Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2011.09.20 11:30

Nem is baj. Meg aztán öreg vagyok én már ehhez.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.20 00:23

Nagggyon ravasz! "Taxi Gépkocsivezetők Független Szakszervezete Farkas Zsolt elnök részére Tisztelt Elnök úr! Tájékoztatom, hogy a taxis szakmai kérdések egyeztetésére alakult fővárosi taxis szakmai fórum tárgyalásai átmenetileg lezárultak. A szakmai tárgyalások során a taxis szakmai képviselők és érdekképviseletek által javasolt kérdésekről is záró szavazás határozott. TÖBBSÉGI SZAVAZÁS DÖNTÖTT ARRÓL, HOGY MELY KÉRDÉSEK KERÜLJENEK BE A FŐVÁROSI JOGALKOTÁSI JAVASLATOK KÖZÉ. Jelenleg nincs fővárosi rendelet, sem rendelet-tervezet a fővárosi részletszabályok meghatározására vonatkozóan, és pillanatnyilag hatályos törvényi felhatalmazás sincs a megalkotására. A jogalkotás szakmai egyeztetése most veszi kezdetét az érdekképviseletek bevonásával. Tiltakozó demonstráción, tekintettel arra, hogy a Főváros részéről nem politikai, hanem szakmai felhatalmazással rendelkezem nem áll módomban megjelenni és ott bármilyen jellegű politikai nyilatkozatot tenni. Szakmai egyeztetésre bármikor rendelkezésre állok, természetesen egy szakmai fórum keretei között. A tiltakozó demonstráció e kereteket számomra nem biztosítja. Budapest, 2011. szeptember 19. Üdvözlettel: Dr. Komáromi Endre ügyvezető" A nagybetűs rész az érdekes. Még mielőtt valaki ezt megenné, azért hozzáteszek egy dolgot. A tárgyalás sorozat végén a Komáromi összeállított, és szavazásra bocsátott dokumentumban nem szerepelt a fix tarifa kérdése! Következésképpen erről nem is történt szavazás. Hogy miért nem szerepelt? Mert K.E. nem tette bele! És most úgy jön le a dolog, hogy ezt nem szavaztuk meg. Most meg nem jön el, mert nincs miről beszélni. Pedig ez a lényeg.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.19 22:59

Mindenre választ kaptál. Csak nem érted meg. Erről viszont nem mi tehetünk. Ha nem vagy hajlandó elfogadni tényeket, vagy mindenről azt gondolod, hogy hazudunk, akkor nem fog menni az eszmecsere. Én több kísérletet nem teszek ebben az ügyben. Tegyen az, akinek több türelme van. A Tóninak van, ahogy látom.:-D

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.19 22:45

Ja, majd elfelejtettem. Lehet, hogy az acélbetétes bakancsodra szükség lesz előbb-utóbb.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.19 22:43

De, jól tudod. Én csináltam. Nem akarom részletezni az idevágó részt, mert nem szeretnék fegyvert adni a tudatlan, rosszindulatú, és minden empátiának híján lévő hatalom kezébe. (Röhögni fogsz, az információik nagy részét innen, a Halloról szerzik be! Nem mintha bármi gondom lenne a fórummal, de azért ez óriási sötétségre vall, hogy a döntéseiket ennek alapján hozzák meg. A Komáromi ott lobogtatta, hogy ezt, meg ezt írták a Hallotaxin.:-DD De inkább:-(((((() Nem hinném, hogy ne tudnád miről van szó. De matekozzunk. Az általunk készített programmal fogok számolni, és azt az alapesetet veszem figyelembe, hogy mindenki, mindent befizet. 50%-os kihasználtság mellett, 162 db. 7 km-es átlagos fuvar mellett a 300-240-60 nullszaldós. Ami azt jelenti, hogy kivetted a minimálbér nettó összegét, és nem maradt nyereséged. De félretettél az új autódra 66.000 Ft-ot, és mindened be van fizetve. Kihangsúlyozom, átlagokról van szó. Ugyanez a 162 fuvar, 600-280-70 esetén 106.920 Ft nyereséget hozna. Vagyis nettó minimálbér, + 106 920 Ft. A most átlagosan alkalmazott 180 Ft körüli kilométerdíjak mellett viszont a 162 fuvar 90.000 Ft veszteséget okoz. Azt gondolom, hogy még mindig jobb egy nullszaldós vállalkozás, mint egy garantált havi 90.000 Ft veszteséggel működő. Így próbáltuk fölfogni a dolgot. Lehet rajta vitatkozni, lehet támadni, de a számok ezt mutatják. De megsúgom neked, hogy olyan mértékű az ellenállás a fix tarifával kapcsolatban, hogy ha az asztalra tennél a 300-240-60-nál bármennyivel alacsonyabbat, azt sem fogadnák el. Azt kell megérteni, hogy ezeket nem érdekli, hogy éhennnnndöglessssssssz! Oldd meg a dolgokat, ahogy eddig is megoldottad. Föl sem tudják fogni, hogy az általunk elszenvedett anyagi károk mellett, mekkora morális károkat okoz az egész társadalomnak ez a fajta felfogás. Rákényszerítenek mindenre, amit egyébként nem tennél meg, ha nem kellene. De hát ezt pont neked nem fogom részletezni. És erről sem az Apuka, sem én, sem a TGFSZ nem tehet. Ebbe beleszólásunk nincs. Illetve annyit tehetünk, hogy demonstrálunk, aztán megint demonstrálunk, aztán nem tudom mit teszünk, ha egyszer elszakad a cérna.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.19 13:03

