Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Semmit sem adott írásba.

Téma: TaxiLike, az alternatíva!

Hozzáadva: 2013.10.14 10:09

Már volt erre példa vagy 6-8 évvel ezelőtt, amikor a Mobil alakult. Ők valami hasonlóval kísérleteztek, és a többiek rögtön elkezdték tiltani a szerződött taxisaiknak. Tudok olyasmiről, hogy cégvezető "beépítette" az emberét, figyelje azokat, akik a tiltás ellenére fölvesznek onnan fuvart. Voltak próbarendelések is. Meg is dőlt vele nem egy taxis. Tehát megtették, és meg is fogják. Tekintsd tényközlésnek. A mezítlábasok körében azonban könnyebb lesz a dolog.

Téma: TaxiLike, az alternatíva!

Hozzáadva: 2013.10.14 10:03

Nem vagyok biztos az átlag feletti autó dologban. Kinek mi lesz a pillanatnyi igénye. Az meg könnyen lehet, hogy a rossz értékelésű taxist el fogják kerülni. Aki ebben a rendszerben akar dolgozni, nagyon kell vigyáznia a renoméjára. Nem igazán lesz lehetősége javítani.

Téma: TaxiLike, az alternatíva!

Hozzáadva: 2013.10.13 17:37

Arra azért kíváncsi vagyok, hogy hogyan hidaljátok át a nem elhanyagolható különbséget, ami a ti rendszeretek, és a rendeletben megfogalmazott rendszer között van. Ezért mondom, hogy a rendeletet csak rátok akarják húzni. Ti nem vagytok a szó hagyományos értelmében vett fuvarszervezők, fuvarközvetítők. Tényleg drukkolok nektek. Gondolom azt tudjátok, hogy ezt a módszert, eszközt, tiltják a szerződött partnereiknek például Németországban, Ausztriában a "taxitársaságok". Itt sem lesz másképpen.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.13 11:42

Ez csak egy látszaterősödés. Dolgozunk rajta. De könnyen előfordulhat, hogy a "mindenható" piac fogja szolgáltatni a megoldást.

Téma: TaxiLike, az alternatíva!

Hozzáadva: 2013.10.12 13:43

Csak próbáljatok meg tisztességesebbek, és szerényebbek lenni, mint a jelenlegi fuvarközvetítők. Akkor sikeretek lesz. Ha nem így tesztek, elbuktok.

Téma: TaxiLike, az alternatíva!

Hozzáadva: 2013.10.12 13:41

Ez viszont baromság. A rendelet nem rendelkezik erről a módszerről, csak megpróbálják ráhúzni a paragrafusait. Én a helyetekben nem hagynám.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.12 13:36

