Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.10.30 11:09

Egy magánlevelezést fogok közzétenni. remélem Komáromi Endre nem fog megorrolni miatta. Szervusz Endre! Kíváncsi lennék a véleményedre. Ez már 25 % kedvezmény. Üdvözlettel: Telegdy Gábor "KOMÁROMI Endre (BKK)" írta: Kedves Gábor ! Vizsgáljuk a kedvezményt . Addig is arra meg én lennék kíváncsi mit szólnak ehhez a Budapest taxinál dolgozó taxisok. Megkapják e a teljes fuvardíjat ? Hogyan történik az elszámolás, számlával vagy anélkül ? Mekkora a tagdíj ? Mi lesz, ha a többi fuvarszervező is bevezeti ? Fog e tetszeni, ha jövőre 25 %-al mérsékeljük a fix tarifát ? Üdv.: Dr. Komáromi Endre divízióvezető Budapesti Közlekedési Központ Kedves Endre! Tudomásom szerint a taxisok megkapják a teljes fuvardíjat. Nem tudom a Budapest Taxinál fizetendő "tagdíj" pontos összegét. Feltételezésem szerint nem nagyon tér el a 70.000 Ft körüli átlagtól. Beszéljünk egy kicsit erről a tagdíjról is. Ez nam tagdíj. Nevezzük inkább szolgáltatási díjnak, mert azért a tagdíj fogalma mást takar. A nevében is benne van, hogy mit. TAGdíj. Valahol valamilyen szervezetben tag vagyok, és valamiért, mondjuk a szervezet fenntartásáért fizetek. De itt ugye nem erről van szó. Nem vagyunk tagjai a Budapest Taxinak, sem a Fötaxinak, sem egyiknek se. Kivétel talán a City, de annak is csak az a része, amely a cég tulajdonosi köréhez tartozik. A többiek mindössze egy szolgáltatást vesznek igénybe. Tehát véleményem szerint a szolgáltatási díj a megfelelő szó. A tagdíj szó onnan ered, hogy valamikor régen, még a kezdetek kezdetén, mindegyik cég "szabadcsapapat" volt, minden ma ismert társasági forma nélkül. Összedobtuk a pénzt, és abból tartottuk fenn a saját csapatunkat. Akkoriban mindenki tag volt. Az elszámolás módjáról nincs konkrét tudomásom, csak valószínűsíteni tudom. Véleményem szerint, ez a Super Shop cég, vagy a tagjai szigorúan elszámolnak a Budapest Taxival. Ahogy néztem a lapjaikat, olyan 1-2-3 % kedvezményeket adnak a saját áraikból, és mindannyian pontgyűjtő, és pontbeváltó helyek is egyúttal. Kivéve ugye a Budapest taxi, mert az csak pontgyűjtő hely. Azért csak pontgyűjtő, mert ha beváltó is lenne, akkor nem csak a lóláb lógna ki, hanem az egész ló kiesne. Konkrétan látszana, hogy 15-20-25 % kedvezményt adnak, és akkor a taxis adná a kedvezményt, ami ugye tilos. Mivel itt utólagos elszámolás van, ezért a cég egész biztosan fizet az általa adott plusz pontokért. Van egy jó mondás, amit mostanában emlegetek ezzel a dologgal kapcsolatban. "Nem szartam a kútba, csak a kávájára, és onnan belepiszkáltam". tökéletesen illik a helyzetre. Egyébként a dologról az a véleményem, hogy semmilyen formában, semmilyen mértékű kedvezmény sem adható. Még akkor sem, ha ezt nem közvetlenül a taxis adja. Keletkezett kedvezmény? Igen. Szerintem innen kezdve nem nagyon lehet mellébeszélni. Ha a többi fuvarközvetítő is bevezeti, eszkalálódni fog az árháború. A Horváth Csaba, vagy Dióslaki Gábor (állítólag a Gábor is érdekelt a cégben) elkezdték 1000 ponttal, ami kb. 10 %. Aztán