Felhasználó hozzászólásai
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.10.31 12:09
Legalább arra emlékeznél, amit írtál.
Aki az átlag 160-200-as fuvarszámokból 300 fölött vett fel, az a többiek zsebében turkált.... oszt pont. (9190) tomajer (2013.10.30. 15:10:52)
Hol van itt az ötszáz fölötti?
És akkor mi van, ha 500 fölött.
Bazdmeg Tamás! Kikeresem nekes. Három emberről beszélünk!!
Három ember bassza a csőrödet?
Akarod, hogy megkeressem? Megkeresem baszdmeg.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.10.31 12:02
A faszom se foglalkozik veled. De nyugodtan magadra veheted.
Legnagyobb megdöbbenésemre és csalódásomra ebbe a kategóriába tartozol.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.10.30 14:51
A többinél se.
Bár Horváth Csaba szerint a Budapest Taxisok azt mondják, hogy ott lehet. Most mondta telefonon.
Uccu neki.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2013.10.30 14:47
Horváth Csaba hívott telefonon, és elmondta, hogy állításommal ellentétben, Dióslaki Gábornak semmi köze a Budapest Taxihoz. Azt is elmondta, hogy olyan szerződést kötöttek vele, amelynek értelmében a taxihoz a következő tíz év során közel sem mehet.
A tisztesség kedvéért fontosnak tartottam leírni.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2013.10.30 14:44
Én nem igazán vettem támadásnak. Nem mondom, hogy nincs egy ilyen fílingje a dolognak, de már kezdem tőle megszokni.
Tőlem aztán azt kérdez, amit akar. A legjobb tudásom szerint válaszolok rá. Akkor is, ha a kérdés a fuvarközvetítőkre vonatkozik. Ha nem tudok érdemleges választ adni, akkor legfeljebb azt mondom, hogy nem tudom.
Szerintem foglalkoznak a kérdéssel, méghozzá komolyan. A Főpolgármester úr azt mondta, hogy nem fogják tűrni, hogy a rendeletet kijátsszák a fuvarközvetítők. Biztos vagyok abban, hogy ezt az ígéretét be is fogja tartani.
Ha meg törvényesen ki lehet játszani a rendeletet, azzal meg nem tudunk mit kezdeni.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2013.10.30 13:02
Sajnos ez csak bullshitelés.
De hátha.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.10.30 12:00
Bocsánat, Tamás, még egy levelet írtam önállóan, ebből a magas pozíciómból anélkül, hogy fogtad volna a kezemet. Ezt viszont egyeztettem mindenkivel, AKIVEL KELL. No nem mintha a Főpolgármester úrnak írt levelet nem egyeztettem volna mindenkivel, AKIVEL KELL, de Te kimaradtál a sorból, mert Veled NEM KELL. Sajnálom, hogy így fölpörögtem. De hát ez van. Tudod, mint a búgócsiga.
És reszkess! A csendes címkiadóról van szó. Hátha más irányba mennek s dolgok, int szeretnéd.
Íme a frissen elküldött levél. Beteszem ide is, mert itten is volt előzménye a dolognak gazdagon.
"Tisztelt Fuvarközvetítő Cégtulajdonosok!
A TGFSZ, a taxisok visszajelzései alapján, a csendes címkiadó rendszerrel kapcsolatosan egyeztetést kezdeményez Önökkel. Az egyeztetés célja megváltoztatni azt az – akár jogszerű, akár jogszerűtlen – magatartást, amely a BKK részéről arra irányul, hogy a címkiadó rendszer működését csak abban az esetben fogadja el, amennyiben a fuvart a címhez legközelebbi taxis kapja.