Igazad van! Sokkal jobb a nem fix 300-160-40!

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.17 14:20

Még a tárgyalások alatt megcsináltuk Apukával. Nem akartuk föltenni, mert valakiknek még ötleteket adott volna.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.16 13:02

Kívánságodra megpróbálok reagálni az általad írottakra. Azt írod, hogy a véleményedre várod a cáfolatokat. Egy véleményt nem lehet cáfolni. Cáfolni állítást, állításokat lehet. A 1816-ban te állításokat tettél, amit a 1829-ben véleménnyé próbálsz szelídíteni. El kellene döntened, hogy ez most a véleményed, vagy ezeket állítod. Szerintem. Eddig, amit írtam, vélemény volt. Most fölteszek neked egy kérdést. Szerinted hogyan kellene meghallgatni 6000 ember véleményét? Következtetés. A gondolatod logikáját követve valószínűleg úgy véled, hogy összeterelni 6000 taxist egy karámba, ahol aztán mindenkit meghallgatunk. Elárulom, hogy ez nem fog menni. Több objektív ok miatt sem, de ezeket szerintem rajtad kívül mindenki érti. De mi van akkor, ha több taxis van, mint 6000? Akkor meg azt fogod mondani, hogy miért nem hallgattuk meg az összeset. Az alábbiakban tényeket fogok közölni. Elmondom neked, hogy hogyan hallgatjuk meg a taxisokat. Úgy, hogy beszélgetünk velük. Tudod: utcán, droszton (bár mondjuk ilyen ma már nincs), tutiban, benn a cégnél, címen állva, és a többi, és a többi. Az lehet, hogy mind a 6000-nek a véleményére nem lehet adni, mert sajnos van egy pár hozzád hasonló, akikkel alapból nem igazán lehet mit kezdeni. Akkora baromságokat mondanak. Ne felejtsd el, ez is tény. Ezen nem szabad megsértődni. A tények, azok makacs dolgok. Mint ahogy az is tény, hogy fogalmad sincs arról, hogy kikből tevődik össze a szakszervezet. Közlöm veled, hogy mindegyik vezetőségi tag aktív taxis. Valamint a tagok is aktív taxisok. Ez is tény. A fix tarifáról is meg tudtunk egyezni, esetleg a mértéke tekintetében vannak véleménykülönbségek. Tehát ezek, amiket fölsoroltál, nem a gyengéink. Vannak olyanok is szép számmal, de azokat mi is tudjuk. Megismétlem: ezek tények, és tényeket közöltem. Azzal az állításoddal nem tudok mit kezdeni, hogy a Hallot csak a taxisok 5%-a olvassa. Kérdezd a Tomacsekit. Van viszont egy mondás, nem hiszem, hogy érted, de azért leírom. Cseppben a tenger. Ha egy közvéleménykutató intézet felmérést végez egy fontos , országos ügyben, ezt 1500-2000 ember megkérdezésével teszi. Általában elég pontos eredményeket szoktak kapni. 3% körüli pontossággal bejön nekik. A 2000 megkérdezett ember az összlakosság 0.0002 %-a. Ha ebből indulunk ki, akkor sokkal pontosabb a mi eredményünk, amely a taxisok szerinted 5 %-ának a véleményén alapul. Remélem, most már érted a mondást. Remélem, hogy sikerült meggyőző cáfolatot írnom az állításaidra. Az előzmények ismeretében azonban ne nagyon várd, hogy a továbbiakban bárki is foglalkozni fog a baromságaiddal. Sajnálom, hogy elveimmel ellenkezően ilyen terminológiát kell használnom, de sajnos azt kell mondjam, nem érdemelsz, és nem is értesz meg mást. Ez is tény.

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2011.09.15 10:08

Látod, Dani, te meg engem nem értettél meg. Akkor is a főnök az agy, ha hülye, és eltiporja az okosat. Mert ugye olyan hülye, hogy nem veszi észre, hogy más okosabb nála. Nem csak okos agyak vannak.
Hát szorongassuk! Úgy látom, hogy aktivizálták magukat a fiúk.