Maradjunk annyiban, hogy a felsorolásodban szereplő tényezők nem határozzák, nem is határozhatják meg olyan mértékben a napi penzumot, hogy az csak egy legyen. Nem gondolom, hogy ilyen mértékben lennének a simlisségek. Nem is jó kifejezés a nem gondolom. Egyszerűen nincs annyi. Három évvel ezelőtt volt utoljára olyan, hogy kirúgtak valakit a 6x6-tól mobiltelefonos trükk miatt. No meg hiába vannak segédeszközök, hiába a "repülőgép", ha nincs egy szakmai alapja a dolognak. A vénrókaság egy állapot, amelybe mindenki eljut egyszer (ha ki tudja várni, és van elég esze hozzá), a helyismeret tanulható, a jobb ritmusérzék meg adottság. Nem igazán tudom követni azt a felfogást, hogy ezeket miért kellene kiegyenlíteni. De nem is ez a lényeg. Nincs kifogásom a csendes (nem is tudom, miért így emlegetjük, amikor alapjában véve nem a csendessége a lényege) ellen, ha nincs kódolva a rendszerben a hiba lehetősége, a munkavégzés kiszámíthatatlansága. Ezek egyrészt műszaki értelemben kódolt, másrészt a rendelkezésre álló fuvarmennyiség kódolta problémák. A műszakit kihagyom, mert nem értek hozzá. Amikor arról beszélnek, hogy ez majd 50 %-ra növeli a kihasználtságot, azt ugye általában véve gondolják. Tehát minden ezzel kapcsolatos számolást is általában kell megtenni, az összes taxis tekintetében. Nem lehet, illetve nem szabad egyes eseteket etalonnak venni. Arról beszélhetünk, hogy X-nek vagy Y-nak milyen konkrét változásokat okozott, de azt, hogy az egész halmaznak mit okozott, arra csak következtetni lehet. Márpedig álláspontom szerint az a lényeg, hogy az egész halmaznak mit okoz. Az én, többször is leírt következtetéseimmel szembe senki sem tett mást. Vagy nem értették meg amit írtam, vagy nem akarták megérteni. Próbálkoznak itt finoman, vagy kevésbé finoman lehülyézni, meg belekötni a dolgaimba, de érdemben senki sem tudott ellentmondani. Vagy lehet, hogy tudna, de nem teszi meg. Így aztán én is benn vagyok az erdőben. Még a végén azt hiszem, hogy igazam van. A taxis (értsd az egész halmazt) szempontjából tettenérhetően csak az ilyen marginális dolgok jelentkeznek haszonként, hogy mondjuk pár százalékos kilométer kihasználtság jelentkezik, ami ráadásul csak feltételezés, és nem is igazán bizonyítható. Lásd Marci adataiból sem derült ki ilyesmi. Ami viszont tény, hogy olyan kevés munka van, ami az egész halmaz tekintetében a kétóránkénti egy fuvar átlagot tudja biztosítani. Ez, azért lássuk be, nem igazán teszi indokolttá ennek a bevezetését. Nem véletlen, hogy a cégek maguktól nem tették volna meg. Akkor lenne értelme ennek az egésznek, ha - kis túlzással - óránként jutna kettő átlagosan. Akkor nem lenne kódolva a rendszerben az egy nap, egy fuvarnak még az esélye sem. Egy megbeszélésen a cégtulajdonosok büszkén nézegettek valami grafikont, hogy jé, eltűntek a csúcsok. Mert ez a lényeg az ő szempontjukból. Tűnjenek el e csúcsok. Vagyis ne legyen olyan, aki látványosan többet teljesít, mint a többi. Tartsuk benn az rendszerben azokat is, akik.....amatőrök. (Az is megérne egy misét, hogy miért vesz föl valaki rendszeresen csak mondjuk ötvenet.) Darab, darab. Darabszor hetvenezer. Nem véletlen, hogy nincs sem címarányos, sem bevételarányos tagdíjfizetés. És ha ez működni fog, majd azzal reklámozzák magukat, hogy még a kezdők is egyforma eséllyel vehetnek részt a küzdelemben. Az meg ne tévesszen meg senkit, hogy nem lesz nyomkodás. A küzdelem meg fog maradni. Csak átalakul.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.12 11:53

Nagyon őszintén megmondom, hogy fogalmam sincs, miről írsz. Bennünket, taxisokat, ez a programozási, műszaki dolog érdekel legkevésbé. Működjön tisztességesen, azt annyi. Hogy aztán ezt hogyan érik el, mit mixelnek mivel az számunkra közömbös. Csinálják meg jól, hogy legalább úgy tudjunk vele dolgozni, mint az URH-val. Egy gondolat erejéig visszatérve erre a 15-1 arányra. Ha URH-n csak egy fuvart tudtam (volna) fölvenni egy nap, akkor csak magamat okolhattam (volna) miatta. Én voltam a hülye. De itt arról van szó, hogy más hülye helyettem, és azért lesz csak egy fuvarom aznap. Óriási a különbség. És még jól meg is fizetem. Beszéltem este egy elégedett emberrel. A Maxinál beszélgettem az egyik kollégával a csendesről. Hozzáteszem, mi a kívülállók táborát képviseltük (még, egyelőre) 6x6-osok lévén. (Nem is tudom, hogy egyáltalán beszélgethettünk volna erről, mivel - mint bölcsen megjegyezte itt valaki - még nem használtuk? De most már mindegy. Beszélgettünk.)A T5, vagy Budapest, vagy nem is tudom milyen céghez tartozó kolléga belerobbant a beszélgetésbe, hogy hülyeségeket beszélünk, mert nagyon jó ez a dolog (nem szerinte, hanem ex cathedra). Nem kell nyomkodni, és folyamatosan kapja a címeket. Kezdtünk összemenni, és óvatosan megkérdeztük, hogy mi van akkor, ha nincs munka? Hát akkor folyamatosan nem kap semmit. Ennyiben maradtunk.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.12 10:50

De mivel nem működik tökéletesen.........