Álláspontunk szerint ez a rendelet szövegéből semmilyen módon nem következik. Az idevonatkozó rész így szól. „ c) a beérkező rendelési cím és kiállási idő manuális, vagy adatkapcsolat módú rögzítésén túl, önműködő (személy beavatkozásától mentes) módon választja ki a fuvarra alkalmas és a legjobb pozícióban - hely, irány, távolság, idő - lévő szabad személytaxit azzal, hogy a rendszer a közlekedési szabályok és az aktuális forgalmi viszonyok figyelembevételével a valós közúti útvonalakon történő (nem légvonalban számított) távolság számítására alkalmas,”. Álláspontunk szerint ez a felsorolás – hely, irány, távolság, idő – nem taxatív felsorolás, hanem egy tetszőleges, és bármilyen más elemmel kiegészíthető felsorolás. Akár a felsorolás elemeiből lehet választani, akár azokat tetszőleges sorrendbe lehet állítani, prioritást adni azoknak, vagy akár több elem kombinálásával lehet logisztikai rendszert kialakítani, vagy bele lehet venni más elemet is, amit e felsorolás nem tartalmaz, és amit a rendelet nem tilt. Például, a körzetesítési megoldást.
Azzal remélem Önök is tisztában vannak, hogy ez a jelenleg, a BKK által erőltetett – a legközelebbi kapja a fuvart - módszer teljes mértékben vakrepülés. Abszolút kiszámíthatatlanná teszi a munkavégzést, és ha a statisztikai átlagot vesszük, nemhogy javulást hozna a teljesítménymutatókban – kilométer kihasználtság, munkaidő kihasználtság, guruló, stb. – hanem rontani fog azokon.
Javaslatunk szerint, ki kell dolgozni egy taxiállomásoktól független körzetesítést. Minden körzetben a KÖRZET BÁRMELY PONTJÁN LEGRÉGEBBEN TARTÓZKODÓ taxi kapja az első fuvart, és így tovább. A körzetekhez lehet rendelni taxiállomásokat is, gondolva a mezítlábasokra, és az oda beállni szándékozó szerződött taxisokra is. A részletekben meg lehet állapodni, ezért az azokra irányuló javaslatainkat nem írom le.
Véleményünk szerint ez a megoldás előbbre vihetné az ügyet. A Főváros nem járna sem jobban, sem rosszabbul. Önöknek annyi feladatuk lenne ezzel kapcsolatban, hogy a rendszereiket át kellene állítani erre a megoldásra. A taxisok sokkal jobban járnának, mert kiszámíthatóvá válna számukra a munkavégzés, és a „legközelebbinek kell kapnia” módszer által okozott stresszhatások megszűnnének.
Ehhez az egyeztetéshez kérjük az egyetértésüket, és az aktív, támogató magatartásukat. Meggyőződésünk, hogy a fuvarközvetítők és a taxisok célirányos együttműködésével gyorsabb, és eredményesebb lehet a GPS alapú címkiadó rendszer bevezetése és működtetése Budapesten.
Ez minden érintett fél, a Főváros, a taxisok, az utazóközönség, és az Önök érdeke is.
Budapest 2013.10.28."
Aláírások.
De ha esetleg van valami szakmai, kihangsúlyozom, SZAKMAI érved - nem tudom szakmai érvként elfogadni a benzinkúton kávézást, sem a laptophasználatot, mint minden egyebet figyelmen kívül hagyó, és minden mást meghatározó prioritást, de én már csak egy ilyen kötözködő fasz vagyok - azt szívesen megvitatom veled.
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.30 11:50
Bocsánat, Tamás, még egy levelet írtam önállóan, anélkül, hogy fogtad volna a kezemet. Ezt viszont egyeztettem mindenkivel, AKIVEL KELL. No nem mintha a Főpolgármester úrnek írt levelet nem egyeztettem volna mindenkivel, akivel kell, de Te kimaradtál a sorból, mert Veled NEM KELL.
És reszkess! A csendes címkiadóról van szó. Hátha más irányba mennek s dolgok, int szeretnéd.
Íme a frissen elküldött levél.
"Tisztelt Fuvarközvetítő Cégtulajdonosok!