már 3000 jutalompontot adnak, ami már kb. 20-25 %. Ez már kilométerenként egy jelentős, mintegy 56-70 Ft kedvezmény. Hadd ne számoljam ki pontosan. Mi fog történni? Ami a Plus Taxi megjelenésekor történt. Az utas nem hülye. Oda fog menni, ahol 20-25 százalékkal olcsóbban utazhat. A többi fuvarközvetítő is észbekap, és ő is megcsinálja ezt a pontgyűjtő, vagy telefonsorsoló, vagy wellnwss hétvégét adó bizniszt. És pár hónap múlva ugyanott fogunk tartani, mint előzőleg. 180 Ft-os tarifával fogjuk szállítani az utasokat. A Budapest taxinál dolgozó taxisok egy része üdvözli az akciót, mert azt a lehetőséget látja benne, hogy ezzel a módszerrel a többi taxis elől a cég el tudja szipkázni az utasokat, és ez az ő javukat szolgálja. Egy másik része azt gondolja amit például én, jelesül azt, hogy ha így folytatódik a dolog, akkor rövid időn belül ugyanott fogunk tartani, mint előzőleg: ismét 60-70 Ft/kilométer kedvezménnyel fogjuk szállítani az utasokat. Aztán van egy része - gondolom - amelyet egyáltalán nem érdekel a dolog. Nem tetted föl a kérdést, de hadd mondjak még valamit. A többi taxis vajon mit szól ehhez? Van egy rész, a túlnyomó többség, amely mélységesen fel van háborodva, és elítéli a dolgot. Aztán van egy olyan rész, amelyet hidegen hagy a dolog. És biztosan van egy olyan, véleményem szerint elenyésző kisebbség, amely a "saját cége" tulajdonosát biztatja, hogy vezessen be valami hasonlót. "Fog-e tetszeni, ha jövőre 25 %-al mérsékelni fogjuk a fix tarifát?" Nem. Ez nem fog tetszeni valószínűleg egy taxisnak sem. De ebben sem vagyok biztos. Lesznek akik azt mondják, hogy: "Bandi bácsi! Torzsáig!" Biztos ismered ezt a kifejezést. Abban viszont teljesen biztos vagyok, hogy a fuvarközvetítőknek fog tetszeni. Megint versenyezhetnek árban a taxisok kontójára. Mert másban nem tudnak versenyezni. Azon egyszerű oknál fogva nem, hogy - talán két cég kivételével - fogalmuk sincs a szakmáról, és a taxiszolgáltatásról. De továbbmegyek. Lehet, hogy ez a céljuk. Mármint az, hogy ezzel a módszerrel érjék el a tarifacsökkentést, vagy a fix tarifa visszavonását a rendeletből. Biztosan emlékszel, hogy mennyi mindent megtettek ezért a rendelet megalkotása előtt. Akkor nem sikerült, de nem adják fel a harcot. Minden áron vissza akarják szerezni a tarifamegállapítási hegemóniájukat, mert igazából ezzel tudják teljes mértékben sakkban tartani a taxisokat, ezzel tudják érvényesíteni a gazdasági erőfölényüket, és ezzel tudják ismét torzítani a piaci viszonyokat. Ez a céljuk. A zavarosban halászni. És az egész dolognak az lesz a végső következménye, hogy az rend, amit elérni szándékozott a Főváros a rendelettel, ismét veszélybe kerül. Neked, mint a rendeletalkotásben részt vevő, és azt meghatározó embernek szerintem nem lehet célod, hogy visszajussunk a kiindulási pontra. Nem lehet célod, a tarifa csökkentése, nem lehet célod, a fix tarifa visszavonatása a rendeletből. Éppen ezért minden eszközt megragadva meg kell akadályoznod a Horváth Csaba, és a Dióslaki Gábor ezen törekvéseit. Üdvözlettel: Telegdy Gábor

