Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Taxissztrájk bénítja meg Párizst

Hozzáadva: 2013.10.09 16:02

Közelebb vagyunk, mint gondolnád.. Már itt vannak a személygépkocsis személyszállítók fehér rendszámmal, taxióra nélkül.

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.10.09 15:53

Én nem voltam annak a csapatnak a tagja, amely arra biztatott, hogy ne vegyünk föl címet az URH-ról, mert ezzel jobb belátásra tudják bírni a fuvarközvetítőket tarifa, meg egyéb ügyekben. Erre a felhívásra az volt a válasz, hogy jó, jó, de akkor esetleg napokig nem dolgozunk, csak utcáról, az meg kevés. Most már ez a veszély sem fenyeget, ha senki sem használja a kütyüjét. Valahol ki tudná adni a cég a címeket. Mondjuk URH-n, és ugyanazoknak, akik a kütyün nem veszik föl. Senkit sem érne károsodás. Attól félek azonban, mit félek, meggyőződésem, hogy minimum a fele nem venne részt egy ilyen bojkottban. Szerinted? Tegnap este találkoztam egy idősebb kollégával a volt Randevúnál. Csillogó szemekkel nyomkodta a tabletjét, meg a kártyalehúzóját (állítólag azon is meg kell erősíteni a műveletet), és büszke volt magára, hogy kapott egy Szendi árkot. Eldobtam az agyam. Két kütyün kell fölvenni egy címet. Ez még álló helyzetben is életveszély.:-DD
Mert a rendeletben elrendeltetett.
Ez is az ő malmukra hajtja a vizet.
Pár nap eltéréssel, de a Buda volt előbb.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.07 01:24

A tény, az tény. Arra lennék kíváncsi, hogy vajon mind a 800 (nem tudom a pontos számot) Plusos tudta (vagy tudta volna) hozni ezt a 5-600-as, napi 12 órás műszakkal teljesített fuvarszámot? Ha igen, akkor fejet hajtok a cég nagysága előtt. Ha viszont nem, csak ennek mondjuk a töredékét, akkor tényleg nem kellene erőltetnetek ezt a dolgot. Arról nem is beszélve, hogy a fuvaronkénti bevétel legalább annyira fontos, mint a fuvarszám.

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.10.05 16:58

Az egyik legjobb példa a Marci. Nem akarom bántani, de végén derül ki, hogy nem pontosak az adatai? Amikor segítséget kértünk (például külföldi példákat az érvelésünkhöz, vagy az elején adatokat a forgalomról, vagy újabban ez a hülyeség, hogy betiltották Németországban, meg Ausztriában a csendes címkiadást, mert veszélyes), a füle botját sem mozdította senki. És sokszor hetekbe telik, mire kibogozod a frankót. Aztán az állandó vádaskodás, hogy ebbe biztos azért mentetek bele (meg figyelj),azért írtátok alá mert... és jöttek a hülyébbnél hülyébb következtetések. Mintha bármikor bármit is aláírtunk volna. Sajnos van a sötétségnek egy olyan mértéke, amivel nem nagyon lehet mit kezdeni. Talán a bézbólütő. Szóval azért így elég nehéz.

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.10.05 16:46

Bogozz ki ebből a sok baromságból eredményesebben képviselhető álláspontot. Nem te próbálsz valami világosságot gyújtani ilyen Pluszos agyakban (?)? Jól csinálod, de mégsem sikerül.

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.10.05 16:43

Még valami. Abban igazad lehet, hogy erőteljesebben kellett volna fellépni ez ellen már a kezdet kezdetén. Utólag belegondolva az terelte el erről a figyelmünket, hogy az összes többi dolog (évjárat, műszaki feltételek, csomagtartóméret) volt a fő irány, azok tűntek alapvetően fontosnak. Mint ahogy azok is voltak. Ezzel meg igazából senki sem foglalkozott. Csak mi tettük az említett kezdeményezéseket. Ez most vált igazán fontossá, amikor kiderült, hogy a cégek a BKK-nak tett nyilatkozataikkal ellentétben, nincsenek készen a rendszereikkel, és amik készen vannak, azok is minden ésszerűséget, és tisztességet nélkülöznek. Legalábbis a működtetésük módja, és a szankcionálás. Addig valami ellen föllépni elég nehéz, amíg nem igazán tudod a pontos részleteket. Lehetett volna ezt jól is megcsinálni, de nem így történt. Bár ha jól csinálják, akkor sem lett volna több értelme a taxisok szempontjából, mint így. És még mindig csak két cégnél működik a dolog. (Hála Istennek.)

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.10.05 16:14

Na várjál egy picit. Sajnos nem vagyok jó computerben, és így nem tudom bemásolni azt a levelet, amit Bandi bácsi írt. Pdf-ben van, és nem tudok vele mit kezdeni. Ezért begépelem azt a részt, ami idevág. "Itt állok a nagy dilemmában, hogy kivel tudnék megállapodásra jutni, ki képviseli a taxi szolgáltatókat tekintettel arra, hogy a korábbi tárgyalópartnereimet, akár a Kamara képviselőit, akár a fuvarszervezőket, akár az érdekképviseleti szervek vezetőit a taxiszolgáltatók egy jelentős része a szakma képviselőjeként nem fogadja el, helyettük más meghatározott nagyságú támogatással rendelkező , valamilyen formát öltő képviselőt nem ismerek. Így felmerült bennem az a rémálom, hogy az eldöntendő kérdéseket szavazásra bocsátom, de eddig az ilyen taxisok körében végrehajtott felmérés, közvéleménykutatás , még az is, ahol ajándékként az autó fóliázását ajánlottuk fel, teljes érdektelenségbe fulladt. Maradnak tehát a régi partnereim, akikkel a jövő héten a Kamarában...." Szerintem ez elég egyértelmű. Még szerencse, hogy nem tett az egész után valami kiröhögős, vagy na menjetek ti a p....-ba szmájlit.