A TGFSZ, a taxisok visszajelzései alapján, a csendes címkiadó rendszerrel kapcsolatosan egyeztetést kezdeményez Önökkel. Az egyeztetés célja megváltoztatni azt az – akár jogszerű, akár jogszerűtlen – magatartást, amely a BKK részéről arra irányul, hogy a címkiadó rendszer működését csak abban az esetben fogadja el, amennyiben a fuvart a címhez legközelebbi taxis kapja.
Álláspontunk szerint ez a rendelet szövegéből semmilyen módon nem következik. Az idevonatkozó rész így szól. „ c) a beérkező rendelési cím és kiállási idő manuális, vagy adatkapcsolat módú rögzítésén túl, önműködő (személy beavatkozásától mentes) módon választja ki a fuvarra alkalmas és a legjobb pozícióban - hely, irány, távolság, idő - lévő szabad személytaxit azzal, hogy a rendszer a közlekedési szabályok és az aktuális forgalmi viszonyok figyelembevételével a valós közúti útvonalakon történő (nem légvonalban számított) távolság számítására alkalmas,”. Álláspontunk szerint ez a felsorolás – hely, irány, távolság, idő – nem taxatív felsorolás, hanem egy tetszőleges, és bármilyen más elemmel kiegészíthető felsorolás. Akár a felsorolás elemeiből lehet választani, akár azokat tetszőleges sorrendbe lehet állítani, prioritást adni azoknak, vagy akár több elem kombinálásával lehet logisztikai rendszert kialakítani, vagy bele lehet venni más elemet is, amit e felsorolás nem tartalmaz, és amit a rendelet nem tilt. Például, a körzetesítési megoldást.
Azzal remélem Önök is tisztában vannak, hogy ez a jelenleg, a BKK által erőltetett – a legközelebbi kapja a fuvart - módszer teljes mértékben vakrepülés. Abszolút kiszámíthatatlanná teszi a munkavégzést, és ha a statisztikai átlagot vesszük, nemhogy javulást hozna a teljesítménymutatókban – kilométer kihasználtság, munkaidő kihasználtság, guruló, stb. – hanem rontani fog azokon.
Javaslatunk szerint, ki kell dolgozni egy taxiállomásoktól független körzetesítést. Minden körzetben a KÖRZET BÁRMELY PONTJÁN LEGRÉGEBBEN TARTÓZKODÓ taxi kapja az első fuvart, és így tovább. A körzetekhez lehet rendelni taxiállomásokat is, gondolva a mezítlábasokra, és az oda beállni szándékozó szerződött taxisokra is. A részletekben meg lehet állapodni, ezért az azokra irányuló javaslatainkat nem írom le.
Véleményünk szerint ez a megoldás előbbre vihetné az ügyet. A Főváros nem járna sem jobban, sem rosszabbul. Önöknek annyi feladatuk lenne ezzel kapcsolatban, hogy a rendszereiket át kellene állítani erre a megoldásra. A taxisok sokkal jobban járnának, mert kiszámíthatóvá válna számukra a munkavégzés, és a „legközelebbinek kell kapnia” módszer által okozott stresszhatások megszűnnének.
Ehhez az egyeztetéshez kérjük az egyetértésüket, és az aktív, támogató magatartásukat. Meggyőződésünk, hogy a fuvarközvetítők és a taxisok célirányos együttműködésével gyorsabb, és eredményesebb lehet a GPS alapú címkiadó rendszer bevezetése és működtetése Budapesten.
Ez minden érintett fél, a Főváros, a taxisok, az utazóközönség, és az Önök érdeke is.
Budapest 2013.10.28."
Aláírások.
És képzeld, Tamás, pozitív fogadtatásra talált a levél.
Most aztán izgulhatsz.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2013.10.30 11:14
Ja, meg bocs, hogy ilyen aktív lettem hirtelen a saját érdekemben. És, hogy pénzt veszek ki a zsebedből.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2013.10.30 11:10
Elnézést kérek Tamás, hogy nem egyeztettem Veled, és nem kértem Tőled engedélyt a levél megírásához.