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.29 15:32

Faljátok a szart, és még nyammogtok is hozzá, hogy milyen finom. Mintha olyasmit írtál volna valahol, hogy ez azért így nem egészen jó, és még neked sem tetszik. A problémának erről a részéről hallgatsz. Én megértem, hogy már nem sok hely van, ahová mehetsz. De akkor inkább maradnál csöndben. Ezt a Vmikit nem ismerem, de igaza van a kutyának vele kapcsolatban. A szervilizmus csúcsa, amit csinál. De téged ismerlek. Kezded utolérni.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.24 14:48

Nem arról van szó, hogy nem etikus. Jogellenes.

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2013.10.24 10:39

Ettől (is) félek.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.24 10:37

Én elhiszem, hogy ez működik. Próbáljuk meg egyszerűbben megközelíteni a kérdést. Fix tarifa van? Igen. Ad belőle kedvezményt? Igen. (Még akkor is, ha nem közvetlenül a taxiban adja.) Szabad belőle kedvezményt adni? Nem.

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2013.10.24 08:32

Egy dolog jó lesz benne. Ha jól lesz megszervezve a dolog, akkor nem fogjuk hallani a sok idiótát szerepelni. Talán.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.24 08:28

DCsabának is. Interspar 200Ft után 1 pont=0,5 % Vagy 100 Ft után 1 pont=1 % Vagy üzemanyag 1 liter 1 pont=0,25 % 1 utazás 25 pont (Ha az új tarifával 2500 Ft körül veszünk egy utat, 100 Ft, 1 pont.) Ez eddig normális. De mire föl kap 10000 Ft-os taxikártyára utólag 1000 pontot (+ 25 pont az utazáskor), ami azért már 11 %? Miért utólag kerül jóváírásra? Miért nem kapja meg rögtön a taxiban a pontjait? Tudod ez az, ami kicsit furcsává teszi az egészet. Szerintem a Super Shop partnerek azt mondták, hogy adhatsz plusz pontokat, de azt ki kell fizetni. A másik meg az, hogy ha nem is a taxiban veszi igénybe a kedvezményét, azért a kedvezmény még ott keletkezett. Tudod. Nem szartam a kútba…… Persze, hogy szabad reklámozni. De kedvezményt adni nem, következésképpen a kedvezményt sem szabad reklámozni.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.23 23:44

Van egy ismerősöm, akinek a kedvenc mondása: nem szartam a kútba, csak a kávájára, és onnan belepiszkáltam. Hát ez is valami olyasmi. Nem adok kedvezményt, csak jó sok kibaszott ponttal föltöltöm a kis Super kártyádat. Ezt a Marci kajálja, DCsaba kajálja, de én nem kajálom. Te kajálod?

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.23 23:30

Nem tudom, milyen előnyökkel jár. Csak annyit tudok, hogy 10 % kedvezményt ad. Gondolom ebből kiderül, hogy milyen előnyökkel jár neki. A következő akciója majd a 20 % lesz, és így megyünk feljebb, és feljebb.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.23 23:27

Utazásonként 25 pontot kap az utas, ami a hálózat lapja szerint 25 forint. Hogy őszinte legyek, ezt leszarom. Meg lehet, hogy az OMV is. A lényeg nem itt van. Ha Budapest taxi honlapját nézed, a következőt találod. Sajnos nem megy nekem ez a linkelés, ezért bemásolom. Egyébként a főoldalon, nem ám a Super Shop kártya címszó alatt találod, hanem a Fizessen onlinemellett, a Taxi kártya alatt, a További információra rákattintva találod. "SuperShop ajánlat Szerezz 1.000 SuperShop pont jóváírást! Kedves SuperShop kártyabirtokos! Különleges ajánlatunkkal most 1.000 SuperShop pontot szerezhet! Töltse fel Budapest Taxi kártyáját 2013. szeptember 24. és 2013. december 31. között legalább 10.000 Ft-tal és feltöltésenként 1.000 SuperShop ponttal jutalmazzuk! Nincs még Budapest Taxi kártyája? Ingyenesen igényeljen egyet az info@budapesttaxi.hu e-mail címen. A levélben adja meg nevét és postázási címét ahova elküldjük Önnek a taxikártyáját. A kártya kézhezvételét követően regisztráljon a www.budapesttaxi.hu weboldalon a Taxikártya feltöltés menüpont alatt. Van már Budapest Taxi kártyája? ha már van kártyája és regisztrált, akkor nem kell mást tennie, mint a meglévő kártyáját feltöltenie legalább 10.000 Ft-tal és a feltöltéskor adja meg a kért adatokat. Az 1.000 SuperShop pontot a feltöltéstől számított 10 munkanapon belül jóváírjuk Önnek. Minden további 10.000 Ft-os feltöltés után újabb 1.000 SuperShop pontot írunk jóvá SuperShop kártyáján az akció ideje alatt." Ez azért már nem 25 ruppó utazásonként, hanem kemény 10 % kedvezmény! Na hát ezt nem akarom elhinni, hogy ezt a hálózat csak úgy odaadja a Budapest Taxinak. Szerinted?