenébe. Pongyola fogalmazás. De azt ne felejtsd el, hogy ha ez a rendszer szarul lesz megcsinálva (mitől lenne jó, ha 3 collos telefonra akarják telepíteni, és nem látni a betűket csak nagyítóval, de lehetne sorolni a hiányosságait), akkor a zsebeden fogod érezni a hátrányait. Meg arról szól a történet, hogy a címhez legközelebbi kapja a fuvart. Ez a végtelenül leegyszerűsített változat, és mindent lehet vele majd, csak dolgozni nem. Nem véletlenül csinálják mindenhol körzetesen.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.09.06 11:17

Tehát jó akkor működik= jól akkor működik....

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.09.06 11:15

Nekifutok még egyszer. Hátha én nem fogalmaztam érthetően az előzőekben, meg más helyeken is. Először is. Nem azt szerettem volna mondani. Ha azt szerettem volna mondani, akkor azt mondtam volna. Hol láttad ezt tőlem leírva? De semmi ilyesmi. Az URH-zásnak nem fellegzett be. Az URH-ra szükséged lesz még nagyon sokáig. Például ha csak - az egyszerűség, meg a gyengébbek kedvéért - a reklamációt említem. Vagy esetleg úgy gondolod, hogy majd a kis érintőképernyőn fogjuk a kis ujjunkkal begépelni, hogy "hívmáföl, me nemjóhejenvagyok, megegyébkénis ....blablabla", hogy téged idézzelek. Aztán azt sem szabad elfelejteni, hogy ha ez a dolog megadja magát (márpedig meg fogja), akkor mi a bánatot csinályz URH nélkül? Aztán ha majd ömlés lesz (véletlenül valamikor), és a rendszered nem fogja tudni kezelni a dolgot, akkor kénytelenek lesznek URH-n kiadni. Bécsben is ezt csinálják, pedig hangyányit fejlettebb a teknikájuk, mint a HCS féle. Tehát jó akkor működik, amikor csak pötyögés van, amikor meg igazán szükség lenne rá, akkor nem. Szóval Marci! Ne próbálj meg hülyébbnek beállítani, mint amilyen vagyok. Én elhiszem neked, hogy már tele van a tököd a nyomkodással, meg a három perces száguldozással(nekem is), és nyugodtan szeretnél taxizni. De azt ne felejtsd el, hogy ha ez a rendszer szarul lesz megcsinálva (mitől lenne jó, ha 3 collos telefonra akarják telepíteni, és nem látni a betűket csak nagyítóval, de lehetne sorolni a hiányosságait), meg arról szól a történet, hogy a címhez legközelebbi kapja a fuvart. Ezt e rendszert nem nekünk találták ki. Ezt a fuvarközvetítők saját maguknak találták ki, hogy az ő életük legyen könnyebb. (Nem lesz az, és még a miénket is meg fogják nehezíteni. Immáron fővárosi segédlettel.) Ha úgy lesz megcsinálvs, és alkalmazva, ahogy azt kell, akkor jó is lehet. De pillanatnyilag nem ez van. Aztán még egy dolgot ne hagyj figyelmen kívül. Ezt sokan arra fogják használni, alkalmazni, hogy mindenféle, az átlagnál egy picit értelmesebb emberszabásút rá fognak ültetni taxikra, mert így most már gombokért találnak sofőröket, és nem kell tudni taxizni. Már említettem többször is, most megint leírom. Bécsban, a 10 évvel ezelőtti állapotokhoz képest nagyságrendekkel romlott a szolgáltatási színvonal. A Peredi rasszimussal vádolt, mert azt a tényt bátorkodtam magemlíteni, hogy ott ma már csak minden negyedik taxis fehér ember. Érted? A taxisok háromnegyede fekete. Semmi bajom a feketékkel. De amikor majd elveszik előled a helyet, mert két színe üveggolyóért hajlandóak lesznek egy hetet dolgozni, te megy mehetsz a levesbe, akkor majd dicsérheted a GPS alapú címkiadást. Szerintem ma Budapesten még viszonylag jó a taxiszolgáltatás színvonala. Vannak ugyan problémák, de összességét tekintve ez erről a véleményem. Egy ADAC felmérés szerint (2012.január 13. Népszabadság Online forrás) 22 európai város közül a bécsi taxisok a 18-ik helyen végeztek. A legjobb úton haladunk a harmincadik hely felé. A 22-ből. Rtaxi378-nak meg annyit, hogy egy nap alapján ne nagyon próbálj végkövetkeztetést levonni. Ha majd már pár hetet, hónapot dolgoztál vele, és pontosan tudod a saját teljesítmény adataidat, akkor majd. De az az érzésem, hogy ezeket nem fogod tudni.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.09.06 10:08

Tamás! Ha már van valakinek ilyen a birtokában, akkor minimum láthatóvá kellene tenni valamelyik topikban. Itt pánikolunk, hogy jaj szegény kolléga, ha nem lesz auditált céges szabadjelzője, akkor megveheti drága pénzen a hivatalost, aztán ha kegyeskedik a BKK elfogadni a cégeset, dobhatja ki a drágát! Légy szíves kérd meg a kollégát, akinek van ilyen, hogy aggyamá oda neked, temeg teddmá föl ide. Egyébként azt sem igazán értem, hogy mitől van ideiglenes engedélye. A rendeletben ez sem íratott le. Félreértés ne essék: jó lenne ha lenne, mert ez bizonyítaná a hatalom emberiességét.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.09.06 03:16

Honnan veszel ilyesmit, hogy adnak ideiglenest?

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.09.06 03:14

Te másról beszélsz, mint én.
Ez a topik is vastagon erről szól. De tedd át. ott is benne van.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.09.05 14:19

Még igazat is adnék neked, ha a program és a vas megfelelő lenne erre a célra. No meg időben utcára került volna. Miért nem lehetett hónapokkal ezelőtt tesztüzemben elindítani? Az összes fuvarközvetítő azt sugallta, mit sugallta, kimondta a BKK-nak már két évvel ezelőtt, hogy ők rég felkészültek erre, készen vannak a programjaik, csak be kellene vezetni. Csupán azért nem vezeti be egyik sem, mert azok a köcsög taxisok átmennének azokhoz a cégekhez, ahol ez nincs. Na. Most akkor mi is van készen? Még az esélyt is elvesztetted arra, hogy egy olyanhoz menj át, amelyiknél ez normálisan működik. Egyiknél sem működik.ű Szerinted?