Név
Becenév nemtudom
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.09.30 20:39

Bocsi nem akartam vádaskodni. Csak a mai általános kiverte nálam a biztosítékot,kíváncsi lettem megkörnyékeztek-e. Mert ugye tisztán kivehető, hogy az itteni fórum bassza a csőrüket.

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.09.30 19:04

Kezdheted a fejhajtogatást szép lassan.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.09.30 19:01

Szegény Tamás, cenzúrázhatja a hallotaxit. Mert a végén szerződést bontanak vele ha csúnyákat mondanak erről a 'makulátlan' cégről itt a interneten. Vagy szegénynek külön általánosa jött, hogy ki kell adnia a gaz árulókat.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.09.19 11:13

Tisztelt vezetőség! Láthatóan nagy tervekkel indultak a szeptember elseje után következő időszaknak, hiszen a cég alaptőkéjét ezer alvállalkozó kiszolgálására sikerült megemelni. Amennyiben lehet kérjük nyilatkozzanak, hogyan és mi módon szeretnének megfelelő fuvarszámot biztosítani? Az augusztusi HATALMAS AKCIÓ láthatóan negatív irányba tolta el a fuvarszámok mérlegét, hiszen a megrendelők hetven százaléka látszólag eltűnt, vagy a fuvarok nem a forgalmazó csatornán jutnak el az alvállalkozó réteghez. Köszönjük megtisztelő válaszukat.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.09.11 18:24

Milyen kár, hogy a taxi programmal párhuzamosan nem tudnak a kollégák a fórumon szerepelni. Pedig milyen jó lenne élőben értesülni a fejleményekről. Kinek mi a meglátása a rendszerrel kapcsolatban?

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.09.09 00:07

Van egy jó hírem van ilyen rendszer készen. De sajna a taxisok inkább a tagdíjat fizetik mint magukért próbáljanak tenni valamit.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.09.05 15:19

Csókoltatom az informatikust! Magasról leszarom a problémáit, ha az eszközön bármilyen fajta korlátozást kíván alkalmazni semmi akadálya, de akkor adják a nyújtott szolgáltatás részeként ahogy a jogszabályban meghatározva tenniük kéne. Ellenkező esetben ne csodálkozzanak, ha valaki esetleg megkérdőjelezi az eljárás jogosságát a Fogyasztóvédelmi Felügyeletnél. Nem kötelezhet valaminek a megvásárlására aminek a hozzáférését korlátozza bármilyen formában. Tekintettel a termékre, komoly fenntartásaim vannak az esetleges garanciális igények érvényesítését illetően. Az említett korlátozásokat szoftveresen kellett volna megoldania, ami elfogadható megoldás abban az esetben ha csak akkor áll fent amikor a taxi szoftver fut az eszközön. És könyörgök, hogy kíván bármit is bevezetni amikor semmiféle oktatást nem ad előzetesen. Kapott valaki bármi -féle dokumentációt a szoftver használatával kapcsolatban? Mi minősül rendes használatnak mire vállalja a gyártó a Garanciát? Gyanítom, hogy a napon az ablakban nem tartozik ide. A meghibásodott terméket mennyi időn belül javítják, van csere készülék? Vagy ameddig javítják nem tud dolgozni a szerencsétlen a befizetett tagdíjért. Lesz hozzá 24 órás support szegényeknek aki mondjuk az éjszakás bácsinak segít mikor kifagy a hatalmas teljesítményű eszkösz. Ezer meg ezer kérdés? Sietni kell átvenni.
Az legalább kiderül belőle, a sok idióta úgy hozott rendeletet, hogy a hozzá tartozó törvény el sem olvasta.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2013.08.30 15:29

Nem érted a lényeget Budapestről megy Pest megyébe ergo a repülőtérre és fordítva.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2013.08.30 15:10

El kell, hogy keserítselek, a jelenlegi törvényi állás szerint ha a repülőtér közigazgatásilag Pest megyei részén teszi ki az utast vagy veszi fel és a megrendelést igazolni tudja, bármelyik Pest megyei taxi csinálhat reptéri transzfert. A fix tarifa csak a budapesti engedély birtokosait szabályozza.